Forum Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi

Τεχνικά Θέματα => Τεχνικά Θέματα => 2006 - ... => Μήνυμα ξεκίνησε από: jim στις Οκτώβριος 22, 2015, 09:42:16 μμ

Τίτλος: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Οκτώβριος 22, 2015, 09:42:16 μμ
 θεμα με το v7, εχω βαλει τα τελικα arrow  εχω φιλτρο DNA στα χαμηλα και μεσαια 1 χαρα απο 130-140 σαν να μην εχει κατι αλλο να δωσει με το που μπει 5η σαν να κρεμαει το V7 μου εχει καποιος αλλος το ιδιο θεμα πως λυνεται???  εχει να κανει με το μειγμα ?? η πρεπει να καταργησω το καζανακι με τον ΛΑΜΔΑ??ή μόνο το καζανάκι σας παρακαλώ οποίος γνωρίζει το θέμα ας μου δώσει 1 λύση
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: kostasmito στις Οκτώβριος 22, 2015, 11:16:41 μμ
Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο με 5η ταχύτητα ή με όλες τις ταχύτητες σε ψηλές r.p.m.;
Λογικά είναι θέμα ρύθμισης. Ή θα ξαναβάλεις τελικά με καταλύτη ή μαμά φίλτρο ή με πρόγραμμα θα περάσεις καινούργιους χάρτες στον εγκέφαλο.
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Οκτώβριος 22, 2015, 11:28:34 μμ
Μόνο 5η πρόγραμμα που να πάω στον Κώστα μπιμπις ??  Θα δοκιμάσω και την κατάργηση καζανακι να βάλω crossover και μετά πια βλέπω τη θα κάνω με της ρύθμισης  βλέπεις είμαι και Ρόδο και ο αντιπρόσωπος  λίγο μαπας όσες φορές ζήτησα New upgrade τίποτα
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Οκτώβριος 22, 2015, 11:33:35 μμ
Υπάρχει site με λεπτομέρειες  σε  θέμα ρυθμίσεις εγκέφαλου
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: kostasmito στις Οκτώβριος 22, 2015, 11:42:20 μμ
Για να καταλαβαίνεις διαφορά μόνο με 5η, λογικά έχεις χάσει λίγο ψηλά.
 Δεν έχω ιδέα για το που και πως μπορείς να περάσεις προγραμμα.
Crossover είναι και το OEM, οι καταλύτες ειναι στα τελικά. Δεν νομίζω οτι θα δεις κάποια διαφορά αν βάλεις μικρότερο. Τον λ μη διανοηθείς να τον καταργήσεις.
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: KTiNoS στις Οκτώβριος 23, 2015, 12:24:16 πμ
Έχει κάποιο νόημα όλα αυτό?
Αν νομίζεις ότι έχει τότε βάλε την 4η στο κόκκινο (σπάστη) και ρίξε 5η να δεις κρεμάει ακόμα?
Έτσι χτυπας τελικήσ όλα τα μηχανάκια αλλά εδώ 50 αλόγατα είναι
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Οκτώβριος 23, 2015, 03:14:54 πμ
Τελικά είναι αλλαγμένα
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Οκτώβριος 23, 2015, 03:18:19 πμ
Καλό κτινος  αλλά το θέμα μου εδώ είναι όταν βάζω 5η και θέλω να ανοίξω λίγο να μπορώ όχι να δουλέψει η 4η στα κόκκινα να ξεκολλάει το μηχανάκι.το ότι δεν έχω κανένα τέρας για τελικές τρελές το γνωρίζω
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: KTiNoS στις Οκτώβριος 23, 2015, 09:41:57 πμ
πόσα κιλά είσαι?
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: gregoryp στις Οκτώβριος 23, 2015, 10:49:12 πμ
Τα V7 βγαίνουν ήδη από το εργοστάσιο με φτωχό μείγμα αέρα βενζίνης. Βάζοντας του ελεύθερο φίλτρο και τελικά το έχεις κάνει ακόμα πιο φτωχό, οπότε είναι πιθανό η 5η που είναι overdrive να κρεμάει κάπου.

Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να ξαναβάλεις ένα μαμά φίλτρο για να δεις ότι επανέρχεται λίγο το μηχανάκι.

Για να το φτιάξεις αυτό χρειάζεται να πειράξεις μείγματα. Μια επιλογή είναι χαρτογράφηση στον υπάρχοντα εγκέφαλο αλλά δεν νομίζω να βρεις κάποιον να στο κάνει, μόνο να το κάνεις μόνος σου και δεν είναι πολύ εύκολο. Επόμενη αλλά ακριβή είναι ένας εγκέφαλος τύπου power commander αλλά εκεί μιλάμε γύρω στα 350 ευρώ αγορά συν ότι πάρει όποιος στον τοποθετήσει και ρυθμίσει. Μια πιο φτηνή επιλογή που απλά παρεμβάλεται ανάμεσα στον λάμδα και το εγκέφαλο και τον ξεγελάει να δώσει λίγο πιο πολύ καύσιμο είναι το FatDuc o2 emulator (https://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=56000) αλλά δεν έχω πρακτική εμπειρία, νομίζω κάποια μέλη του forum το έχουν τοποθετήσει και μπορούν να πουν κάποια άποψη. Απ' ότι βλέπω έχει μια ρύθμιση στο πόσο πιο πλούσιο θα το κάνει με ένα ποτενσιόμετρο οπότε έχεις και εκεί ένα μικρό εύρος να πειραματιστείς.
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: tuluba στις Οκτώβριος 23, 2015, 11:31:43 πμ
Εχω βαλει το  FatDuc o2 emulator  και μπορεις να ξεγελασεις τον λαμδα και να παρεις ποιο πλουσιο μιγμα. Δεν εχω πειραματιστεί γιατι δεν χρειαστηκε. Τον εβαλα περισσοτερο για τις εκκινησεις με κρυο.

Σκευτομαι να βαλω DNA και μαζι με τα τελικα ERGO που ειναι ανευ  καταλυτη , μπορει να βρεθω μπροστα σε αυτο που περιγραφεις.

Θα επανελθω.
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Οκτώβριος 23, 2015, 08:06:56 μμ
θα ξεκινησω αλλαζοντας τα τελικα (γνησια ) και τελευταια επιλογη ειναι το commander
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Οκτώβριος 31, 2015, 07:25:14 μμ
Πριν 1 ώρα έβγαλα το φίλτρο dna και έβαλα του ν7 αύριο θα βγω για βόλτα οπότε θα σας πω εντυπώσεις το απόγευμα αν και μου φαίνεται κάπως καλύτερα πιο πολλά αυριο
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: jim στις Νοέμβριος 02, 2015, 01:11:53 πμ
Τελικά με το μαμά φίλτρο έχει καλύτερο δούλεμα οπότε όποιος βάλει τελικά ας κράτηση το φίλτρο
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: KTiNoS στις Νοέμβριος 03, 2015, 08:41:39 πμ
Ο φίλος ο 36ωρος ο γάτος έγραψε κάτι πολύ πολύ καλό.

Ρίξε μια ματιά
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146946 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146946)
Τίτλος: Απ: κρέμασμα 5η
Αποστολή από: PanLampro στις Νοέμβριος 04, 2015, 11:02:31 πμ
Εγώ πάλι,
Παίρνω ένα μηχανάκι μετρίως μέτριο όπως το ‘βγαλε η μαμά του στην αγορά. Δεν το παρήγγειλα ειδικά για πάρτη μου από τον τάδε βελτιωτή, ούτε καμιά τέτοια υπερπαραγωγή.
Το να βάλω καλύτερα αμορτισέρ κρίνοντας ότι η μαμά έκανε οικονομία, το καταλαβαίνω.
Το να ψαχτώ με τα λάστιχα, λίγο πιο στενό - λίγο πιο φαρδύ - λίγο πιο γρήγορη κορώνα το καταλαβαίνω.   
Το να πειράξω ψαγμένα, με κάποια δοκιμασμένη συνταγή το set up για να βελτιώσω τις επιδόσεις ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ λειτουργίας που εγώ γουστάρω, ή τον ήχο κλπ, επίσης το καταλαβαίνω.
Περιμένω όμως (και το θεωρώ φυσιολογικό) ότι κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα μου κοστίσει σε κάποια άλλη περιοχή. Διαφορετικά θα το είχε ήδη κάνει η μαμά (λες να μπορεί να βγάλει κάτι καλύτερο χωρίς κόστος και να μη γουστάρει καλύτερη θέση στα συγκριτικά?)
Είναι επίσης πολύ πιθανό οι απώλειες σε κείνη την άλλη περιοχή να μην είναι αμελητέες ούτε όσες φανταζόμουνα (γι αυτό χρειάζονται και οι δοκιμές, ποιές δοκιμές, από ποιόν, σε τι συνθήκες, με τι μέσα?, με τι εναλλακτικές?).
(Αλλά εγώ πιστεύω ότι είμαι τόσο μάγκας που μια κι έξω, θα καταφέρω να βελτιώσω τα πάντα χωρίς απώλειες, εκεί που δεν τα κατάφεραν οι τύποι που το σχεδίασαν, που είχαν και έχουν όλο το set up στο πιάτο (στην οθόνη), σε προσομοιωτές, με 50 παραλλαγές από κάθε μπλιμπλίκι στο ράφι και με εργαλεία να μετρούν και να καταγράφουν το αποτέλεσμα κάθε μικροπαραλλαγής σε συνδυασμό με όλες τις άλλες. :rasta:)
Μaλaκίa τους, εμένα έπρεπε να προσλάβουν στο R&D :hehe:

Δεν απευθύνομαι σε κανέναν. Δεν απορρίπτω καμία προσέγγιση, απλώς επισημαίνω το συνολικό πλαίσιο: για να πάρεις, πρέπει να δώσεις και δεν εννοώ μόνο χρήμα, αλλά ίσως οικονομία, ίσως επιδόσεις χαμηλά, ίσως μακροζωία του κινητήρα, ίσως...

Προσωπικά, άν έχω χρόνο και χρήμα να δώσω, φορτώνω και φεύγω, κι ας πάρω  2,5 χλμ λιγότερη τελική...