Forum Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ MOTO GUZZI => Moto Guzzi...una storia Italiana => Μήνυμα ξεκίνησε από: jumba στις Οκτώβριος 07, 2017, 02:36:29 μμ

Τίτλος: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Οκτώβριος 07, 2017, 02:36:29 μμ
Καλημέρα σας κύριοι!Μέχρι να σχεδιαστεί η διαδρομή του νέου 36ωρου απο την λέσχη,που θα πάρει κανα εξάμηνο( ως γνωστόν η λέσχη 6μηνάκια σκέπτεται την νέα χάραξη και άλλο ένα εξάμηνο αναπολεί τί ωραία που περάσαμε,άντε και κανα τσίπρο ενδιάμεσα..)και με την αναμενόμενη μέσα Νοεμ. της EICMA του 2017,να πούμε καναδυό πραγματάκια για την mamma GUZZI.
Είναι αλήθεια οτι οι απανταχού οπαδοί της φίρμας,μετά το τέλος της Ιταλικής παγκ.έκθεσης είναι μέσα στην απογοήτευση και είναι λογικό,αφού μηχανάκια..γιόκ!..και τί να πούμε για την PIAGGIO εποχή(;).
Επίσης είναι γεγονός .το μεγάλο κράξιμο για την κατάργηση της 1200 σειράς.αλλά και τα πολλά χμμμμ..μπλιαχ που ακούστηκαν για την V9.Το μηχανάκι.έχει μέχρι στιγμής πολύ χαλαρή αποδοχή!
 Αφού είδαν και αποείδαν,μαζεύονταν  τα mail φούλ στο μπινελίκι εντωμεταξυ και οι κατάρες στον Agnelli και το σόι του, μη συζητάς(!),εκεί κάπου στον Γενάρη τα espresso ,πήγαιναν -ερχόταν πάνω στην λίμνη.Κάποια γραβατόνια μαζί με κάποιους μουντζούρηδες μεσ στα λάδια τους ρουφούσαν...
Το Noale βγάζει φοβερά μηχ.,γνωστόν.Οι πωλήσεις όμως εεε..μμμ.. και αυτό γνωστόν!
 Στα ελληνικά μοτοπεριοδικά αλλά και στα αλλοδαπά(MCN και άλλα),διαβάζουμε αυτές τις μέρες την δήλωση του δεύτερου νταλαβερτζή marketing του Piaggio group Δαυίδ Zanolini(εβραίος μου κάνει-δεν΄καλό) το εξής Ευαγγέλιο,κάτι σαν να πάρουμε την Πόλη..τον μαρμαρωμένο βασιλιά να πώ:
  «Η Moto Guzzi εργάζεται σκληρά πάνω σε έναν νέο κινητήρα, πολύ προηγμένο και ριζικά αλλαγμένο σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν τα V7, V9 και California. Δεν θα ήθελα να αποκαλύψω περισσότερα αυτή τη στιγμή. Ελπίζουμε να παρουσιάσουμε μια καινοτομία με τη μορφή concept στην έκθεση του Μιλάνο.»
Ντάξει απο concept χορτάσαμε ειναι αλήθεια,αλλά κάτι μάλλον κινείται.
  Υποθέσεις-μαντεψιές και σχολιάζετε χαλαρά:
 Μπακαλίστικα,χωρίς ξύλινους τεχν. όρους να δούμε των προδιαγραφών το ανάγνωσμα λίγο.
   
                          Euro1      Euro2    Euro3      Euro4           Euro5
Έτος                   1999             2005          2007          2016             2020
   
CO                         13,0g/km   5,5g/km   2.0g/km     1,14g/km   1,0g/km

Υδρογονάνθρακες    3,0g/km   1,0g/km    0,3g/km    0,17g/km     0,1g/km

NOx                     0,3g/km   0,3g/km   0,15g/km   0,09g/km          0,06g/km
Δοκιμή αναθυμιάσεων       -         -           -                ΝΑΙ          ΝΑΙ

Σύστημα διάγνωσης      -             -            -                OBD1         OBD2
Δοκιμή αντοχής        -            -            -               20.000km      Εφ’ όρου ζωής!

 Αυτά για τις μότο ,τα αυτοκ. έχουν αυτήν την στιγμή euro6,που θα έχουν ισχύ απο το 2024 για μοτοσυκλέτες(λογικά)
Τις προδιαγραφές αυτές τα εργοστάσια τις γνωρίζουν απο αρχές του 90..
Το 1992 η Guzzi εργάζεται σε έναν V4 αερόψυκτο DOCH με άξονα φυσικά και με δύο σχεδόν παράλληλα αμορτ. για την πίσω ανάρτηση εδραζόμενα στο μπλογκ του κινητήρα.
 Το 2013 εξελίσει έναν V2 DOCH υδροψ.8βάλβιδο.
Εκείνο που δέν γνωρίζαμε οι πολλοί είναι οτι το 2002 με συνεργασία της FERRARI και του πολυτεχν. της Περούτζια εργάζεται σε κινητήρα V2 υδροψ. ,με σκοπό την παρουσίαση του νέου τότε V7 και του διαδόχου LEMANS. (φωτο υπαρχουν ..αλλα ..βιάζομαι..),σύμφωνα με το MOTOCICLISMO.
Το μέλλον δείχνει σαφώς μιά πορεία αντίστοιχη με τα αυτοκίνητα,δλδ κινητήρες με λιγότερα κυβικά,με πολλές βαλβίδες,με διπλά μπουζί(και όχι κατανάγκη ταυτόχρονη λειτουργία)..και turbo.Όλα αυτά βέβαια για να ελεγχθεί όσο καλύτερα η καύση ( πολύ ευκολότερα με μικρούς θαλάμους)με περίσσια οξυγόνου,
η συνταγή για μιά καλή και τέλεια καύση.Μέχρι την στιγμή ..που θα απομονωθεί το πολύτιμο αυτό οξυγόνο απο τον αέρα κοπανιστό!
Θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση λοιπόν,ο κινητήρας της GUZZI ,με βλέμμα το 2024..να έχει δύο κυλίνδρους!
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: PanLampro στις Οκτώβριος 07, 2017, 07:15:14 μμ
Γι αυτο σας λεω να κρυβουμε καρμπυρατερατα μηχανακια για τους δυσκολους καιρους...
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: DonRodrigo στις Οκτώβριος 07, 2017, 08:16:55 μμ
Ο μπόξερ δείχνει το δρόμο. Γίνεται, χρειάζεται βέβαια κάποια επένδυση, δεν είναι όμως και πυρηνική φυσική όπως δήλωσε κάποιος Βαυαρός σε συνέντευξη... Το ερώτημα είναι, τι είναι πιο πιθανό, 1200άρι Shiver ή υδρόψυκτο Griso? Τι θα δούμε, καινούργιο Caponord ή Stelvio?
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Οκτώβριος 11, 2017, 08:32:37 μμ
(http://i1378.photobucket.com/albums/ah111/jumba/guzzi-ferrari%20moto_zpsn6h4ty9b.jpg)
 Μεγάλο ενδιαφερον παρουσιάζει η δυναμομέτρηση του κινητήρα(VA 10),με τις moto της εποχής( 2012),
Επίσης ενδιαφέρων είναι και ο αερόψυκτος.
 
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Οκτώβριος 11, 2017, 08:33:50 μμ
(http://i1378.photobucket.com/albums/ah111/jumba/guzzi-ferrari%20engine%201_zps66vwcqhl.jpg)
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Οκτώβριος 11, 2017, 08:35:40 μμ
(http://i1378.photobucket.com/albums/ah111/jumba/guzzi%20engine%201_zps2kqeyys4.jpg)
 
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Οκτώβριος 21, 2017, 06:59:31 μμ
Όπως και νά χει κοντός ψαλμός αλληλούια που λένε.Η GUZZI πρέπει να παρουσιάσει το σκεπτικό της,για το μέλλον,είναι ανάγκη να το κάνει και έχει αργήσει μάλιστα.Η Aprilia θα βγάλει το CAPO ΣΕ 900c.c,ορθά πράττοντας,σύμφωνα με την καθιερωμένη αυτοκινηστάδικη λογική του downsizing..
Downsizing  λογική για την Guzzi ,φυσικά δέν συζητιέται με τίποτα..άρα κάτι τί θα δούμε!Ραντεβού στίς 6 του Νοεμ. να τα πούμε.
Εκείνο όμως που με κάνει εντύπωση και μή μπορώντας να καταλάβω ,πώς σκέπτονται εκεί στην Piaggio,είναι η τιμολογιακή τους πολιτική.Γενική βέβαια παρατήρηση είναι οτι μετά τον μπαμπά Ανιέλι,που και αυτός δέν το είχε με το θέμα,η εποχή του γαμπρούλι του ( μόνιμος κάτοικος Ελβετίας),τα πράγματα δείχνουν χειρότερα όσο αφορά το μάρκετινγκ στίς επιχειρήσεις τους.Λαμπρό παράδειγμα οι ισχνές πωλήσεις της APRILIA,..απλά οι άνθρωποι κάνουν ότι μπορούν για να μήν πουλάνε.Να σκεφτούμε μόνο άν την φίρμα την είχε κάποιος απο japan μερια!
Λέγεται οτι στην Αμερική η Guzzi έχει παράδοση και κάνει και καλές πωλήσεις.Εντάξει μή τρελαίνεστε,παράδοση έχει ( Άς..πούμε)..πωλήσεις όμως ΔΕΝ έχει.Πιάνει δεν πιάνει το 9-9.5% της Harley..δηλαδή τις πωλήσεις της ..σε δύο εβδομάδες και ούτε..
Να π'αρουμε λίγο και τις τιμούλες στην Αμερική-Ευρώπη ενδεικτικά:
   usa
v7III  7990$
1400 audace 16390$
   italia
  v7III   7990e
1400 audace 18690e
..καλά γιά ελλάδα δεν  μιλάμε,..
οι τιμές αυτές και λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω ,..έχουν χάσει τήν μπάλα ή υπάρχει κάποιος μικρός πανικούλης να το πώ..;
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: nikos900 στις Οκτώβριος 22, 2017, 11:20:08 πμ
..το μεγαλύτερο για μένα θέμα με την Guzzi δεν είναι τόσο τα μοτέρ, όσο η κατεύθυνσή της αποκλειστικά στα χιπστερ..Μακάρι να καταλάβει ότι υπάρχει και το άλλο, σπορτ - τουρινγκ κοινό της.

αλλα μπαίνοντας και στο site της EICMA να δώ πότε είναι, με καλωσορίζει αυτός ο τύπος.. δεν περιμένω πολλά λοιπόν, η μόδα καλά κρατεί, θα χορτάσουμε νεορετρό πάλι..
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: ZORDAN στις Οκτώβριος 22, 2017, 02:31:08 μμ
Το κακό έχει εξαπλωθεί ΠΑΝΤΟΥ Νίκο. Αντί οι ποιοτικοί, οι πρωτοπόροι και οι καινότομοι να ηγούνται και οι λοιποί να προσπαθούν να τους φτάσουν/μοιάσουν - έχουμε μπει βαθιά στην περίοδο της υποκουλτούρας, της προχειράτζας και βασικά στο τριπάκι του "ποιός είναι πιό φθηνός".

Όποιος έχει ένα κουκούτσι μυαλό, καταλαβαίνει οτι το φθηνό έχει κι αυτό τα όρια του, χωρίς ν αλλοιώσεις το τελικό αποτέλεσμα. Μετά έρχονται,...τα Τζάμπο.

Απ τους πολιτικούς που ηγούνται διεθνώς σήμερα,...ως τις υπηρεσίες και τις κατασκευές, δύσκολα θα βρείς ποιότητα. Είναι δυνατόν να είσαι σοβαρός και να είσαι ο τύπος της φωτό που έβαλες?

ΟΧΙ, φωνάζω,...και πες με ρατσιστή κι ό,τι αλλο νομίζεις.  :thumbsup:
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: nikos900 στις Οκτώβριος 23, 2017, 12:54:49 πμ
..το βαθαίνεις αλλά έτσι είναι Διαμαντή.. Αλλά δεν ήταν πάντα έτσι.. Ελπίζω να αλλάξει, (η ιστορία κάνει κύκλους) αλλά δεν ξέρουμε πότε.  :bier:
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: ZORDAN στις Οκτώβριος 23, 2017, 02:07:41 μμ
Και το πιό απλό και ρηχό πράγμα, έχει την λογική εξήγηση του στο βάθος. Ρηχοί και πρόχειροι καταναλωτές για ν αγοράζουν ανούσια κι "ΑηΒασιλιάτικα" σκουπίδια.
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: ashton στις Οκτώβριος 27, 2017, 04:05:08 μμ
οι τιμές της guzzi είναι περίεργες και εσωτερικά στην ευρώπη / θυμάμαι πριν 2-3 χρόνια κοιτούσα τον ανεμοθώρακα της Breva750 και το ίδιο part number είχε άλλες τιμές σε Ιταλια-Γαλλια-Ισπανία-Ελλάδα (είχαν ένα περίεργο pattern σε γκρουπάρισμα χωρών πχ ο ένας κωδικος ηταν πιο φθηνος σε Γαλλια-Ελλαδα, ο αλλος σε Ισπανια κλπ)
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: ashton στις Οκτώβριος 27, 2017, 04:10:58 μμ
back on topic, εδώ
https://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2018/Moto-Guzzi-models (https://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2018/Moto-Guzzi-models) (προχθεσινή ανάρτηση)
βλέπω τα μοντέλα για το 2018 θα είναι :

Custom
– 2018 Moto Guzzi MGX-21
– 2018 Moto Guzzi California 1400 Custom
– 2018 Moto Guzzi California Touring
– 2018 Moto Guzzi Eldorado
– 2018 Moto Guzzi Audace
– 2018 Moto Guzzi Audace Carbon

Street
– 2018 Moto Guzzi Griso 8V SE – (USA)
– 2018 Moto Guzzi V9 Bobber
– 2018 Moto Guzzi V9 Roamer
– 2018 Moto Guzzi V7 III Stone
– 2018 Moto Guzzi V7 III Special
– 2018 Moto Guzzi V7 III Anniversario
– 2018 Moto Guzzi V7 III Racer
– 2018 Moto Guzzi V7 II Stone
– 2018 Moto Guzzi V7 II Special – (Canada)
– 2018 Moto Guzzi V7 II Scrambler – (USA)
– 2018 Moto Guzzi V7 II Racer
– 2018 Moto Guzzi V7 II Stornello

Enduro / Adventure / Touring
– 2018 Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX
– 2018 Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Οκτώβριος 27, 2017, 08:15:17 μμ
Τα μοντέλα είναι αυτά φυσικά,δεν ..έχουμε και άλλα!Όλα τα 1200 σπρώχνονται στόν υπόλοιπο κόσμο,μιά που υπάρχουν πιό χαλαρές προδιαγραφές καυσ.( ερωτηματικό για την Ιαπωνία που έχουν σχεδόν eur4).
Mέχρι να αδειάσουν οι αποθήκες ή να δυσκολέψουν οι προδιαγραφές..ποιός ξέρει..Ώς γνωστόν όλα είναι
ride by συρματόσχοινο και δέν τούς παίρνει να βάλουν mods.( που να μπλέκουν και με την Piaggio).
Στις 6-7 του μηνός,θα μάθουμε .Δέν έχει βγεί κανένα teaser video για κάτι καινούργιο,οπότε ...βλέπουμε.Μπορεί να είναι και πολιτική της ακατονόμαστης για να ξεπουλήσει!Το σίγουρο πάντως είναι οτι το 2019 πρέπει να υπάρχει μηχανάκι με eur5 και φυσιολογικά φέτος να δούμε τουλάχιστον ένα concept
 με προοπτική παραγωγής το '18-19.
 Μαθαίνω οτι στην Ευρώπη το audace πουλάει καλύτερα -αναλογικά-απο το bobber, κάτι που ίσως μπορεί να επηρεάσει  το target group σχεδιασμού των νέων μοντέλων...ίδωμεν!
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Νοέμβριος 02, 2017, 07:03:57 μμ
Απο το "the clan" του cito ufficiale της GUZZI για την  eicma 2017:

    “For anyone with a bike in their being”, reads the slogan for EICMA 2017, on from 9 to 12 November at the Milan Showgrounds (Rho). For us members of The Clan there’s no further explanation required: after the many adventures we’ve had and the many kilometres we’ve travelled on the bikes this year, the time has come to slow down and take a stroll through the pavilions of the Esposizione Internazionale del Ciclo e Motociclo (International Moped and Motorcycle Fair) to see just what the world of two-wheelers has in store for us, and believe me, this is set to be the year of surprises.


“Made in Mandello del Lario” surprises, to be more precise. Many of you will be racking your brains trying to figure out what these surprises may be, meanwhile there’s a kind of aura of mystery floating about as we wonder what will be waiting for us at Stand I50 in Pavilion 9, namely the Moto Guzzi stand. We can’t and we don’t want to reveal too much, but one thing is certain, and that is that we will be able to get our hands on the best of the Moto Guzzi range, and much, much more too…
To start with, those of you that joined us to celebrate the 50th anniversary of the legendary V7 are going to find many more good reasons to carry on celebrating, in fact, as many reasons as the number of new special editions of this iconic model that will be on display at the fair.
 Νέες ειδικές σειρές του v7 είναι το σίγουρο ...και οτι θα είναι η χρονιά των εκπλήξεων!..συνεχίζει:
 "Is that it?  ::knownothing No, :? certainly not, but we’re not going to say anything at all about the star attraction, in fact, we want your comments to tell us all about it, but only after you’ve seen it, of course. One thing is certain though; it’s definitely going to be something that’s totally new ???, a world first that will knock the socks off all you “Eagle of Mandello” fans out there."
..επιμένει η μαμά...άντε να δούμε!!! :mg:
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Νοέμβριος 07, 2017, 05:55:05 μμ
Τα τελευταία νέα μέχρις στιγμής( οχι δεν είναι αναμετάδοση αγώνα):

    https://www.gpone.com/sites/default/files/styles/article_big_breakpoints_theme_bootstrap_screen-lg-min_1x/public/images/2017/article/foto/11/News%20Prodotto/11-novembre/moto-guzzi-concept-v85-1.jpg?itok=iL0H6z3j&timestamp=1510054487 (https://www.gpone.com/sites/default/files/styles/article_big_breakpoints_theme_bootstrap_screen-lg-min_1x/public/images/2017/article/foto/11/News%20Prodotto/11-novembre/moto-guzzi-concept-v85-1.jpg?itok=iL0H6z3j&timestamp=1510054487)
 Αερόψυκτη και κούκλα!..το στρογγυλό καπάκι βαλβίδων ίσως κρύβει 4βαλβίδες-ένα αμορτισέρ τύπου scrambler ducati ..και 80 αλογάκια,v85 σαν concept..,τι concept εγώ το βλέπω έτοιμο για παραγωγή!
Τελικά το ducati scrambler 1100,μάλλον θα κάνει ζημιά άν αποδειχθεί η αγάπη για απλά αερόψυκτ
Για τα v7 υπάρχει αλλαγή με κανονικό πίσω φτερό τύπου μοτοσυκλέτας αντί του τύπου harleytrakter..καλό..
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: nikos900 στις Νοέμβριος 07, 2017, 06:39:08 μμ
..beauty is in the eye of beholder..

το μοτέρ δείχνει ενδιαφέρον.

φωτό έχει και εδώ: http://www.bikeit.gr/new-models/moto-guzzi/13271-nea-montela-2018-moto-guzzi-v85-concept-eicma-2017.html (http://www.bikeit.gr/new-models/moto-guzzi/13271-nea-montela-2018-moto-guzzi-v85-concept-eicma-2017.html)
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Νοέμβριος 08, 2017, 04:57:29 μμ
..beauty is in the eye of beholder..

το μοτέρ δείχνει ενδιαφέρον.

φωτό έχει και εδώ: http://www.bikeit.gr/new-models/moto-guzzi/13271-nea-montela-2018-moto-guzzi-v85-concept-eicma-2017.html (http://www.bikeit.gr/new-models/moto-guzzi/13271-nea-montela-2018-moto-guzzi-v85-concept-eicma-2017.html)
Φυσικά,η ομορφιά έχει υποκειμενικό κριτήριο και είναι στα μάτια του καθενός!
Εμένα π.χ λίγο μ'αρέσει το v7:το πιρούνι του φαντάζει 'λίγο' (που είναι φυσικά) και το πίσω φτερό του
μοιάζει σάν να το ξήλωσες απο harley του΄45...ευτυχώς το διόρθωσαν.
Όλοι ήθελαν τουλάχιστον υδρ.κεφαλές,στόν νέο κινητήρα like bmw,σάν μιά ανανέωση και μόνο..και κάτι τι το σύγχρονο ..!Και 'γώ ,όταν άκουσα για εντελώς διαφορετικό κινητ.,το μυαλό μου πήγε πολύ 'ψηλά'κάτι σε υδρψ.,μιά και τόν είχαν ήδη έτοιμο.Το v85,όταν το είδα εχθές σε φωτό,στην αρχή απογοητεύθηκα αλλά γρήγορα χαμογελούσα και παραδέχθηκα την GUZZI για την κίνησή της αυτή.Και στις συζητήσεις για μηχανάκια ,αυτό δεσπόζει σάν νόμος: τα υδρόψυκτα είναι καλύτερακ.λ.π!
Πού το γράφει αυτό ρε παιδιά να το διαβάσω ,να γίνω μοντέρνος και γώ(;)ο ερωτευμένος με τους παλιοαερόψυκτους!
Για ακόμη μιά φορά λοιπόν,..οι euro προδιαγραφές είναι καυσαερίων και όχι ίππων.Όταν ΔΕΝ έχουμε και μεγάλη καούρα για αλογάκια,προτιμάται η αερόψυξη που δίνει απλούστερους κινητήρες.Υδρψ/η, όταν θέλουμε άλογα, για μικρότερς ανοχές και προβλεπόμενες θερμοκρασίες λειτουργίας.Τα μέταλλα είναι τα ίδια και στήν πρώτη επιλογή μας υπάρχει χαμηλότερος συντελεστής γήρανσης κινητήρος!Η υδρόψυκτη κεφαλή παίζει τον ρόλο της ηχομόνωσης περισσότερο παρά οτιδήποτε άλλο.Ούτε η bmw είναι χαζή που έχει τον αερόψυκτο boxer στην παραγωγή,ούτε η DUCATI που ξέθαψε τον 1100της..!
Αλογάκια 80 τον αριθμό για τον καινούργιο λοιπόν κινητήρα της GUZZI ,που θα κινήσει τα επόμενα μοντέλα της,με το βλέμμα στο 2021 στα 100α γενέθλια!V85 concept κούκλα (για μένα),θυμίζει έντονα
NTX650 και εκδόσεις Dakarτου '80,με σύγχρονα στοιχεία επάνω της,με χωροδικτύωμα και αλουμινένια
κομμάτια,με gull αλουμινένιο ψαλίδι,μονό αμορτισέρ και με έναν έξυπνο μηχανάκι όπως είπαμε, πολλά υποσχόμενο, εμπνευσμένο απο το παρελθόν, για τις επιταγές του σήμερα,για αυτόν που θέλει και ξέρει
γιατί αγοράζει GUZZI.
Μένει λοιπόν να δώσει περισσότερα στοιχεία η 'μαμά'..για μένα όμως οι 8 βαλβίδες και τα 4 μπουζί,είναι
στανταράκι!
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: nikos900 στις Νοέμβριος 08, 2017, 11:03:08 μμ
..συμφωνώ για τα του αερόψυκτου. 80 αλογάκια δεν είναι και λίγα και σίγουρα λόγω γκουζι χαρακτηριστικών θα είναι απολαυστικά  moto~

Ας αναμενουμε λεπτομέρειες.. Αν δε φορέσουν το μοτέρ και σε καποια street έκδοση με λίγα κιλάκια και λίγο πίσω τα μαρσπιέ..  :bier:
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: Oil_and_fuel στις Νοέμβριος 09, 2017, 11:44:01 πμ
Το πλαίσιο, και το γενικότερο "υφάκι" της μηχανής, μου αρέσουν πολύ.
Επίσης παρατήρησα, πως παρά το χωματερό προσανατολισμό (λέμε τώρα), δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, άρα βολική για κοντούς μεσόγειους τύπους, σαν κι εμένα.
Αυτό που θα ήθελα να δω σε small block όπως αυτό, είναι και κάποια εξέλιξη της μετάδοσης. Δώσαν τα χρήματα στην εξέλιξη του κινητήρα, αλλά το CARC δεν μεταφέρθηκε και στα "μικρά".
Δεν πειράζει, ωραίο είναι και αυτό.
Και σίγουρα, δείχνει έτοιμο εντελώς για παραγωγή, αν εξαιρέσει κανείς τον πίνακα οργάνων (ακόμα)!!!
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: PanLampro στις Νοέμβριος 09, 2017, 12:45:43 μμ
Από εμφάνιση- στήσιμο μ' αρέσει (εδώ έχει αρχίσει να μ' αρέσει το GS -χαχαχα)
Τα χρώματα είναι "κοιτάξτε με είμαι κάτι ΝΕΟ". Δε με χαλάνε. (Ιταλός και χρώμα, σπάνια η μλκια)
Ο συνδυασμός 850cc με 80 άλογα (ΑΝ κρατηθεί γύρω στα 200 κιλά), υπόσχεται ισορροπημένο ταξιδιάρικο σύνολο. Η ροπή θα είναι μια χαρά για ασφάλτινη χρήση και φόρτωμα . Για το χώμα μάλλον θα θέλει λίγο κούρεμα  :think:. Λες να δίνει και  2ο χάρτη? :hehe:
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: ashton στις Νοέμβριος 09, 2017, 11:14:49 μμ
Απο motomag gallery
(http://www.motomag.gr/sites/default/files/styles/gallery/public/images/galleries/2017/11/eicma_2017_motomag_230.jpg)

(http://www.motomag.gr/sites/default/files/styles/gallery/public/images/galleries/2017/11/eicma_2017_motomag_231.jpg)
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: M@veriX στις Νοέμβριος 11, 2017, 08:42:14 μμ
Από φωτό που είδα στο internet είναι κοντά (σε ότι αφορά το χρωματισμό του τουλάχιστον) στο ΝΤΧ 350.
Έχει ξανα φορεθεί δηλαδή αυτός ο χροματικός συνδυασμός..
Νομίζω όμως ότι πρόκειται περισσότερο για concept bike παρά για τελικό προϊόν..
... Τα φώτα δε, θυμίζουν λίγο τα σύγχρονα Tiger..
Έιναι όμορφο..
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Νοέμβριος 12, 2017, 12:16:24 μμ
Τελευταία μέρα σήμερα της EICMA'17,να κάνουμε έναν άς πούμε απολογισμό αυτού που έχουμε δεί.
Όλες οι εταιρείες ,ανανέωσαν τα μοντέλα τους που έχουν πωλήσεις, με σκοπό να τα κάνουν δελεαστικότερα σε μελλοντικούς αγοραστές.Παρουσίασαν νέα ,στοχευμένα μοντέλα ,με σίγουρες πωλήσεις
 και βελτίωσαν τα παλιά τους ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά από τους αντιπάλους τους..Η τάση βέβαια που
επικρατεί ,είναι μοτοσυκλέτες με ανθρωποκεντρικότερο χαρακτήρα και ευκολότερες για τον μέσο μοτοσυκλετιστή.Υπήρξαν και κάποιες εκπλήξεις, της Benelli που θέλει να μεγαλώσει την γκάμα της με ωραία μηχανάκια και απο την ΜΟRΙΝΙ με πανέμορφα μοντέλα vintage..μακάρι να κάνει πωλήσεις..
Η τάση όπως δείχνουν τα πράγματα είναι τα minimal-vintage με σύγχρονο σχεδιασμό μηχανάκια ,που δέν είναι τα ίδια όπως κάποτε..αλλά τα θυμίζουν έντονα!
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Νοέμβριος 12, 2017, 12:43:32 μμ
..Ο ..χώρος αυτού του vintage,πάει γάντι στην GUZZI..!Έλα όμως που η Piaggio είναι απούσα!!
Είναι ίσως η μοναδική εταιρεία που παρουσίασε το ..τίποτα!
Κάτι βεσπάκια που τα'βάζεις σε μπρίζες και κάτι ρετούς στα v4της APRILIA,..και αυτά!
Το concept v85 δέν είναι ένα γεγονός,είναι ένα μεγάλο ,ΘΑ.Το L2 αερόψυκτο της DUCATI είναι για μένα το
σημαντικότερο γεγονός της έκθεσης.Αποδεικνύει την πρόθεσή της να κοντραριστεί με την BMW καί στα he
ritage,ενδυναμώνει την τάση στα μινιμάλ και
 οτι ο αερόψυκτός δεν θα αποτελέσει παρελθόν για πολύ καιρό ακόμη.
Και η PIAGGIO ;;Προσπαθεί να αποφύγει τις προκλήσεις-τάσεις της αγοράς και το ενδιαφέρον του κοινού της.Ενεργεί λίγο όπως το Ι.Κ.Α:σε κρατάω στην ζωή με φάρμακα..μεν,αλλα δεν σε αφήνω να πεθάνεις δε!
  Άτολμοι,δειλοί και άγευστοι χαρτογιακάδες της κακιάς ώρας..ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΩΡΑ!
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: M@veriX στις Νοέμβριος 14, 2017, 12:38:55 πμ
Βρήκα ένα βιντεάκι - παρουσίαση του V85,



..το οποίο χωρίς να λέει κάτι, που σε γενικές γραμμές δεν είναι ήδη γνωστό γι αυτο το concept, παρουσιάζει όμορφα και συνοπτικά τη μηχανή αλλά και τι περίπου να αναμένουμε...

Όσο περισσότερο το βλέπω πάντως (το V85) τόσο πιο πολύ μ’ αρέσει..

Jumba μπορεί η vintage προσέγγιση της ΜG να της πηγαίνει γάντι τα τελευταία χρόνια, κατ’ εμένα τόσο λόγω των κινητήρων που διαθέτει αυτή τη στιγμή, όσο και λόγω της τάσης που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια προς vintage μοτόρια, ωστόσο πιστεύω ότι για να συνεχίσει να ζει η εταιρεία, αλλά και εν τέλει να αναπτυχθεί, θα πρέπει να υπάρξουν και νέα σύχρονα από σχεδιαστική άποψη μοντέλα..
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: jumba στις Νοέμβριος 14, 2017, 06:57:49 μμ
Δέν νομίζω να πιστεύει κανείς μας,οτι η GUZZI υπάρχει περίπτωση να 'βγάλει ένα panigale ,ένα 900rs ή ένα cb1000r.Όχι οτι δέν μπορεί,άν θέλεις.. δέν προλαβαίνει και σίγουρα δέν θέλει!
Ο χώρος που πρέπει να κινηθεί πρέπει να είναι των retro-heritage ή των minimal,όπως των bmw ninet-Triumph bonnie-bobber και των Ducati scrambler πρωτίστως.
Αντι αυτού όπως βλέπεις,ασχολείται κυρίως με εκδόσεις του v7,το οποίο το έχει καταντήσει νουβέλα!
Το βγάζει σε special(γυαλιστερό),stown(βασικό),racer(παπαγάλο)και τώρα σαν milano(λιγότερο γυαλιστερό),
carbon(σαν mgx21 για αυτούς που ονειρεύονται το μεγάλο)και rough-τραχύς-(να μήν το μπερδεύουμε με το audace που σημαίνει θρασύς στα ιταλικά).Πρέπει να τους άρεσε πολύ αυτό το μαύρο ,..με το κόκκινο "σκαμπό"!

Θα ήταν πιο σωστό ,να είχε μιά έκδοση σάν του '67 με τα ίδια χρώματα και άς άφηνε το stown με ακτινωτές ζάντες,να το κάνει κάποιος όπως του αρέσει..νά έχει και τα ανάλογα 'μπαμπαλίκια' όμως έτσι!;
Το v9 bobber το θέλει το 'πιρουνάκι' το καλό,δεν νομίζεις;Και την σελίτσα του, τύπου bratt,έτσι;
Το v85 δεν είναι τίποτα άλλο απο ένα concept,το οποίο έχει πολύ καλά στοιχεία:αερόψκτ. κινηκινητήρας,αλλά καινούργιος(επιμένω σ'αυτό),νέος σκελετός( πρώτη φοράεδώ και 10ετίες),άριστα
περιφερειακά και σύγχρονή εμφάνιση.
Δεν ξεχνάμε φυσικά οτι το v7,μέχρι και το μοντέλο του 2016 ,ήταν ένα v50 του '78 ή κάνω λάθος;
Οι αθεόφοβοι ,ακόμα και τις ίδιες κεφαλές είχαν!Heron..απο το 1920 σχεδίαση!
Της Piaggio επιλογές είναι αυτές έτσι; δεν ρίχνω την ευθύνη στην GUZZI! Πώς λένε αμαρτίες γονέων...αυτό ακριβώς.
Τσπα, ο χρόνος θα δείξει..,πάντως πιστεύω οτι υπάρχει ανάγκη να μας αγαπήσει κανένας κινεζούλης,να 'πέσει' κανένα ουάν και να πουλήσει το ανιέλι γκρουπο.Ίσως το '21 να δούμε και v7 μπριζάτο!

Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: BabisStinson στις Νοέμβριος 16, 2017, 11:25:18 μμ
To V85 θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2018 σύμφωνα με τον Paolo Lambri, υπεύθυνο σχεδιασμού του Piaggio Group:
https://www.youtube.com/watch?v=4pxBCKjfNmg&feature=youtu.be&t=2m18s (https://www.youtube.com/watch?v=4pxBCKjfNmg&feature=youtu.be&t=2m18s)
Πραγματικά μια πολύ ιδιαίτερη και όμορφη μοσικλέτα. Η λεπτομέρεια με το φως θέσης LED μπροστά σε σχήμα αετού, όλα τα λεφτά..! Όπως και το πλαίσιο.

Τα νέα V7 III Carbon & Milano κουκλιά..! Σε έξοδα θα μπούμε με το νέο έτος..
Τίτλος: Απ: GUZZI 2018;;;
Αποστολή από: M@veriX στις Νοέμβριος 17, 2017, 12:16:35 πμ
Ένα ακόμη βίντεο με τα ον οφφ που αναμένονται τη νέα χρονιά, με την περιγραφή του V85 να ξεκινά στο 5’54”.