Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Σεπτέμβριος 19, 2018, 12:34:40 πμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
1967 - 1990 / Κύλινδρος - πιστόνι για V50
« Τελευταίο μήνυμα από eco339 στις Σεπτέμβριος 04, 2018, 08:42:42 πμ »
Καλημέρα σε όλους !!!

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος.
Πριν από λίγο καιρό απόκτησα και εγώ ένα Moto Guzzi V50.
Εμφανισιακά δείχνει V50II αλλά ψάχνοντας το VIN (https://www.mgcn.nl/database/mg-framenummers)
διαπίστωσα πως πρόκειται μάλλον για V50 Monza. Το πλάισιο είναι της μορφής PExxxxx και ο κινητήρας PEyyyyy.

Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές για μια μοτοσυκλέτα τόσο παλιά. Η μόνη εργασία που πραγματοποιήθηκε μετά την αγορά της ήταν ρύθμιση βαλβίδων. Λίγο αργότερα όμως (περίπου 500km) και πάλι  όμως ξεκίνησαν να "ακούγονται". Ακολούθησε επίσκεψη και πάλι στο συνεργείο όπου διαπιστώθηκε πως τα διάκενα δεν είχαν καμία σχεση με τη ρύθμιση που είχε γίνε μερικές μέρες πριν. Η αιτία σύμφωνα με το μηχανκό οφείλεται στους ρεγουλατόρους των βαλβίδων και πιθανότερα από το παξιμάδι τους το οποίο μάλλον δεν ήταν το προβλεπόμενο. Το αποτέλεσμα είναι να μην τερματίζει αλλά με επιπλέον σφίξιμο να συνεχίζει να περιστρέφεται μέχρι .... που έφαγε το σπείρωμα. Οπότε τώρα είμαι για παραγγελία από Ιταλία. Ευτυχώς υπάρχουν και είναι και ιδιαίτερα φθηνά.

Βγάζοντας όμως τους κυλίνδρους διαπιστώθηκε υπερβολική φθορά στα ελατήρια (μεγάλο διάκενο),ψφθορά στα πιστόνια αλλά και η επίστρωση nicasil είχε αρχίσει σε κανα δύο σημεία να ψωριάζει....

Η γενική εκτίμηση είναι πως το μοτέρ έχει πάρα πολά χιλιόμετρα επάνω του και πως ποτέ δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια ανακατασκευή.
Οι επιλογές είναι μάλλον δύο.

α) Κλείνω τα καπάκια με καινούριους ρεγουλατόρους, τσιμούχες βαλβίδν και φλάτζες και όσο με πάει...
β) Λύσιμο όλο το μοτέρ μέχρι στρόφαλο για αλλαγή όλων των ρουλεμάν και ότι άλλο απαιτηθεί καθώς και τοποθέτηση νέων κυλινδρο-πίστονων.

Για να είμαι πιο ειλικρινής μάλλον η πρώτη επιλογή μου φαίνεται αυτή τη στιγμή πιο δελεαστική για ξεκάθαρα οικονομικούς λόγους.
Θα κάνω όμως και μια έρευνα αγοράς για τα υλικά της δεύτερης, μπορεί τελικά να μην είναι τόσο ακριβή λύση. Στο κάτω κάτω κάποια στιγμή δε θα την αποφύγω.

Μετά από όλο αυτό το ιστορικό είναι ώρα να προχωρήσω και στις ερωτήσεις.

α) Κάποιος να επιβεβαιώσει ότι έχω V50 Monza και ότι σε γενικές γραμμές μου κάνουν μηχανικά μέρη από το V50III ???
β) Αν τελικά προχωρήσω σε αλλαγή κυλινδρο-πίστονων μπορώ να φορέσω από V65 (χωρίς κάποια μετατροπή πέραν των απαραίτητων ρυθμίσεων σε καρμπυρατέρ) και υπάρχει κάποιος να το έχει δοκιμάσει με επιτυχία ???
γ) Τι επιλογές έχω σε κυλινδρο-πίστονα (είτε V50, είτε V65) και κάποια εκτίμηση του κόστους (αν υπάρχει).
δ) Τέλος, οποιοδήποτε σχόλιο και πρόταση για την περίπτωσή μου :)

Συγνώμη για το μακροσκελές του post, αλλά πραγματικά πιέστηκα στο να περιοριστώ σε τέσσερεις ερωτήσεις. Οι γνώσεις μου για moto guzzi είναι περιοριεσμένες και από ότι διαπιστώνω θα πρέπει είναι λίγοι αυτοί που γνωρίζουν. (Στον περίγυρό μου πάντως δεν υπάρχει κανείς).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Δημήτρης
12
Μέλη συστηθείτε! / Απ: Καλημερίζω την ομάδα !
« Τελευταίο μήνυμα από eco339 στις Σεπτέμβριος 04, 2018, 08:34:02 πμ »
Ομολογώ πως έχω ενθουσιαστεί με τον τρόπο που στρίβει και φρενάρει (και για να μη παρεξηγηθώ μιλάω για 40 ετών μοτοσυκλέτα). Η ξεχωριστή εμφάνιση και ο ήχος του είναι είναι δύο επιπλέον στοιχεία που προσωπικά μου αρέσουν.
Όσο για την κατάσταση, στα μηχανικά τμήματα μάλλον θέλω δουλίτσα και με βλέπω να ποστάρω για να βγάλω κάποια άκρη.

P.S. Οι μεγάλες ευθείες ποτέ δε με συνάρπαζαν ....  :hehe:
13
Μέλη συστηθείτε! / Απ: Καλημερίζω την ομάδα !
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Σεπτέμβριος 03, 2018, 03:10:16 μμ »
Καλώς ήρθες Δημήτρη στον παθιασμένο κόσμο της Ιταλικής μοτο, κλασσικής και σύγχρονης!  :bier:

Και οπωσδήποτε διπλό καλωσήρθες στη παρέα μας! :thumbsup:

Το V50 II, είναι κλασσικό, λειτουργικό και ασφαλές, ενώ σαν σχέδιο-ομορφιά στέκει ακόμα και σήμερα, είναι "τίμιο" και αν είναι σωστά συντηρημένο ή επισκευασμένο θα σου δώσει πολλές χαρές και άπειρα χιλιόμετρα. Έχω κι εγώ ένα ίδιο σαν καθημερινό μέσο μετακίνησης και δεν λέει όχι πουθενά! Ας πούμε δεν είπε όχι να ακολουθήσει τα σύγχρονα 1100-1200άρια της λέσχης μας που το '17 κάναμε εκδρομή στα Τρίκαλα. Εντάξει, δε λέω, στην ΕΟΑΛ με περιμένανε στα 120-130, αλλά μετά....από Δομοκό και πέρα ήρθαμε στα ίσα  :hehe:
14
Μέλη συστηθείτε! / Καλημερίζω την ομάδα !
« Τελευταίο μήνυμα από eco339 στις Σεπτέμβριος 03, 2018, 01:24:56 μμ »
Καλώς σας βρήκα !!!

Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό ενός V50, ανακαλύπτω σιγά σιγά τα μυστικά και τις "ιταλικές" ιδιαιτερότητες.

Δημήτρης  από Αίγιο.

  :rasta:
15
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Συγκέντρωση στο Δρέπανο Αργολίδας 2018
« Τελευταίο μήνυμα από redwing στις Αύγουστος 30, 2018, 09:18:46 μμ »
                                                    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στη προγραμματισμένη συγκέντρωση μοτοσυκλετιστών στο Δρέπανο για τις 7-9 Σεπτέμβρη 2018,  η λέσχη μας δεν θα συμμετάσχει οργανωτικά.

Έτσι η εκδήλωση της λέσχης μας «Μελωδικές Εξατμίσεις», που γεννήθηκε το 1997 και έτρεξε από κοινού με το Ducati Club μέχρι σήμερα σαν συνιδιοκτησία των 2 λεσχών, αναβάλλεται.

Κατόπιν συμφωνίας, το Ducati Club θα συμμετέχει οργανωτικά φέτος στη συγκέντρωση του Δρεπάνου με μια παρεμφερή εκδήλωση που θα χρησιμοποιεί μόνο την ξενόγλωσση ονομασία «melodic pipes» και η οποία δεν θα συνεχίζει την αύξουσα αρίθμηση των «Μελωδικών Εξατμίσεων» (που κανονικά θα γίνονταν για 19η φορά), ώστε να μην παραπλανηθούν οι συμμετέχοντες.

Επίσης με βάση την ίδια συμφωνία, αντίστοιχα η λέσχη μας έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τη πολυετή τεχνογνωσία και παρεμφερή τίτλο σε δική της αποκλειστικά διοργάνωση ή συνδιοργάνωση με όποια άλλη λέσχη επιθυμεί.

Τέλος ενημερώνουμε πως παρ’ όλη την μη συμμετοχή μας οργανωτικά, όσα μέλη ή φίλοι επιθυμούν, μπορούν να παρευρεθούν στην εκδήλωση του Δρεπάνου.

Το Δ.Σ. της Ελλ. Λ. Moto Guzzi
17
Γενικά / Τελικά εξατμίσεων για V7 classic
« Τελευταίο μήνυμα από Spitfire στις Αύγουστος 10, 2018, 10:59:49 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Ψάχνω aftermarket τελικά για το V7 μου μέχρι 500€. Έχω δει video με zard, mivv και mistral (από YouTube δεν μπορείς να καταλάβεις κ πολλά για τον ήχο) αλλά θα ήθελα και μια γνώμη από κάποιον που να έχει εμπειρία με τις συγκεκριμένες.
Ευχαριστώ!   :bier:
18
Θέλω να πάω... / Έβρος - Ορμένιο
« Τελευταίο μήνυμα από Lambros στις Αύγουστος 09, 2018, 11:45:58 μμ »
Υπάρχουν προτάσεις διαδρομών στον Έβρο - από Θεσσαλονίκη μέχρι Ορμένιο; ::helmet
19
1967 - 1990 / Απ: Ηλεκτρικο συστημα v50II
« Τελευταίο μήνυμα από p.t.o στις Αύγουστος 01, 2018, 12:16:01 πμ »
..μπορω να τη χρησιμοποιησω?

Bεβαίως και μπορείς..!

Απ' την άλλη, να βάλεις μια Lipo σε μηχανάκι 35τοσων ετών... :fff:

Αλλά θα μου πείς περί ορέξεως... :D :bier:
20
Αξεσουάρ - Ανταλ/κά / για stelvio 08-11 ζητειται ζελατινα ψηλη givi
« Τελευταίο μήνυμα από ageloguzzi στις Ιούλιος 31, 2018, 09:03:29 μμ »
ψαχνω ζελατινα ψηλη givi αν εχει καποιος ας μου στειλει μνμα.θενξ!
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10