Forum Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi

Γενικές Συζητήσεις => Περί ανέμων και υδάτων => Μήνυμα ξεκίνησε από: jumba στις Νοεμβρίου 13, 2016, 07:04:45 μμ

Τίτλος: Era una storia italiana?
Αποστολή από: jumba στις Νοεμβρίου 13, 2016, 07:04:45 μμ
Γειά σας παιδιά(;)!Απ΄'οτι είδα στην EICMA στο stand της GUZZI απουσίαζαν όοοολα τα GRISO-STELVIO-NORGE.Παρόντα τα βουσέτε,τα παράξενα v9 και οι αμερικανιές της πλατφόρμας CALIFORNIA.
 Με δεδομένο και της απουσίας σχετικής ενημέρωσης του φυλλαδίου της MG, ως προς την τύχης τους, :oops:..να θεωρήσω οτι αποκτούν πλέον συλλεκτική αξία;
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 13, 2016, 09:00:48 μμ
Μπα.
Στην Αμερική που μαλλον ειναι και ο ογκος των πωλήσεων ενδιαφερουν τα ρετρο/τσοπεροειδη.
Οποτε βαζουν εκεί τη δυναμη τους.
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Edouard_Bracame στις Νοεμβρίου 13, 2016, 10:00:58 μμ
Παίζει και μία σειρά V7 III...  :mg:
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 13, 2016, 10:28:17 μμ
Που "συμπτωματικα" έχει αναβαθμισμενο ψεκασμο...
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 13, 2016, 10:28:38 μμ
Γκουχ γκουχ
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: labros στις Νοεμβρίου 13, 2016, 11:06:05 μμ
Γκουχ γκουχ

Δεν πειράζει, το δικό σου έχει χαρακτήρα (με τα 30''), το άλλο είναι σκέτο γιαπωνέζικο τι το θες    :mg:
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 13, 2016, 11:53:03 μμ
Γκουχ γκουχ

Δεν πειράζει, το δικό σου έχει χαρακτήρα (με τα 30''), το άλλο είναι σκέτο γιαπωνέζικο τι το θες    :mg:

Like! ;-)
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: kasba στις Νοεμβρίου 14, 2016, 05:26:00 πμ
Δυστυχώς, στο forum του Ιταλικού Stelvio club, αναφέρουν ότι σταματά η παραγωγή τους ???  Το μεταφέρω με επιφύλαξη (και θλίψη...)
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 14, 2016, 07:11:36 πμ
Με αφορμη το παραπανω post εψαξα και διάβασα στο MCN οτι τα μεγαλα ειναι το 20/100 της παραγωγής και οτι μαλλον η Piaggio εχει επιλεξει την Aprilia για να προωθήσει το σπορ και τουρινγκ προφιλ της ενω η Γκουζι θα πουλαει ρετρο-κρουιζερ.
Ισως η πληροφορια τελικα ήταν σωστή.
Τα ιδια λένε και στο Αμερικανικο φορουμ.
Αλλα και παλι, μικρη παραγωγη εχει ετσι και αλλιως η εταιρεια, ποτε δεν ξερεις.
Ισως απλα αλλάζουν κινητήρες για τις νεες προδιαγραφές και για αυτο δεν τα σπρωχνουν στις εκθέσεις.
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: jumba στις Νοεμβρίου 15, 2016, 06:04:19 μμ
Καλησπέρα!.."Tradizione, ferro, tutto ok, però da una casa che fece un V8 da corsa mi aspetterei qualcosina di più. Oggi come oggi hanno mandato in pensione la bellissima Norge, la bellissima Griso (senza ABS fino a ieri!) e nel segmento enduro/crossover l'offerta Guzzi è zero. Allucinante.
Mi piace la V7, mi piace (molto) la V9, mi piace la California e la MGX-21 ma non sono le moto che cerco. Infatti rimangono comunque moto indirizzate a una nicchia di mercato.
Noi (guzzisti) vogliamo la nuova Stelvio ed una enduro "ignorante" di 800cc che riporti in vita la mitica serie TT. Li si fanno i grossi numeri di vendita, IMHO..."..ένα απο τα αγανακτισμένα σχόλια της διπλανής μοτοσυκλετομάννας χώρας.
 Τα big-block 1200 δεν αποτελούν το 20% της παραγωγής,συγκεκριμένα έχουν πολλλλούς μήνες να δούν γραμμή παραγωγής.
 Η αυτοκρατορία Anieli και η Piaggio( :youfail),αφού κάναν τις αφαιρέσεις-διαιρέσεις τους αποφάσισαν να σταματήσουν όλα τα 1200,κάτι λογικό για την τσέπη τους.Λογικό γιατί αφενός η GUZZI ποτέ δεν αντιμετωπηστικε σαν μια μάρκα με ένδοξο παρελθόν που έπρεπε να είχε και μέλλον και αφετέρου ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν, αυτά τα ρημάδια τα μοτέρ να τα κάνουν να δουλέψουν σωστά.Τα σωστά μηχανάκια είναι δαχτυλοδειχτούμενα και υπάρχουν λίστες αναμονής για ανταλλακτικά κεφαλής ,δύο και πλέον μηνών ακόμη και στην Ιταλία που είναι δίπλα το μαγαζί!
 Σε αντίθεση με την πορεία της GUZZI ,στο Pesaro η θρυλική Benelli ξαναγεννιέται,όπως και η SWM με στελέχη της Husqvarna και Aprilia στην διοίκηση -τεχνικό μέρος....και με κλωτσιές απο γουάν!
 Νομίζω οτι αυτή είναι και η μοναδική λύση και για την GUZZI..το γουάν ..άν θελήσουν και πουλήσουν ,που πολύ αμφιβάλω!
 Θεωρώ οτι είμαι κλασσικός αλλα σε καμιά περίπτωση δεν είμαι νεκρολάγνος.Θέλω η μηχανή μου να έχει  συνέχεια και να έχω αγωνία για το καινούργιο που θα 'βγεί και όχι  άν το v7 vIII θα είναι πορτοκαλοκόκκινο ή κιτρινοπορτοκαλί!Την μικρή ανησυχία και τον κόμπο στο λαιμό πριν το πρωινό ξεκίνημα ( και τις ασφάλειες καβάτζα )την ξέρω και έχω μάθει πλέον ...και ναί μ΄αρέσει!Η αλήθεια είναι οτι καλοβλέπω τις bonnie ,..με handlebar ace εποχής κούκλα θα είναι!
 Ευχαριστώ για την ανοχή σας και το βήμα που μου δίνετε να πω τις απόψεις μου,που μπορεί να είναι και αιρετικές ίσως ..το σίγουρο ομως είναι οτι μαρέσουν πολύ οι GUZZI. :mg:
 Kαι η λίστα των μοντέλων παραγωγής εν ετη 2017 επι τυραννίας Piaggio  :youfail:
- 1400 cc σε εκδόσεις: california ,thrasysgay,iptamenosgay,vintagegay
-v9 850cc                 :v9 nevadanamoun,v9 touloumpa
 -v7 750cc                :v7III astrapton blue,v7III matt chlomo,v7III 50 rafaela kara
 
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 15, 2016, 06:42:24 μμ
Βλεπω να εχει το δρομο της Lancia και η Guzzi δηλαδη?
Αν είναι πλεον να πουλαει "παρελθόν" ας το κανει καλα τουλάχιστον.
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: aquile στις Νοεμβρίου 15, 2016, 08:01:34 μμ
.......
.....
 una enduro "ignorante" di 800cc che riporti in vita la mitica serie TT. Li si fanno i grossi numeri di vendita, IMHO..."..ένα απο τα αγανακτισμένα σχόλια της διπλανής μοτοσυκλετομάννας χώρας.
 Τα big-block 1200 δεν αποτελούν το 20% της παραγωγής,συγκεκριμένα έχουν πολλλλούς μήνες να δούν γραμμή παραγωγής.

Πολύ σωστά τα λέει ο Ιταλός, λάθος επιλογές κάνουν, μάλλον η εμπορική στρατηγική τους είναι αυτοκτονική ή δεν έχουν καθόλου πιάσει τον παλμό της καρδιάς των φανατικών της μάρκας (..δεν το λέω , δεν το λέω!)  παγκοσμίως. Αυτό γιατί πιθανότατα επηρρεάζονται μόνο από τους Ιταλούς πελάτες-κατόχους, οι οποίοι λίγο-πολύ, όπως διαπιστώσαμε στα κοινά μας Raduni, έχουν ίδια γούστα με τους απέναντι από τον Ατλαντικό φίλους της μάρκας, δηλαδή "κόβουν φλέβες" για Nevada, California, βάλε και λίγο V7 και V9 μέσα! Τα Stelvio-Norge-Griso και ιδίως τα Breva - 1200 Sport δεν τους συγκινούν καθόλου, τα ψάχναμε ανάμεσα στα εκατοντάδες από τα άλλα..
Έτσι κι αλλιώς ο Ιταλός ομόλογος μας όπως έχουμε παρατηρήσει, έχει εικόνα Χαρλεά και σε μια κοινή συνάντηση δεν θα ξεχώριζες ποιός είναι ποιός, παρόλο που η συμπεριφορά του διαφέρει παρασάγκας!Τα πέτσινα, τα κρόσσια, τα ραφτά-μεταλλικά σήματα, θυρεοί και χαιμαλιά, τα τατουάζ, το στυλ, όλα πάνε προς τα κει. Μόνο που τα γυμνά μπράτσα, δυστυχώς είναι γεροντικά, χωρίς μούσκουλα, ο μέσος όρος ηλικίας του παρακολουθεί αυτόν του μέσου μοτοσυκλετιστή, (βγάλε τον σκουτεράκια, δεν τον μετράω σαν τέτοιο), δηλαδή γερνάει...

Τέλος να πούμε ότι γνωρίζαμε ήδη από την περίοδο προ τελικής συμφωνίας αγοράς από Piaggio, δηλαδή πάνω από 10 χρόνια ότι αυτό θα είναι το μέλλον και αν θέλετε η μοίρα της Moto Guzzi. Ηταν από τότε γνωστό ότι εκτός από την Aprilia, ο αμέσως επόμενος αγοραστικός στόχος της Piaggio ήταν η MG, όχι για την τότε εμπορική της πορεία στο χώρο, αλλά για
1. την ιστορία της και το ένδοξο παρελθόν της, δηλαδή για το "ειδικό βάρος" της και
2. την πολυετή, επιτυχημένη παρουσία της στο χώρο των custom κυρίως με το brand name "California" σαν επίδοξο μελλοντικό ανταγωνιστή της HD σε συνδυασμό και με το 1. δηλαδή ανταγωνισμός και σε επίπεδο του παγκοσμίως παλαιότερου κατασκευαστή σε συνεχή λειτουργία, με τον 2ο παλαιότερο (δηλαδή τις HD - MG που παίζουν το 1-2).

......
Θέλω η μηχανή μου να έχει  συνέχεια και να έχω αγωνία για το καινούργιο που θα 'βγεί και όχι  άν το v7 vIII θα είναι πορτοκαλοκόκκινο ή κιτρινοπορτοκαλί!

Θα πρέπει να παραδεχτούμε όμως, ότι το V7 έχει κτυπήσει εμπορικό στόχο διάνα και είναι και φουλ αξιόπιστο: ούτε κεφαλές, ούτε δισταγμούς στην εκκίνηση, ούτε τρώει μπαταρίες, ούτε μαδάει, ούτε έχει εμφανίσει τη παραμικρή αδυναμία. Το ίδιο και το Breva 750 πιο πριν και ελπίζω βέβαια και το V9 να πάει έτσι για να πάρει μια άνάσα η εταιρία.
......
......

 Ευχαριστώ για την ανοχή σας και το βήμα που μου δίνετε να πω τις απόψεις μου,που μπορεί να είναι και αιρετικές ίσως ..το σίγουρο ομως είναι οτι μαρέσουν πολύ οι GUZZI. :mg:
 Kαι η λίστα των μοντέλων παραγωγής εν ετη 2017 επι τυραννίας Piaggio
- 1400 cc σε εκδόσεις: california ,thrasysgay,iptamenosgay,vintagegay
-v9 850cc                 :v9 nevadanamoun,v9 touloumpa
 -v7 750cc                :v7III astrapton blue,v7III matt chlomo,v7III 50 rafaela kara

 :hehe: :hehe: Σίγουρα εδώ μέσα λέγονται και συζητιώνται όλα, χωρίς δογματισμούς και κολλήματα. Επιλέγουμε Guzzi επειδή συνεχίζουν να μας αρέσουν σε σύγκριση με άλλες μοτοσυκλέτες που ακούν σε ονόματα άλλων εταιριών, πραγματικές και υπαρκτές, που δεν επιθυμούμε να απαλείψουμε, κάποιες σαφώς καλύτερες σε επί μέρους τομείς, που όμως δεν μας "έκλεισαν το μάτι". Ταυτόχρονα συζητάμε και οτιδήποτε άλλο προκύψει στη καθημερινότητα μας, ανταλλάσσουμε απόψεις, σχόλια και ιδέες γιατί πρώτα είμαστε άνθρωποι και μετά μοτοσυκλετιστές. Αυτά είναι μόνιμα χαρακτηριστικά του χώρου μας εδώ και 21 χρόνια και δεν αλλάζουν απ' ότι φαίνεται...

Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: jumba στις Νοεμβρίου 17, 2016, 06:10:17 μμ
(http://imageshack.com/a/img924/2514/sKXzhM.jpg)
Μία ατελείωτη κούκλα!
(http://imageshack.com/a/img921/7674/ijn9UF.jpg)
..μία του 'πεζοδρομίου" :hehe:
  Ο γνωστός "λατρεμένος"
  (http://imageshack.com/a/img923/1742/HkR1HY.jpg)
 Ένας απο τους μεγαλύτερους μηχ. της γείτονος μαζί με τον φαβιόνε Ταλλιόνι της DUCATI.Με δουλειές του να κοσμούν τα ιστορικότερα εργοστάσια : BENELLI,FB MONDIAL,BIACHI,PATON,GILERA,AERMACCHI.
Πήγε στην GUZZI για να σώσει ότι μπορούσε,μιά και είχαν δώσει τον πούλο στο Carcano...
(http://imageshack.com/a/img922/8/4bNqJe.jpg)
Μία απο τις πολλές και άγνωστες δουλειές του αεροναυπηγού Lino Tonti.w- 103 992cc,30αρια ντελλορτο..1961-1982Οταν το ανακάλυψαν οι της GUZZI ήταν έτοιμοι να του φορέσουν πουκάμισο με σταυρωτά μανίκια( μάλλον δάχτυλος της Piaggio :hehe:)
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: jumba στις Νοεμβρίου 19, 2016, 05:38:50 μμ
Το ποστάρισμά μου στο una storia italiana με το αιρετικό "era" και ίσως αυθαίρετο, αλλα για 'μένα οφθαλμοφανές,είχε σκοπό δύο απλά πραγματάκια σαν στόχο:
-Πρώτον να λειτουργήσει σαν μιά προσωπική βαλβίδα ασφαλείας( με τα διαφυγόντα αέρια σε προκαθορισμένο θάλαμο εκτόνωσης και όχι στο περιβάλλον),γιατί θα'σκαγα΄...
 -Δεύτερον με την ελπίδα οτι η ΕΛMG, να λειτουργήσει ως λέσχη Φίλων MG και να αποκυρήξει το βολικότερο "λέσχη περιηγήσεων και τσίπρων".Φανταστείτε λ.φ.ολυμπιακου να πέσει η ομάδα τους και να απαντούν' ..ελα ¨ντάξει..και να τραγουδούν ολυμπι-ολυμπι..κ.λ.π( φτου) παει;δεν πάει..
Είναι γνωστό οτι οι απανταχου λέσχες MG είναι λέσχες show off και περιηγήσεων του τύπου "two little birds sat and wove doilies" όπως σωστά είπε και ο φίλος aquile.Οσοι guzzisti όμως έχω συναντήσει ,είχαν χαμηλά τιμόνια..αλλα δεν ήταν σε καμιά λέσχη, αυτό ήταν οκοινός γεωμετρικός τους τόπος!
 Να θυμίσω ομως κατι που ξεχνιέται..:τα χρηματάκια απο τοV7 ΔΕΝ τα παίρνει η GUZZI αλλα η piaggio ( και τα κάνει vespa electrica),η GUZZI είναι ένας τύπος μηχανής και οχι μια μάρκα πλέον,ααα..και το Stelvio το δίνει το gruppo Anieli στην αλφα ρομεο για το καινούργιο της τουτού!
Αυτά τα λιγοστά είχα να πώ και δεν θέλω παρεξηγήσεις και λοιπά γυναικουλίστικα,δεν έχω τίποτα με κανένα φίλο της λέσχης ή του forum..και συγνώμη αν έθιξα κάποιον δεν ήταν ο σκοπός μου.
Πριν κλείσω αν θέλετε μου απαντάτε στο άν υπάρχει κάποιος χώρος που συναντιέστε και τι ξέρετε για τους guzzisti.gr

..και κάτι για τις κοριτσάρες της καρδιάς μας.Καλό Σ/Κ!



Φυσικά ο admin μπορεί να διαγράψει όλο το post αν το θέλει ή να πράξει όπως νομίζει καλύτερα για το forum.
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: jumba στις Νοεμβρίου 19, 2016, 05:40:50 μμ
Την τρελα μου..έχασα το video.Την άλλη φορα!

Edit : Τίποτα δεν έχασες..!  :thumbsup:
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 19, 2016, 07:24:33 μμ
Αν και δεν καταλαβα και πολυ το post, θα προσπαθησω να απαντησω οχι εκ μερους της λεσχης, αλλα της παρτης μου.
Το παραδειγμα του Ολυμπιακου, ατοπο, ειμαι παοκ και δεν ειμαι καλα, οποτε δεν μπορω να ξερω τι πως συμπεριφερονται οι απλοι ανθρωποι που υποστηριζουν απλες ομάδες.
Για ολα τα αλλα δεν εχω άποψη.
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: p.t.o στις Νοεμβρίου 19, 2016, 07:25:11 μμ

Πριν κλείσω αν θέλετε μου απαντάτε στο άν υπάρχει κάποιος χώρος που συναντιέστε

Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα :hehe:

http://i28.photobucket.com/albums/c244/chrisfoto/IMAG0200_zpsx48vnt6h.jpg[/img]](http://i28.photobucket.com/albums/c244/chrisfoto/IMAG0200_zpsx48vnt6h.jpg) (http://[img width=700 height=419)[/url]
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: aquile στις Νοεμβρίου 19, 2016, 07:35:47 μμ
....
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα


Μου φαίνεται πως ο Γραμματέας πρέπει να σου στείλει κλειδί... :hehe:   

Σοβαρά τώρα: είμαστε στη Πραβίου 21, Ρουφ, ανοίγουμε κάθε Δευτέρα στις 9 μμ και μπορείς να περάσεις να γνωριστούμε και να συζητήσουμε από κοντά τα ενδιαφέροντα θέματα που αναφέρεις. 


Σοβαρότης off: ξέχασαμε να αναφέρουμε πως η λέσχη ακούει και στο όνομα "λέσχη περιήγησης και φωτογραφίας"   

(το πρώτο χαρακτηριστικό το' πιασες, τυχαίο, δεν νομίζω) αλλά και στο "η λέσχη που ξέρει να διαγράφει"  :fff:
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: p.t.o στις Νοεμβρίου 19, 2016, 08:06:42 μμ
....
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα
...

 είτε κατεβαίνεις στην πόλη μας άλλες μέρες, όχι Δευτέρα που ανοίγουμε. Κι το χειρότερο χωρίς να μας σφυρίξεις!  :bier:

  ανοίγουμε κάθε Δευτέρα στις 9 μμ

..μωρε και Δευτέρα ηταν, και κλέφτικα σφύριξα, αλλά η πόρτα...ντιπ :blol:


υγ..αυτό το 9μμ δεν ξέρω αν ευλαβικά τήρησα!
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 19, 2016, 08:40:25 μμ
....
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα
...


Σοβαρότης off: ξέχασαμε να αναφέρουμε πως η λέσχη ακούει και στο όνομα "λέσχη περιήγησης και φωτογραφίας" (το πρώτο χαρακτηριστικό το' πιασες, τυχαίο, δεν νομίζω) αλλά και στο "η λέσχη που ξέρει να διαγράφει"  :fff:

Αυτό το περιηγησεων ηταν και το Π της ΕΛΠΑ και προς το τελος στο εντευκτηριο οταν εμπαινες σε ρωταγανε αν θα μπεις στην ομαδα της μπιριμπας η στο τουρνουά κουμ καν.
(νο οφενς που λενε και στο χωριο μου)

Αυτό ειναι ενα "παραξενο" θρεντ η ειναι η ιδεα μου?
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Vagpap στις Νοεμβρίου 19, 2016, 10:59:22 μμ
 "Λέσχη περιηγήσεων και τσίπρων"

Ωραίο.. καλό .   :hehe:  :bier:   :notworthy:

Καλώς ήρθες!
 
Υ.Γ. 4 Δεκέμβρη, μετά το II Riding School είναι η Φασολάδα μας, θα έχουμε και ρακόμελα !

Τη Δευτέρα θα υπάρξουν ανακοινώσεις στην λεσχη και έπειτα forum & fb.

Δευτέρα ανοίγουμε το βράδυ στις 21:00, έλα μία βόλτα αν προλαβαίνεις να γνωριστούμε και απο κοντά. 

(Πραβίου 21, Ρουφ...)


 :mg:


Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Vagpap στις Νοεμβρίου 19, 2016, 11:09:36 μμ

 -Δεύτερον με την ελπίδα οτι η ΕΛMG, να λειτουργήσει ως λέσχη Φίλων MG και να αποκυρήξει το βολικότερο "λέσχη περιηγήσεων και τσίπρων".Φανταστείτε λ.φ.ολυμπιακου να πέσει η ομάδα τους και να απαντούν' ..ελα ¨ντάξει..και να τραγουδούν ολυμπι-ολυμπι..κ.λ.π( φτου) παει;δεν πάει...

Πριν κλείσω αν θέλετε μου απαντάτε στο άν υπάρχει κάποιος χώρος που συναντιέστε και τι ξέρετε για τους guzzisti.gr



Θα σε παρακαλούσα να μην ξαναναφέρεις παραδείγματα με τον Ολυμπιακό., γία ό,τι άλλο θες...    :thumbsup:

Σε ευχαριστώ!

 :bier:
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Vagpap στις Νοεμβρίου 19, 2016, 11:47:55 μμ
Αν και δεν καταλαβα και πολυ το post, θα προσπαθησω να απαντησω οχι εκ μερους της λεσχης, αλλα της παρτης μου.
Το παραδειγμα του Ολυμπιακου, ατοπο, ειμαι παοκ και δεν ειμαι καλα, οποτε δεν μπορω να ξερω τι πως συμπεριφερονται οι απλοι ανθρωποι που υποστηριζουν απλες ομάδες.
Για ολα τα αλλα δεν εχω άποψη.


Ρε αγόρι μου, που ήσουν εσύ...

Νιώθω σαν να ήρθε στη Λέσχη ο άνθρωπός μου, σαν να  την πρώτη μου φορά στο κατώφλι του της  Πραβίου,  σαν το 1ο σουβλάκι σε πίτα στην Λαμπράκη, σαν το γκολ του μουσλιμοβιτς στην Τουρκία.....

Υ.Γ Tο θέμα μεταφέρεται στην "Περί ανέμων και Υδάτων" περιοχή..
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: ZORDAN στις Νοεμβρίου 20, 2016, 02:54:21 πμ
Nα σου πω...εγω ΜΙΑ φορά που πήγα, εκτός απ΄το φλάς (στα μούτρα),έφαγα και πόρτα :hehe:

Είσαι τόσα χρόνια στην Λέσχη και δεν θες να καταλάβεις την αγάπη που σου τρέφουμε!!  ::knownothing

http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=5944.msg79625#msg79625 (http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=5944.msg79625#msg79625)

 :hehe: :wub:
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 23, 2016, 10:24:31 πμ
Σχετικά με την πορεία της φίρμας, ένας φίλος που δουλεύει στο εργοστάσιο μου έστειλε το πρόγραμμα παραγωγής για το 2017.
Πιστεύω ότι θα το βρείτε ενδιαφέρον

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/4 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Furnelo με κόκκινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/5 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Limoncello με κίτρινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΜΑΡΤΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/6 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Viloncello με ξύλινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/7 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Portobello με ζωγραφισμένα μανιτάρια στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΜΑΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/8 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Saltarello με ζωγραφισμένο έναν χορευτή στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΙΟΥΝΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/9 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Ritornello με σκουριασμένο χρώμα στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΙΟΥΛΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/10 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Rakomello  με ντεπόζιτο στο χρώμα του μελιού και δερμάτινη σέλα.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/11 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Burdelo με δαντέλα στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα με ζαρτιέρες.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/12 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Modello με υπογραφή της Ναόμι Κάμπελ στο ντεπόζιτο και μαύρη δερμάτινη σέλα.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/13 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Prunello με μάλλινο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/14 με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και ζάντες με ακτίνες.
Παράλληλα σε 1.000 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7-Mortadello με πουά ντεπόζιτο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Νέο επετειακό μοντέλο της V7, το οποίο ονομάζεται V7/ 15 - Merry Christmas με αναβαθμισμένο ψεκασμό, διαφορετικά πλαϊνά καπάκια και καμπανάκια στο τιμόνι.
Παράλληλα σε 500 αριθμημένα κομμάτια βγαίνει και το V7- Mantello  με το χάρτη της Ιταλίας στο ντεπόζιτο και δερμάτινη σέλα.



Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: kostasmito στις Νοεμβρίου 23, 2016, 11:29:38 πμ
Το Mantello γιατί μόνο 500 κομμάτια?
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: Wile E Coyote στις Νοεμβρίου 23, 2016, 12:31:55 μμ
Εξαιρετικα οξυδερκης παρατηρηση!
Τελειωνει το στοκ απο τους "αναβαθμισμενους ψεκασμούς" και παιζει το 2018 να βγαλουν το V7SS (Super Special) με εγκέφαλο Bosch (περισσευμα απο Griso 850) με 22 αλογα (λογω ρυπων) και μετατοπιση του κινητηρα κατα 0.38 εκατοστα της μοίρας δεξια για μεγαλυτερη οδηγικη απολαυση.
Με πληθωρα αξεσουαρ οπως πλαινες δερματινες βαλιτσες (2.300 ευρώ) και ζελατινα τιμονιου (600 ευρω)

Φημες ανεπιβεβαιωτες επίσης αναφέρουν πως θα κατασκευαστει και ενα τρικυκλο με κουβουκλιο γιατι εχει κατι υπολοιπα η Piaggio απο το θρυλικο Ape
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: astrahan στις Νοεμβρίου 23, 2016, 03:41:17 μμ
1 :hehe:  2 :hehe:  3 :hehe:  4 :hehe:

(4 αριθμημένα κομμάτια γιατί δεν μ' αφήνει να βάλω άλλα)
Τίτλος: Απ: Era una storia italiana?
Αποστολή από: ZORDAN στις Νοεμβρίου 23, 2016, 04:17:14 μμ
Κάπου ενδιάμεσα στο έτος θα βγάλει και 2 ακόμα <ρεγκάλο μοντέλι> (σαν τους 12+2 μισθούς)

Το V7- canello, σχεδιασμένο για την αγορά της Απω Ανατολής και την spice route.  :bike:

Το V7-poverello, ειδικά μελετημένο για τους εκατομμύρια μοτοσυκλετιστές/ταξιδευτές των φόρουμς. Το ποβερέλλο μαζί με το μπορντέλλο, αναμένονται sold out από τις προπαραγγελίες.   ::helmet

___

Mια χαρά το 'χεις πιάσει το νόημα...  :ok: ...You Meet the Nicest People on The Hellenic Moto Guzzi club.  :bier: