Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 21, 2018, 07:29:30 πμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
21
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Guzzi Camping (όχι ακριβώς) 2018
« Τελευταίο μήνυμα από PanLampro στις Ιούνιος 11, 2018, 12:30:18 μμ »
Αντί για παραλίες, camping και δωμάτια, φέτος είπαμε να πάρουμε τα βουνά.

2ήμερο Guzzi Camping, στο Καταφύγιο Δίρφυς-Εύβοια, 14-15 Ιουλίου 2018

Αναχώρηση Σάββατο πρωί από Αθήνα, διαδρομή από Αγιο Μερκούριο - Αυλώνα -
Σχηματάρι - Χαλκίδα - Ν. Αρτάκη - Στενή.

Το μεσημέρι, πικ- νικ στην Αγία Κυριακή (κοντά στη Στενή, εξαιρετικός νερο-πλατανότοπος, είχαμε πάει
μονοήμερη πέρυσι).

Νωρίς απόγευμα φτάνουμε καταφύγιο, (ασφάλτινο στροφυλίκι και 1,5 χλμ πατημένος, ομαλός χωματόδρομος), τακτοποίηση και βόλτες τριγύρω.

Το Βράδυ μπορούμε να μαγειρέψουμε ή να ψήσουμε στο καταφύγιο.
Από το καταφύγιο παρέχονται κρεβάτια, μαξιλάρια, κουβέρτες (σε κοινό - μεγάλο θάλαμο & φέρνουμε
υπνόσακο ή σεντόνια). Επίσης παρέχονται  γκαζιέρα, σκεύη, πιατικά και μαχαιροπήρουνα.

Το πρωί της Κυριακής έχουμε 2 επιλογές:
1. Με τις μηχανές προς παραλία Χιλιαδούς για μπάνιο (διαδρομή 0:30 με 0:50 κατέβασμα)
και αργά το μεσημέρι αναχώρηση για Αθήνα μέσω κάποιας ταβέρνας.
2. Ανάβαση στην κορυφή της Δίρφυς και πίσω στο καταφύγιο. Αναχώρηση το
αργότερο 07:00 από καταφύγιο  και επιστροφή  12:00 +/- 1 ώρα. Από 'κει
είτε βιαστικά στη Χιλιαδού για μπάνιο και επιστροφή με τους άλλους, ή 
ο,τι γουστάρει καθένας.

Η τιμή για τη διαμονή στο καταφύγιο είναι 12 € ανά άτομο.
Από προμήθειες, ο καθένας υπολογίζει για τον εαυτό του Σάββατο μεσημέρι-βράδυ
και Κυριακή πρωινό. Φυσικά θα τα βάλουμε όλα στη μέση, (βλέπε Φασολάδα).

Εννοείται ότι είναι ευπρόσδεκτοι φίλοι και πέραν της λέσχης.
Επισημαίνεται ότι προσφέρεται και για οικογένειες (με τη σχετική ανοχή από όλους ιδίως στον ύπνο...)
Ελάτε σε ένα διαφορετικό guzzi camping για ένα παρείστικο σαββατοκύριακο.

Καλό είναι να δηλώνουμε συμμετοχές, επειδή η διαθεσιμότητα κλινών κυμαίνεται (και από πιθανούς άλλους φιλοξενούμενους)

Ο χαβαλές διαφαίνεται εξασφαλισμένος!

Από το ΔΣ της Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi.
22
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Ιούνιος 11, 2018, 09:34:42 πμ »
Λίγο πριν κολληθεί η βάση του stand, λύνουμε ένα πρόβλημα διαρροής από την αριστερή πλευρά του μοτερ, το Νο 6 των εκκρεμοτήτων.

Φωτό 105: Ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να δουλέψει ο μάστορας είναι η ξάπλα!
....Γλυτώνει και το βγάλε-βάλε του λαδιού στο κάρτερ για τη λίπανση κ. ταχυτήτων/συμπλέκτη.

Φωτό 106: Νομίζαμε πως μια μικρή τσιμούχα δεν είχε στεγανοποιήσει αλλά τελικά δεν ήταν από εκεί η διαρροή.
Θυμάστε το post #37 που κολλήθηκε μια ενισχυμένη βάση για το δίχαλο συμπλέκτη που είχε διαλυθεί; Ε λοιπόν αυτή τελικά είχε πόρο στη κόλληση, από εκεί ήταν η διαρροή λαδιού. Μόνη άμεση λύση η κατάλληλη για μέταλλα κόλλα 2 συστατικών. Προηγουμένως πρέπει να "αγριέψει" η γύρω περιοχή. Ενα φρεζάκι και το έμπειρο χέρι θα κάνουν τη δουλειά. Του λόγου μου δεν θα το τολμούσα...

Φωτό 107: Η κόλλα μπήκε πλούσια γύρω-γύρω και η στεγανοποίηση επετέυχθη! Ο Πέτρος λέει πως σε κανονική χρήση αντέχει κανα-δυό χρόνια. Στη περίπτωση της συγκεκριμένης μοτό μάλλον για πάντα με βάση τη χρήση που της μέλλεται....
23
2006 - ... / Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
« Τελευταίο μήνυμα από p.t.o στις Ιούνιος 11, 2018, 08:30:34 πμ »

Περιμενω καποια ιδεα σας, αν εχετε , ειδικα για τα παφ και το νεκρο γκαζι που κανει αρκετες φορες σαν να μην εχει τροφοδοσια.

                                                                                                                                                           

Ρυθμιστής πίεσης βενζίνας. Ενα παπαράκι της αντλίας.
24
2006 - ... / Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
« Τελευταίο μήνυμα από babis5570 στις Ιούνιος 10, 2018, 03:59:49 πμ »
Αν πήγες σε συνεργείο, και ανέφερες τα "αρκετά δευτερόλεπτα μίζα για να πάρει μπρος" και το θεώρησαν νορμάλ, ίσως είναι ώρα να αλλάξεις συνεργείο... :oldgit:

 :hehe:

Δυστυχως εδω στην Ροδο δεν εχω και επιλογες οσον αφορα μαστορες που κατεχουν απο  moto guzzi .
Παντως σημερα τσεκαρα την μπαταρια (με γκαζι ποσο ανεβαινουν τα βολτ κλπ κλπ) σε γνωστο καλο μαγαζι εδω στην Ροδο και ειναι αψογη , απο εκει δλδ κανενα θεμα .
Περιμενω καποια ιδεα σας, αν εχετε , ειδικα για τα παφ και το νεκρο γκαζι που κανει αρκετες φορες σαν να μην εχει τροφοδοσια.
25
2006 - ... / Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
« Τελευταίο μήνυμα από Oil_and_fuel στις Ιούνιος 08, 2018, 11:21:37 πμ »
Αν πήγες σε συνεργείο, και ανέφερες τα "αρκετά δευτερόλεπτα μίζα για να πάρει μπρος" και το θεώρησαν νορμάλ, ίσως είναι ώρα να αλλάξεις συνεργείο... :oldgit:
26
2006 - ... / Απ: Προβλημα στην κρυα εκκίνηση (V7ii special)
« Τελευταίο μήνυμα από babis5570 στις Ιούνιος 08, 2018, 03:31:19 πμ »
επαναφερω το θρεντ για να μην ανοιγω αλλο.
Σε  breva 750  με 2500 χιλ , ο κινητηρας φανταζομαι ιδιος με το V7 , εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με το πρωινο ξεκινημα , τωρα που ειναι ζεστες αρκετα λιγοτερο αλλα υπαρκτο .
Επισης εχω και αλλο προβλημα , ακομα και ζεστη η μηχανη , στην ελαφρια ξερογκαζια για κατεβασμα ταχυτητας , μερικες φορες ακουγεται ενα παφ και σαν να μην εχει τροφοδοσια η μοτο , νεκρο γκαζι. Μου εχει σβησει και 2-3 φορες σε εκινηση με αυτον ακριβως τον λογο.
Για μενα παντως δεν δουλεψαν τα 30 δευτερολεπτα  :?.
Καποιος καμια συμβουλη , να ενημερωσω εδω οτι η μοτο τον Απριλιο μπηκε στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο ΓΙΑ ΑΥΤΑ τα προβληματα και δεν βρεθηκε καποια διςλειτουργεια !!!!!( μπηκε σε εγκεφαλο , οδηγηθηκε κλπ )
Eνιωθα πια οτι ειμαι ο περιεργος πελατης που ολοι θελουν να αποφευγουν .... :hehe: .
Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ελεγχθηκαν οι βαλβιδες (το ρωτησα).
Your lights plssssss

Α και κατι τευλεταιο , στο πρωινο ξεκινημα θελει αρκετα δευτερολεπτα μιζα για να παρει μπρος , ειναι λογικο ?
27
2006 - ... / Απ: Σκεψη γι αγορα Breva 1100
« Τελευταίο μήνυμα από p67 στις Ιούνιος 05, 2018, 08:07:15 μμ »
γεια σου Κυριακο.Ειχα την πιο μικρη Μπρεβουλα(750) ο πρωτος ερωτας.Και οι δυο εχουν εξαιρετικη θεση οδηγησης για πολλα και ευχαριστα χιλιομετρα! Θα τολμουσα να τις χαρακτηρισω χιλιομετροφαγους!μηχανικος ο Πετρος-Καλλιθεα οπως ειπε κι ο προηγουμενος-σιγουρα πραγματα.Ευχομαι να την αποκτησεις,δεν θα μετανοιωσεις ποτε :mg:
28
2006 - ... / Απ: Σκεψη γι αγορα Breva 1100
« Τελευταίο μήνυμα από ZORDAN στις Ιούνιος 05, 2018, 03:04:59 μμ »
Γεια σου Κυριάκο!  :hey:

Όπως βλέπεις κανείς δεν έχει γράψει ακόμα. Ξέρεις γιατί?...διότι τα παιδιά της ΕΛMG σέβονται και περιμένουν πρώτα εμένα...  :hehe:

Δεν "σκέφτεσαι να αγοράσεις", όπως μας γράφεις,...εδώ και όνομα έφτιαξες - Κυριάκος Μοto Guzzi. Την έχεις πάρει αλλά δεν το ξέρεις.  :anigrin:

Έχω Breva απ το 2006,...την πήρα καινούργια και το πόσα χλμ γράφει τώρα πάνω,...ας μην στο πω. Θα σου πω μόνο ότι το 2012, έγραψε 100.000km. Κάνε τους υπολογισμούς σου.

Μηχανικάρα υπάρχει στα νότια προάστια - εκεί που πάω κι εγώ και τα περισσότερα μέλη της Λέσχης. (Καλλιθέα σίτυ)

Μπρέβες αρκετές στην λέσχη, κι από ανθρώπους που δεν είναι χτεσινοί στα μοτοσακώ. Ίσως το πιο απροβλημάτιστο μοντέλο που έβγαλε το "εργοστάσιο στην λίμνη της Λομπαρδίας", τα τελευταία 30 χρόνια.

Το ένα απ τα δύο που είδες να πωλούνται το ξέρω/ξέρουμε (οι της λέσχης). Στείλε μου πμ να μιλήσουμε στο τηλ. εκτενώς για Μπρεβοειδή.

Προς το παρόν απόλαυσε και φτιάξου με το τιμητικό προς την Breva ποστ μου, προ 6ετίας.  :bier:

http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=6543.0

ΥΓ Μπόλικη Μπρεβοσυζήτηση - κάθε Δευτέρα στην Λέσχη, μετά τις 9:00μμ
29
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Ιούνιος 05, 2018, 10:46:54 πμ »
Ο στόχος να γίνει η πρώτη βόλτα μέσα στο καλοκαίρι, επανέρχεται στο προσκήνιο. Τέλος τα ταξίδια της λέσχης στο Mandello και στο Stelvio, όπου φυσικά ο κύριος κυρίας Αντιπροέδρου  :hehe: συμμετείχε, τέλος το "έχει τρέχουσα δουλειά, τα service δεν μπορoύν να περιμένουν", τέλος όλα!  :rasta:

Φωτό 102: Λίγο καιρό πριν είχαμε τελειώσει το μισό 7 (βλέπε post της 31/3, δουλειές που μένουν), δηλαδή εντοπισμός διάστασης και μήκους αλυσίδας (ωχ, πως κατάφερα και ξαναγύρισα σ΄αυτό το μπελά, καλά τον είχα εξοστρακίσει από το 1986..) είναι 420 (όπως των παπιών) και είναι μεγάλη. Αγοράστηκε μια της D.I.D. σε λογική τιμή (περί τα 22 ευρώ).
Επιπλέον εντοπίστηκε ο τύπος της 6V μπαταρίας που χρειαζόμαστε. Είναι η 6Ν6-3Β-1 είτε η 6Ν6-ΒS. Αυτές χωράνε ακριβώς στο προβλεπόμενο χώρο με δεξιά το θετικό πόλο.

Φωτό 103 - 104: Με ανεξίτηλο μαρκαδόρο σχεδιάστηκε η βάση του πλαινού stand, μετά από πολλά πειράματα και δοκιμές. Είχε προηγηθεί αναζήτηση και αγορά από σιδηρουργείο πλάκας μετάλλου πάχους 6mm, όσο δηλαδή χωράει ακριβώς στο πάνω "Π" του πλαινού stand, το οποίο έχουμε καινούργιο.

Στη συνέχεια στου Γελαδάκη στο Αγ. Δημήτριο για υδροκοπή, η καλύτερη μέθοδος για σωστό κόψιμο ακριβείας. Κόστος περί τα 10 ευρώ.

Συνεχίζεται...


30
2006 - ... / Σκεψη γι αγορα Breva 1100
« Τελευταίο μήνυμα από K.M.G στις Ιούνιος 05, 2018, 02:53:03 πμ »
Oπως αναφερω και στο τιτλο του θεματος σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αγορα της συγκεκριμενης μοτο!
Επειδη ομως ειμαι παντελως ασχετος με το συγκεκριμενο περιμενω ν ακουσω γνωμες απο τους γνωστες.
Οι μοτο που εχω δει, ειναι και οι δυο σε εξουσιοδοτημενο καταστημα στην Αγ.Παρασκευη.
Θελω λοιπον να μαθω αν πασχουν καπου,αν πρεπει να προσεξω κατι συγκεκριμενο,ακομα κι αν γνωριζει καποιος κατι για τις συγκεκριμενες μοτο, θα ηταν ευπροσδεκτο!
Επισης αν υπαρχει καποιος μηχανικος που να ειναι αξιοπιστος και να μπορω να τον εμπιστευτω.Προτιμω νοτια προαστια.

Αυτα τα ολιγα γι αρχη!

Ευχαριστω προκαταβολικα ολους αυτους που θα κανουν το κοπο ν απαντησουν!

Καλως σας βρηκα κι απο δω! :bier:
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10