Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 10, 2018, 03:02:25 πμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10
71
Παρατηρητήριο αγοράς/προσφορές / Απ: Τιμες μεταχειρισμενων V7
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Σεπτέμβριος 20, 2018, 10:21:57 πμ »
Εχουμε καιρό να ασχοληθούμε με τα όμορφα και αξιόπιστα V7.  ::helmet

Χθες έλαβα ένα μειλ από φίλο, ιδιοκτήτη μεταφορικής εταιρίας που εξειδικεύεται στην ασφαλή μεταφορά μοτό προς και από Αγγλία, με πολύ καλές τιμές (συνήθως κάτω από 400 ευρώ) που μεταξύ των άλλων ρωτάει μήπως ενδιαφέρουν τη λέσχη μας οι παρακάτω V7 οι οποίες ίσως είναι σε τιμές ευκαιρίας.

Αν υποθέσουμε ότι δεν έχει αλλάξει κάτι από το 2011 που τα ισχύοντα αναφέρονται εδώ:
http://forum.motoguzziclub.gr/index.php?topic=3827.0
(κι εγώ γνωρίζω πως με ακόμα μερικά πράσινα, κάτω από 4, τελειώνεις με τη γραφειοκρατία και τις πινακίδες δίνοντας την άχαρη αυτή δουλειά σε διεκπεραιωτή)
...τότε μπορεί κανείς να κάνει τους υπολογισμούς του και να αποφασίσει αν πράγματι υπάρχει κάποια σε τιμή ευκαιρίας ή όχι.

Για δείτε και εσείς:
MOTO GUZZI V7 CAFE 2009 Vandalism black
https://www.copart.co.uk/lot/39277348

MOTO GUZZI V7 2009 white £3750
https://www.ebay.co.uk/itm/MOTO-GUZZI-V7/283150725329?hash=item41ed1930d1:g:WEcAAOSwQDdblTQr

MOTO GUZZI V7 2009 blue (auction, £2300)
https://www.ebay.co.uk/itm/2015-MOTO-GUZZI-V7-SPECIAL-ABS-SPARES-OR-REPAIR-NO-RESERVE-15881/401597883639?hash=item5d811964f7:g:Wg0AAOSwAwtbdrd-
72
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Εκδρομή στη Κέρκυρα 12-14 Οκτώβρη
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Σεπτέμβριος 19, 2018, 07:20:32 μμ »
Για να ετοιμαζόμαστε!  :mg:

Να μαζέψουμε τα απαιτούμενα ευρώπουλα

Να κάνουμε service όσων πλησιάζει η ώρα γιατί τα χλμ θα είναι αρκετά

Να κάνουμε λίγη δίαιτα όσοι φαρδύναμε το καλοκαίρι απ΄τις μπύρες  :hehe:

Η παρέα ετοιμάζεται και έχω την εντύπωση πως θα είναι ένα από τα αξέχαστα 3-ημερα της λέσχης.

Οσοι δεν έχετε πάρει χαμπάρι, εδώ το προσχέδιο που με πολλή φροντίδα ετοιμάζουν οι δυνατοί μας φίλοι στη Κέρκυρα!

http://motoguzziclub.gr/images/stories/MotoGuzzi_Markatis_CorfuSchedulle.pdf
73
1967 - 1990 / Απ: Κύλινδρος - πιστόνι για V50
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Σεπτέμβριος 11, 2018, 07:43:33 μμ »
H Gilardoni εδώ και χρόνια κατασκευάζει κυλινδροπίστονα για τη Guzzi, θεωρούνται "εργοστασιακά". Στην εποχή που παραγόταν το V50, το εργοστάσιο το ίδιο κατασκεύαζε τα κυλινδροπίστονα για το μοντέλο, αργότερα νέες παραγγελίες για V50 δινόντουσαν από τη Guzzi στη Gilardoni. Το ίδιο συμβαίνει και με τα big block, δηλαδη τα 850-1000 της εποχής.
Αλλες παρόμοιες προμηθεύτριες εταιρίες ήταν η Mondial, η Asso κλπ.

Πάντως υπάρχει πράγματι έλλειψη και θα σου πρότεινα, μόλις πέσεις πάνω τους, άρπαξε τα, έστω και για μελλοντική χρήση.
Η λύση που σκέφτεσαι και πρότεινε και ο Pin δουλεύει απροβλημάτιστα αρκεί τα πιστόνια σου να είναι σε καλή κατάσταση.
Για αποστολή, nikasil και πίσω, η λύση πράγματι υπάρχει από παλιά (Αγγλία τουλάχιστον) αλλά είναι και θέμα κόστους. Αναρρωτιέμαι πόσο παραπάνω κρατάνε τα nikasil από τα μαντεμένια, 10, 20, 30%; Δύσκολο..

Για βελτιωμένα πιστόνια για V50 δεν γνωρίζω, ίσως κάποιος άλλος...
74
1967 - 1990 / Απ: Κύλινδρος - πιστόνι για V50
« Τελευταίο μήνυμα από eco339 στις Σεπτέμβριος 11, 2018, 11:12:35 πμ »
Καλημέρα !!! και ευχαριστώ για την απάντηση.

Έχεις δίκιο !!! Η διαδρομή είναι διαφορετική αλλά και ο πείρος  (στα V35/V50 είναι 18mm ενώ στο V65 είναι 20mm (Είναι άλλη μπιέλα). Αν τα διάβασα σωστά (απο την σελίδα 51 και μετά) στο παρκάτω pdf (http://www.guzzitek.org/gb/ma_us_uk/V35V50V65Atelier_041983(GB).pdf).
Επομένως η τοποθέτηση κυλίνδρου και πιστονιού από V65 (χωρίς τουλάχιστον αλλαγή μπιέλας) δεν είναι εφικτή.

Γνωρίζω τη λύση με τα χιτώνια και την έχω σαν backup αφού εξαντλήσω κάθε άλλη επιλογή (με nicasil πάντα)
Επί του παρόντος δένω καπάκια (περιμένω τα ανταλλακτικά σήμερα) και έχω στο νου μου να κοιτάω συχνά τα λάδια.

Κάποια στιγμή (ελπίζω όχι σύντομα) θα χρειαστώ κυλίνδρους και πιστόνια και καλό είναι να αρχίσω να ψάχνομαι για το τι κυκλοφορεί στην αγορά.
Τα "δικά της" από όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν στην αντιπροσωπεία. Υπάρχουν μήπως εξωτερικό;
Τι άλλες επιλογές υπάρχουν;

Τα μόνα που έχω βρει είναι Gilardoni (και αυτά όπως κατάλαβα σε έλλειψη είναι http://www.harpermoto.com/gilardoni-cylinder-kit-v50-and-v50-2.html)
Τα έχει δοκιμάσει κανείς;
Επίσης βλέπω να γίνεται λόγος για αποστολή κυλίνδρων στο εξωτερικό για επίστρωση nicasil.

Επιλογές για πιστόνια; Μόνο τα "μαμά" ή υπάρχουν επιλογές για καλύτερα; (forged, wiseco....)

Αν κάποιος έχει δοκιμάσει ή ξέρει κάτι παραπάνω (ακόμα καλύτερα αν έχει και άποψη της τάξης μεγέθους του κόστους) ας κάνει τον κόπο.  :anigrin:



75
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Σεπτέμβριος 10, 2018, 06:06:29 μμ »
V85 TTλοιπόν η ονομασία του και όχι με κάποιο ονοματάκι,αφήνει να εννοηθεί σαν συνέχεια του v65ΤΤ,
πατώντας στην ιστορία,κρατώντας και χαμηλούς τόνους ταυτόχρονα.
Στο λευκό ,όπως παρουσιάστηκε, το θυμίζει αρκετά.Ποιοτικές αναρτήσεις,tft οθόνη,μοντέρνα φώτα κ.λ.π
 φαίνεται ποιοτικό και πολλά υποσχόμενο,σε μιά κατηγορία που γίνεται πανικός!Ο ίδιος κινητήρας βέβαια,
 άν και αναβαθμισμένος με 80 αλογάκια..Πήρε και το μάτι μου και ένα μπλέ ελεκτρίκ v85,αλλά θα το θεωρήσω σαν πρακτική άσκηση πακιστανού λαθρομετανάστη και θα το προσπεράσω!Άν η τιμούλα είναι
 κάτω απο 12000 εβραίους( κάμποσο) μμμ... κάτι θα γίνει.Το σοβαρότερο μηχανάκι απο το 2007 που  έκα-
νε η GUZZI,κατα την γνώμη μου πάντοτε.
Επίσης προσπερνώ το vIII φλωρινιω..εεε limited,όπως και το v9 sport ( μη χέσω),πάραυτα και γρήγορα.
 Η αλήθεια είναι οτι το v7, έχει κουράσει και έχει κουράσει πολύ!Χρειάζεται μιά γενναία αλλαγή..και άς
 ξεκινήσουν με το πιρουνάκι που κάνει μόνο για μακαρονάδες!
Χρειάζεται ένας σύγχρονος v2,αυτό είναι νόμος.Θα βοηθησει την guzzi και στο γόητρο και στην συνείδηση του κόσμου!Και έπρεπε να γίνει 'χθές!Το ίδιο έπρεπε θα πώ και για έναν τρικύλινδρο in line,
 εκεί κάπου,στο 2005!
ΥΓερώτηση:- ακούσατε τίποτε για πρόθεση της piaggio να κλείσει την aprilia;
                 -ποιο παλικάρι έχει την guzzi με τα χρυσά βαλβιδοκαπάκια ,αραχτή στο tempus στην Μητροπόλεως;  να την χαίρεται!!
76
Ζητείται παρέα / Απ: Κυριακάτικος γύρος με απ' όλα
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Σεπτέμβριος 08, 2018, 11:39:32 πμ »
Σκεφτήκαμε να πεταχτούμε μέχρι το Δρέπανο αλλά τελικά δεν βγαίνει γιατί θα είμαστε στο τρέξιμο και δεν θα το χαρούμε ξεκινώντας κατά τις 10:00 που οι περισσότεροι ήθελαν.

Έτσι άλλαξαν τα σχέδια και μια και ξεσηκωθήκαμε για βόλτα, είπαμε να βρεθούμε (αύριο Κυριακή 9/9) στις 10:30-11:00 στο "σμηνίτη", το καφέ δίπλα στη κεντρική πύλη του αεροδρομίου του Τατοίου.
Η κατεύθυνση θα είναι μάλλον η Ιπποκράτειος πολιτεία αλλά δεν αποκλείεται να ανεβούμε και στο Μπάφι αντ' αυτής. Η απόφαση συλλογικά στο "σμηνίτη"!
'Οσοι ψήνεστε θα μας βρείτε εκεί. :mg:
77
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Απ: Mandello del Lario με την Ελληνική Λέσχη Moto Guzzi
« Τελευταίο μήνυμα από ZORDAN στις Σεπτέμβριος 07, 2018, 03:32:52 μμ »
Πολύ αντιπροσωπευτικό το βίντεο σου Μπάμπη!  :thumbsup:

Ήταν αναμενόμενο ότι θα ευχαριστιόσασταν τόσο, την πρώτη σας επίσκεψη στο μαιευτήριο.  :bier:
78
Μέλη συστηθείτε! / Απ: Καλημερίζω την ομάδα !
« Τελευταίο μήνυμα από ZORDAN στις Σεπτέμβριος 07, 2018, 03:29:39 μμ »
Γειά σου Δημήτρη! Καλή διασκέδαση με το νέο σου "σπορ"  :bier:
79
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Απ: Mandello del Lario με την Ελληνική Λέσχη Moto Guzzi
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Σεπτέμβριος 05, 2018, 11:31:12 μμ »
Τελικά τα κατάφερες...μπράβο σου! :mad:

3 μήνες τώρα το πάλευα...
Λίγο το ότι έχω πάει κάμποσες φορές....
Λίγο κάποια απρόοπτα που σας έλαχαν και όταν σου τα εξιστορούν ακούγονται βαρύτερα...

..δεν είχα ζηλέψει!

Τώρα όμως αυτό τελείωσε. Τώρα ζήλεψα και μάλιστα αναδρομικά! :hehe: :bier:
80
1967 - 1990 / Απ: Κύλινδρος - πιστόνι για V50
« Τελευταίο μήνυμα από Pin στις Σεπτέμβριος 05, 2018, 03:51:59 μμ »
Καλημερα Δημητρη,

Καλως ηρθες .... στον κοσμο των Moto Guzzi!!!

Απο αυτα που γραφεις, και εγω θα διαλεγα την επιλογη α) , δηλ μονο καπακια και οχι λυσιμο κινητηρα τωρα.
Λογω διακενων ελατηριων, απαραιτητο να παρακολουθεις καταναλωση-σταθμη λαδιου.

Στις ερωτησεις σου τωρα:
1) Απο αρ πλασιου-κιν, ειναι Monza. Τα Monza οντως ειναι μηχανικα ιδια με τα V50III.
2) Το V65 εχει διαφορετικες και διαμετρο και διαδρομη. Επισης, αν θυμαμαι σωστα, εχει και διαφορετικη διαμ πειρου εμβολου, οποτε δεν μπορει να μπει εμβολο V65 σε μπιελα V50 (προς επιβεβαιωση αυτο).
Σε συνδυασμο με το 3) παρακατω, μαλλον δε πειραζει.
3) Χιτωνια μαντεμενια στους υπαρχοντες κυλινδρους (σε σχετικο μηχανουργειο), με αντιστοιχα καινουργια ελατηρια (οχι για nicasil) και τα υπαρχοντα εμβολα, αν δεν ειναι υπερβολικη η φθορα τους. Λυση οικονομικη, δοκιμασμενη και λειτουργικοτατη.
Υπαρχει βεβαια και η λυση καινουργια ολα, αρκετα πιο ακριβη ομως...

Ελπιζω να σε βοηθησαν τα παραπανω, εδω ειμαστε αν θελεις οτιδηποτε αλλο.
Καλες βολτες και καλη επιτυχια στις επισκευες!!!
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10