Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιανουάριος 19, 2018, 03:29:23 πμ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10
81
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από ZORDAN στις Οκτώβριος 22, 2017, 02:31:08 μμ »
Το κακό έχει εξαπλωθεί ΠΑΝΤΟΥ Νίκο. Αντί οι ποιοτικοί, οι πρωτοπόροι και οι καινότομοι να ηγούνται και οι λοιποί να προσπαθούν να τους φτάσουν/μοιάσουν - έχουμε μπει βαθιά στην περίοδο της υποκουλτούρας, της προχειράτζας και βασικά στο τριπάκι του "ποιός είναι πιό φθηνός".

Όποιος έχει ένα κουκούτσι μυαλό, καταλαβαίνει οτι το φθηνό έχει κι αυτό τα όρια του, χωρίς ν αλλοιώσεις το τελικό αποτέλεσμα. Μετά έρχονται,...τα Τζάμπο.

Απ τους πολιτικούς που ηγούνται διεθνώς σήμερα,...ως τις υπηρεσίες και τις κατασκευές, δύσκολα θα βρείς ποιότητα. Είναι δυνατόν να είσαι σοβαρός και να είσαι ο τύπος της φωτό που έβαλες?

ΟΧΙ, φωνάζω,...και πες με ρατσιστή κι ό,τι αλλο νομίζεις.  :thumbsup:
82
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από nikos900 στις Οκτώβριος 22, 2017, 11:20:08 πμ »
..το μεγαλύτερο για μένα θέμα με την Guzzi δεν είναι τόσο τα μοτέρ, όσο η κατεύθυνσή της αποκλειστικά στα χιπστερ..Μακάρι να καταλάβει ότι υπάρχει και το άλλο, σπορτ - τουρινγκ κοινό της.

αλλα μπαίνοντας και στο site της EICMA να δώ πότε είναι, με καλωσορίζει αυτός ο τύπος.. δεν περιμένω πολλά λοιπόν, η μόδα καλά κρατεί, θα χορτάσουμε νεορετρό πάλι..
83
Moto Guzzi...una storia Italiana / Απ: GUZZI 2018;;;
« Τελευταίο μήνυμα από jumba στις Οκτώβριος 21, 2017, 06:59:31 μμ »
Όπως και νά χει κοντός ψαλμός αλληλούια που λένε.Η GUZZI πρέπει να παρουσιάσει το σκεπτικό της,για το μέλλον,είναι ανάγκη να το κάνει και έχει αργήσει μάλιστα.Η Aprilia θα βγάλει το CAPO ΣΕ 900c.c,ορθά πράττοντας,σύμφωνα με την καθιερωμένη αυτοκινηστάδικη λογική του downsizing..
Downsizing  λογική για την Guzzi ,φυσικά δέν συζητιέται με τίποτα..άρα κάτι τί θα δούμε!Ραντεβού στίς 6 του Νοεμ. να τα πούμε.
Εκείνο όμως που με κάνει εντύπωση και μή μπορώντας να καταλάβω ,πώς σκέπτονται εκεί στην Piaggio,είναι η τιμολογιακή τους πολιτική.Γενική βέβαια παρατήρηση είναι οτι μετά τον μπαμπά Ανιέλι,που και αυτός δέν το είχε με το θέμα,η εποχή του γαμπρούλι του ( μόνιμος κάτοικος Ελβετίας),τα πράγματα δείχνουν χειρότερα όσο αφορά το μάρκετινγκ στίς επιχειρήσεις τους.Λαμπρό παράδειγμα οι ισχνές πωλήσεις της APRILIA,..απλά οι άνθρωποι κάνουν ότι μπορούν για να μήν πουλάνε.Να σκεφτούμε μόνο άν την φίρμα την είχε κάποιος απο japan μερια!
Λέγεται οτι στην Αμερική η Guzzi έχει παράδοση και κάνει και καλές πωλήσεις.Εντάξει μή τρελαίνεστε,παράδοση έχει ( Άς..πούμε)..πωλήσεις όμως ΔΕΝ έχει.Πιάνει δεν πιάνει το 9-9.5% της Harley..δηλαδή τις πωλήσεις της ..σε δύο εβδομάδες και ούτε..
Να π'αρουμε λίγο και τις τιμούλες στην Αμερική-Ευρώπη ενδεικτικά:
   usa
v7III  7990$
1400 audace 16390$
   italia
  v7III   7990e
1400 audace 18690e
..καλά γιά ελλάδα δεν  μιλάμε,..
οι τιμές αυτές και λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω ,..έχουν χάσει τήν μπάλα ή υπάρχει κάποιος μικρός πανικούλης να το πώ..;
84
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 19, 2017, 07:12:34 μμ »
Στο μεταξύ άρχισαν να καταφθάνουν οι παραγγελίες!

Φωτό 33: Τα στεφάνια, 18 αλλά και 21 ιντσών που ευτυχώς εντόπισα αλλού, πάλι στην Ιταλία. Συνολικό κόστος μαζί με μεταφορικά περιπου 145 ευρώ

Φωτό 34: Τα φερμουί εντοπίστηκαν στην Ισπανία. Θα ρωτήσει κανείς, χάθηκε ο κόσμος να γίνει μια περασιά στα μαγαζιά που πουλάνε υλικά τριβής, με δείγμα τα υπάρχοντα φερμουί, μπας και βρισκόντουσαν εδώ; Ισως, και μάλιστα λίγο πιο οικονομικά, αλλά αν συνυπολογίσεις το τρέξιμο και τις βενζίνες μάλλον δεν άξιζε το κόπο. Σύνολο 60 ευρώ με τα ταχυδρομικά. 

Φωτό 35: Απαραίτητη πάντα, και από τεχνική άποψη αλλά και από συλλεκτική, τουλάχιστον σε μένα,  είναι η προμήθεια του βιβλίου ιδιοκτήτη (owner's manual, libretto uso manutenzione). Ότι κλασσικό κατέχω ή έχει περάσει από τα χέρια μου, πάντα φροντίζω και συνοδεύεται από το βιβλιαράκι αυτό. Φετίχ; Ναι, αν το θέλετε κι έτσι. Επίσης στα περισσότερα προμηθεύομαι και το επίσημο διαφημιστικό φυλλαδιάκι.
Στη προκειμένη περίπτωση μου το θύμισε η αδυναμία μου να εντοπίσω πόσο λάδι παίρνει το μπροστινό και τι ιξώδους. Υποθέτω 10W αλλά όχι με σιγουριά. Αυτή, όπως και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες, όπως ο κύκλος συντήρησης, είναι πάντα γραμμένα εκεί. Το παρήγγειλα λοιπόν...
85
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 17, 2017, 06:45:04 μμ »
Εχοντας κάνει αρκετές φορές αυτή τη δουλειά, δεν είχα αμφιλολίες ότι τα αποτελέσματα θα είναι καλά.

Φωτό 30: Τα εξαρτήματα του καρμπυρατέρ κάνουν μπάνιο.

Φωτό 31: Μετά από 3-4 ώρες βγαίνουν, πλένονται με άφθονο νερό, σκουπίζονται με μαλακό και καθαρό πανί και αλλού ψιλό κατσαβίδι τυλιγμένο με πανί και τελικά δένονται στο σώμα. Λίγο πριν κλείσει.

Φωτό 32: Το τελικό αποτέλεσμα. Θα αποθηκευτεί και θα περιμένει υπομονετικά!
86
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 16, 2017, 09:09:38 μμ »
:notworthy:

..και όταν λές θα τα βουτήξεις σε δραστικό χημικό υγρό τί θα είναι αυτό; φαντάζομαι εννοείς κάτι περισσότερο από wd40 / brake cleaner ?

Να εδώ Νικολή, το είχα αναφέρει, δυστυχώς δεν με πρόλαβε ο Oil_and_Fuel, το ξιδάκι θα έπαιρνε πρώτα τη πούδρα! Τώρα μουλιάζουν ήδη στο δικό μου υγρά, που σημειωτέο, μετά το 1998 περίπου έχει απαγορευτεί η πώληση του στο ελεύθερο εμπόριο.

"4η φωτό:
Το καρμπυρατέρ, είναι στη θέση του και κατα 95% θα είναι έτοιμο με ένα καθάρισμα. Ο τετραχλωράνθρακας θα εξαφανίσει τα πάντα, βρώμες, οξείδωσεις αλουμινίου, ξεραμένα λάδια μίξης, o-rings, φλάτζες, τσιμούχες, ότι υπάρχει μέσα, αν δεν αφαιρεθεί προηγουμένως....Δυστυχώς και την υγεία όποιου τον εισπνέει...
"
87
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από Oil_and_fuel στις Οκτώβριος 16, 2017, 08:11:56 μμ »
Για την περίπτωση της οξείδωσης σε μορφή λευκής πούδρας, ο καθαρισμός είναι σχετικά απλός.
Αρχικά να θυμίσω πως αυτό το είδος της "σκουριάς" συναντάμε συνήθως σε αλουμίνιο. Ναι, και το αλουμίνιο "σκουριάζει" (οξειδώνεται).
Με απλό ξύδι, ή σε επίμονες περιπτώσεις με μαγειρική σόδα, τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά, και φθηνά, και με μικρό ρίσκο ζημιάς. :oldgit:

Καλή συνέχεια! :bier:

Μόλις παρατήρησα πως έγινα για το forum, Guzzi crazy (500 μηνύματα)!!!
 
88
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από nikos900 στις Οκτώβριος 16, 2017, 06:28:08 μμ »
 :notworthy:

..και όταν λές θα τα βουτήξεις σε δραστικό χημικό υγρό τί θα είναι αυτό; φαντάζομαι εννοείς κάτι περισσότερο από wd40 / brake cleaner ?
89
Τα κλασσικά / Απ: 2-stroke blues!
« Τελευταίο μήνυμα από aquile στις Οκτώβριος 16, 2017, 03:23:41 μμ »
Είναι μια υπέροχη μέρα, ότι πρέπει για εγχείριση στο καρμπυρατέρ.

Η προετοιμασία επιβάλει καθαριότητα και τακτοποιημένο περιβάλλον γιατί πολλά εξαρτήματα είναι μικρά και χάνονται.

Φωτό 27: Όλοι οι χημικοί τύποι της οξείδωσης είναι εδώ! Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως προέκυψε αυτή η πούδρα. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ανοίξει ποτέ καρμπυρατέρ που έχει μείνει αιώνες με μίγμα βενζίνης και διχρονόλαδου, αλλά και πάλι μου φαίνεται απίθανο αυτά που βρίσκονται μέσα να είναι η γενική περίπτωση...

Φωτό 28: Και μέλος της πανίδας βρήκε κάποτε εδώ καταφύγιο!!! Συνεχίζουμε με πρόχειρο καθαρισμό της πούδρας και των άλλων υπολειμμάτων για να μην βρωμίσουμε άσκοπα το καθαριστικό υγρό. Τα ζιγκλέρ είναι βουλωμένα και καθαρίζονται περνώντας από τη τρύπα τους σταδιακά όλο και περισσότερους κλώνους από πολύκλωνο χάλκινο σύρμα καλωδίωσης το οποίο γυμνώνουμε και χρησιμοποιούμε. Ο λόγος είναι να μην τραυματίσουμε/ξεχειλώσουμε/διευρύνουμε την οπή γιατί αντί π.χ. το ζιγκλέρ να είναι 40-αρι (όπως πράγματι είναι το ζιγκλέρ του minimum) θα γίνει οτιδήποτε μεγαλύτερο και άντε μετά να ψάχνεις γιατί δεν ρυθμίζεται..

Φωτό 29: Επειδή θα γίνει βάπτιση σε πολύ δραστικό χημικό πρέπει να ξεχωρίσουν όλα τα εξαρτήματα που έχουν πλαστικά/ελαστικά μέρη. Από κάποια, πχ το βαρελάκι του τσοκ, το ζιγκλέρ του ρελαντί κλπ, τα O-rings έτσι και τα πειράξει κανείς διαλύονται, ενώ αλλιώς θα κάνουν τη δουλειά τους, οπότε τα ξεχωρίζουμε και αυτά. Δεξιά αυτά που δεν θα περάσουν από το χημικό και αριστερά αυτά που θα καθαριστούν.
90
Λέσχη, συγκεντρώσεις & εκδηλώσεις / Απ: Κυριακή 15/10/2017 Εκδρομή στην Αρβανίτσα
« Τελευταίο μήνυμα από ZORDAN στις Οκτώβριος 15, 2017, 11:05:50 μμ »
Για όσους ήρθαν και για όσους δεν ήρθαν.  :bike:

https://1drv.ms/f/s!AlbIH5sATJCLlXClzOe6tBEGvx3W

(επειδή μάγκεψε το photobucket)
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10