Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Απρίλιος 23, 2018, 08:03:00 μμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10
81
Πού; Πώς; Πότε; / Απ: 36ωρο 2018..
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Μάρτιος 22, 2018, 08:40:36 πμ »
170
82
Πού; Πώς; Πότε; / Απ: 36ωρο 2018..
« Τελευταίο μήνυμα από ZORDAN στις Μάρτιος 22, 2018, 03:50:59 πμ »
Για την Κυριακή έχεις κάτι; 

Για Κυριακή - υποθέτω - ο ίδιος δρόμος πίσω Αθήνα. Δευτέρα δουλεύουμε.  :thumbsup:
83
Πού; Πώς; Πότε; / Απ: 36ωρο 2018..
« Τελευταίο μήνυμα από ritmo130tc στις Μάρτιος 21, 2018, 09:06:03 μμ »
Το κόστος συμμετοχής πόσο είναι?
84
Πού; Πώς; Πότε; / Απ: 36ωρο 2018..
« Τελευταίο μήνυμα από liberal στις Μάρτιος 21, 2018, 08:00:38 μμ »


Έχω leak της διαδρομής.  :rasta:

( :think: ...αν μπερδεύομαι και δημοσιεύω σε λάθος θέμα, παρακαλώ οι συντονιστές να μεταφέρουν το ποστ.  :shame: )

https://i.imgur.com/kKjYSZx.jpg


Βατή διαδρομή, μέτριας δυσκολίας και πολύ εθνική βλέπω...

Για την Κυριακή έχεις κάτι; 
85
Όποιος δεν ΘΑ ΕΡΘΕΙ, ΘΑ ΧΑΣΕΙ - ήθελες μάλλον να πεις. Το 36ωρο δεν έγινε ακόμα.  ::knownothing
86
Πού; Πώς; Πότε; / Απ: 36ωρο 2018..
« Τελευταίο μήνυμα από ZORDAN στις Μάρτιος 21, 2018, 01:13:05 πμ »
Έχω leak της διαδρομής.  :rasta:

( :think: ...αν μπερδεύομαι και δημοσιεύω σε λάθος θέμα, παρακαλώ οι συντονιστές να μεταφέρουν το ποστ.  :shame: )

https://i.imgur.com/kKjYSZx.jpg
87
Πού; Πώς; Πότε; / Απ: 36ωρο 2018..
« Τελευταίο μήνυμα από ALX στις Μάρτιος 20, 2018, 11:33:37 μμ »
Μέχρι Ποντικονήσι βλέπω... και η Κέρκυρα στο παιχνίδι
88
Πού; Πώς; Πότε; / Απ: 36ωρο 2018..
« Τελευταίο μήνυμα από Rory στις Μάρτιος 20, 2018, 12:52:11 μμ »
Ετοιμος , κατέβασα αίτηση , υπεύθυνη δήλωση , πήγα κεπ , ταχυδρομείο , ταξιδεύουν από Κρήτη τωρα  :bier: , κατάθεση , εστάλησαν τα email  :mg:
89
Οποιος δεν ηρθε , έχασε... :notworthy:
90
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Μάρτιος 19, 2018, 07:58:01 μμ »
Συνεχίζουμε μετά από 2 καταπληκτικές αλλά και κουραστικές εβδομάδες αποχής.

Φωτό 94: Περάστηκε ο μπροστινός τροχός, όχι όμως και χωρίς τα προβήματάκια του: μόλις σφίξει το παξιμάδι του άξονα, κοκκαλώνουν τα πάντα! Πρέπει να λείπει κάποια ροδέλλα, μάλλον από τον ατέρμονα του κοντέρ, ο οποίος ανοίχτηκε, γρασσαρίστηκε και γυρνάει πλέον ελεύθερα. Χαλαρώνω τον άξονα και μεταφέρω το πρόβλημα στο μέλλον, ακριβώς ότι γίνεται και με την επιμήκυνση του χρέους μας! Αυτή τη στιγμή δεν ασχολούμαι με σπαζοκεφαλιές, προέχει να πάρει μπρος η μηχανή.
Μπήκε και το υποπλαισιάκι για να κρατήσει πρόχειρα το πίσω φτερό. Το εμπρός φτερό περάστηκε μόνιμα στη θέση του.

Φωτό 95: Η κεντρική πλεξούδα πέρασε στη θέση της και τα καλώδια μαρκάρονται με χαρτοταινία με βάση το ηλεκτρικό διάγραμμα, ανάλογα που πάει το καθένα. Να βοηθήσω λίγο το Πέτρο που όταν ασχοληθεί με τη πατέντα του κεντρικού διακόπτη, να μην έχει να ασχολείται με τα καλώδια που είναι σίγουρο που πάνε, πχ του πολλαπλασιαστή, της κόρνας, της βαλβίδας stop του πίσω φρένου κλπ...Με βάση το ηλεκτρικό διάγραμμα, ο αριστερός πολυδιακότης των φώτων, κόρνας, φλας, συνδέεται με τη κεντρική πλεξούδα με κλέμες! Λες κι είναι ηλεκτρολογικός πίνακας σπιτιού! Πρόχειρη λύση από το εργοστάσιο το 1974... Καλύτερά να μη τη συγκρίνουμε με κανά αντίστοιχο γιαπωνέζικο της εποχής...  :shame:

Φωτό 96: Το υπέροχο πίσω φαναράκι, πάνω στην λαστιχένια του βάση που εκτελεί και χρέη βάσης πινακίδας. Εδώ η απλότητα και η ομορφιά της σχεδίασης των Ιταλών με κάνει να ξεχάσω τις κλέμες! Συγκρίνω (και χαίρομαι) το 125 TT με το πρώτο μου μηχανάκι, το MT 125 Honda Elsinore αντίστοιχης εποχής και τύπου, εντουράκια δίχρονα και τα 2: Το Honda φορούσε για κoλoφάναρο ένα απίστευτο κατασκεύσμα που θύμιζε μαυσωλείο ήρωα, βαρύ, παράταιρο, εκτός κίμακας τελείως. Ποιοτικό βέβαια, με τα χρώμια του και τα όλα του.

Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10