Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 15, 2018, 09:33:18 πμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Νοέμβριος 03, 2018, 09:24:56 πμ »
Δείτε τη φωτό 116 και πείτε αν παρατηρείτε κάτι ενδιαφέρον! :fff:
42
Πολύ καλή παρουσίαση, ανεβασμένο επίπεδο, δυνατή προσέλευση!  :thumbsup:

Ευχαριστούμε Κώστα! :clap

Περιμένουμε με κέφι την επόμενη Δευτέρα τη συνέχεια! :mg:


Μίλτο, απ' ότι είδα πρέπει να μεταδόθηκε μέσω Skype.. O Πιν ξεχεριάστηκε...όπως πάντα πρώτος όπου χρειαστεί εθελοντής!
43
Θα καταφέρουμε τελικά να το παρακολουθήσουμε μέσω skype;
44
Τα κλασσικά / Απ: Κυριακή με τους Alfisti στο Λυκαβητό
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 24, 2018, 07:19:04 μμ »
Ακριβώς! :thumbsup:

Κάποιος που έχει ασχοληθεί με την αποκατάσταση και έχει εκτιμήσει το μεράκι, όπου και όποτε το εντοπίσει, το καταλαβαίνει! Ακριβώς!

Έχει κατασκευαστικό κόστος το καμπυλάκι αυτό! Έχει και γούστο! Το σχεδίασε ο Pininfarina, δεν έκανε απαλειφές και απλουστεύσεις το εργοστάσιο...Τότε....
Ήδη στην επόμενη σειρά "πέταξε" η λεπτομέρεια αυτή όπως θα δείτε στη φωτό σύγκρισης των 2 ανφάς.
Φυσικά πέταξε και το αντίστοιχο "κορδελάκι" στη cuore sportivo, τη καρδιά της Άλφα....
Μαζί με τη πρώτη πετρελαική κρίση εμφανίστηκαν και οι περικοπές κόστους..
45
Τα κλασσικά / Απ: Κυριακή με τους Alfisti στο Λυκαβητό
« Τελευταίο μήνυμα από nikos900 στις Οκτώβριος 24, 2018, 11:48:28 πμ »
ομορφιές!!!!!

Για την ερώτηση στην φωτό #6 θα έλεγα ότι είναι η μικρή καμπυλότητα της λαμαρίνας που ταιριάζει με αυτήν της μάσκας.  :bier:
46
Φωτογραφία και Ψηφιακή Κάμερα.

Πότε θα γίνει:

Δευτέρα, 29/10/2018, 09:30 – 11:30 μμ
                         &
Δευτέρα, 05/11/2018, 09:30 – 11:30 μμ

Που θα γίνει:

Στα γραφεία της Ε.Λ.M.G. Πραβίου 21 & Μ. Βασιλείου Ρουφ.

Ποιους αφορά:

Αρχάριους ή προχωρημένους που ενδιαφέρονται για την φωτογραφία.

Θεματολογία:

   Εισαγωγή: Τα μέρη μιας Φωτογραφικής μηχανής

   Ο Αισθητήρας: Τι είναι τα pixel - Τι κάνει ο αισθητήρας - Αναλογίες και μέγεθος αισθητήρα – Κινητά, Compact, APS-C, Full Frame. - Ο ρόλος του μεγέθους – πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα

   Το Σώμα: Χειριστήρια - SLR vs MIRRORLESS - Κουρτίνα – Κλείστρο

   Ο Φακός: Τι κάνει – Εστίαση - Χαρακτηριστικά μεγέθη - Εστιακή απόσταση – Field of View - Διάφραγμα. Τι είναι ο αριθμός f – Βάθος Πεδίου

   Το τρίγωνο του Φωτός: Διάφραγμα –Ταχύτητα – ISO - Σωστή έκθεση – Sunny 16 - Τι είναι το f-stop - Υπο και Υπερέκθεση - Χρωματική Ισορροπία (White Balance)

   Χειρισμός μιας Ψηφιακής μηχανής: AUTO-P-S-A-M – Φωτομέτρηση - Τι ρυθμίσεις επιλέγω και πότε – Τοπία – Πορτραίτα - Νυχτερινή φωτογραφία - Μεγάλη Έκθεση (Long Exposure) - Σπορ και γρήγορα κινούμενα αντικείμενα

   Photo Sharpness: Οξύτητα φακού - Οξύτητα φακού και διάφραγμα - Κινούμενα αντικείμενα: Ταχύτητα κλείστρου, απόσταση-ταχύτητα και κατεύθυνση αντικειμένου -  Panning - Κίνηση (τρεμούλιασμα) κάμερας: Ταχύτητα κλείστρου, VR, Τεχνικές κρατήματος, Τρίποδο

   Φωτογραφία και Αισθητική: Κανόνες - Όχι κανόνες - Κανόνες και όχι κανόνες - Do what you like - Διαβάστε τους Μεγάλους.


Όπως αντιλαμβάνεστε το θέμα είναι τεράστιο και είναι αδύνατον να εξαντληθεί σε 4 ώρες. Θα δοθεί έμφαση δυναμικά, στα θέματα και στις ανάγκες που θα προκύψουν από τους συμμετέχοντες.

Φέρτε την φωτογραφική σας μηχανή μαζί!


47
Τα κλασσικά / Απ: Κυριακή με τους Alfisti στο Λυκαβητό
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 21, 2018, 10:03:05 μμ »
7. Μια πρόσφατα τελειωμένη Giulietta Sprint! Ομορφιά!!! Διακρίνεται από πίσω και μια από τις τελευταίες εν Ελλάδι Montreal (γνωρίζω πάνω από 7 μαζί με τη δική μου που αλλάξανε ήπειρο μέσα στη κρίση...)
8. Και μια Giulietta Spider!!! Και τα 2 ακουμπάνε 6-ψηφια νούμερα πλέον...
9. Μια ταπεινή αλλά όμορφη (Bertone γαρ) και σίγουρα απολαυστική οδηγικά Alfasud Sprint. Υπάρχουν, αλλά όποιος προλάβει πλέον γιατί σίγουρα θα πάρουν κι αυτές το δρόμο της αναρρίχησης :oldgit:
48
Τα κλασσικά / Απ: Κυριακή με τους Alfisti στο Λυκαβητό
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 21, 2018, 09:55:13 μμ »
4. Το σαλόνι του Duetto. Η απόλυτη ομορφιά της απλότητας με ιταλική φινέτσα!
5. Οι δύο μούρες, εκπληκτικές, κατά κοινή ομολογία οι πιο όμορφες και φυσικά ευάλωτες σε "ακουστικά παρκαρίσματα" που συχνά υπερισχύει κατά κράτος το ένα από τα 2 φύλα! (δεν λέω ποιό) :hehe:
6. μια απίστευτη λεπτομέρεια που μόλις σήμερα παρατήρησα, έχοντας δει από κοντά δεκάδες duetto στο παρελθόν!!!
Ποιά εννοώ, βρείτε το!
49
Τα κλασσικά / Κυριακή με τους Alfisti στο Λυκαβητό
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 21, 2018, 09:43:20 μμ »
Δεν είναι σύμπτωση, είναι λογικό και απολύτως αναμενόμενο.
Οι λάτρεις των Moto Guzzi, συχνά, συχνότατα, έχουν 4-τροχο ισοδύναμο πάθος με τις Alfa Romeo.
Το να αναλύσει κανείς το γιατί θα ήθελε σελίδες και σίγουρα δεν είναι μέσα στο στόχο αυτού του θέματος. Πολύ συνοπτικά θα έλεγα ότι και τα 2 εργοστάσια:

- γεννήθηκαν στις πρώτες δεκαετίες του 20 αιώνα, στη Β. Ιταλία,

- από παθιασμένους ιδρυτές εμπνευσμένους μηχανικούς (Nicola Romeo, Carlo Guzzi)

- έγραψαν ιστορία στους αγώνες κατακτώντας πολλούς παγκόσμιους τίτλους,

- πήγαν τη τεχνολογία μπροστά με τεράστιες δρασκελιές  και έφεραν αμέτρητους νεωτερισμούς και πατέντες στο τομέα τους,

- ανέβοκατέβηκαν απο τα ψηλά στα χαμηλά (έως λουκέτου) και πίσω αρκετές φορές,

- τα σχεδιαστικά τους τμήματα συνετέλεσαν τα μέγιστα στην παγκασμίως πρωτοπόρα Ιταλική Σχολή,

- έχασαν μεγάλες ευκαιρίες,

- επηρρεάστηκαν δεινά από τις οικονομικές κρίσεις, τις απεργίες, τα τοπικά συμφέροντα, τη πολιτική, τους πολέμους,

- ενέπνευσαν αναρίθμητους λάτρεις, που ακολουθούν για πάντα τη μάρκα χωρίς να υπάρχει ανάλογο σε άλλους κατασκευαστές εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων,

- δεν άντεξαν αυτοτελείς και εξαγοράστηκαν/ενσωματώθηκαν στους κυρίαρχους οικονομικά ομίλους στο χώρο της κάθε μιας στη χώρα τους την Ιταλία. (FIAT, Piaggio)

- παραμένουν ακόμα σε ιταλικά χέρια αντίθετα στο ρεύμα της παγκοσμιοποίησης


Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Μα για να σας δείξω μερικά εκπληκτικά κλασσικά Alfa Romeo που συνάντησα σήμερα στην ετήσια συγκέντρωση των ιδιοκτητών AR που γίνεται κάθε χρόνο στο μεγάλο parking του Λυκαβητού. Η διοργάνωση γίνεται από το δραστήριο Alfa Romeo Club και φέτος, απ' ότι ανακοίνωσαν μαζεύτηκαν πάνω απο 300 αυτοκίνητα. Ο καιρός και το "κλείδωμα" των ιστορικών λόγω ΚΥΑ βοήθησαν σίγουρα!

Έτσι λοιπόν από τη λέσχη τυχαία συναντηθήκαμε, ο Φίλιππος, ο Θόδωρος και του λόγου μου στο 2-ωρο 12.00-14.00, νωρίτερα πιθανόν να πέρασαν και άλλοι γνωστοί λάτρεις της μάρκας, πχ ο Βασίλης, ο Παναγιώτης και ποιός ξέρει ποιοί άλλοι, ακόμα και ο Διαμαντής θα μπορούσε να εμφανιστεί αν η συγκέντρωση γινόταν βράδυ.... :hehe:

Για να δούμε καμμιά φωτό λοιπόν:

1. Μια Giulia GT (Junior) με πιθανά υποχόνδριο (χαχα!) ιδιοκτήτη
2. Δείτε χώρο κινητήρα! Τον γλύφεις!!!
3. Δίπλα-δίπλα Giulia Spider Duetto και Giulia Spider Coda Tronca (αλλιώς "the Graduate" και "Camm Tail" ή τελείως ξερά και ανέμπνευστα Σειρά 1 και Σειρά 2!)
50
Γενικά / Αν δεν χρησιμοποιείτε τη μηχανή σας το χειμώνα..
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 19, 2018, 09:12:56 μμ »
Η γνωστή επιχείρηση ανταλλακτικών Harper's συστήνει τα παρακάτω τα οποία θεωρώ πως είναι καλό να γίνουν γνωστά σε όσους (κακώς) βγάζουν εκτός τη μηχανή τους με τα πρώτα κρύα.

Winterizing tips
Each year about this time we get a few questions about how to winterize a motorcycle. Now even though this task can be left open to many an interpretation, here are some of the best things you can do.
Do your spring oil and filter changes before you put your motorcycle away for the winter. Get any old contaminants out of the engine before they settle into sludge over the winter.
Fill the fuel tank completely. This eliminates air space that allows condensation to form and become water in the gas and then rust in the tank.
Drain the carbs if your bike is not fuel injected. I actually will fill the float bowls with 2 stroke oil to keep any corrosion from beginning. In the spring drain the oil out. When the new gas is introduced to the oil in the spring the remaining oil will dilute and will be run thru giving the rings and valves a little extra shot of lube on start up.
Fogging the cylinders. Marine fogging oil shot into the cylinder will form a nice layer on the cylinder wall protecting from moisture build up.
Put the bike on the center stand if it has one to keep the rear tire from getting a flat spot, some folks will also put something under the bike to get the front wheel off the ground as well.
Remove the battery if the bike is stored outside or in an unheated garage. Trickle chargers are nice, but we have found with some of the gel batteries it is better to just leave them inside for the winter and give them one good solid charge in the spring.
Lube cables on the bike, again to keep moisture out and reduce rust and corrosion.
Motorcycle covers are good as long as they allow air to breathe so to speak, so they don’t build moisture underneath.
Take a few minutes to take care of your motorcycle now so you son't have to spend hours and lots of money doing it later.
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10