Forum Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi

Τεχνικά Θέματα => Τεχνικά Θέματα => 2006 - ... => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 23, 2016, 08:24:41 μμ

Τίτλος: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 23, 2016, 08:24:41 μμ
Απο την πρώτη μερα αντιμετωπιζω θεμα με το κρυο ξεκίνημα.
Μετα το πρώτο σερβις αναβαθμιστηκε το πρόγραμμα του ψεκασμού με τον τελευταίο χαρτη.
Καμία απολυτως διαφορα.
Μεχρι να περάσουν τουλαχιστον 2 λεπτά λειτουργιας η μηχανή ειναι εντελως αναξιοπιστη στην κυκλοφορια, επικίνδυνη (μου εσβησε σε διασταυρωση) και ακρως ενοχλητική.
Το συνεργειο που πηγαίνω ειναι ο Λυμπεροπουλος.
Υπαρχει καποιος που μπορεί να προτεινει καποια λυση, καποιο αλλο συνεργειο η καποιο τροπο που να αντιμετωπίζεται αυτο το θεμα?
Τρια στα Τρια V7 που εχω δει στο δρόμο αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα.
Ο ενας ιδιοκτητης μαλιστα μου εκανε διάλεξη περί "χαρακτηρα" και "συμπαθειας" και πως Guzzi δεν παίρνουν οι βιαστικοι, ειναι λεει θεμα συνήθειας. Δυστυχως τα ακουσε χοντρά χωρις να φταιει.
Ειμαι τρελά αρπαγμενος με το θεμα επειδή πριν δεκα λεπτα για δευτερη φορα, κοντεψε να με κανει αλοιφη ενα λεωφορείο, ετοιμαζομαι να το "στειλω απο εκει που ηρθε", εκτος αν υπαρχει καποια ουσιαστική λυση στο θεμα.
Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: artech στις Οκτώβριος 24, 2016, 11:10:22 πμ
Γεια!
Έχω την ίδια, έχω το ίδιο θέμα, αλλά δεν θα έλεγα «αναξιόπιστη» και «επικίνδυνη». Εμένα μέχρι να ζεσταθεί, ένα δυο λεπτάκια, μου είναι κάπως ...δύστροπη. Μπορεί δηλαδή να κλωτσάει στις αλλαγές, να θέλει λίγο γκάζι περισσότερο, μπορεί να πέσουν πολύ οι στροφές και να αρχίσει να τρέμει στο ρελαντί (ανεβαίνουν όμως ξανά γρήγορα), τέτοια πράγματα και, ξαναλέω, για ένα δυο λεπτά. Τό 'χω μάθει και την αφήνω να ζεσταθεί πριν ξεκινήσω.
Αν είναι κάτι τέτοιο, εγώ (που δεν είμαι μηχανικός φυσικά) θα το έλεγα φυσιολογικό. Μάλλον αυτό εννοούσε και ο άλλος ιδιοκτήτητης και τον αποπήρες. :) Αν όμως σου σβήνει ή αντιμετωπίζεις κάτι άλλο, τότε να το δεις.
Τι ακριβώς σου κάνει;
Έχεις καλό συνεργείο πάντως. Ο Ηρακλής στο Λυμπερόπουλο (στη Βουλιαγμένης) είναι κορυφή.
Μην αρπάζεσαι, δεν λύνονται εν θερμώ τα προβλήματα, κυρίως τα μηχανικά.  :)
 :bier:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 24, 2016, 11:37:20 πμ
Σε ευχαριστώ για την απαντηση και την ψυχοθεραπεια.
Στον Ηρακλή την παω και δεν εχω παραπονο ούτε απο την εξυπηρέτηση ουτε απο το ενδιαφερον που δειχνει.
Ημουν σχεδον σιγουρος πως ειναι εγγενες προβλημα του ψεκασμου.
Μια λύση που μου προτειναν απο το κλαμπ της Ιταλιας αημερα το πρωι, ειναι να παρεμβω στους αισθητηρες με τον μετατροπεα σήματος της Finebau ο οποιος ομως ειναι προς το παρόν μη διαθεσιμος και πρεπει να περιμενω.
Η λυση του FatDuc στο special απο το 15 και μετα δεν βοηθάει και δεν συνιστάται.
Παντως, βγαζοντας εντελώς τους λαμδα απο την βαση τους η μηχανη δουλευει με σταθερό χαρτη, αλλα ο αναλυτής καυσαεριων δειχνει ακομα πιο φτωχο μειγμα στις ψηλες στροφές οπότε και ειναι ρωσικη ρουλέτα σαν λυση.
Ειχα μια ελπιδα πως ειναι κατι που μπορει να διορθωθει με καποια ρυθμιση.
Απο τη στιγμη λοιπόν που "έτσι κανει" αν δεν δουλέψει και με το Fenbau, θα σκεφτω σοβαρά το τι θα κανω.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: artech στις Οκτώβριος 24, 2016, 02:52:09 μμ
Μιας που έχω τόσες άγνωστες λέξεις στο μήνυμά σου, καταλαβαίνω ότι το έχεις ψάξει πολύ κι έχεις και πολλές γνώσεις, οπότε σίγουρα θα βρεις τη λύση.
Αν τη βρεις τελικά, γράψε μας δυο γραμμές να μαθαίνουμε κι εμείς!  :D
Καλό μεσημέρι!
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 24, 2016, 03:01:22 μμ
Μπα, ασχετος ειμαι, απλα το εψαξα.
Απο Δευτερα θα την παω αλλη μια στο Λυμπεροπουλο (και τονιζω οτι δεν έχω κανενα προβλημα μαζι του μην τυχον και γινει παρεξηγηση) και θα δουμε τι θα κανουμε.
Αν ειναι δική μου παραξενια θα βαλω και το μαραφετι έτσι για να μου φυγει η ιδέα και μονο.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Edouard_Bracame στις Οκτώβριος 24, 2016, 11:01:51 μμ
Τα ίδια και στο δικό μου, πιο όμορφο, stone.  :hehe:

Πάντως ένα λεπτό ζέσταμα είναι αρκετό για να δουλέψει σωστά το μοτέρ, χωρίς κομπιάσματα κλπ.

Τις λύσεις που αναφέρεις, δεν τις έχω κατά νου, αρχίζω διάβασμα...
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: kostasmito στις Οκτώβριος 25, 2016, 12:32:11 πμ
Με λάδι 10w60 καταλαβαίνεις ότι είναι λίγο δύσκολο να δουλεύει σωστά ο κινητήρας κρύος. Κράτα με το δεξί σου χέρι λίγο πιο ψηλά το ρελαντί για τα πρώτα δυο λεπτά και θα λυθεί το πρόβλημα. Ουσιαστικά φαντάζομαι ότι πρόβλημα έχεις μέχρι να κουμπώσει η τρίτη ταχύτητα και συνήθως σου σβήνει με δευτέρα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 25, 2016, 12:37:55 πμ
Με λάδι 10w60 καταλαβαίνεις ότι είναι λίγο δύσκολο να δουλεύει σωστά ο κινητήρας κρύος. Κράτα με το δεξί σου χέρι λίγο πιο ψηλά το ρελαντί για τα πρώτα δυο λεπτά και θα λυθεί το πρόβλημα. Ουσιαστικά φαντάζομαι ότι πρόβλημα έχεις μέχρι να κουμπώσει η τρίτη ταχύτητα και συνήθως σου σβήνει με δευτέρα.
Σβήνει όταν ανοίξω το γκάζι σχετικά απότομα.
Γενικά δεν ανεβάζει στροφές μέχρι να ζεσταθεί.
Δουλεύει σαν τρακτέρ.
Δεν καθαρίζει παρα μόνο μετά τις 2.500 και αυτό με τρίτη όπως λές.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: kostasmito στις Οκτώβριος 25, 2016, 01:18:07 πμ
Έχουμε διαφορετικές κεφαλές και ψεκασμό, αλλά τέτοια κόλπα μου έκανε ένα διάστημα που κυκλοφορούσα με αρρυθμιστες βαλβίδες και ψεκασμό. Το ότι θα δουλεύει σαν τρακτέρ μέχρι να ζεσταθεί είναι φυσιολογικό και έχει να κάνει με το λάδι. Μπερδέματα και κομπιασματα πάντως δεν πρέπει να έχεις, τουλ. οχι σε ένταση που να δημιουργεί πρόβλημα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: astrahan στις Οκτώβριος 25, 2016, 03:09:07 μμ
@Wile E Coyote

Σταμάτη, κατ' αρχάς συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.

Εναλλακτική λύση για πολύ καλό μηχανικό Moto Guzzi είναι ο Πέτρος Αθανασιάδης.

http://www.vrisko.gr/details/0i5i_116bk41262c601i_01_4_11714c (http://www.vrisko.gr/details/0i5i_116bk41262c601i_01_4_11714c)

Εξαιρετικό παιδί και μέλος της Λέσχης. Μπορείς να τον συμβουλευτείς για μια 2η γνώμη αν θες σε αυτό ή σε οποιοδήποτε άλλο θέμα.


 :bier:


υγ. Σε σχέση με το λάδι που διάβασα παραπάνω. Η διαφορά ενός 10W-60 με ένα 10W-50 ή 40 στις χαμηλές θερμοκρασίες δεν δικαιολογεί τέτοια ακραία συμπεριφορά.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: kostasmito στις Οκτώβριος 25, 2016, 03:28:40 μμ
Σε χαμηλές θερμοκρασίες με ζεστό κινητήρα η διαφορά θα είναι μικρή-μηδενική.
Στο διάστημα όμως μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, ασχέτως εξωτερικής θερμοκρασίας, η διαφορά είναι μεγάλη. Σίγουρα δεν φταίει αυτό για το ότι σβήνει ο κινητήρας όταν ανοίγει γκάζι ο Wile E Coyote , αλλά σίγουρα έχει διαφορά στην εκκίνηση και στο πρωινό δούλεμα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: astrahan στις Οκτώβριος 25, 2016, 04:39:50 μμ
οφ τόπικ αλλά χρήσιμο.

Κι εγώ στις χαμηλές θερμοκρασίες του κινητήρα (εκκίνηση) αναφερόμουν.

Το 10W είναι εύρος ιξώδους και όχι σταθερή τιμή αλλά δεν έχει μεγάλη διαφορά από λάδι σε λάδι.

δες πχ αυτά τα 2 λάδια από την ίδια εταιρεία

10W-40
http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/9B7BE7345BE3EE8880257FBF0052298B/ (http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/9B7BE7345BE3EE8880257FBF0052298B/)$File/BPXE-ABJFZM.pdf

Viscosity, CCS -25C (10W) 5000 mPa.s (cP)
Viscosity, Kinematic 40C 91,89 mm²/s


10w-60
http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/41DE7954E476E75280257D540062E770/ (http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/41DE7954E476E75280257D540062E770/)$File/BPXE-9P9JM7.pdf

Viscosity, CCS -25C (10W) 4879 mPa.s (cP)
Viscosity, Kinematic 40C 160 mm²/s


Σχετικά (όχι απόλυτα) με τις συνολικές απώλειες του κινητήρα (θερμικές + τριβές) οι απώλειες που μπορεί να προκαλέσουν οι διαφορές στο ιξώδες που μπορεί να έχουν 2 λάδια με 10W (πχ ένα 10W-50 και ένα 10W-60) είναι πολύ μικρές. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι οι υδροδυναμικές τριβές είναι ανάλογες της τετραγωνικής ρίζας του ιξώδους.

Αναφέρομαι πάντα στις θερμοκρασίες εκκίνησης του κινητήρα...
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 25, 2016, 05:47:54 μμ
Να σας πω να γελασετε?
Συμβουλη απο Αγγλία.
Γυρνα τον διακόπτη και πριν βάλεις μπρος περιμενε 30 δευτερόλεπτα.
Δεν ξερω πια, να κλαψω η να γελασω.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: ZORDAN στις Οκτώβριος 26, 2016, 02:48:09 πμ
Να σας πω να γελασετε?
Συμβουλη απο Αγγλία.
Γυρνα τον διακόπτη και πριν βάλεις μπρος περιμενε 30 δευτερόλεπτα.
Δεν ξερω πια, να κλαψω η να γελασω.

Δεξιά γυρνάς διακόπτη δεξιά ή αριστερά?...τι λεν οι Άγγλοι?  :hehe:

Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 26, 2016, 01:58:07 μμ
Τωρα, τυχαιο - ξετυχαιο, (σημερα ηταν και ζεστός ο καιρος) γυρισα το διακοπτη εκανε τα κολπα με τους δείκτες, περιμενα 30 δευτερα, εβαλα μπρος......
Και (με) δουλευει κανονικα.
Ουτε βηξιματα, ουτε κομπιασματα, ουτε τιποτα.
Καμμια ξεματιαστρα εχουμε?
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: PanLampro στις Οκτώβριος 26, 2016, 02:22:03 μμ
Δυο άσχετα μεταξύ τους πράγματα περί "άνοιξε το διακόπτη και περίμενε 10-20-30 δεύτερα" που έχω ακούσει, σε άσχετες φάσεις και για άσχετα μηχανάκια:
 (1) συχνά στο άνοιγμα αργεί να ανοίξει κανονικά ο εγκέφαλος (κάτι σαν την καθυστέρηση στο άνοιγμα του PC. Του δίνεις εντολή στη μέση της διαδικασίας και κολλάει (κάνας ηλεκτρονικός να μας πει αν έχει πιθανότητες το σενάριο).
(2) Η μπαταρία (λέει) καλύτερα να "ξυπνήσει" με μικροκαταναλώσεις πχ τα λαμπάκια του καντράν, τα φώτα θέσεως και ο εγκέφαλος, πριν της ζητήσεις το max με τη μίζα (εδώ μιλάνε οι ηλεκτρολόγοι...).

Γι' αυτό σας λέω: καρμπιρατέρ και μανιβέλα (μη σου πω και μανιατό)  :hehe:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: labros στις Οκτώβριος 27, 2016, 08:48:32 πμ
Καλημέρα Coyote,

δώστου κ εσύ 30 δεύτερα, τι είναι 30 δεύτερα, θα σου γίνει συνήθεια μετά από λίγο, θα την  :wub: περισσότερο έτσι με τις ιδιοτροπίες της.


... έσύ από το μαξιλάρι πόσο γρήγορα τρέχεις 100άρι ?    :hehe:

Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 27, 2016, 10:34:53 πμ
Δευτερη μερα με τα 30 δευτερα.
Δουλευει ρολοι.
(!!!!!!!)
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 27, 2016, 10:36:28 πμ


... έσύ από το μαξιλάρι πόσο γρήγορα τρέχεις 100άρι ?    :hehe:

Αυτή ειναι η μ#λακια. Επειδη αργω να παρω εγω μπροστα ολο βιαζομαι και περιμενω απο αυτην να ειναι απικο.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Vagpap στις Οκτώβριος 27, 2016, 06:25:05 μμ
Δευτερη μερα με τα 30 δευτερα.
Δουλευει ρολοι.
(!!!!!!!)


Ντρεπόμουν να το πω, αλλά κάπου εκεί βρίσκεται η αλήθεια.

Πρόσφατα, πήρα ενα φιατ 500.

Μου λέει ο τύπος στην αντιπροσωπεία, πριν ξεκινήσεις, κάθε φορά, προθέρμανση 20".

Ο διακόπτης να ανοίξουν μόνο τα λαμπάκια..

Έφαγε ειρωνεία από μέσα μου...:)  :shame:

Λες οι μπαγάσηδες οι Ιταλοί κάτι να ξέρουν ότι γίνεται έτσι...;;

 :think:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: ZORDAN στις Οκτώβριος 27, 2016, 09:14:13 μμ
Aσε που...30'' αργότερα, το λεωφορείο που θα σε έκανε αλοιφή. δεν θα ήταν πάνω σε πορεία σύγκρουσης μαζί σου - θα είχε φτάσει στο τέρμα του.

Το μεταφυσικό όλοι το προσπερνάτε, σαν να μην υφίσταται.  :oldgit:

(το τρολ όταν δεν υπάρχει εμπεριστατωμένη τεχνική λύση, δεν παχαίνει - ομορφαίνει :hehe: )
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Οκτώβριος 27, 2016, 10:02:34 μμ
Τωρα το απογευμα την αφησα για 60 δευτερα πριν ξεκινήσω και πηρε 15 αλογα.

Εκανα ειρήνη με τους δαιμονες μου.
Αερόψυκτη μηχανή με magneti marelli MuI3 εγκέφαλο (ίδιο με αυτον που φοραει η 300αρα βεσπα)   
Αυτη ειναι η V7
Και ετσι ειναι τα πράγματα.
Το δεχομαι και παμε παρακάτω.
Δεν μπαινω στη διαδικασια για παράλληλο εγκέφαλο και πλαγιους ρυθμιστες.
Προτιμω να τα φαω σε ενα σετ μπροστινα ελατήρια.
Αφου έτσι δουλευει, ετσι ειναι....
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: gino στις Οκτώβριος 28, 2016, 02:32:05 μμ
και η Μονικα θελει τα προκαταρκτικα της :wub:

οποιος παιρνει Guzzi δεν ανησυχει για τιποτα.....ουτε οταν κι αν σταζει :hehe: :hehe:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: sotyanif στις Νοέμβριος 06, 2016, 12:13:44 πμ
και η Μονικα θελει τα προκαταρκτικα της :wub:

οποιος παιρνει Guzzi δεν ανησυχει για τιποτα.....ουτε οταν κι αν σταζει :hehe: :hehe:
ΔΕΝ στάζει!....μαρκάρει τον χώρο της!
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: sotyanif στις Νοέμβριος 06, 2016, 12:18:43 πμ
Δευτερη μερα με τα 30 δευτερα.
Δουλευει ρολοι.
(!!!!!!!)


Ντρεπόμουν να το πω, αλλά κάπου εκεί βρίσκεται η αλήθεια.

Πρόσφατα, πήρα ενα φιατ 500.

Μου λέει ο τύπος στην αντιπροσωπεία, πριν ξεκινήσεις, κάθε φορά, προθέρμανση 20".

Ο διακόπτης να ανοίξουν μόνο τα λαμπάκια..

Έφαγε ειρωνεία από μέσα μου...:)  :shame:

Λες οι μπαγάσηδες οι Ιταλοί κάτι να ξέρουν ότι γίνεται έτσι...;;

 :think:

Και τα Nissan Micra αλλά και άλλα καινούριας ηλεκτρονικής τεχνολογίας,ΘΕΛΟΥΝ τον χρόνο τους για να ''φορτώσουν'' το πρόγραμμα,χάρτες ,κλπ
Χαρακτηριστικά,μου ειπώθηκε : μπαίνεις μέσα,γυρνάς το κλειδί στον διακόπτη,ΔΕΝ βάζεις μπροστά.....ΦΟΡΑΣ την ζώνη σου....και γυρνάς κλειδί να βάλεις μπροστά...τόσο χρόνο θέλει!!!
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: artech στις Ιανουάριος 05, 2017, 05:02:40 μμ
Επαναφέρω το θέμα με την επιφύλαξη άσχετης απάντησης.

Η λύση του μισόλεπτου με το διακόπτη στο on πριν βάλω μπροστά για μένα λειτούργησε. Μείωσε το δισταγμό που έχω στο γκάζι στο μισό, δεν τον εξάλειψε όμως. Τώρα στις διακοπές αποταμίευσα κάποια χρήματα κι άρχισα κι εγώ να χαζεύω για fatduc, finebau κλπ. Έπεσε το μάτι μου όμως σε ένα βιντεάκι στο γιουτιούμπ που έλεγε πώς να ρυθμίσετε το τζόγο στο γκάζι σας.
Το ρυθμίζω τις προάλλες λίγο πιο σφιχτό από 2 χιλ, τέλεια λέω, αρπάζει και πιο εύκολα, χωρίς να στρίβω τον καρπό πολύ, θα βολέψει. Στο μεταξύ όμως βλέπω και τη δεύτερη ντίζα, αυτή που είναι για το κλείσιμο, στρίβω κι από 'κεί να δω τι θα γίνει, κάνω και δυο γύρες το τετράγωνο, μη σας τα πολυλογώ, εγώ είμαι οκ αυτή τη στιγμή: ούτε λόξυγγα έχει στις αλλαγές, ούτε διστάζει, ούτε τίποτα και το γκάζι κρατάω πιο εύκολα σταθερό!

Φαντάζομαι ότι η λύση μου δεν λύνει το πρόβλημα, σε μένα όμως τουλάχιστον άλλαξε την αίσθηση, οπότε αν κάποιος δεν το έχει σκεφτεί ας κάνει μια μικρή δοκιμή!
 :mg:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Ιανουάριος 05, 2017, 06:26:21 μμ
Πολύ καλή και χρήσιμη ιδέα.
Θα εφαρμοστεί η συμβουλή και θα ενημερώσω ανάλογα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Edouard_Bracame στις Ιανουάριος 07, 2017, 12:30:38 μμ
@artech

Μην έχουμε και το link του video?

Ευχαριστώ...
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: DonRodrigo στις Ιανουάριος 07, 2017, 04:05:24 μμ
Είπα να κοιτάξω για τις ρυθμίσεις του V7ii, συγχρονισμός, TPS, Ο2, κτλ, και..

Αν και δε μου αρέσει καθόλου να είμαι αρνητικός : V7ii / Beverly 350 -> muig3+38mm, άσε που έχει και 30 πόντους λαιμό (και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε)...

Την Piaggio μου μέσα

Έχει πάντως 2 άλογα παραπάνω απο το παλιό...

Άρα, άμα δουλεύει με τα 30'' στο διακόπτη, ή έστω με ζέσταμα, πάλι καλά.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: DonRodrigo στις Ιανουάριος 07, 2017, 07:48:19 μμ
Εντυπωσιάστηκα τόσο απο το ένα σώμα πεταλούδα-ECU του beverly που φοράν τα V7ii-V9, που έψαξα λίγο παραπάνω...

Για ρυθμίσεις έψαζνα, TPS και steper (που στα άλλα μηχανάκια ορίζει το ρελαντί), και βρήκα άλλο "κουκί"
(εκτός του ότι δεν παίρνει ρυθμίσεις)

Το "κουκί" είναι ότι σε πολλά V7ii, το δυναμό/ανορθωτής, βγάζουν πάνω απο 15V, κάπου διάβασα οτι έχουν δει μέχρι και 17... Αποτέλεσμα, τα παίζουν σένσορες, μπαταρία, και κάποιες φορές και η ECU.

Πάρε ένα πολύμετρο, και μέτρα τάση στη μπαταρία, με μηχανή σε λειτουργία, και ίσως και μαρσάροντας. Έχε υπ'όψιν, ότι η ονομαστική τάση φόρτισης των AGM μπαταριών είναι 14,7V.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Ιανουάριος 07, 2017, 07:58:18 μμ
Σε ευχαριστώ που το ψαχνεις.
Και εγω εκει εχω καταληξει αν και αναρωτιεμαι ακομα πως με hardware για μονοκυλινδρο δουλευει ο V2 (ισως με υποπιεση) και αναφερω οτι εχω 13.9 σβηστος, 14.5 ρελαντι και 14.75 με 3.000 στροφές που όμως πεφτει στο 14.5 αν κρατησεις το γκαζι σταθερό.
Αυτο δεν το εχω ξαναδει ποτε μου σε τιποτα αλλο.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: artech στις Ιανουάριος 08, 2017, 02:48:13 μμ
@artech

Μην έχουμε και το link του video?

Ευχαριστώ...

Γεια!

Εγώ από 'δώ (http://"https://youtu.be/zy2dj9VvEdI") πήρα την ιδέα, γιατί το ακολουθώ, αλλά οποίο και να ψάξεις για motorcycle throttle cable adjustment, θα βγάλει κάτι βοηθητικό!

Εγώ από ρεύματα κι από ηλεκτρονικά δεν κατέχω μία, αλλά αυτό που λέτε για τα 15V γιατί είναι πρόβλημα; (χοντρικά, μην κάθεστε να γράφετε, ή στείλτε με πουθενά να διαβάσω)

Καλό μεσημέρι!
 moto~
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Ιανουάριος 08, 2017, 06:37:07 μμ
Το εκανα και όντως εχει καλυτερη αισθηση.

Τωρα μενει να δουμε πως γινεται μια 12βολτη μπαταρια να εχει 14 βολτ στατικα...

Ουφ, θα ξαναμετρησω μπας και....
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: DonRodrigo στις Ιανουάριος 08, 2017, 09:08:20 μμ
Εγώ από ρεύματα κι από ηλεκτρονικά δεν κατέχω μία, αλλά αυτό που λέτε για τα 15V γιατί είναι πρόβλημα; (χοντρικά, μην κάθεστε να γράφετε, ή στείλτε με πουθενά να διαβάσω)

Τα 15V είναι 25% πάνω απο τα ονομαστικά 12V. Google "v7 overcharge" κάπου θα δεις ότι καίγεται κάποιος σένσορας ή οτι "ψήνεται" η μπαταρία, κάποιου του αχρηστεύτηκε (νέκρωσε) το ECU. Αυτά, ακόμα και τα ακριβά, βρίσκονται εύκολα, φαίνονται.

δες workshop manual, σελ 96: πρέπει να είναι 13~15V 
http://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/workshop_manual_v7-ii-abs_en.pdf (http://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/workshop_manual_v7-ii-abs_en.pdf)


Το ζόρι με τα ηλεκτρονικά δεν είναι όταν καταστραφούν τελείως, αλλά όταν πάθουν ζημιά μερικά μόνο απο τα χιλιάδες τρανζιστορς που έχουν - σε αυτή την περίπτωση δείχνουν να λειτουργούν σωστά, εκτός απο κάποιες φαινομενικά τυχαίες φορές που "τρελαίνονται".

ΠΧ (ο λόγος που το έγραψα στο post για την εκκίνηση):
Μερικά καμένα τρανζιστορς μνήμης στο ECU, θα το κάνουν να μην ξέρει τι μείγμα να δώσει σε κάποιους συνδυασμούς στροφών κινητήρα, θερμοκρασίας αέρα και ανοίγματος γκαζιού... Θα έχανε κάποια κομμάτια του χάρτη. Ξαναφόρτωμα του χάρτη, ίσως έλυνε το πρόβλημα, ίσως όχι, ίσως το μετέφερε σε άλλες συνθήκες, ανάλογα με το αν και τι προσπαθούσε να "γραφτεί" στα καμμένα τρανζίστορς.

Πέρα απο αυτά, στο σύστημα τροφοδοσίας του beverly δε φαίνεται να μπορεί να ρυθμιστεί κάτι εκτός απο τις ντίζες, άρα μάλλον θα συμβιβαστείς με τα 30''.Πάντως αν το σκεφτείς, γάτοι οι μηχανικοί στη Guzzi...

ΥΓ:
Wile οι ψιλοδιαφορές είναι απο τη διαφορετική δύναμη που έβαζες στους ακροδέκτες, αφού είναι ανάμεσα 13 και 15, μη ξαναμετράς, άντε για καμιά βόλτα καλύτερα...
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: p.t.o στις Ιανουάριος 08, 2017, 10:00:41 μμ
Τρανζίστορ.....τι μαγικός κόσμος!!

Θυμάστε τα BU 107!

Δουλεύουν πλέον σε συστοιχίες ( CAST κλπ), και χρονίζονται με πλήθος καταστάσεων  αποκοπής για την προστασία τους. Μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για ενεργά εξάρτήματα ηλεκτρονικής.

Οι πλέον κοινές βλάβες, αν θέλετε να το εμβαθύνουμε λιγο, προέρχονται απο παθητικά στοιχεία κατασκευών δείτε εδω..   http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=1902.0 (http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=1902.0)
( Tότε παλιά ....πριν τα διαπλεκόμενα με διαγράψουν) :hiding


Wile .. ακου την συμβουλη του Don .... (οι ψιλοδιαφορές είναι απο τη διαφορετική δύναμη που έβαζες στους ακροδέκτες, αφού είναι ανάμεσα 13 και 15, μη ξαναμετράς, άντε για καμιά βόλτα καλύτερα...)
  :bier:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Ιανουάριος 08, 2017, 11:03:48 μμ
Σας ευχαριστώ
Κάνω και τιποτα άλλο?
Ολο στη βόλτα είμαι.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: artech στις Ιανουάριος 09, 2017, 01:24:42 πμ
Ευχαριστώ κι εγώ για τις εξηγήσεις!
 :bier:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: babis5570 στις Ιούνιος 08, 2018, 03:31:19 πμ
επαναφερω το θρεντ για να μην ανοιγω αλλο.
Σε  breva 750  με 2500 χιλ , ο κινητηρας φανταζομαι ιδιος με το V7 , εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με το πρωινο ξεκινημα , τωρα που ειναι ζεστες αρκετα λιγοτερο αλλα υπαρκτο .
Επισης εχω και αλλο προβλημα , ακομα και ζεστη η μηχανη , στην ελαφρια ξερογκαζια για κατεβασμα ταχυτητας , μερικες φορες ακουγεται ενα παφ και σαν να μην εχει τροφοδοσια η μοτο , νεκρο γκαζι. Μου εχει σβησει και 2-3 φορες σε εκινηση με αυτον ακριβως τον λογο.
Για μενα παντως δεν δουλεψαν τα 30 δευτερολεπτα  :?.
Καποιος καμια συμβουλη , να ενημερωσω εδω οτι η μοτο τον Απριλιο μπηκε στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο ΓΙΑ ΑΥΤΑ τα προβληματα και δεν βρεθηκε καποια διςλειτουργεια !!!!!( μπηκε σε εγκεφαλο , οδηγηθηκε κλπ )
Eνιωθα πια οτι ειμαι ο περιεργος πελατης που ολοι θελουν να αποφευγουν .... :hehe: .
Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ελεγχθηκαν οι βαλβιδες (το ρωτησα).
Your lights plssssss

Α και κατι τευλεταιο , στο πρωινο ξεκινημα θελει αρκετα δευτερολεπτα μιζα για να παρει μπρος , ειναι λογικο ?
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Oil_and_fuel στις Ιούνιος 08, 2018, 11:21:37 πμ
Αν πήγες σε συνεργείο, και ανέφερες τα "αρκετά δευτερόλεπτα μίζα για να πάρει μπρος" και το θεώρησαν νορμάλ, ίσως είναι ώρα να αλλάξεις συνεργείο... :oldgit:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: babis5570 στις Ιούνιος 10, 2018, 03:59:49 πμ
Αν πήγες σε συνεργείο, και ανέφερες τα "αρκετά δευτερόλεπτα μίζα για να πάρει μπρος" και το θεώρησαν νορμάλ, ίσως είναι ώρα να αλλάξεις συνεργείο... :oldgit:

 :hehe:

Δυστυχως εδω στην Ροδο δεν εχω και επιλογες οσον αφορα μαστορες που κατεχουν απο  moto guzzi .
Παντως σημερα τσεκαρα την μπαταρια (με γκαζι ποσο ανεβαινουν τα βολτ κλπ κλπ) σε γνωστο καλο μαγαζι εδω στην Ροδο και ειναι αψογη , απο εκει δλδ κανενα θεμα .
Περιμενω καποια ιδεα σας, αν εχετε , ειδικα για τα παφ και το νεκρο γκαζι που κανει αρκετες φορες σαν να μην εχει τροφοδοσια.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: p.t.o στις Ιούνιος 11, 2018, 08:30:34 πμ

Περιμενω καποια ιδεα σας, αν εχετε , ειδικα για τα παφ και το νεκρο γκαζι που κανει αρκετες φορες σαν να μην εχει τροφοδοσια.

                                                                                                                                                           

Ρυθμιστής πίεσης βενζίνας. Ενα παπαράκι της αντλίας.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Pin στις Ιούνιος 11, 2018, 01:11:09 μμ

Περιμενω καποια ιδεα σας, αν εχετε , ειδικα για τα παφ και το νεκρο γκαζι που κανει αρκετες φορες σαν να μην εχει τροφοδοσια.

                                                                                                                                                           

Ρυθμιστής πίεσης βενζίνας. Ενα παπαράκι της αντλίας.

Πιθανό και να θέλει ρύθμιση / reset το TPS (αισθ γωνίας πεταλούδας).
Δεν είναι εντελώς "τουφεκιά στον αέρα", τα συμπτώματα που περιγράφεις ταιριάζουν με φτωχά μείγματα, που προκαλούνται από αρρύθμιστο TPS.
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: p.t.o στις Ιούνιος 11, 2018, 02:26:50 μμ

Περιμενω καποια ιδεα σας, αν εχετε , ειδικα για τα παφ και το νεκρο γκαζι που κανει αρκετες φορες σαν να μην εχει τροφοδοσια.

                                                                                                                                                           

Ρυθμιστής πίεσης βενζίνας. Ενα παπαράκι της αντλίας.

Δεν είναι εντελώς "τουφεκιά στον αέρα",

*Tα παφ και το νεκρό γκαζι*...θα ηταν ισως και γεμάτη ντουφεκιά?  :D :D
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: Pin στις Ιούνιος 12, 2018, 08:45:42 μμ

Περιμενω καποια ιδεα σας, αν εχετε , ειδικα για τα παφ και το νεκρο γκαζι που κανει αρκετες φορες σαν να μην εχει τροφοδοσια.

                                                                                                                                                           

Ρυθμιστής πίεσης βενζίνας. Ενα παπαράκι της αντλίας.

Δεν είναι εντελώς "τουφεκιά στον αέρα",

*Tα παφ και το νεκρό γκαζι*...θα ηταν ισως και γεμάτη ντουφεκιά?  :D :D

Τα παφ είναι ... τιμητικό άγημα  :ninja:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: babis5570 στις Ιούνιος 18, 2018, 04:14:22 πμ
Αυτο το παφ τι ηθελα και το ειπα ?  :hehe:

Σημερα παντως αποφασισα  να την ζεστανω με το χειρογκαζο για μισο λεπτο και δουλεψε σχεδον αψογα , αυτο ερχεται σε αντιθεση βεβαια με το μανιουαλ που λεει οτι το χειρογκαζο ειναι μονο για πολυ κρυες μερες. Τι να πω πια . Ετσι μου ερχεται να την στειλω Αθηνα σε κανενα μαστορα που ξερει  ???
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: aquile στις Ιούνιος 18, 2018, 12:59:26 μμ
....
Σημερα παντως αποφασισα  να την ζεστανω με το χειρογκαζο για μισο λεπτο και δουλεψε σχεδον αψογα, αυτο ερχεται σε αντιθεση βεβαια με το μανιουαλ που λεει οτι το χειρογκαζο ειναι μονο για πολυ κρυες μερες.
....

Αγαπητέ Μπάμπη έχουν περάσει πολλά Guzzi από τα χέρια μου και σε διαβεβαιώ ότι το καθένα από αυτά έχει ένα μοναδικό, ολόδικο του τρόπο εκκίνησης και διαχείρισης γκαζιού/τσοκ/χειρόγκαζου στα πρώτα λεπτά λειτουργίας και κίνησης. Ακόμα και τα λίγα injection που κατείχα, όπως πχ ένα V7 Classic, είχαν διαφορετικό τρόπο εκκίνησης από αυτόν που ανέφεραν τα owners manual, πχ στο classic δεν χρειάστηκα ποτέ το χειρόγκαζο, ούτε χειμώνα ούτε καλοκαίρι, αγνοούσα σχεδόν την ύπαρξη του! Εβαζες μπροστά με τη μια και έφευγες, χωρίς δεύτερη σκέψη ή ενέργεια, με απόδοση στο φουλ αν χρειαζότανε...

Θα έλεγε κανείς πως το κάνουν επίτηδες στο εργοστάσιο, σαν μια πρώτη άσκηση εξοικίωσης με τον ιδιοκτήτη, μια πρώτη αναμέτρηση του ποιός έχει το πάνω χέρι! :hehe:

Αν λοιπόν ακολουθούσα αυστηρά το manual, ένα ίσως να δούλευε σωστά και όλα τα άλλα, ακόμα θα παιδευόμουνα να τα βάλω μπρος ή να καταλάβω γιατί κάνουν νάζια στα πρώτα χλμ!

Προτείνω να μη δίνεις τόση σημασία, εάν βρεις ένα τρόπο να το κάνεις αποδεκτό τα πρώτα λεπτά, ζήσε με αυτό. Φυσικά εαν σε φέρει κάποιος λόγος στην Αθήνα με το Breva, τότε προφανώς, εκτός από τη λέσχη μας που θα έρθεις να γνωριστούμε, θα επισκεφτείς ένα έμπειρο συνεργείο, για ένα συνολικό τσεκάπ ώστε να κοιμάσαι ήσυχος! :mg:
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: babis5570 στις Ιούνιος 19, 2018, 03:13:35 πμ
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις. Η αληθεια ειναι οτι η σχεση μας με την Guzzi απο την αρχη εδω και 8 μηνες ειναι ...προβληματικη , σφοδρη , τα ναζια εχουν μετατραπει σε ομηρικες διαμαχες. Φτασαμε και σε σημειο χωρισμου καποια στιγμη , αλλα επειδη αγαπιομαστε καναμε εκατερωθεν υποχωρησεις  :hehe: Εχει χαρακτηρα η ατιμη , της το αναγνωριζω , δεν ειναι οπως οι αλλες , σχεδον απροβληματιστες να σου κανουν ολα τα χατηρια , αλλες κρυες.....
Αφου το θελει λοιπον , χειρογκαζο (τσοκ?) και το καλοκαρι μισο λεπτο και κανα 2 λεπτο χειμωνα . θα ζησω με αυτο (εως τα επομενα τερτιπια της ?).
Τίτλος: Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
Αποστολή από: babis5570 στις Ιούλιος 14, 2018, 05:22:03 πμ
Δυστυχως η μοτο συνεχισε την κακη συμπεριφορα σε σημειο πια που  να ειμαι ετοιμος να την αποχωρηστω (εβαλα αγγελια και την εσβησα μετα απο λιγες ωρες). Εμαθα οτι υπαρχει ενας μαστορας στην Ροδο , εκτος αντιπροσωπειας , που εχει ειδικοτητα  ducati και moto guzzi.
Αποφασισα να της δωσω ακομα μια ευκαρια μιας και δεν ηθελα πια μοτο με λειτουργια φρεζας. Την αφησα σημερα το πρωι και την παρελαβα το απογευμα. Απο την πρωτη στιγμη απο ακουστικη και οδηγικη εκτιμηση ο μαστορας μου ειπε οτι ειναι μια ....αριθμιστη μηχανη .....σε ολα ???.
Εγινε ρυθμιση βαλβιδων (ηταν κλειστες) , ρυθμιση συγχρονισμος πεταλουδων ? , ρυθμιση , ρυθμιση , ρυθμιση.....
Η Guzzi μου πλεον ειναι .....κανονικη μοτοσυκλετα :notworthy:.
Αναμα απο κρυα , χωρις χειρογκαζο και δρομο , χωρις κανεναν δισταγμο , μπουκωμα , παφ , πουφ , πιφ ποφ.....
Και ολα αυτα με 60 ευρω .
Αν παω τωρα απο την αντιπροσωπια και τους κανω ανω κατω εγω θα φταιω , που ειχα μια καινουρια μηχανη με λειτουργια φρεζας και ενω εκαναν οδηγικο τεστ να μου λενε ολα καλα , ετσι δουλευουν αυτες.
Ασχετοσυνη η βαρεμαρα ?