Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 16, 2017, 08:41:26 μμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από nikos900 στις Νοέμβριος 07, 2017, 06:39:08 μμ »
..beauty is in the eye of beholder..

το μοτέρ δείχνει ενδιαφέρον.

φωτό έχει και εδώ: http://www.bikeit.gr/new-models/moto-guzzi/13271-nea-montela-2018-moto-guzzi-v85-concept-eicma-2017.html
42
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Νοέμβριος 07, 2017, 05:55:05 μμ »
Τα τελευταία νέα μέχρις στιγμής( οχι δεν είναι αναμετάδοση αγώνα):

    https://www.gpone.com/sites/default/files/styles/article_big_breakpoints_theme_bootstrap_screen-lg-min_1x/public/images/2017/article/foto/11/News%20Prodotto/11-novembre/moto-guzzi-concept-v85-1.jpg?itok=iL0H6z3j&timestamp=1510054487
 Αερόψυκτη και κούκλα!..το στρογγυλό καπάκι βαλβίδων ίσως κρύβει 4βαλβίδες-ένα αμορτισέρ τύπου scrambler ducati ..και 80 αλογάκια,v85 σαν concept..,τι concept εγώ το βλέπω έτοιμο για παραγωγή!
Τελικά το ducati scrambler 1100,μάλλον θα κάνει ζημιά άν αποδειχθεί η αγάπη για απλά αερόψυκτ
Για τα v7 υπάρχει αλλαγή με κανονικό πίσω φτερό τύπου μοτοσυκλέτας αντί του τύπου harleytrakter..καλό..
43
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Απ: ΦΑΣΟΛΑΔΑ 2017
« Τελευταίο μήνυμα από astrahan στις Νοέμβριος 06, 2017, 09:57:42 μμ »
παραδοσιακά και καθιερωμένα

44
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Απ: ΦΑΣΟΛΑΔΑ 2017
« Τελευταίο μήνυμα από PanLampro στις Νοέμβριος 05, 2017, 08:48:47 πμ »
Ραντεβου παιζει?
πχ 10:00 στο γνωστο περιπτερο, παραλιακή στο υψος του Ασκληπιείου
45
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Απ: ΦΑΣΟΛΑΔΑ 2017
« Τελευταίο μήνυμα από Vagpap στις Νοέμβριος 04, 2017, 01:53:18 μμ »
 :mg:
46
Στο νέο τεύχος (Νοεμβρίου 2017) με αριθμό 576 του περιοδικού ΜΟΤΟ και συγκεκριμένα στη σελίδα 132 υπάρχει ένα σύντομο αφιέρωμα στη Λέσχη μας.
Όσων η καρδιά είναι συντονισμένη ή έστω κάποτε συντονίστηκε με τα vibes της αγαπημένης μας λέσχης, που στα 22 χρόνια της έχει πλέον να επιδείξει πλούσια ιστορία και πρωτοποριακές, ποιοτικές δραστηριότητες, θα νοιώσει περήφανος που συμμετέχει σ' αυτή τη παρέα!
47
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Νοέμβριος 02, 2017, 10:27:56 μμ »
Μετά το 3-ωρο και καθώς είμαι έτοιμος να θεωρήσω πως μπαίνω στο επόμενο στάδιο που δεν είναι άλλο από το βάψιμο, κοιτάω προσεκτικά να δω πόσο έχουν στρώσει οι επιφάνειες και αν έχει ελαχιστοποιηθεί η κάθε ορατή ανωμαλία από κτυπήματα, απομάκρυνση σκουριάς κλπ.

Βλέπω λοιπόν κάτι που δεν είχα προσέξει προηγουμένως. Η πίσω βάση του κινητήρα, ένα στιβαρό και αρκετά σύνθετο σύμπλεγμα από διαμορφωμένους κυκλικούς σωλήνες και χοντρά επίπεδα μεταλλικά τμήματα, είναι τροχισμένο και ξανακολλημένο. Όμως η κόλληση είναι απλά μια πόντα, ίσα-ίσα να κρατάει όλη τη βάση στη θέση της ή περίπου!

Προσπαθώ να καταλάβω τι έχει γίνει. Υποθέτω πως κάποιος από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες ήθελε να περάσει άλλο, ίσως άλλου κατασκευαστή κινητήρα (ίσως και να θεωρούσε πως αυτός δεν επισκευάζεται) και επομένως δεν του κάνανε αυτές οι βάσεις. Ήθελε να τις κόψει και να περάσει προφανώς άλλα σημεία στήριξης. Όταν αποφάσισε να το πουλήσει, τότε κόλλησε όπως-όπως τη παλιά βάση ώστε να πάρει τη σκυτάλη ο νέος ιδιοκτήτης.

Δοκιμάζω άν είναι κολλημένη στα σωστά σημεία, με άλλα λόγια αν κεντράρουν οι τρύπες της βάσης με τις 3 τρύπες στο κάρτερ του κινητήρα. Αρνητικό. Φευγουν τουλάχιστον 3mm, άρα θέλει argon και να ξανακολληθεί σωστά. Κλείνω ραντεβού για την ερχόμενη Δευτέρα με το Σπύρο, εξαιρετικό τύπο και ικανότατο σιδερά. Αναμείνατε εξελίξεις λοιπόν...

Φωτό 48 και 49: Το πλαίσιο είναι καθαρό πλέον και χωρίς ίχνος ενεργής σκουριάς. Το ίδιο συμβαίνει και στα δύσκολα και κρυμμένα σημεία.

Φωτό 50: Αυτό είδα και κατάλαβα ότι είμαι μπροστά σε νέο πρόβλημα.. :?
48
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Νοέμβριος 02, 2017, 07:03:57 μμ »
Απο το "the clan" του cito ufficiale της GUZZI για την  eicma 2017:

    “For anyone with a bike in their being”, reads the slogan for EICMA 2017, on from 9 to 12 November at the Milan Showgrounds (Rho). For us members of The Clan there’s no further explanation required: after the many adventures we’ve had and the many kilometres we’ve travelled on the bikes this year, the time has come to slow down and take a stroll through the pavilions of the Esposizione Internazionale del Ciclo e Motociclo (International Moped and Motorcycle Fair) to see just what the world of two-wheelers has in store for us, and believe me, this is set to be the year of surprises.


“Made in Mandello del Lario” surprises, to be more precise. Many of you will be racking your brains trying to figure out what these surprises may be, meanwhile there’s a kind of aura of mystery floating about as we wonder what will be waiting for us at Stand I50 in Pavilion 9, namely the Moto Guzzi stand. We can’t and we don’t want to reveal too much, but one thing is certain, and that is that we will be able to get our hands on the best of the Moto Guzzi range, and much, much more too…
To start with, those of you that joined us to celebrate the 50th anniversary of the legendary V7 are going to find many more good reasons to carry on celebrating, in fact, as many reasons as the number of new special editions of this iconic model that will be on display at the fair.
 Νέες ειδικές σειρές του v7 είναι το σίγουρο ...και οτι θα είναι η χρονιά των εκπλήξεων!..συνεχίζει:
 "Is that it?  ::knownothing No, :? certainly not, but we’re not going to say anything at all about the star attraction, in fact, we want your comments to tell us all about it, but only after you’ve seen it, of course. One thing is certain though; it’s definitely going to be something that’s totally new ???, a world first that will knock the socks off all you “Eagle of Mandello” fans out there."
..επιμένει η μαμά...άντε να δούμε!!! :mg:
49
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / ΦΑΣΟΛΑΔΑ 2017
« Τελευταίο μήνυμα από redwing στις Νοέμβριος 01, 2017, 11:41:45 πμ »
Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017 θα συγκεντρωθούμε για την παραδοσιακή μας φασολάδα, στο γνωστό σημείο συνάντησης, περιοχή Χάος, Καμάριζα, στο εκκλησάκι της Αγ. Τριάδας (https://goo.gl/maps/Zo9QL) κατά τις 11:00.

Η εκδήλωσή μας είναι ανοικτή σε φίλους και «συνοδοιπόρους».

Σας περιμένουμε όλους για να περάσουμε μια όμορφη Κυριακή !!!

Το ΔΣ της ΕΛMG
50
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 31, 2017, 09:00:16 μμ »
Λίγες βόλτες, λίγη απομάκρυνση για άλλες δουλειές και πίσω με νέο κέφι. Όλο και περισσότερο βλέπω στην άκρη της διαδικασίας το όμορφο ΤΤ. Όμως όταν πάω να δω λεπτομέρειες, η εικόνα θολώνει, είναι ακόμα μακριά... Ανυπομονώ λίγο άκαιρα...
Δυστυχώς με τις πρόσφατες αρνητικές εξελίξεις στο χώρο του κλασσικού οχήματος, δεν χρειάζεται να βιαστώ καθόλου. :oops: Θα κάνω καιρό να το δοκιμάσω στο δρόμο. Στους χωματόδρομους του Υμηττού βέβαια, στα 500 μ από τη βάση μου, κανένα πρόβλημα. Η δοκιμή θα γίνει όταν έρθει η ώρα.

Ασχολούμαι με το πλαίσιο. Προτιμώ να αποφύγω την εύκολη λύση αμμοβολή-ηλεκτροστατική για 3 λόγους.
Ο πρώτος είναι η αυθεντικότητα: βαμμένο ήταν και βαμμένο θα γίνει πάλι.
Ο δεύτερος είναι οικονομικός: τα 150 ευρώ που κοστίζει περίπου ανεβάζουν τον ήδη μεγάλο προυπολογισμό.
Ο τρίτος είναι λειτουργικός: ενώ δεν πρόκειται να το βάλω ποτέ σε απαιτητικό enduro σεβόμενος την παλαιότητα του (και τη δική μου!) άρα δεν χρειάζεται αντοχή σε χτυπήματα από πέτρες κλπ που θα μας έδινε η ηλεκτροστατική βαφή, μας ενδιαφέρει περισσότερο η αντοχή στη διάβρωση. Το εργοστασιακό primer έχει αποδείξει οτι αντέχει. Γιατί να το απομακρύνω με την αμμοβολή;

Φωτό 45: Όπως βρέθηκε, μετά από πλύσιμο με δραστικό βιομηχανικό χημικό που δεν υπάρχει στο εμπόριο. Και πινέλο. Και υπομονή για να δράσει και να απομακρύνει όλες τις επικαθίσεις.

Φωτό 46: Η χοντρή σκουριά που υπάρχει στη βάση της μπαταρίας και σε 1-2 ακόμα δύσκολα σημεία απομακρύνεται με σβουράκια διαφόρων μεγεθών και τύπων. Στρογγυλά, τύπου πινέλου κλπ, με σκοπό να καταφέρουμε να πλησιάσουν τα δύσκολα μέρη που συνήθως στρογγυλοκάθεται η σκουριά.

Στη συνέχεια παίρνουν σκυτάλη τα χέρια και τα γυαλόχαρτα. Με τη σειρά πρώτα ξεκινάμε με 80άρι, μετά 150άρι, και τέλος 320άρι (στα σημεία που φαίνονται, όχι στα κρυμμένα)  ξοδεύονται περίπου 3 αγχολυτικές ώρες με μουσική και καφέ. Ερχόμαστε στο επίπεδο της φωτό.

Φωτό 47: Μια τακτική που έχω δοκιμάσει με άριστα αποτελέσματα από το '90 είναι τα γυμνά μέρη μετάλλου, πριν τη βαφή να περνιώνται με σταθεροποιητή σκουριάς, ένα γαλακτώδες, οικονομικό πλέον προιόν, που βρίσκει κανείς εύκολα στα χρωματοπωλεία. Το ίδιο και σημαντικότερο, τα σημεία που υπήρχε πριν σκουριά και απομακρύνθηκε, αλλά φυσικά υπαρχουν υπολείμματα που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι. Αυτά κυρίως πρέπει να αδρανοποιηθούν πριν τη τελική βαφή. Πολυμερίζει λοιπόν το υλικό αυτό την οξείδωση και δημιουργει ενα φιλμ προστασίας που αντέχει σχεδόν για πάντα. Περνιέται με πινέλο και λίγο μετά αλλάζει χρώμα (μαυρίζει). Είναι έτοιμο για βάψιμο μετά από τρίωρο.
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10