Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 16, 2017, 08:40:48 μμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από ashton στις Νοέμβριος 29, 2017, 10:50:29 μμ »
2η στις προτιμήσεις πίσω από την Ducati Panigale η νέα V85 σε γκάλοπ του motociclismo.it
http://www.motociclismo.it/eicma-2017-novita-2018-quale-moto-ti-ha-fatto-sognare-e-quale-ti-compreresti-esito-sondaggio-68654
12
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Νοέμβριος 28, 2017, 08:38:43 μμ »
Νικολή ευχαριστώ! Νομίζω πως τελικά αύριο θα ξέρω αν θα το χρειαστώ σε περίπτωση που κάνει, οπότε θα σε καλέσω νωρίτερα από τη Κυριακή. Θα συναντηθούμε έτσι κι αλλιώς τη Κυριακή στη ΓΣ. Η μήπως κάνω λάθος? :shame:

Λοιπόν για να κάνουμε μια ανακεφαλαίωση.

-Με τους τροχούς έχουμε περιπέτειες. Έχω πάρει πίσω τον 18-αρη τροχό από τον χρωμιά, με αρκετές τρύπες, μικρές ευτυχώς και όχι σε σημεία δομικά, που αποκαλύφθηκαν μετά την απομάκρυνση της σκουριάς σε μπάνιο χημικού, απαραίτητη εργασία πριν να μπει στο μπάνιο χρωμίωσης.
Εχω αποστολή να κλείσω τις τρύπες και θα το προσπαθήσω με μπρουτζοκόλληση. Ο Βασίλης, ο πρόθυμος και φιλικός βοηθός του Πέτρου, ανέλαβε να πάει απόψε μετά τη δουλειά, στον έτερο ειδικό στα Guzzi, το Κώστα στις Τζιτζιφιές, που διαθέτει οξυγόνα και να κάνει ότι είναι δυνατόν. Ο κίνδυνος είναι να στραβώσει η στεφάνη από τη θερμοκρασία ή να καταρρεύσουν τυχόν αδύνατες περιοχές κοντά στις τρύπες, καθώς αυτές θα πρέπει να πυρώσουν πριν να χυθεί ο μπρούτζος.
Ισως αυτή την στιγμή να έχει λυθεί το πρόβλημα, ίσως και να πηγαίνω ξανά για αγορά 3ης ζάντας, την άλλη που αγόρασα θα την κάνω κορνίζα!

- Στο δέσιμο του κινητήρα κολλήσαμε. Καθώς τη Παρασκευή ο Πέτρος (του λόγου μου είμαι άσχετος με τα κ/τ) συναρμολόγησε το ολοκαίνουργιο σασμάν, δηλαδή μοντάρισε τα γρανάζια στους άξονες, ταίριαξε τα δακτυλίδια και τις ροδέλλες, έβαλε σωστά και ασφάλισε τις νέες φουρκέτες (δύσκολο) και γενικά δοκίμασε τη συνεργασία των γραναζιών και των αξόνων και επιβεβαίωσε ότι αλλάζουν όλες οι ταχύτητες (στο πάγκο), πήγε να κλείσει τα καρτεράκια. Φυσικά είχαν μπει οι καινούργιες φλάτζες και ο αλλαγμένος στρόφαλος στη θέση του....Αλλά με μια τελευταία ματιά είδα ότι έλειπε ξεκολλημένη όλη η φωλιά μιας σημαντικής βίδας, μιας από τις 2 που κρατάει το δίχαλο του συμπλέκτη. Θα δείτε φωτό σύντομα. Ετσι αναγκαστικά κάτσαμε στ' αυγά μας, και το μισό κάρτερ με το  πρόβλημα θα πάει Σπύρου Πάτση για κόλλημα, κάτι που μάλλον έγινε και αυτό σήμερα.

-Οπως σας έχω πει ήδη, το μεγαλύτερο μαρτύριο είναι να βλέπω να περιμένουν σε προσωρινή αναμονή τα καλούδια που έχω μαζέψει. Για δείτε και αυτά:

Φωτό 63: στα σελοφάν.
κούρμπα εξάτμισης
πλήρες φιλτροκούτι που αποτελείται από 2 πλαστικά μέρη
πεντάλ ταχυτήτων-φρένου
άξονας πεντάλ φρένου, ντίζα φρένου με τον δικό της σωστό ρεγουρατόρο
μαρσπιέ
άξονα ψαλιδιού
ρεγουρατόρους ψαλιδιού
φανοστάτες
καπάκι ταμπούρου με κόντρα
καπάκι πριν το πίσω γρανάζι
πίσω γρανάζι αλυσίδας






13
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από nivara στις Νοέμβριος 26, 2017, 09:40:21 μμ »
Φίλε!
Κοντεύεις...
Θέλω να το δώ να δουλεύει!
Έχω κάτι στεφάνια, 18 νομίζω και 21...
 :luigi:
14
Ελλάδα/>2 ημέρες / Απ: Στο όμορφο και ιστορικό Γαρδίκι τέλος φθινοπώρου με τη Λέσχη
« Τελευταίο μήνυμα από nivara στις Νοέμβριος 26, 2017, 09:36:40 μμ »
Πω πω πω ! ! !
Ζηλεύω τη διαδρομή και την παρέα.
Στην επόμενη βόλτα...
Astrahan... φοβερές φωτογραφίες, ως συνήθως!
Αιρετικές διαδρομές, αυτές είναι οι καλύτερες!

Πάντα τέτοια...
15
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Νοέμβριος 22, 2017, 03:10:29 μμ »
Μια και δυο λοιπόν εμφανιζόμαστε φάντης-μπαστούνι στο Πέτρο. Εχουν προηγηθεί σκληρές διαπραγματεύσεις του στυλ:
-Λοιπόν έρχομαι Παρασκευή
-Δεν θα΄σαι καλά. Με τίποτα!
-Σάββατο;
-Θες να μας χαλάσεις το ΣΚ; Ελα από Δευτέρα που θα έχουμε απόθεματα υπομονής.
-καλάααα....
και άλλα τέτοια ωραία.

Φωτό 60: Πρίν την επίσκεψη γίνεται πέρασμα από ρουλμανοτσιμουχάδικο για αγορά όλων των ρουλμάν και των τσιμουχών του κινητήρα. 7 ρουλμάν 4 διαφορετικών διαστάσεων και 4 τσιμούχες. Σύνολο 40 ευρώ παρά κάτι.

Φωτό 61: Με αυτό το team ποιός περιμένει προκοπή;
Ατάκα Πέτρου (είχε τα κέφια του!): Ρε συ, πόσα τέτοια κυκλοφορούν;
Σκέφτομαι και ξεκινάω να πω κάτι.
Μονολογεί: Γιατί, σάμπως αυτό θα κυκλοφορήσει; Παγίδα ήταν η ερώτηση...

Φωτό 62: Τα ρουλμάν, θέλουν ζέσταμα και όχι σφυριές. Από αυτό το ολοκαύτωμα εγώ μάλλον τις σφυριές προτιμάω  :oo

16
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Νοέμβριος 21, 2017, 02:48:28 μμ »
Το τελευταίο διάστημα πέσανε πολλά μαζεμένα και έμεινε πίσω η ανανέωση του 125ΤΤ... Βοήθησε κι ο παλιόκαιρος να πάνε κάποια θεματάκια πίσω...

Όπως πχ η ανανέωση των τροχών...
Ο Μήτσος έλειψε για κανα μήνα, μετά μου έφερε κακά μαντάτα για τα στεφάνια, μετά εγώ αγόρασα νέα, μόνο που το πίσω δεν κάνει! Πέταμα και κανα 60άρι...
Τα εξογκώματα στη στεφάνη για να μπουν τα καψούλια των ακτινών είναι σε λάθος θέση ή μάλλον έχουν τρύπα σε λάθος σημείο/κλίση. Επομένως δεν μπορούν να ευθυγραμμιστουν σωστά οι ακτίνες για να πάνε στη σωστή απέναντι θέση τους στο κέντρο του τροχού (ταμπούρο).
Πάμε να δούμε αν η παλιά ζάντα είναι όντως μη επισκευάσιμη. Ο Πέτρος (Καρυστινός) την έβαλε στα χημικά πριν τη χρωμίωση και δυστυχώς όταν έφυγε η σκουριά αποκαλύφθηκαν μερικές τρύπες..Πρέπει να πάω να τη πάρω και να τη πάω για γέμισμα (πιθανόν με μπρουτζοκόλληση ή ασημοκόλληση, θα δούμε). Μπελάς. Από την άλλη έχουμε ήδη παραλάβει τα βουρτσισμένα κέντρα, τα καινούργια και γαλβανισμενα καψούλια, τις νέες ακτίνες καθως και τις γαλβανισμένες παλιές. Αυτά είναι καλά απ' ότι λέει ο Μήτσος...
Επίσης δεν έχω ψάξει ακόμα για ελαστικά. Πρέπει να το κάνω σύντομα γιατί αν είναι να έρθει κάποιο απ' έξω θα μας καθυστερήσει..

Τουναντίον, ο εντοπισμός των υπολοίπων καινούργιων ανταλλακτικών πήγε εξαιρετικά:

Φωτό 57: Με ανασκαφή στη τεχνική βιβλιοθήκη μου βρήκα 2 πολύτιμα βοηθήματα. Το parts list και το technical reference! Το δεύτερο, γνήσιο και σε κατάσταση βιτρίνας, δεν πρέπει να υπάρχει πουθενά αλλού στο globe!!! Νάναι καλά η λέσχη που βελτιώσαμε και τα Ιταλικά μας! Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με αυτή τη γλώσσα πλέον. (Οχι ότι είχαμε και παλιά, με τα τεχνικά θέματα βρισκότανε άκρη!)

Φωτό 58: Ο θησαυρός.
-κεφαλή
-κύλινδρος
-πλήρες έμβολο με πείρο και ελατήρια
-γνήσιο σετ φλάτζες
-σχεδόν όλα τα σωθικά του κιβωτίου ταχυτήτων
-όλο το σετ συμπλέκτη εκτός από την εξωτερική θήκη των δίσκων και ενός μεταλλικού δίσκου
-τα 2 εξωτερικά καπάκια του μοτέρ, βαμμένα μαύρα,  στα χαρτιά τους
και κυρίως
-ολοκαίνουργο μισό κάρτερ, για αντικατάσταση αυτού που έχει τη ζημιά με τη σπασμένη τρύπα του άξονα της μανιβέλας!

Φωτό 59: Ειδικώτερα τα σωθικά του κ/τ που εντοπίστηκαν καινούργια
-7 από τα 10 γρανάζια/κόμπλερ
-και τους 3 άξονες
-και τις 3 φουρκέτες (σημαντικό γιατί εκεί πάσχουν τα μικρά Guzzi της δεκαετίας του '70)
-το μύλο
-τη καστάνια επιλογής, πλήρη με το ελατήριο της
-τη καστάνια της μανιβέλας και τον άξονα της
-τους 2 μικρούς εσωτερικούς άξονες του πρωτεύοντα
κλπ...

Με λίγα λόγια το 95% του κ/τ!


Είμαστε σχεδόν έτοιμοι για δέσιμο μοτέρ!!! ::helmet


17
Ελλάδα/>2 ημέρες / Απ: Στο όμορφο και ιστορικό Γαρδίκι τέλος φθινοπώρου με τη Λέσχη
« Τελευταίο μήνυμα από astrahan στις Νοέμβριος 20, 2017, 04:06:49 μμ »
Γαρδικι - Αρτοτινα , ενώσανε ασφαλτο ή εχει ακομα εκεινα τα λιγα χλμ χωμα?

έχει ακόμα...
18
Ελλάδα/>2 ημέρες / Απ: Στο όμορφο και ιστορικό Γαρδίκι τέλος φθινοπώρου με τη Λέσχη
« Τελευταίο μήνυμα από PanLampro στις Νοέμβριος 20, 2017, 02:43:23 μμ »
Γαρδικι - Αρτοτινα , ενώσανε ασφαλτο ή εχει ακομα εκεινα τα λιγα χλμ χωμα?
19
Ελλάδα/>2 ημέρες / Απ: Στο όμορφο και ιστορικό Γαρδίκι τέλος φθινοπώρου με τη Λέσχη
« Τελευταίο μήνυμα από astrahan στις Νοέμβριος 20, 2017, 01:25:00 πμ »
και κάποιες άλλες φωτογραφίες εδώ:

https://www.flickr.com/gp/astrahan/2519mx
20
Ελλάδα/>2 ημέρες / Απ: Στο όμορφο και ιστορικό Γαρδίκι τέλος φθινοπώρου με τη Λέσχη
« Τελευταίο μήνυμα από astrahan στις Νοέμβριος 20, 2017, 01:20:19 πμ »
και φυσικά αιρετική επιστροφή από εναλλακτική διαδρομή με Μόδιστρο και Επίτροπο, η οποία προβλέπεται για μελλοντική χρήση σε 36ωρο

_DSC1209_DxO_sm by Costas Papapanos, on Flickr


_DSC1211_DxO_sm by Costas Papapanos, on Flickr


_DSC1213_lghtr_sm by Costas Papapanos, on Flickr
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10