Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 16, 2017, 08:41:39 μμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Νοέμβριος 12, 2017, 12:43:32 μμ »
..Ο ..χώρος αυτού του vintage,πάει γάντι στην GUZZI..!Έλα όμως που η Piaggio είναι απούσα!!
Είναι ίσως η μοναδική εταιρεία που παρουσίασε το ..τίποτα!
Κάτι βεσπάκια που τα'βάζεις σε μπρίζες και κάτι ρετούς στα v4της APRILIA,..και αυτά!
Το concept v85 δέν είναι ένα γεγονός,είναι ένα μεγάλο ,ΘΑ.Το L2 αερόψυκτο της DUCATI είναι για μένα το
σημαντικότερο γεγονός της έκθεσης.Αποδεικνύει την πρόθεσή της να κοντραριστεί με την BMW καί στα he
ritage,ενδυναμώνει την τάση στα μινιμάλ και
 οτι ο αερόψυκτός δεν θα αποτελέσει παρελθόν για πολύ καιρό ακόμη.
Και η PIAGGIO ;;Προσπαθεί να αποφύγει τις προκλήσεις-τάσεις της αγοράς και το ενδιαφέρον του κοινού της.Ενεργεί λίγο όπως το Ι.Κ.Α:σε κρατάω στην ζωή με φάρμακα..μεν,αλλα δεν σε αφήνω να πεθάνεις δε!
  Άτολμοι,δειλοί και άγευστοι χαρτογιακάδες της κακιάς ώρας..ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΩΡΑ!
32
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Νοέμβριος 12, 2017, 12:16:24 μμ »
Τελευταία μέρα σήμερα της EICMA'17,να κάνουμε έναν άς πούμε απολογισμό αυτού που έχουμε δεί.
Όλες οι εταιρείες ,ανανέωσαν τα μοντέλα τους που έχουν πωλήσεις, με σκοπό να τα κάνουν δελεαστικότερα σε μελλοντικούς αγοραστές.Παρουσίασαν νέα ,στοχευμένα μοντέλα ,με σίγουρες πωλήσεις
 και βελτίωσαν τα παλιά τους ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά από τους αντιπάλους τους..Η τάση βέβαια που
επικρατεί ,είναι μοτοσυκλέτες με ανθρωποκεντρικότερο χαρακτήρα και ευκολότερες για τον μέσο μοτοσυκλετιστή.Υπήρξαν και κάποιες εκπλήξεις, της Benelli που θέλει να μεγαλώσει την γκάμα της με ωραία μηχανάκια και απο την ΜΟRΙΝΙ με πανέμορφα μοντέλα vintage..μακάρι να κάνει πωλήσεις..
Η τάση όπως δείχνουν τα πράγματα είναι τα minimal-vintage με σύγχρονο σχεδιασμό μηχανάκια ,που δέν είναι τα ίδια όπως κάποτε..αλλά τα θυμίζουν έντονα!
33
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από M@veriX στις Νοέμβριος 11, 2017, 08:42:14 μμ »
Από φωτό που είδα στο internet είναι κοντά (σε ότι αφορά το χρωματισμό του τουλάχιστον) στο ΝΤΧ 350.
Έχει ξανα φορεθεί δηλαδή αυτός ο χροματικός συνδυασμός..
Νομίζω όμως ότι πρόκειται περισσότερο για concept bike παρά για τελικό προϊόν..
... Τα φώτα δε, θυμίζουν λίγο τα σύγχρονα Tiger..
Έιναι όμορφο..
34
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από ashton στις Νοέμβριος 09, 2017, 11:14:49 μμ »
Απο motomag gallery
http://www.motomag.gr/sites/default/files/styles/gallery/public/images/galleries/2017/11/eicma_2017_motomag_230.jpg


http://www.motomag.gr/sites/default/files/styles/gallery/public/images/galleries/2017/11/eicma_2017_motomag_231.jpg

35
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από PanLampro στις Νοέμβριος 09, 2017, 12:45:43 μμ »
Από εμφάνιση- στήσιμο μ' αρέσει (εδώ έχει αρχίσει να μ' αρέσει το GS -χαχαχα)
Τα χρώματα είναι "κοιτάξτε με είμαι κάτι ΝΕΟ". Δε με χαλάνε. (Ιταλός και χρώμα, σπάνια η μλκια)
Ο συνδυασμός 850cc με 80 άλογα (ΑΝ κρατηθεί γύρω στα 200 κιλά), υπόσχεται ισορροπημένο ταξιδιάρικο σύνολο. Η ροπή θα είναι μια χαρά για ασφάλτινη χρήση και φόρτωμα . Για το χώμα μάλλον θα θέλει λίγο κούρεμα  :think:. Λες να δίνει και  2ο χάρτη? :hehe:
36
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από Oil_and_fuel στις Νοέμβριος 09, 2017, 11:44:01 πμ »
Το πλαίσιο, και το γενικότερο "υφάκι" της μηχανής, μου αρέσουν πολύ.
Επίσης παρατήρησα, πως παρά το χωματερό προσανατολισμό (λέμε τώρα), δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, άρα βολική για κοντούς μεσόγειους τύπους, σαν κι εμένα.
Αυτό που θα ήθελα να δω σε small block όπως αυτό, είναι και κάποια εξέλιξη της μετάδοσης. Δώσαν τα χρήματα στην εξέλιξη του κινητήρα, αλλά το CARC δεν μεταφέρθηκε και στα "μικρά".
Δεν πειράζει, ωραίο είναι και αυτό.
Και σίγουρα, δείχνει έτοιμο εντελώς για παραγωγή, αν εξαιρέσει κανείς τον πίνακα οργάνων (ακόμα)!!!
37
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Νοέμβριος 09, 2017, 12:15:51 πμ »
Η μέρα σήμερα ήταν προγραμματισμένη για βάψιμο. Βοήθησε και ο κακός καιρός που μπλόκαρε εξωτερικές δουλειές και βόλτες..
Με την ευκαιρία καλό ήταν να βαφεί και η εξάτμιση. Δυστυχώς έχει κτυπηματάκια τα οποία δύσκολα καλύπτονται, δεν πειράζει όμως, αν είναι να ασχοληθώ κάποτε με αυτά, μπορεί να γίνει αργότερα, με την ευκαιρία μιας ακόμη ανανέωσης και καθαρισμού της εξάτμισης. Έτσι κι αλλιώς, με τις εξατμίσεις στα δίχρονα, δεν ξεμπερδεύεις ποτέ. Στο αγωνιστικό καρτ που είχα παλιότερα, την έκαιγα με φλόγιστρο για πολλή ώρα, έβγαζα με τις φούχτες από μέσα τη καπνιά που είχε ξεραθεί πλέον από λάδια και μετά την έβαφα. Το καρτ με αυτή την ελευθερωμένη από το φίμωμα εξάτμιση, απλά πέταγε!

Με τη γνωστή μέθοδο, χέρια/τριβείο/γυαλόχαρτα, φεύγει η εξωτερική σκουριά. Η αλήθεια είναι πως δεν είχε και πολλή. Σε 40' είναι έτοιμη για βάψιμο.

Φωτό 54: Με τις πρώτες χεριές, αποκαλύπτεται ο γνωστός κατασκευαστής. Χρόνια κρατεί η σχέση της Lafranconi με τη Guzzi. Οι κύριοι προμηθευτές της εξατμίσεων, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '90 ήταν οι 2 φίρμες: Silentium και Lafranconi. Οι δεύτερες με απόδοση και τον πιο ταιριαστό ήχο με τον εγκάρσιο V. Κάποιοι το θεωρούν μουσική!  Περί το 2002 είχα τη τύχη να σφίξω αυτοπροσώπως το χέρι του κ. Lafranconi. Ενός περήφανου, συμπαθητικού, ψηλού 80άρη, γείτονα του Φίλιππου, φίλου και μέλους τότε της λέσχης, που ζούσε στο Mandello και συγκεκριμένα πάνω στη λίμνη...

Φωτό 55: Το αποτέλεσμα μετά από μιας ώρας περίπου διαδοχικά χέρια χρώματος. Όχι άσχημο.

Φωτό 56: Το ίδιο συνέβη και στο υποπλαισιάκι (στο οποίο είχαν προηγουμένως κολληθεί τα κομμένα κομμάτια) και με spray υψηλής θερμοκρασίας, η εξάτμιση.

38
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από nikos900 στις Νοέμβριος 08, 2017, 11:03:08 μμ »
..συμφωνώ για τα του αερόψυκτου. 80 αλογάκια δεν είναι και λίγα και σίγουρα λόγω γκουζι χαρακτηριστικών θα είναι απολαυστικά  moto~

Ας αναμενουμε λεπτομέρειες.. Αν δε φορέσουν το μοτέρ και σε καποια street έκδοση με λίγα κιλάκια και λίγο πίσω τα μαρσπιέ..  :bier:
39
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Νοέμβριος 08, 2017, 04:57:29 μμ »
..beauty is in the eye of beholder..

το μοτέρ δείχνει ενδιαφέρον.

φωτό έχει και εδώ: http://www.bikeit.gr/new-models/moto-guzzi/13271-nea-montela-2018-moto-guzzi-v85-concept-eicma-2017.html
Φυσικά,η ομορφιά έχει υποκειμενικό κριτήριο και είναι στα μάτια του καθενός!
Εμένα π.χ λίγο μ'αρέσει το v7:το πιρούνι του φαντάζει 'λίγο' (που είναι φυσικά) και το πίσω φτερό του
μοιάζει σάν να το ξήλωσες απο harley του΄45...ευτυχώς το διόρθωσαν.
Όλοι ήθελαν τουλάχιστον υδρ.κεφαλές,στόν νέο κινητήρα like bmw,σάν μιά ανανέωση και μόνο..και κάτι τι το σύγχρονο ..!Και 'γώ ,όταν άκουσα για εντελώς διαφορετικό κινητ.,το μυαλό μου πήγε πολύ 'ψηλά'κάτι σε υδρψ.,μιά και τόν είχαν ήδη έτοιμο.Το v85,όταν το είδα εχθές σε φωτό,στην αρχή απογοητεύθηκα αλλά γρήγορα χαμογελούσα και παραδέχθηκα την GUZZI για την κίνησή της αυτή.Και στις συζητήσεις για μηχανάκια ,αυτό δεσπόζει σάν νόμος: τα υδρόψυκτα είναι καλύτερακ.λ.π!
Πού το γράφει αυτό ρε παιδιά να το διαβάσω ,να γίνω μοντέρνος και γώ(;)ο ερωτευμένος με τους παλιοαερόψυκτους!
Για ακόμη μιά φορά λοιπόν,..οι euro προδιαγραφές είναι καυσαερίων και όχι ίππων.Όταν ΔΕΝ έχουμε και μεγάλη καούρα για αλογάκια,προτιμάται η αερόψυξη που δίνει απλούστερους κινητήρες.Υδρψ/η, όταν θέλουμε άλογα, για μικρότερς ανοχές και προβλεπόμενες θερμοκρασίες λειτουργίας.Τα μέταλλα είναι τα ίδια και στήν πρώτη επιλογή μας υπάρχει χαμηλότερος συντελεστής γήρανσης κινητήρος!Η υδρόψυκτη κεφαλή παίζει τον ρόλο της ηχομόνωσης περισσότερο παρά οτιδήποτε άλλο.Ούτε η bmw είναι χαζή που έχει τον αερόψυκτο boxer στην παραγωγή,ούτε η DUCATI που ξέθαψε τον 1100της..!
Αλογάκια 80 τον αριθμό για τον καινούργιο λοιπόν κινητήρα της GUZZI ,που θα κινήσει τα επόμενα μοντέλα της,με το βλέμμα στο 2021 στα 100α γενέθλια!V85 concept κούκλα (για μένα),θυμίζει έντονα
NTX650 και εκδόσεις Dakarτου '80,με σύγχρονα στοιχεία επάνω της,με χωροδικτύωμα και αλουμινένια
κομμάτια,με gull αλουμινένιο ψαλίδι,μονό αμορτισέρ και με έναν έξυπνο μηχανάκι όπως είπαμε, πολλά υποσχόμενο, εμπνευσμένο απο το παρελθόν, για τις επιταγές του σήμερα,για αυτόν που θέλει και ξέρει
γιατί αγοράζει GUZZI.
Μένει λοιπόν να δώσει περισσότερα στοιχεία η 'μαμά'..για μένα όμως οι 8 βαλβίδες και τα 4 μπουζί,είναι
στανταράκι!
40
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Νοέμβριος 07, 2017, 07:14:40 μμ »
Η Δευτέρα ήρθε και πέρασε, ευτυχώς με επίσκεψη στο φίλο Σπύρο το σιδερά που είχε θετικό αποτέλεσμα!

Φωτό 51: Είχαμε πει πως δεν κέντραραν οι τρύπες του μοτέρ με αυτές του σκελετού. Αιτία η κομμένη βάση που είχε μπει όπως-όπως. Επομένως ο μόνος τρόπος ήταν να δέσω πρόχειρα το διαιρούμενο κάρτερ και με οδηγό αυτό να κεντράρει ο Σπύρος τις τρύπες, Αυτό ακριβώς έγινε.

Φωτό 52 και 53: Το ακροφύσιο του argon δεν χώραγε να μπει στα σημεία της κόλλησης. Κανένα πρόβλημα. Αριστοτεχνικές κολλήσεις με ηλεκτροκόλληση. Το κεντράρισμα του μοτέρ είναι πλέον στο χιλιοστό.
Τέλος έπεσε ένα χεράκι τρίψιμο στα σημεία που χτυπήθηκαν με τα σουρτα-φέρτα του πλαισίου, μετά το λευκό στρώμα του σταθεροποιητή σκουριάς πέρασε από όλα τα νέα ευαίσθητα σημεία των κολλήσεων. Εδώ πλέον δεν θα έχουμε πρόβλημα εκτιμώ... :think:
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10