Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 17, 2017, 12:39:49 μμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
2006 - ... / Απ: Ελαστικά για V7 classic
« Τελευταίο μήνυμα από Spitfire στις Οκτώβριος 13, 2017, 11:44:42 μμ »
Λοιπόν έψαχνα και εγώ τα sport demon αλλά δεν τα έβρισκα, μου είπαν μάλιστα ότι η Pirelli δε τα βγάζει πια. Έβαλα τα Michelin pilot activ και το μετάνιωσα. Μακριά! Αν και είναι στις εργοστασιακές διαστάσεις άλλαξαν εντελώς την ισορροπία της μοτοσυκλετας προς το χειρότερο.  1000 φορές τα metzeler που αν και ήταν πιο σκληρά τα εμπιστευόμουν και τους επινα το αίμα... Πολύ πιο σταθερό το μηχανάκι, έμπαινε τρενο στις στροφές ακόμα και όταν γέρασαν.  moto~
12
Μέλη συστηθείτε! / Απ: Νέο μέλος!
« Τελευταίο μήνυμα από Spitfire στις Οκτώβριος 13, 2017, 11:11:49 μμ »
Καλώς ήρθες στη παρέα!  Αν πάρεις το V7 δε θα το μετανιώσεις. Εγώ έχω το classic του 2010 και το χω καταευχαριστηθεί! Ταξίδια, εκδρομές, καθημερινή χρήση σε όλες τις συνθήκες, χαλαρές βόλτες και κάποιες φορές cafe racer 😉 Με το καλό να το πάρεις και πάντα  όρθιος!
13
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 12, 2017, 09:58:22 μμ »
Καλησπέρα,
Τα νέα από το μέτωπο των τροχών όχι τέλεια. Ούτε το πίσω στεφάνι σωνότανε, ούτε οι λεπτές ακτίνες της μπροστινής 21' ξεβιδώνουνε από τα καψούλια τους...
Ευτυχώς δόθηκαν λύσεις: Η στεφάνη εντοπίστηκε, πάλι στο ebay, πάλι στην Ιταλία και παραγγέλθηκε πάραυτα. Αν ξέρεις πως την ψάχνεις. Εγώ δεν ήξερα αλλά έμαθα: 1.85Χ18. Κάπως συνηθισμένη ευτυχώς, σύνολο 65 ευρώ με ταχυδρομείο. Τελικά οικονομικώτερα από χρωμίωση της παλιάς.
Όσο για τις ακτίνες, δύσκολα εντοπίστηκαν αλλά είναι λίγο πιο χοντρές, σαν του V7, 4mm αντί για 3,2mm. Δεν πειράζει. Πιο δυνατος ο τροχός θα σηκώνει και άλματα με υπέρβαρους!  :hehe:

Στο μεταξύ το μπροστινό χρειάζεται περιποίηση. Απομακρύνουμε αυτοκόλλητα και...

Φωτό 21: Οι μπότες είναι χαραγμένες, χρειάζεται λέιανση με ψιλό σμυριδόπανο, 1500 και πάνω.

Φωτό 22: Τα καλάμια έχουν επιφανειακή (ελπίζω) σκουριά, πάλι με πολύ ψιλό συρματάκι κουζίνας θα απομακρυνθεί; Θα φανεί.

Φωτό 23: Οι λαστιχένιες ξύστρες είναι σκισμένες και κουβαλάνε τόνους βρώμας. Έτσι κι αλλιώς, θα ανοιχτούν για αλλαγή τσιμουχών και χρειάζεται να βρεθούν τα ανταλλακτικά (ξύστρες, 1 σπασμένο δακτυλίδι που τις σφίγγει, το άλλο είναι εντάξει αλλά θέλει χρώμιο, τσιμούχες, λάδι με το σωστό ιξώδες)
14
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Οκτώβριος 11, 2017, 08:35:40 μμ »
http://i1378.photobucket.com/albums/ah111/jumba/guzzi%20engine%201_zps2kqeyys4.jpg

 
15
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Οκτώβριος 11, 2017, 08:33:50 μμ »
http://i1378.photobucket.com/albums/ah111/jumba/guzzi-ferrari%20engine%201_zps66vwcqhl.jpg
16
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Οκτώβριος 11, 2017, 08:32:37 μμ »
http://i1378.photobucket.com/albums/ah111/jumba/guzzi-ferrari%20moto_zpsn6h4ty9b.jpg

 Μεγάλο ενδιαφερον παρουσιάζει η δυναμομέτρηση του κινητήρα(VA 10),με τις moto της εποχής( 2012),
Επίσης ενδιαφέρων είναι και ο αερόψυκτος.
 
17
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Απ: Κυριακή 15/10/2017 Εκδρομή στην Αρβανίτσα
« Τελευταίο μήνυμα από Oil_and_fuel στις Οκτώβριος 11, 2017, 10:17:31 πμ »
Αυτή είναι μια βόλτα που σίγουρα θα μου λείψει... :mad:

Να περάσετε καλά. Θα έχετε και καλό καιρό!! :mg:
18
2006 - ... / Απ: Ελαστικά για V7 classic
« Τελευταίο μήνυμα από Edouard_Bracame στις Οκτώβριος 11, 2017, 10:15:29 πμ »
Σε περίπτωση που κάποιος ψάχνει για λαστιχάκια, η Continental έβγαλε το ContiRoadAttack 3 στις διαστάσεις του V7. Το φόρεσα χθες (μετά από 17.000km με Pirelli Sport Demon).
19
Μέλη συστηθείτε! / Απ: Νέο μέλος!
« Τελευταίο μήνυμα από Σπύρος στις Οκτώβριος 11, 2017, 09:37:01 πμ »
Ευχαριστώ παιδιά!
20
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 11, 2017, 12:11:00 πμ »
Κάνουμε μια παύση με το μπλοκ και δουλεύουμε λίγο τα περιφερειακά. Ο σκοπός είναι να μην μας καθυστερήσουν δουλειές που εξαρτώνται από άλλους, όταν έχουμε πάρει φόρα και δένουμε.

Μια τέτοια δουλειά είναι οι τροχοί. Θέλουν πολλές επεμβάσεις και θέλουν τον ειδικό τους. Ξέπλεγμα, ίσιωμα, χρώμια, γαλβανίσματα, γυαλίσματα, ακτινολογήσεις, είναι εργασίες που φυσικά ξεπερνούν τις περιορισμένες μου γνώσεις και δεξιότητες.
Θα τις αναλάβει ο Μήτσος Ζ., πέριξ της κλασσικής, παλιός Γκουτσαίος, στον οποίο έχω αναθέσει και παλιότερα δουλειές, έμεινα ευχαριστημένος, είναι λογικός σε χρεώσεις και επιπλέον μου είναι συμπαθής. Θέλετε περισσότερα; Αδύνατον...

Απόψε πετάγομαι μέχρι το εργαστήρι του και κάνουμε μια πρώτη διάγνωση της δουλειάς. Η ετυμηγορία λέει τα παρακάτω.

Φωτό 19: Ο πίσω τροχός. 18-άρης, φοράει ελαστικό 3.25Χ18. Με λίγο ψάξιμο θα βρεθεί, δεν είναι πολύ εξεζητημένο.
Καλή στεφάνη, παέι για χρωμίωση. Πετάμε ακτίνες γιατί θα κοπούν τα άκρα τους που θα έχουν οξειδωθεί και δεν θα ξεβιδώνουν και χρησιμοποιούμε καινούργιες (από παπί, ύμαρτον, κι εδω  μας κυνηγάει ο Soihiro?), βούρτσα άγρια στο κέντρο (ταμπούρο), βούρτσα ψιλή στο λεβιεδάκι. Στις νέες άκρες των ακτινών που είναι χρυσαφί και θα φαίνονται άσχημα, θα γίνει γαλβάνισμα.
Τέλος όλα θα δεθούν, ακτινολογηθούν και όταν αγοραστεί το ελαστικό, ζυγοσταθμιστούν με καινούργια ρουλμάν εννοείται.

Φωτό 20: Ο εμπρός τροχός. 21-άρης, φοράει ελαστικό 2.50Χ21. Είναι πολύ εξεζητημένο.  Δύσκολα θα βρεθεί εδώ, μάλλον πάει για παραγγελία.
Κακή στεφάνη, όλο κτυπήματα, έχει περπατήσει πολύ με σκασμένο ελαστικό είπε ο ειδικός. Δε σώνεται. Πρέπει να βρεθεί άλλη. Οι ακτίνες σπάνιες, πρέπει να σωθούν γι' αυτό θα ξεβιδωθούν ευλαβικά, θα γαλβανιστούν μαζί με τα άκρα τους και τοποθετηθούν πάλι. Το κέντρο χοντρή βούρτσα, το λεβιεδάκι ψιλή. Αλλαγή ρουλμάν, ακτινολόγηση κλπ, όπως και ο πίσω.
Εκκρεμότητα η στεφάνη, πάμε να ψάξουμε.  :think:

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10