Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 17, 2017, 12:40:04 μμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από PanLampro στις Οκτώβριος 07, 2017, 07:15:14 μμ »
Γι αυτο σας λεω να κρυβουμε καρμπυρατερατα μηχανακια για τους δυσκολους καιρους...
32
Moto Guzzi...una storia Italiana / GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Οκτώβριος 07, 2017, 02:36:29 μμ »
Καλημέρα σας κύριοι!Μέχρι να σχεδιαστεί η διαδρομή του νέου 36ωρου απο την λέσχη,που θα πάρει κανα εξάμηνο( ως γνωστόν η λέσχη 6μηνάκια σκέπτεται την νέα χάραξη και άλλο ένα εξάμηνο αναπολεί τί ωραία που περάσαμε,άντε και κανα τσίπρο ενδιάμεσα..)και με την αναμενόμενη μέσα Νοεμ. της EICMA του 2017,να πούμε καναδυό πραγματάκια για την mamma GUZZI.
Είναι αλήθεια οτι οι απανταχού οπαδοί της φίρμας,μετά το τέλος της Ιταλικής παγκ.έκθεσης είναι μέσα στην απογοήτευση και είναι λογικό,αφού μηχανάκια..γιόκ!..και τί να πούμε για την PIAGGIO εποχή(;).
Επίσης είναι γεγονός .το μεγάλο κράξιμο για την κατάργηση της 1200 σειράς.αλλά και τα πολλά χμμμμ..μπλιαχ που ακούστηκαν για την V9.Το μηχανάκι.έχει μέχρι στιγμής πολύ χαλαρή αποδοχή!
 Αφού είδαν και αποείδαν,μαζεύονταν  τα mail φούλ στο μπινελίκι εντωμεταξυ και οι κατάρες στον Agnelli και το σόι του, μη συζητάς(!),εκεί κάπου στον Γενάρη τα espresso ,πήγαιναν -ερχόταν πάνω στην λίμνη.Κάποια γραβατόνια μαζί με κάποιους μουντζούρηδες μεσ στα λάδια τους ρουφούσαν...
Το Noale βγάζει φοβερά μηχ.,γνωστόν.Οι πωλήσεις όμως εεε..μμμ.. και αυτό γνωστόν!
 Στα ελληνικά μοτοπεριοδικά αλλά και στα αλλοδαπά(MCN και άλλα),διαβάζουμε αυτές τις μέρες την δήλωση του δεύτερου νταλαβερτζή marketing του Piaggio group Δαυίδ Zanolini(εβραίος μου κάνει-δεν΄καλό) το εξής Ευαγγέλιο,κάτι σαν να πάρουμε την Πόλη..τον μαρμαρωμένο βασιλιά να πώ:
  «Η Moto Guzzi εργάζεται σκληρά πάνω σε έναν νέο κινητήρα, πολύ προηγμένο και ριζικά αλλαγμένο σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν τα V7, V9 και California. Δεν θα ήθελα να αποκαλύψω περισσότερα αυτή τη στιγμή. Ελπίζουμε να παρουσιάσουμε μια καινοτομία με τη μορφή concept στην έκθεση του Μιλάνο.»
Ντάξει απο concept χορτάσαμε ειναι αλήθεια,αλλά κάτι μάλλον κινείται.
  Υποθέσεις-μαντεψιές και σχολιάζετε χαλαρά:
 Μπακαλίστικα,χωρίς ξύλινους τεχν. όρους να δούμε των προδιαγραφών το ανάγνωσμα λίγο.
   
                          Euro1      Euro2    Euro3      Euro4           Euro5
Έτος                   1999             2005          2007          2016             2020
   
CO                         13,0g/km   5,5g/km   2.0g/km     1,14g/km   1,0g/km

Υδρογονάνθρακες    3,0g/km   1,0g/km    0,3g/km    0,17g/km     0,1g/km

NOx                     0,3g/km   0,3g/km   0,15g/km   0,09g/km          0,06g/km
Δοκιμή αναθυμιάσεων       -         -           -                ΝΑΙ          ΝΑΙ

Σύστημα διάγνωσης      -             -            -                OBD1         OBD2
Δοκιμή αντοχής        -            -            -               20.000km      Εφ’ όρου ζωής!

 Αυτά για τις μότο ,τα αυτοκ. έχουν αυτήν την στιγμή euro6,που θα έχουν ισχύ απο το 2024 για μοτοσυκλέτες(λογικά)
Τις προδιαγραφές αυτές τα εργοστάσια τις γνωρίζουν απο αρχές του 90..
Το 1992 η Guzzi εργάζεται σε έναν V4 αερόψυκτο DOCH με άξονα φυσικά και με δύο σχεδόν παράλληλα αμορτ. για την πίσω ανάρτηση εδραζόμενα στο μπλογκ του κινητήρα.
 Το 2013 εξελίσει έναν V2 DOCH υδροψ.8βάλβιδο.
Εκείνο που δέν γνωρίζαμε οι πολλοί είναι οτι το 2002 με συνεργασία της FERRARI και του πολυτεχν. της Περούτζια εργάζεται σε κινητήρα V2 υδροψ. ,με σκοπό την παρουσίαση του νέου τότε V7 και του διαδόχου LEMANS. (φωτο υπαρχουν ..αλλα ..βιάζομαι..),σύμφωνα με το MOTOCICLISMO.
Το μέλλον δείχνει σαφώς μιά πορεία αντίστοιχη με τα αυτοκίνητα,δλδ κινητήρες με λιγότερα κυβικά,με πολλές βαλβίδες,με διπλά μπουζί(και όχι κατανάγκη ταυτόχρονη λειτουργία)..και turbo.Όλα αυτά βέβαια για να ελεγχθεί όσο καλύτερα η καύση ( πολύ ευκολότερα με μικρούς θαλάμους)με περίσσια οξυγόνου,
η συνταγή για μιά καλή και τέλεια καύση.Μέχρι την στιγμή ..που θα απομονωθεί το πολύτιμο αυτό οξυγόνο απο τον αέρα κοπανιστό!
Θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση λοιπόν,ο κινητήρας της GUZZI ,με βλέμμα το 2024..να έχει δύο κυλίνδρους!
33
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 06, 2017, 07:57:01 μμ »
Ξεκίνησαν οι εργασίες. Η πιο δύσκολη φάση είναι να ανοίξει το κολλημένο μοτέρ. Γνωστό. Για να δούμε...
Το μπουζί ξεβιδώνει εύκολα, λίγο αντισκωριακό και μετά βούτυρο! Το ίδιο και οι 4 κυλινδρικές βίδες που συνεργάζονται με τα 4 μπουζόνια που σφίγγουν τη κυλινδροκεφαλή. Όταν έρθει η ώρα τους θα φάνε τη περιποίηση τους γιατί δεν βρίσκονται στο εμπόριο, είναι ειδικές για το ΤΤ.

Δείτε τις στη φωτό 10.

Στην φωτό 11 έχει βγεί εύκολα η κεφαλή. Η μανιβέλα που βλέπετε είναι από Guzzi 254, σχεδόν ίδια με την αναμενόμενη από Ιταλία, αλλά ανάποδη. Μας έκανε προσωρινά τη δουλειά μας, δηλαδή το τσεκ αν είναι κολλημένο ή όχι το μοτέρ.

Στη φωτό 12 βλέπουμε την αρχή του μόχθου. Το έμβολο από πάνω δεν δείχνει μεγάλους "τσαμπουκάδες" ούτε βαριές οξειδώσεις...

WD40, βαριοπούλα και ένα ξύλινο πόδι να χτυπάμε και ξεκινάμε. Με τις πρώτες δυνατές, υποχωρούν οι πρώτες ψύκτρες, σε λίγο κι άλλες...Καραφλός θα μείνει ο κύλινδρος...Αλλά υπάρχει πλάνο Β οπότε δεν πτοούμαστε.
34
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 05, 2017, 01:36:03 μμ »
7η & 8η φωτό:
Δείτε τη τραγική κατάσταση της βάσης της σέλας. Γάτες, μικροπτώσεις, σαμποτάζ, τρυπάνε το ντύσιμο της σέλας. Μετα η υγρασία που απορροφάται από το αφρολέξ μένει εκεί και τρώει το μέταλλο..Ο προηγούμενος έκανε πραγματικά καλή δουλειά, έχτισε βάση από το μηδέν. Δείτε τη στη φωτό 8.

9η φωτό:
Το υποπλαισιάκι της ουράς καρατομήθηκε (για κόντυμα κοκκοβιού όπως αρμόζει σε ένα cafe) αλλά ευτυχώς τα κομμάτια κρατήθηκαν και συνόδεψαν τη πώληση. Εύκολα θα κολληθούν πάλι.

Προχθές έγινε η δοκιμή αν γυρνάει το μοτέρ. Δυστυχώς όχι. Όμως έτσι ανακάλυψα πως δεν έχω μανιβέλα. Αμεσα έγινε αναζήτηση σε Ιταλία και Γερμανία με αρνητικά αποτελέσματα. Χθες, με λεπτομερές ψάξιμο βρέθηκε μετ/νο στην Ιταλία και είναι ήδη στο δρόμο με 35 ευρώ σύνολο. Αν δεν γνωρίζεις πως η μανιβέλα λέγεται "pedivella" στα ιταλικά, τρέχα γύρευε...
35
Εξοπλισμός αναβάτη / Η μικρότερη ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ
« Τελευταίο μήνυμα από spy727 στις Οκτώβριος 05, 2017, 12:53:28 πμ »
Με τις μικρότερες διαστάσεις στην αγορά, μπορεί να χωρέσει παντού!
Βάζετε μια οποιαδήποτε κάρτα SIM και η συσκευή στέλνει απλό μήνυμα στο κινητό σας τις αναλυτικές πληροφορίες της περιοχής στην οποία βρίσκεται.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ:
https://i.imgur.com/bhfRgcL.jpg

Για να δείτε την ΤΙΜΗ της επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:
www.spy727.gr
36
Εξοπλισμός αναβάτη / Απ: demo
« Τελευταίο μήνυμα από spy727 στις Οκτώβριος 05, 2017, 12:48:36 πμ »
demo
37
Εξοπλισμός αναβάτη / demo
« Τελευταίο μήνυμα από spy727 στις Οκτώβριος 05, 2017, 12:48:23 πμ »
demo
38
έχοντας παρακολουθήσει μια περίληψη στα 20χρονα της Λέσχης δηλώνω οπαδός και θα είμαι οπωσδήποτε...  :thumbsup:

και επειδή όπως άκουσα θα μιλήσουμε και για γεωμετρία της μοτοσυκλέτας θα φέρω κι αυτό καλού κακού:  :anigrin: :hehe:

39
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Μοτοσυκλέτα και οδική ασφάλεια: Τεχνική Οδήγηση
« Τελευταίο μήνυμα από redwing στις Οκτώβριος 04, 2017, 02:18:55 μμ »
Την Δευτέρα 9 Οκτωβρίου, στις 20:00, στο χώρο εκδηλώσεων της Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi, θα γίνει το πρώτο εκ των δύο σεμιναρίων που αφορούν την Μοτοσυκλέτα και την οδική ασφάλεια με τίτλο:
"Μοτοσυκλέτα και οδική ασφάλεια: Τεχνική Οδήγηση"
με εισηγητή τον Αθανάσιο Ταράτσα.

Μια "Τεχνική" προσέγγιση στο τι, πως και γιατί συμβαίνει κατά την οδήγηση της μοτοσικλέτας και πως μπορούμε να εξασφαλίσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα
40
Οτι δεν είναι Guzzi... / Απ: Honda Riding Assist-e
« Τελευταίο μήνυμα από astrahan στις Οκτώβριος 03, 2017, 05:18:50 μμ »
το συζητήσαμε και χθες στην Λέσχη και το επιβεβαίωσα σήμερα:

ΔΕΝ χρησιμοποιεί γυροσκόπια (ούτε φυσικά βασίζεται στο γυροσκοπικό φαινόμενο αφού ο τροχός εμπρός είναι πρακτικά ακίνητος) αλλά στην μεταβολή της κάστερ (και του τρέιλ) και σε μικροδιορθώσεις στο τιμόνι...
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10