Forum Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi

Τεχνικά Θέματα => Τα κλασσικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 05, 2019, 11:49:04 πμ

Τίτλος: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 05, 2019, 11:49:04 πμ
χαζό παιχνιδάκι αλλά το παίζω συχνα.. :shame: Σκοπός είναι με συγκεκριμένο μπατζετ να διαλέξουμε μηχανή / μηχανές από κάποιο συγκεκριμένο παλιό τιμοκατάλογο με τη εμπειρία,τις γνώσεις και τα θέλω που έχουμε τώρα. Κανόνες:

1. Μπορούμε να πάρουμε όσες μηχανές θέλουμε αρκει να μην περάσουμε σε κόστος την ακριβότερη μηχανή του τιμοκαταλόγου (στην περίπτωσή μας 768.000δρχ που κάνει η ΒΜW K100RS)

2. Eάν τυγχάνει και έχουμε κάποια από τις μηχανές αυτές δεν μετράει. Αν πραγματικά τη γουστάρουμε πρέπει να την ξαναπάρουμε :)

3. Δεν γυρίζουμε το χρόνο πίσω. Τις μηχανές τις παίρνουμε για να τις χαρούμε τώρα.

Ο τιμοκατάλογος που βάζω είναι τέλη 1984. Σε δύο μάρκες δεν έχει τιμές, αν θυμόμαστε στο περίπου πόσο κάνανε τα μηχανάκια τους τότε τα παίρνουμε (το λέω για κάποιους που θα διαλέξουν vespa : :hehe:)


Λοιπόν εγώ διαλέγω τα κατωτέρω που συνολικά είναι στα 758 χιλιάρικα:

Moto Guzzi V50 Monza (312.000)
Moto Guzzi 850T3 (367.000)
Moto Guzzi MC 125 Tuttotereno (79.000)

Εσείς;


Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: aquile στις Φεβρουαρίου 05, 2019, 07:17:47 μμ
 :hehe:

Η απόλυτη λύση για να νικήσεις το καπιταλισμό!

Virtual κατανάλωση !!

Ευγε! Αν το παίζαμε μικρότεροι ίσως να είχα γλυτώσει το ψυχαναγκασμό με τα Guzzi!!! :fff:

Πάμε λοιπόν:

Ήδη έχω πολλά πλάνα και ίσως να μη με πάρει ο ύπνος το βράδυ για να διαλέξω  :hehe:

Ένα που επικρατεί για την ώρα:

1. Moto Guzzi 850 Le Mans III δαγκωτά και πάντα η πρώτη επιλογή μου, μάλλον το Special
(υποθέτω Lafranconi, rear sets, κανα ολόσωμο Agostini η Valpolini) ....   στα 534.000
2. σίγουρα ένα μικρό πανέμορφο Ιταλικό εντουράκι, ανάμεσα στο Moto Guzzi 125 Tuttoterreno
και στο Gilera 125 GR1 (παραμένω ακόμη ερωτευμένος με το TT125!).....     στα 79.000 ή 80.000
3. Εκπληξη: Ένα μικρό δρόμου, κουκλάκι, ατίθασο, για να κάνουμε τις βόλτες μας στο κέντρο, από μια ιστορική εταιρία: Montesa Impala 2 125.....στα 142.000

και μας μένουν και καμμιά 15 αρια πετσετάκια για βενζίνες και διόδια, με το Le Mans θα λυσσάξουμε και πάλι!
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 05, 2019, 10:09:59 μμ
σωστός!!  :bier:
 Αλλά τωρα με βάζεις σε σκέψεις για το leman.. Δεν ήμουν σίγουρος ότι είναι το 3άρι, σκέφτηκα μήπως ειναι το μεταγενέστερο (με τον 16άρη μπροστινό) γιατί ο τιμοκατάλογος είναι τέλη 84.
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: aquile στις Φεβρουαρίου 06, 2019, 01:28:45 πμ
Τριάρι είναι. Το 1000 Le Mans IV, με τον 16αρη τροχό δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα.

Πάντως οι τιμές καταλόγου μου φαίνονται χαμηλές για 1984. Ισως να μην έχουν τέλη ταξινόμησης ή πινακίδα μέσα. Το καλοκαίρι του 1986 πριν πάρω τον άσσο, παζάρευα ένα τριάρι στη Μιχαλακοπούλου μεταχειρισμένο με 10.000 χλμ περίπου στο κοντέρ, το οποίο πουλιότανε 700.000 δρχ. και η τιμή ήταν καλή.
Μετά είδα τον άσσο και τα ξέχασα όλα!  :? :mg:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 06, 2019, 12:20:47 μμ
..λοιπόν, αφού είναι το τριάρι δικαίωμα για αλλαγή: Σκέφτομαι την guzzi τριπλέτα: λεμαν σκέτο, 250 TS και Τuttoterreno, που σουμάρουν  στα 756, οπότε να έχω και γώ για τη βενζίνη :bier:

Μεγάλο δίλλημα, σε μπελάδες μ' έβαλες  :hehe:
Και αυτό το ιμπαλα ρε φίλε, τι 70ς φιγούρα είναι αυτή!  :notworthy:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: Oil_and_fuel στις Φεβρουαρίου 06, 2019, 03:53:33 μμ
Από μνήμη καλά πας!!! Επιβεβαιώνω πως οι τότε τιμοκατάλογοι, ΔΕΝ είχαν το κόστος πινακίδας. Για όσους θυμούνται, μπορούσες να αγοράσεις από το κατάστημα τη μηχανή, και μετά ήσουν υπεύθυνος εσύ να πας να βγάλεις πινακίδα. Το να σου τη βγάλει το μαγαζί, ήταν "εξυπηρέτηση"... Γιαυτό κυκλοφορούσαν και αρκετές χωρίς πινακίδες... Ειδικά στις κόντρες στην Κατεχάκη στο φανάρι του Πολυτεχνείου (που μόλις είχε ανοίξει) και σε άλλες αντίστοιχες "πιάτσες".

Πάντως οι τιμές καταλόγου μου φαίνονται χαμηλές για 1984. Ισως να μην έχουν τέλη ταξινόμησης ή πινακίδα μέσα.

Δε λέω, και εγώ Guzzi θα έπαιρνα αν είχα τα λεφτά τότε. Άλλωστε το μικρόβιο το κόλλησα από συμφοιτητή που είχε το LeMans II (ακόμη το έχει...)
Αλλά κανείς σας δεν ομολογεί πως μπορεί να κοίταξε λοξά προς Laverda ή Ducati??? Λέμε τώρα... :bier:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: Rory στις Φεβρουαρίου 08, 2019, 06:43:18 μμ
Honda cb 1100 f , τίμια και όμορφη μηχανή , θα την είχα στα ταξίδια , και στα 36ωρα  :mg:, τώρα για τα χωράφια και στα όρη τα λευκά θα είχα την montessa cota 350 , νομίζω είμαι μέσα στον προϋπολογισμό φίλε Νικόλα  :bier:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: astrahan στις Φεβρουαρίου 09, 2019, 12:17:54 πμ
μιας που έχω 768.000 δρχ στην διάθεσή μου (δηλ. περ 2.250 ευρώ)

θα ψώνιζα ένα Leman Special - 531.000 χιλιάρικα, για να κάνω τον διαφορετικό και να ευχαριστιέμαι βόλτες

και

είτε Montesa Enduro 250H7 - 216.000
είτε Yamaha IT 250 - 234.900
για τα όρη και τα βουνά και επειδή μ' αρέσει ακόμα το μηχανόλαδο. Μάλλον το Montesa (και τότε μου άρεσε αλλά τώρα λόγω ροπής καλύτερα - το IT είχε γκάζια).

Ωραία ψώνισα και σήμερα... :hehe:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 09, 2019, 12:25:33 πμ
..τα 900/1100 τα θεωρώ από το ομορφότερα honda που έχουν βγει, αρχοντική μηχανή.  :bier:

Στον προυπολογισμό μας ξεφεύγεις 2 χιλιάρικα Νικόλα αλλά λόγω 36ωρου έχεις έκπτωση οπότε είμαστε οκ  :hehe:

και τώρα που το βλέπω την Cota 348 την δίνανε πολύ φτηνότερα από την 350, ίσως ξεσκαρτάρανε το παλιό μοντέλο.. Δεν ξέρω βέβαια τι διαφορές είχανε μεταξύ τους.
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 09, 2019, 12:30:49 πμ
@ astrahan:  δεν θα κάνεις τον διαφορετικό γιατι θα πάρει ο Πέτρος και λέω και γώ.  :hehe:
Για τα χωματερά δεν σε έχω για το japan μου κάνεις πιό κουλτουρέ, πάς κατευθείαν για μοντεσα. :bier:

Τα τυλίγω  :bier:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 09, 2019, 12:36:14 πμ
Αλλά κανείς σας δεν ομολογεί πως μπορεί να κοίταξε λοξά προς Laverda ή Ducati??? Λέμε τώρα... :bier:

απαπαπαπα τι λόγια, ντροπή. Εμείς να λοξοκοιτάξουμε?  :hehe: :hehe: :bier:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: PanLampro στις Φεβρουαρίου 09, 2019, 09:27:28 πμ
εχουμε και λεμε:
1 Fantic Cabalero (99K) και το αφήνω στην κουτα
2. R80GS (548K)
3. ~120Κ  στην τσεπη για ενα καλό ταξιδι, και στο γυρισμό ανοιγω την κουτα...

Εδω εντοπιζεται μια δυσλειτουργία της χρονομηχανής : το 1/6 του badget, φτανει μονο για τις βενζινες ενος μέτριου γυρου στα Βαλκανια... :hehe:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 09, 2019, 03:26:27 μμ
o γενάρχης των GS..επικροτώ και σου πάει. :thumbsup: Το ίδιο και το caballero. Αλλά άσε τις τσιγγουνιές με τις βενζίνες και διάλεξε και κάτι άλλο. Είπαμε, κανόνας #3, τις παίρνουμε τώρα, δεν γυρίζουμε τον χρόνο πίσω.  :bier:
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: I. t. A στις Φεβρουαρίου 13, 2019, 05:04:58 μμ
Μάλιστα.

Τα πράγματα είναι απλά.
Τα διαθέσιμα λεφτά δε φτάνουν, αλλά για να μη το απαυτώσουμε, ας πούμε κανά δύο πραγματάκια.

Περίπτωση ΟΧΙ Guzzi.
Τότε μελέτη "αναγνώριση" εδάφους και Ducati 900 Replica να δούμε ποιά είναι η κιουρία. Αλλιώς "πίεση" και "SS"..... Όσο κάνει, στα παπάρια μου. Οι καύλες πληρώνονται, άλλο αν δε το λεμε μην τρομάξουν τα παιδιά και μπλα μπλα μπλα....
Aν όλα ήταν απαγορευτικά, αναγκαστικά (και με την ίδια διαδικασία: μελέτη κλπού), Laverda 1000 RGS Corsa. Όσο κάνει.... Να μη τα ξαναλέμε περί καύλας.... Και παιδιών....

Και σαν δεύτερο, Honda Z 50 JZ.


Επειδή όμως κλπού κλπού, προφανώς Le Mans.

Kαι σαν δεύτερο, το ίδιο.


Σε όλες τις περιπτώσεις, μένουν όξω κάποιες μοτοσυκλέτες που ΘΑ μπορούσε να ήθελα να έχω -αλλά τα λεφτά "δεν"....


Μετά την αγορά, σε όλες τις περιπτώσεις, μένουν λεφτά κάμποσα...... Με αυτά θα έπαιρνα τους φίλους μου και θα κάναμε "πλάκες".


Ξέχασα να σας πω ότι γενικά δεν είμαι καλός στα κοινωνικά. Το λέω αυτό για να σας γνωρίσω τους φίλους μου. Takegawa, Valpolini, Agostini, κάτι Γερμαναράδες που δε σας τους λέω, κάτι υπέροχοι Αγγλαίοι με ειδικότητα στα τρακτέρ, Brembo, Ceriani και διάφοροι "ελατηριάκηδες", Γεωργακόπουλος και κάμποσοι Μάστορες εδώ στο (Γ)ελλάς ή (Γ)ελλάδα -αν προτιμάτε.
Θα τα χάλαγα μέχρι τέλους.

Κι αφού πέταγα τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, κι αφού θα είχα και δουλειά, βόλτες και ντεσιμπέλ.



το νου σας

 
(Σημ.: αν αλλάξει το budget υπάρχουν κι άλλες δυνατότητες. Δεν χρειάζονται πολλές μηχανές, γιατί από αναβάτης, γίνεσαι συλλέκτης και "σαλόνης", η καύλα χάνεται και κερδίζει η κοινωνικότης -να γνωριστούμε να συστηθούμε να καλημερηστούμε, να αλληλογλυφτούμε, να πά' να γαmηθούμε)
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 14, 2019, 06:06:38 μμ
768 κολλαριστά χιλιάρικα δίνουμε κύριος, δεν είμαστε ψιλικατζήδες.

Λοιπόν... αντισυμβατική φιγούρα, παράξενοι φίλοι, κακές παρέες σε μπαρ, πάντα το πίσω τραπέζι κλπ κλπ κλπ.....

ΠΑΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ για Laverda, δεν ακούω τίποτα άλλο ουτε ντουκατια ουτε λεμαν.

Και -κερασάκι στην τούρτα-  θέλουμε και ένα Μπόμπο!!!!!!! (μια απλή κοφτή γραμμούλα κρυμμένη αδιάφορα στο κατεβατό αλλά χωρίς αλλά...εδώ βγήκε είδηση.)

ΟΚ λοιπόν δικός σου και ο Μπόμπος, να έχεις και ένα μηχανάκι να δουλεύει :)

Enjoy!
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: Oil_and_fuel στις Φεβρουαρίου 14, 2019, 06:10:56 μμ
ΠΑΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ για Laverda, δεν ακούω τίποτα άλλο ουτε ντουκατια ουτε λεμαν.


Τάλεγα εγώ, τάλεγα... Όλοι σας λοξοκοιτάτε τα περίεργα...
Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: ZORDAN στις Φεβρουαρίου 14, 2019, 09:11:03 μμ
O κατάλογος μάλλον είναι του ’84.
Α) Διαχωρίζει το Yamaha DT 125 με το power valve – απ το προηγούμενο χωρίς, του ’83.
Β)  Σεπτέμβριο του ’83 πήρα καινούργιο το RD 125 με 144.000δρχ. Αρα λογικά με τον πληθωρισμό τότε, την επόμενη χρονιά είχε 169.000δρχ. Επίσης ισχύει κι αυτό που λέει ο Τάσος για τις πινακίδες.

Επιλέγω.

1) (και μακράν του 2)….Ηonda VF 750. To καλοκαίρι του’84 το είδα με Γαλλικές πινακίδες στα Κρέστενα και το έχω φωτό σε slide. Μόνο του. Κάδρο! Στον μαγικό χρωματικό συνδυασμό Μπλε, κόκκινο, λευκό. Το σχόλιο μου σε φίλο δίπλα μου θα το θυμάμαι για πάντα. «Πες μου πως είναι δυνατόν, αυτό το σουλούπι, αυτή η ομορφιά, να θεωρηθεί ξεπερασμένη σε κάποια χρόνια»  :wub:

2) Θα έβαζα το RD 350LC, αλλά επειδή το όνειρο αυτό πραγματοποιήθηκε και το είχα – θα κλέψω λίγο το παιχνίδι και θα πω Suzuki RG250Γ που είναι μοντέλο της επόμενης χρονιάς -1985  (τι νόμιζες? …μόνο οι 36ωροι ξέρουν να κλέβουν?  :youfail )

3) Τέλος θα ήθελα μια Bultaco – όποια να ‘ναι. Μιας και δεν έχουν τιμή στον κατάλογο παίρνω την πιο ψηλή, ως 2μετρος άντρας που είμαι. Απωθημένο που δεν είχα ποτέ Cross μηχανάκι.

 
ΒMW δεν θα έπαιρνα ποτέ – τα θεωρούσα γεροντίστικα. (και ήταν – μέχρι το ’95 που έβγαλαν το Funduro). Ιταλικό επίσης ποτέ, διότι ως συντηρητικός political correctly, θέλω αντιπροσωπία και σέρβις.
 
Θα έπαιρνα όμως ΑΝΕΤΑ, το Κawasaki το τούμπο, όπως επίσης και το Suzuki το Κατάνα. Αλλά δεν φτάνουν τα μπικικίνια.


Τίτλος: Απ: Διαλέξτε
Αποστολή από: nikos900 στις Φεβρουαρίου 15, 2019, 07:12:31 μμ
επειδή μου φαίνεσαι καλό παλληκάρι και κάτι λές για αντιπροσωπείες και σερβις, εγώ, σαν τίμιος έμπορος, πρέπει να σε προστατεύσω: :oldgit:

Μου λές πας μακράν για το VF του 84, αλλά όσο ωραίο και αν είναι θα τρέχεις συνέχεια Σαρακάκη να αλλάζεις εκκεντροφόρους..(και θα μας χαλάς και τις βόλτες). ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.
Τρόμαξε η Honda να σώσει το όνομά της από τα προβλήματα που βγάζανε τα πρώτα VF..  Βέβαια μετά έβγαλε ένα από τα κορυφαία της όλων των εποχών, το VFR, εκείνο μάλιστα, πάρτο με κλειστά τα μάτια.

Για τα άλλα τα δίχρονα τι να πώ, να στα δώσω αφού είσαι και boy racer αλλά μοντέλο 85.... είπαμε να κλέβουμε αλλα το παρακάνεις

Σου δίνω σεκονντ τσανς, δεν χτυπάς κανα τοπ-γκαν Καβάσο?