|
bil
|
 |
« στις: Ιανουάριος 13, 2012, 01:07:06 μμ » |
|
Αν και μηχανόβιο φόρουμ ( και τιμή του για αυτό ), μου φάνηκε πολύ φυσικό να αναζητήσω ΕΔΩ ΜΕΣΑ, βοήθεια για να επιλέξω την καιμούρια μου φωτογραφική μηχανή. Ποτέ δεν έχω ασχοληθεί, ποτέ δεν έχω αγοράσει ακριβή μηχανή, η προηγούμενη μου είναι μια κόμπακτ ολύμπους που αγορασα προ 8 ετών ( ίσως και παραπάνω ). Είμαι άσχετος τεχνικά και θέλω να παραμείνω. Θέλω μια απλή φωτογραφική μηχανή, στοχεύω , πατάω το κουμπί και βγαίνει μια αξιοπρεπής φωτογραφία για να εκτυπώσω και να λρατήσω για τα γεράματά μου  Το κόστος περιορίζεται στα 200 Ευρώ ΤΟΠΣ ! Παρακαλώ τους καλλιτέχνες και τεχνικούς του φόρουμ για μια βοήθεια, γιατί ... ΠΕΛΑΓΩΣΑ και η αλήθεια είναι πως αφού δεν ξέρω και πολλά, θα ήθελα μασημένη τροφή 
|
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
miraze
Μέλος Ε.Λ.M.G
Guzzi Maniac

Συνδεδεμένος
μπαλαλάικα
|
 |
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #1 στις: Ιανουάριος 13, 2012, 01:25:31 μμ » |
|
Αν και μηχανόβιο φόρουμ ( και τιμή του για αυτό ), μου φάνηκε πολύ φυσικό να αναζητήσω ΕΔΩ ΜΕΣΑ, βοήθεια για να επιλέξω την καιμούρια μου φωτογραφική μηχανή. Ποτέ δεν έχω ασχοληθεί, ποτέ δεν έχω αγοράσει ακριβή μηχανή, η προηγούμενη μου είναι μια κόμπακτ ολύμπους που αγορασα προ 8 ετών ( ίσως και παραπάνω ). Είμαι άσχετος τεχνικά και θέλω να παραμείνω. Θέλω μια απλή φωτογραφική μηχανή, στοχεύω , πατάω το κουμπί και βγαίνει μια αξιοπρεπής φωτογραφία για να εκτυπώσω και να λρατήσω για τα γεράματά μου  Το κόστος περιορίζεται στα 200 Ευρώ ΤΟΠΣ ! Παρακαλώ τους καλλιτέχνες και τεχνικούς του φόρουμ για μια βοήθεια, γιατί ... ΠΕΛΑΓΩΣΑ και η αλήθεια είναι πως αφού δεν ξέρω και πολλά, θα ήθελα μασημένη τροφή  http://www.adorama.gr/e-shop/Details.php?PrID=5392  Και ακριβώς στο μπάτζετ σου + 2 επισκέψεις στο Ιατρείο 
|
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ολοκλήρωσα το 36ωρο, παρολο που....είμαι άσχετος, φιγουρατζής, κάγκουρας και μακρυμάλλης 
|
|
|
|
|
ZORDAN
Συντονιστής
I Live Here

Αποσυνδεδεμένος
Minority Report
|
 |
« ΑΠΑΝΤΗΣΗ #3 στις: Ιανουάριος 13, 2012, 02:25:21 μμ » |
|