Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 24, 2014, 02:58:29 μμ

Αποστολέας Θέμα: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???  (Αναγνώστηκε 2546 φορές)

Αποσυνδεδεμένος breva man

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 37
τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 01:49:23 μμ »
 ???πηγα σημερα στο συνεργειο του νικολαου και ρωτησα το κωστα με ενα θεμα που εχει το μηχανακι μου και πρεπει να περαστει εγγυηση.η απαντηση του φιλου κωστα ηταν πωs τωρα που τα παρατησε ο γιωργοs o νικολαου δεν εχει εξουσιοδοτηση πια για να περασει εγγυηση.πηγα στο καταστημα που το αγορασα κια μου ανεφεραν οτι πρεπει πλεον να το πηγαινω μονο σε εξουσιοδοτημενο service.εχει κανειs καμια δευτερη προταση για συνεργειο? ??? γιατι οι πιο πολυ εξουσιοδοτημενοι τηs moto guzzi μετα τον νικολαου συγγνωμη που θα το πω εχουν βαθια..μεσανυχτα.

Αποσυνδεδεμένος Pin

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 805
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 01:52:15 μμ »
Αλλη λυση:
Πετρος Αθανασιαδης, Καλλιθεα  τηλ 210 9593560
Επισης καλος μαστορας που ξερει τα Guzzi, και εχει εξουσιοδοτηση να περναει εγγυηση.

Αποσυνδεδεμένος breva man

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 37
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 02:13:43 μμ »
 :thumbsup:ευχαριστω pin

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5587
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 03:08:17 μμ »
από όσο γνωρίζω ο Κώστας περιμένει την άδεια λειτουργίας...μόλις την πάρει θα αρχίσει να βλέπει το θέμα εξουσιοδότηση...το θέμα είναι και να τον συμφέρει ως επαγγελματία...απο κει και πέρα, ο Πέτρος, που αναφέρει κι ο Πιν είναι η λύση σου... :thumbsup:


(τι ωρα πέρασες...μόλις έφυγα απο κει... :D)
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος breva man

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 37
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 03:30:19 μμ »
 : :think:περασα κατα τι 12+30 o κωσταs μου ειπε οτι δεν τον συμφερει να δωσει λεφτα για την εξουσιοδοτηση γιατι οπωs μου ειπε φτιαχνει 1 η 2 moto guzzi την ημερα και 10 γιαπωνεζικα οποτε..

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3432
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 03:35:46 μμ »
Τώρα θα έρχεστε εσείς στα Γιάννενα για σέρβις  ....  :hehe: :hehe: :hehe:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 356
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 02:38:04 πμ »
Εμένα πάντως (που δεν έχω πια εγγύηση), δε με απασχολεί και πολύ η εξουσιοδότηση...

Και μιας που έχω τη συνήθεια να κάνω ηλίθιες ερωτήσεις - Υπάρχει περίπτωση, η "εξουσιοδότηση" να περιλαμβάνει και στόχους? πχ τζίρο στα ανταλακτικά? αν ναι, τι σημαίνει αυτό για εμένα τον πελάτη?

Όσο για την εγγύηση, μη χέσω... υπάρχει και σχετική νομοθεσία, αλλά το βασικό είναι ο σεβασμός στο πελάτη για τον οποίο, πως να το θέσω... σίγουρα η Piaggio-Guzzi καμία σχέση με τους Γερμανούς.
εξοκοινοβουλευτικός ακροδεξιός κομoυνιστής

Αποσυνδεδεμένος Pandora Morale

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1315
  • dagger moon
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 09:10:25 πμ »
Αλλη λυση:
Πετρος Αθανασιαδης, Καλλιθεα  τηλ 210 9593560
Επισης καλος μαστορας που ξερει τα Guzzi, και εχει εξουσιοδοτηση να περναει εγγυηση.

Συμφωνώ και επαυξάνω .
Αν και δεν έχω moto guzzi , έχω μείνει απίστευτα ευχαριστημένη σε ότι αφορά τον πήγασο  :D
dagger moon

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 681
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 10:17:58 πμ »
Και μιας που έχω τη συνήθεια να κάνω ηλίθιες ερωτήσεις - Υπάρχει περίπτωση, η "εξουσιοδότηση" να περιλαμβάνει και στόχους? πχ τζίρο στα ανταλακτικά? αν ναι, τι σημαίνει αυτό για εμένα τον πελάτη?

Όσο για την εγγύηση, μη χέσω... υπάρχει και σχετική νομοθεσία, αλλά το βασικό είναι ο σεβασμός στο πελάτη για τον οποίο, πως να το θέσω... σίγουρα η Piaggio-Guzzi καμία σχέση με τους Γερμανούς.

Παντως αγαπητε σιγουρα τα εξουσιοδοτημενα των γερμανων εχουν στοχους, γεγονος που αποδεικνυεται και με το μεσο κοστος επισκεψης σε ενα τετοιο συνεργειο.
Στα καθ΄ημας δεν ειναι σιγουρο, υποψιαζομαι οτι απλα παιρνουν μεγαλυτερες εκπτωσεις αναλογες με το τζιρο που κανουν, κατι ομως που ειναι απολυτως θεμιτο και αναμενομενο σε ολο τον εμπορικο κοσμο. Ακομα και εμεις σα λεσχη εχουμε αυξησει την εκπτωση μας στα ανταλλακτικα που αγοραζουμε απο Agostini. Απο 5% που ειχαμε για χρονια, μετα καποιες ενισχυμενες παραγγελιες καθως και το "κατεβασμα" του μισου μαγαζιου οταν πηγαμε σα λεσχη το 2009 στο Mandello, το πηγαμε στο 10%. Α! και στα υποψη να θυμηθουν την εκπτωση και να την απαιτησουν οσοι περασουν απο το συγκεκριμενο μαγαζι σε λιγες μερες στο GMG!!! :mg:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1118
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 12:56:58 μμ »
Καλημέρα σας!

Να σας στεναχωρήσω λιγουλάκι.
Επίσης, αν και γενικεύω με φράσεις-λέξεις όπως,: "εσείς", "οι νέοι", "ρωτήστε" κλπ, δεν κακίζω κάποιον συγκεκριμένα, απλά για την "κουβέντα" μας.

Θυμάμαι, την εποχή που πήγα στο Γιώργο το φορτηγό μου σε κούτες....Τι κι αν οι δρόμοι μας χωρίσανε; Ακόμα ένα ευχαριστώ μάστορα!
Άλλη εποχή. Εποχή Τζίτζη, εποχή που οι ετερόκλητοι 7 συναντήθηκαν στην οδό Ερμού...
Έτσι είναι παιδιά, τι να κάνουμε.
Και για τους "Αθηναίους" η αποχώρηση του Γιώργου είναι μια κρίση. Είστε πραγματικά τυχεροί που υπάρχουν λύσεις...  

Δυστυχώς όλα αυτά τα χρόνια ΠΟΤΕ δεν υπήρξε πραγματική "κάλυψη" των ιδιοκτητών... Θυμάστε που ακούγατε κάποτε οτι "η αγορά ενος Guzzi δεν μια απλή αγορά", "που πας να μπλέξεις" και κάτι τέτοια "όμορφα"; Ρωτήστε εκεί στη Λέσχη τίποτα "παλιόγριες" να σας πουν όμορφα παραμυθάκια για κάποια κυρία Motor Star, για κάποιον Ζαφειράτο, ρωτήστε για την εποχή του κυρίου Σόλωνα ("πολύς" ο συγκεκριμένος....), για εκείνο και το άλλο και αφήστε τις συζητήσεις για το που και πως θα πάμε στο επόμενο 36άωρο, γιατί "οι άλλοι" θα έχουν μηχανάκια ενώ εμείς θα έχουμε Guzzi; Ή θα κυκλοφορούν Guzzi (σιγά-σιγά βέβαια...) στους δρόμους;

Και για να το ξεχειλώσω ακόμα πιο πολύ, μήπως είναι στρατηγική επιλογή της εταιρείας να έχει να κάνει μόνο με "εύκολους" μηχανικούς του "by the book", σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα μοντέλα που παράγονται ή θα παραχθούν κάτω απο την ομπρέλλα της scooteriaggio; (ΜΑΚΑΡΙ να βγω λάθος. Χίλιες φορές μακάρι...)
    
Γιατί ο Γιώργος, είτε σου "έκανε" ή όχι, ανήκε στους μάστορες (με τόοοοοοσα χρόνια στο κουρμπέτι... Και κάτοχος Le Mans του κανονικού... Τυχαίο; don't think so...) και ΟΧΙ στα "γυναικόπαιδα" των σεμιναρίων, των φυλλαδίων, των εγκεφάλων, των διαγνωστικών και των μοντέρνων καιρών....  
Listen to a granny, sonny. You may learn a thing or two...

Καιρός να αποδείξετε στους ίδιους τους εαυτούς σας οτι: "ΝΑ" (ξέρετε...), κι άμα "κλείσει ο "Χ" ή ο "Ψ". Εγώ ψώνισα και μαγκιά μου, θα βρω λύση.
Η κτήση και χρήση ενός Guzzi δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση. Τι να κάνω λυπάμαι που σας πάω hard-core με αφορμή την αποχώρηση του Γιώργου (που έχει γίνει και στο παρελθόν....). Καλά, δεν πιστεύατε οτι θα ερχότανε κάποτε αυτή η ώρα;;;


Απάντηση πρώτη (in general).
ΤΩΡΑ να δούμε πόσο και πόσοι φανατίκ κλπ κλπ. Να γνωρίσετε κι εσείς δηλαδή -αν και ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με το παρελθόν, το πως είναι να νιώθεις "μόνος". Και χωρίς "εξουσιοδότηση".
Κακιούλα; Αμ δε που είναι. Γιατί καλά όταν υπάρχει το υποτιθέμενο δίκτυο αντιπροσωπείας και συνεργείων -που ότι είναι εκτός "λίστας", είτε "θέλει άλλαγμα" ή "α, δεν ξέρω"... Ή ακόμα, την γνωστή στις παλιότερες κοκκάλες ερώτηση: "Απο μένα το πήρες", ή "α, δεν καλύπτεται απο την εγγύηση". Οπότε, για να δούμε...
Επίκαιρο. Μηχανικοί, πολλοί. Μάστορες, εξαφανιζόλ!  
Καταλαβαίνω βέβαια το πρόβλημα, ιδιαίτερα στα παιδιά που νιώθουν ακάλυπτα αλλά λύσεις υπάρχουν. Πάντα υπήρχαν. Άλλωστε Guzzi ψωνίσατε. Συνειδητοποιημένη επιλογή με τα συν και τα πλην, δεν ήταν; Δεν είχατε πληροφορηθεί; Και αυτά τα δύο, δεν έχουν να κάνουν μόνο με το "τι ωραίο μηχανάκι"...
Για θυμίστε μου επειδή η μνήμη μου είναι ασθενής, στην περιβόητη συνεντευξάρα του "Λεβεντάκου", είπε τίποτα για την ανάπτυξη και στελέχωση καθώς και τον εμπλουτισμό του δικτύου των συνεργείων;
Να δεις που μου θυμίζει κάτι σε στυλ, Buy now and we'll see what will happen in the future...
Αντιπροσωπεία, λένε, δεν είναι ούτε η πληθώρα μανεττώνε, διακοπτώνε, καθρεφτώνε και φλασώνε ή άλλων μπλικιμπλικιώνε. Είναι κι άλλα...

 
Απάντηση δεύτερη (to the particular).
Σιγά τα ωά με την εγγύηση και τα εξουσιοδοτημένα, γιατί θα με πιάσει σύγκρυο...
Δεν υπάρχει απολύτως κανένα θέμα. Μη "φοβάστε. Άλλωστε, οι περισσότεροι λέτε οτι είναι τόοοοοοσο απλά τα μηχανάκια, που μπορείτε και τα σερβισάρετε home alone...
Επίσης, η λύση "Αθανασιάδης" είναι μια χαρά απο όσο ξέρω απο καλή πηγή.
Υπάρχουν βέβαια κι άλλοι... (ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν εννοώ οτι ο κ. Αθανασιάδης "δεν". Όχι γιατί η παρανόηση καραδοκεί....)...    
 
Παρατήρηση.
Επειδή με όλους αυτούς τους καινούριους κινητήρες, αν θέτε, γενικότερα, να την προσέχετε όταν ο "εξουσιοδοτημένος" σας λέει "άλλαγμα". Μήπως είναι γι' αυτόν η εύκολη λύση (λόγω άγνοιας -ίσως, εύκολου χρήματος -σίγουρα...).
Βέβαια είναι και το injection...

2η (του Beethoven;;; -μέτριο έργο...-άσχετο).
Να δούμε τώρα που αναγκαστικά θα χρειαστεί, πιθανόν να την "ψάξετε" και λίγο μόνοι σας τη δουλειά για το που μου "πάει" καλύτερα. Κάπου που όσο outdated για την contemporary κουλτούρα, θα πρέπει να βρείτε το συνεργείο που σας "πάει"... Γιατί έτσι είναι. Άμα δεν σου ταιριάζει ο χώρος, το "κλίμα", οι άνθρωποι...., απλά "δεν"... Τώρα που θα κάνετε και τη δική σας "έρευνα" αγοράς.

Α! Και κάτι άλλο. Δηλαδή ο Κώστας, ο κάθε Κώστας που ξέρει, αν δεν είναι συμβεβλημένος-δέσμιος-εξουσιοδοτημένος, θα ξεχάσει πως να περιποιείται κλπ την "καλή" σας; Δηλαδή, άμα έχει τη "βούλα", ΟΚ, ενώ αν "δεν", μη τζιζ;;
Εκτός αν έχετε τίποτα φόβους για τον ποιοτικό ή άλλο έλεγχο της "καλής" σας απο την Απατiaggio... Οπότε, ξανά να ερωτηθεί ο (γνωστός) "Λεβεντάκος", που στη συνέντευξη -δε θυμάμαι η παλιόγρια (το μνημονικό μου μέσα...), δεν ανέφερε κάτι το συγκεκριμένο...
Αλλά βέβαια όπως τότε είπε κάποιος φίλος, "τι θέλατε να πει σε μια συνέντευξη ο" Sales Marketing (και δεν ξέρω τι άλλο) Manager;;
Μμμμμμμ, ίσως να μας έλεγε και τίποτα άλλο για το after sales και να μη μας τα πρήζανε με μια premium προσφορά -επέκταση της εγγύησης....

Μη σας πιάνει "πανικός" ή "απορίες". Η εξουσιοδότηση είναι μια καλοπληρωμένη τζίφρα. Δεν μπορεί, θα υπάρχουν συνεργεία που θα γνωρίζουν και απο κλιματισμ, εε σόρρυ, injection ήθελα να πω. Τι κι αν δεν είναι της "οικογενείας";

Κουμπαράς (και όχι Κουβαράς -περίεργο δεν κάηκε και φέτο).
Κόστος ανταλλακτικών; Σύμφωνα με Fanis "δε χαλάνε". Σύμφωνα με εγγύηση, σιγά τα ψιλά γράμματα και άντε να αποδείξεις οτι το Stelvio δεν είναι καλύτερο απο GS... Ρίγος, σφρίγος και Φίλιπας Συρρίγος....
Ναι αλλά άμα γίνει recall; Εδώ να βοηθήσουν οι "δικηγόροι"....
Α! Και τα Guzzi κοστίζουν.... Θέλει κανείς C.A.R.Cανάτος να πλακωθεί στη "σούζα" για να μάθει πόσο κάνει ο σταυρός του κορίτσια;;;
(εμβόλιμο σχόλιο: Μη σας πιάνει τρέλα με το "ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΛΜΑ" στην πρόοδο. Υπήρχε και απο παλιότερα λύση για τον "άξονα"... Διεύθυνση δε δίνω...)  

Για γέλιο.
Ξέρω οτι δεν θα βγει μπροστά να το πει, οπότε παααααλι ο Loco di Lago, εκτίθεται:
Αντιπρόσωπος σε κολλητό του: "Τι μου τα φορτώσανε τα ρημάδια;"
Λέτε το attitude όσον αφορά το service dpt, να είναι διαφορετικό;; Μπα, δε νομίζω.
Οπότε ψάχτε να βρείτε αυτόν που ξέρει κι ας μη το διαλαλεί σαν την πραμμάτια πλανόδιου σε πανηγύρι.


@Aquile: Κύριε Πρόεδρε, αφιερώνω την παρακάτω ιστορία (διάλογο).

"Μπούμπης" προς Λάζ.: "Γιάννη απέτυχα!"
"Μα τι μου λες μάστορα; Εσύ που ακούς απο μακρυά κινητήρα"...(κλπ)..."και έχεις βγάλει διάγνωση;"

Και ο σοφός ΜΑΣΤΟΡΑΣ των αγαπημένων μας (δε λέω μάρκα, δε λέω ονόματα -ξέρω Πέτρο οτι κατάλαβε) απάντησε:
"Ναι Γιάννη. ΑΠΕΤΥΧΑ. Γιατί δεν κατάφερα να "περάσω" όλη μου τη γνώση στον επόμενο. Όλη μου η γνώση..." (κλπ) "..., μετά απο εμένα θα χαθεί..."

Έτσι είναι κύριοι. Ποιοί είναι αυτοί που θα συνεχίσουν; Τα παιδαρέλια της λίστας; Ίσως, βέβαια όσοι αντέξουν την "μπότα" και το οικονομικό βάρος, μετά απο χρόνια....


Άλλος ένας λόγος που η αγορά-κτήση και χρήση ενός Guzzi δεν είναι απλό πράγμα (-κι αν η πωλήτρια δεν σας ενημέρωσε λάθος της...)
Άλλος ένας λόγος που όσο κι αν προσπαθείτε να "δείτε" μοντέρνα, παραμένετε ρομαντικοί. Ρομαντικοί και μέσα στην ουτοπία!

Και αυτό είναι η μόνη ελπίδα και παρηγοριά για τη θεία μου. Τη Λίμνη
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2011, 01:05:24 μμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3432
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 03:40:00 μμ »
Μα να έχεις δίκιο σε όλα ρπμ !  :thumbsup:

Χάλασες !  :hehe: :think:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος ashton

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1046
    • http://ashtonhar.blogspot.com
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 03:52:38 μμ »
έχοντας πάει πάντως και στον Νικολάου & στον Αθανασιάδη για post warranty service, είμαι ευχαριστημένος .
Επίσης να σημειώσω πως στην παρούσα οικονομική φάση τα 50 guzzi που θα αγοράζονται το χρόνο (σήμερα διετία εγγύησης έχουν γύρω στα 120-130 μηχανάκια ενώ υπάρχουν γύρω στα 350 αγορασμένα από Ελλάδα νέας γενιάς συν τα εκατοντάδες παλιότερα), δεν νομίζω ότι θα έχει καμιά πρεμούρα για την εξουσιοδότηση ένας συνεργειάς ...

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7201
  • Minority Report
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 05:05:53 μμ »
 :clap  στον Ι.t.A,...που αμα θελει -τον καταλαβαινουμε κι εμεις οι χαντικεϊπντ.

Σε πολλους ειναι γνωστη η ιστορια,...που ειχα στειλει γραμμα στην Piaggio.it το 2006 και τους εκραζα "πως ειναι δυνατον να εχουν εξουσιοδοτημενους, εδω στην Ελλάδα εναν-δυο "απίθανους" (βλ. Βεγγος), πρωην Βεσπάκηδες - και να μην ειχαν το Γιωργο Νικολαου με διπλωμα απ το Μαντελο απ το 1989 !

Το γραμμα λειτουργησε καταλυτικα κι ο Νικολαου εγινε γρηγορα εξουσιοδοτημενος στο τελος του 2006. Μεχρι να γινει ομως θυμαμαι σαν σημερα εναν διαλογο μας:

Νικολαου: " Εδω δεν μπορω να βαλω χερι, γιατι τα παξιμαδια ειναι μαρκαρισμενα απ το εργοστασιο, κι αν κατι σου συμβει και τα δουν πειραγμενα -δεν θα σε καλυπτουν απ την εγγυηση. Εγω ακομα δεν ειμαι εξουσιοδοτημενος..."

Εγω: "Γιωργο, ΤΩΡΑ ανοιξε το,....κι αν κατι συμβει και δεν με καλυψουν στην εγγυηση.....ΑΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ."  :fff:

Ο Γιωργος πλεον πηρε συνταξη. Ο Κωστας που δουλεψε διπλα του 6 χρονια, πηρε το μαγαζι. Ως νεος επιχειρηματιας (περαν του μηχανικος), κρινει οτι προς το παρον τουλαχιστον δεν τον συμφερει να "χρηστει εξουσιοδοτημενος". Ο Κωστας περαν του οτι ξερει την δουλεια, ειναι εξυπνος μαστορας. Θα σκεφτει "παρακατω", απ οτι θα σκεφτει ο μεσος ορος. Αν καταλαβαινετε τι εννοω...

Απ την αλλη οσα μηχανακια ειναι στην εγγυηση υπαρχει ο Πετρος Αθανασιαδης, εξισου πολυ καλος μαστορας και καλο παιδι.

Για τα υπολοιπα....βλ. Ι.t.A. Tα ειπε ΟΛΑ!  :resp:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1118
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 07:17:07 μμ »
Μπα!

@Καλσόν.
Εσείς "χαλάτε"!
Η "Ζαρτιέρα" δεν θα πεθάνει ποτένες (καφέ= δηλητήριο).
Και απο δώ και πέρα, ιδιαίτερα τώρα που ξεμπροστιάστηκες με το specialised, αγάντα και θα σε έχω στα υπ' όψιν...
Και καλή σταδιοδρομία (πως αλλιώς να το πω), τώρα που τελείωσες με τα "ψιλά" και μπουκάρεις στα χοντρά...

@Zeiss
Να, κάτι τέτοια γίνονται και ψάχνομαι μην έχω πυρετό....
Ε όχι και "χαντικεϊπντ"... Απλά όχι προβληματικά ψυχοπαθείς, με σαφή μανιοκατάθλιψη βαριάς μορφής...

Και για να μην μου πείτε "πάλι spammm", συνεχίζω.

Και ρεζουμέϊσον: Ίσαμε και τον καβάλο σας παίδες (που λέει ο λόγος παλιοχούφταλα). Δηλαδή τόόόοοοοοοσα χρόνια που δεν υπήρχαν ούτε η αντιπροσωπείες, μήτε η εξουσιοδοτημένες, Guzzi δεν υπήρχαν;
(@editor: μη μου πειράξεις τα "η"...)
Ή μήπως πιστέψατε (και εν πολλοίς -νε), οτι γενήκατε (-νε) πλειοψηφία επειδής έχει αρχίσει να "πουλάει"...

Ακόμα και wannabeeδες να υπάρχουν (και υπάρχουν), μη σας νοιάζει κουκλίτσες μου. Φροντίζει η θεία μου η Λίμνη να σας "φέρει" στα νερά της.
Και όσο κι αν "προοδού", ή θα το κάνεις ΕΤΣΙ (με το δικό τους τρόπο), ή κάποια στιγμή θα "μετακομίσεις"


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2011, 07:20:56 μμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 4779
  • περιηγητής-φωτογράφος
Απ: τωρα που ο νικολαου αποσυρετε τη γινεται με το service???
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 09:25:00 μμ »
πολύ ωραία τα λέει ο Ιτα... έτσι...


εγώ να κάνω μόνο μόνο μια συμπλήρωση για περί εξουσιοδοτημένων και μη...

ο κανονισμός 1400/2002 της Ευρωπαϊκής Ένωσης (περί ανταγωνισμού πρόκειται στο χώρο της διανομής-πώλησης και επισκευής αυτοκινήτου) επιτρέπει σε μη εξουσιοδοτημένους να κάνουν οποιαδήποτε επισκευή χρειαστεί, χωρίς να κινδυνεύει η εγγύηση, με κάποιες προϋποθέσεις όπως το να χρησιμοποιούνται γνήσια ή εφάμιλλης ποιότητας ανταλλακτικά...

σας παραθέτω τον κανονισμό, τα FAQ (ξέρω τον συνειρμό του ΙτΑ) και το επεξηγηματικό φυλλάδιο...

κανονισμός 1400/2002: http://www.infoservmag.gr/links/kanonismos/kan14002002.pdf

FAQ: http://www.infoservmag.gr/links/kanonismos/erotgio.pdf

Επεξηγήσεις: http://www.infoservmag.gr/links/kanonismos/epexigiseis.pdf



από τα παραπάνω δεν θα βγάλετε άκρη (αν τα διαβάσετε δηλαδή)

έτσι ερχόμαστε στη γνωμοδότηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού μετά από αίτημα της "Ενιαίας Οµοσπονδίας Βιοτεχνών Επισκευαστών Μηχανηµάτων-Μοτοσυκλετών"

http://www.infoservmag.gr/links/kanonismos/gnomod82003.pdf


η οποία μεταξύ άλλων λέει τα εξής ενδιαφέροντα:

...Εφ’ όσον οι αγοραστές καινουργών αυτοκινήτων προτιµήσουν για κάποιο λόγο να απευθυνθούν κατά την διάρκεια της βασικής εγγυήσεως σε ανεξάρτητο επισκευαστή (συνεργείο) για την επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωµατικού µέρους του αυτοκινήτου τους, ο µεν ανεξάρτητος επισκευαστής θα προβεί σε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση (όπως θα έκανε ένας εξουσιοδοτηµένος επισκευαστής), ο δε κατασκευαστής υποχρεούται να καταβάλει την σχετική δαπάνη σ’ αυτόν
(όπως θα έκανε προς ένα εξουσιοδοτηµένο επισκευαστή). Τέτοιο αίτηµα, αν πράγµατι έχει υποβληθεί, δεν έχει έρεισµα στον Κανονισµό (ούτε στις γενικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα)
...

δηλαδή ο μη εξουσιοδοτημένος δεν μπορεί να πληρωθεί για την εργασία και τα ανταλλακτικά από τον Αντιπρόσωπο. Όπερ; Όπερ για να φτιαχτεί το όχημα εντός εγγυήσεως δωρεάν, πρέπει να πάει σε εξουσιοδοτημένο.

οπότε εδώ έχουμε το εξής:

...δ) Παρ’ όλα αυτά η ως άνω εξαίρεση υπέρ των προµηθευτών καινουργών αυτοκινήτων δεν µπορεί να φθάσει µέχρι του σηµείου να έχουν αυτοί το δικαίωµα να περιλάβουν στην σύµβαση µε τους επίσηµους εµπόρους ή τα εξουσιοδοτηµένα συνεργεία ρήτρα, βάσει της οποίας οι τελευταίοι θα αρνούνται την εγγύηση στους αγοραστές, οι οποίοι προσέρχονται σ’ αυτούς για την επισκευή ή αντικατάσταση ενός συγκεκριµένου ελαττωµατικού µέρους του αυτοκινήτου τους, για τον λόγο ότι οι αγοραστές είχαν προηγουµένως προσφύγει (εννοείται έναντι αµοιβής) στις υπηρεσίες ανεξάρτητου επισκευαστή για την αντικατάσταση ή επισκευή άλλου ελαττωµατικού µέρους του αυτοκινήτου (µε γνήσιο ανταλλακτικό ή ανταλλακτικό εφάµιλλης ποιότητας). Τέτοια ρήτρα ή πρακτική είναι άκυρη. Τούτο δεν προβλέπεται από τον Κανονισµό ρητώς, συνάγεται όµως από το πνεύµα του και επί πλέον είναι και αποτέλεσµα της στο κοινοτικό δίκαιο ισχύουσας αρχής της αναλογικότητας...


το οποίο με τα δικά μου φτωχά Ελληνικά λέει ότι καμιά αντιπροσωπεία δεν μπορεί να απαγορέψει στα εξουσιοδοτημένα της συνεργεία, να επισκευάσουν εντός εγγυήσεως δωρέαν, όχημα που μέχρι τότε έκανε σέρβις σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο...

και με τη δική μου φτωχή λογική αυτό σημαίνει ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια του εξουσιοδοτημένου να περάσει κάτι στην εγγύηση ή στο πόσο δεν θέλει να πάει κόντρα στην Αντιπροσωπεία κλπ κλπ...



αυτά τα ολίγα από μένα, αν θέτε διαβάστε τη γνωμοδότηση, έχει ενδιαφέρον, αν δε θέτε το ίδιο μου κάνει και αν θένε οι μοντεράτορες το κάνουν στίκυ για να μην το ψάχνουμε, αν δεν θένε πάλι το ίδιο μου κάνει...


one flew over the cuckoo's nest...