Forum Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi

Γενικές Συζητήσεις => Μέλη συστηθείτε! => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sotiris_Geo στις Σεπτεμβρίου 09, 2020, 01:37:44 μμ

Τίτλος: Καλησπέρα!
Αποστολή από: Sotiris_Geo στις Σεπτεμβρίου 09, 2020, 01:37:44 μμ
Καλησπέρα στην παρέα!Ονομάζομαι Σωτήρης και όπως όλα δείχνουν θα γίνω κάτοχος ενός  Stelvio NTX μοντέλο 2009.Γενικά δεν έχω καμμία σχέση με ευρωπαικές μηχανές προερχόμενος από Yamaha fz6 fazer πόσο μάλλον για τα Guzzi!Ωστόσο είναι μια μοτοσυκλέτα που ζαχαρώνω εδώ και πολλά χρόνια και πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά να την αποκτήσω!Εάν μπορέιτε να με βοηθήσετε με πληρτοφορίες σχετικά με το Stelvio θα ήμουν ευγνώμων!Καλώς σα βρήκα! :thumbsup:
Τίτλος: Απ: Καλησπέρα!
Αποστολή από: aquile στις Σεπτεμβρίου 10, 2020, 08:22:01 πμ
Καλημέρα Σωτήρη και καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Προφανώς για να ζαχαρώνεις το Stelvio εδώ και χρόνια όπως λες, όλο και κάποιο test θα έχεις διαβάσει, όλο και σε κάποιο συγκριτικό θα έχεις πέσει επάνω!
Ε, λοιπόν τα περισσότερα από αυτά λένε την αλήθεια. Όλοι οι συντάκτες των άρθρων αιφνιδιάζονται θετικά με τη μηχανή και κατεβαίνουν κάτω αναφέροντας πόσο εντυπωσιάστηκαν από την ομοιογένεια της, τη θέση οδήγησης, το μοτέρ, το πόσο εύκολο ταξιδεύει, τη ποιότητα της και τελικά όλα αυτά που την κάνουν μηχανάρα.

Μην διστάσεις να προχωρήσεις στην αγορά του NTX. Είναι εξαιρετική μηχανή και όποιος τολμάει να ξεφύγει από το χρυσοστόλιστο μαντρί των γερμανών και να τη δοκιμάσει χωρίς προκαταλήψεις, την ερωτεύεται και την αγοράζει. Είναι το τελευταίο δυνατό μεγάλο on-off με αερόψυκτο μοτέρ και αυτό θα αποτελέσει στο μέλλον στοιχείο συλλεκτικότητας. Λόγω προδιαγραφών euro αυτά τελείωσαν πλέον...

Πρόσεξε μόνο να έχει κάνει τις όποιες ανακλήσεις και το βιβλίο συντήρησης να έχει σφραγίδες από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.  :mg:
Τίτλος: Απ: Καλησπέρα!
Αποστολή από: Oil_and_fuel στις Σεπτεμβρίου 15, 2020, 11:08:32 πμ
Καλησπέρα Σωτήρη.

Όπως είπε και ο Πέτρος, το Stelvio είναι εξαιρετικό.
Όμως να προσέξεις το εξής: Όλα τα τετραβάλβιδα μοντέλα της Guzzi έχουν μια ευαισθησία στις κεφαλές που έχει να κάνει με τις βαλβίδες. Η Moto Guzzi δεν έκανε ποτέ επίσημη ανάκληση, αλλά μόνο ανά περίπτωση και εφόσον παρουσιαζόταν πρόβλημα. Άρα πρέπει οπωσδήποτε να μάθεις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, αν έχει γίνει η μετατροπή σε roller tappets. Αν όχι, θα χρειαστεί να πληρώσεις αρκετά χρήματα...
Για λεπτομέρειες διάβασε εδώ:

https://www.guzzitech.com/forums/threads/everything-you-ever-wanted-to-know-about-the-1200-8v-engine-tappet-failure-but-were-afraid-to-ask.17282/ (https://www.guzzitech.com/forums/threads/everything-you-ever-wanted-to-know-about-the-1200-8v-engine-tappet-failure-but-were-afraid-to-ask.17282/)

Και πάλι καλές βόλτες! :mg: