Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκεμβρίου 15, 2019, 06:47:40 πμ

Αποστολέας Θέμα: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»  (Αναγνώστηκε 43106 φορές)

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 672
  • always faraway....
    • Aprilia Caponord Raid
    • Faraways Videos
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #30 στις: Μαΐου 28, 2011, 08:48:18 μμ »
Nα κάνω μια ερώτηση ?

Καταλαβαίνω πλήρως όσα έχουν γραφτεί μέχρι στιγμής και από τις δύο μεριές.

Η απορία μου είναι η εξής :

Ετοιμάζομαι να κάνω μια αριστερή στροφή , οπότε δίνω μια ελαφριά κλήση δεξιά στο τιμόνι για να πάρει τη κλίση που επιθυμώ προς τα αριστερά . Επίσης βγάζω και το σώμα μου από την αριστερή μεριά , βάζω και δύναμη στα πατάκια ...κτλ

Και πλέον μπαίνω στη στροφή μου . Τώρα το τιμόνι τι το κάνω ??? ::knownothing (γιατί μπερδέυτηκα ...)

Το κρατάω ανάποδα ? Προφανώς όχι γιατί το μηχανάκι θα συνεχίσει να πλαγιάζει μέχρι να πέσω .

Το γέρνω στη μεριά της στροφής δλδ αριστερά ?? Μα τότε δεν θα δουλέψει ανάποδα το "γυροσκοπικό " φαινόμενο με αποτέλεσμα να σηκωθεί το μηχανάκι και να βγω εκτός δρόμου .
 ::knownothing


" Η ζωή είναι μία διαρκής ζυγαριά αποφάσεων , που συνήθως κλέβει . "

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5181
  • ut tensio, sic vis
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #31 στις: Μαΐου 28, 2011, 09:00:59 μμ »
Nα κάνω μια ερώτηση ?

Καταλαβαίνω πλήρως όσα έχουν γραφτεί μέχρι στιγμής και από τις δύο μεριές.

Η απορία μου είναι η εξής :

Ετοιμάζομαι να κάνω μια αριστερή στροφή , οπότε δίνω μια ελαφριά κλήση δεξιά στο τιμόνι για να πάρει τη κλίση που επιθυμώ προς τα αριστερά . Επίσης βγάζω και το σώμα μου από την αριστερή μεριά , βάζω και δύναμη στα πατάκια ...κτλ

Και πλέον μπαίνω στη στροφή μου . Τώρα το τιμόνι τι το κάνω ??? ::knownothing (γιατί μπερδέυτηκα ...)

Το κρατάω ανάποδα ? Προφανώς όχι γιατί το μηχανάκι θα συνεχίσει να πλαγιάζει μέχρι να πέσω .

Το γέρνω στη μεριά της στροφής δλδ αριστερά ?? Μα τότε δεν θα δουλέψει ανάποδα το "γυροσκοπικό " φαινόμενο με αποτέλεσμα να σηκωθεί το μηχανάκι και να βγω εκτός δρόμου .
 ::knownothing


την έδωσες μόνος σου την απάντηση...


η διαδικασία είναι (για ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΡΟΦΗ):

λίγο πριν τη στροφή: ΤΙΜΟΝΙ ΛΙΓΟ ΔΕΞΙΑ -> ΚΛΙΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ -> ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΑ* ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

και στροφή: ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

έξοδος από τη στροφή: ΤΙΜΌΝΙ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ -> ΑΝΑΣΗΚΩΜΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ -> ΙΣΙΩΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ -> ΕΥΘΕΙΑ


*μην ξεχνάς ότι όταν επαναφέρεις το τιμόνι αριστερά η μηχανή έχει ήδη κλίση...


το ξαναλέω όλα αυτά γίνονται αυτόματα, είτε το συνειδητοποιούμε είτε όχι...
ex...

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #32 στις: Μαΐου 28, 2011, 09:02:42 μμ »
Οδήγηση δεν μαθαίνεις διαβάζοντας φόρουμ. Αν ήταν έτσι όποιος έγραφε 2-3 συμβουλές θα ήταν και εκπαιδευτής του CSS ή κάτι αντίστοιχο.

Όποιος έχει απορίες μου στέλνει σε pm το email του και του στέλνω το βιβλίο Twist of the wrist σε pdf. Αυτή είναι η φτηνή μέση λύση. Η σωστή και ακριβότερη (αλλά μακροχρόνια φθηνότερη) είναι να παρακολουθήσει το CSS.

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #33 στις: Μαΐου 28, 2011, 09:06:59 μμ »
Οδήγηση δεν μαθαίνεις διαβάζοντας φόρουμ. Αν ήταν έτσι όποιος έγραφε 2-3 συμβουλές θα ήταν και εκπαιδευτής του CSS ή κάτι αντίστοιχο.

Χωρίς να θέλω να μειώσω αυτά που γράφτηκαν παραπάνω.  :thumbsup:

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 672
  • always faraway....
    • Aprilia Caponord Raid
    • Faraways Videos
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #34 στις: Μαΐου 28, 2011, 09:10:09 μμ »

Το κρατάω ανάποδα ? Προφανώς όχι γιατί το μηχανάκι θα συνεχίσει να πλαγιάζει μέχρι να πέσω .

Το γέρνω στη μεριά της στροφής δλδ αριστερά ?? Μα τότε δεν θα δουλέψει ανάποδα το "γυροσκοπικό " φαινόμενο με αποτέλεσμα να σηκωθεί το μηχανάκι και να βγω εκτός δρόμου .





Δεν έκανα την ερώτηση για να μάθω να οδηγάω μοτό , αλλά για να τονίσω αυτό ακριβώς που ρωτάω παραπάνω .  :thumbsup:







" Η ζωή είναι μία διαρκής ζυγαριά αποφάσεων , που συνήθως κλέβει . "

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5181
  • ut tensio, sic vis
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #35 στις: Μαΐου 28, 2011, 09:16:37 μμ »
Δημήτρη θεωρώ τον εαυτό μου λίγο, για να δίνει συμβουλές οδήγησης.

Ότι γράφω έχει για μένα θεωρητικό ενδιαφέρον και απλώς περιγράφω ένα φαινόμενο που το θεωρώ ενδιαφέρον...
ex...

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #36 στις: Μαΐου 28, 2011, 09:18:42 μμ »
Και πολύ καλά κάνεις. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι καλή η θεωρία αλλά σαν την πράξη δεν έχει. moto~

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5181
  • ut tensio, sic vis
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #37 στις: Μαΐου 28, 2011, 09:28:08 μμ »
ναι ρε... αλλά επειδή δεν μπορούμε να πηγαίνουμε συνέχεια βόλτες, γράφουμε καμιά λαλακία να περνάει η ώρα...
ex...

Αποσυνδεδεμένος p67

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 244
  • little drummer
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #38 στις: Μαΐου 28, 2011, 10:13:53 μμ »
Υστερα απο το πρωτο μου 36ωρο γεματο στροφιλικι με αρκετα καλο οδικο δικτυο(α ρε Παπαδοπουλε..) μπορω να προσθεσω κι εγω την αποψη μου.
Κανοντας συχνα αυτην την τεχνικη στριψιματος παρατηρησα πως το σωμα μου απλα ακολουθουσε την κινηση της μοτοσυκλετας χωρις να επεμβαινει πουθενα. Οι στροφες πραγματικα ησαν απολαυστικες κι οσο περναγε κι η ωρα οδηγησης τοσο ενοιωθα πιο σιγουρος κανοντας μονο ενα πραγμα.Στην δεξια στροφη εσπρωχνα το τιμονι δεξια. ενω στην αριστερη το αντιθετο, τιποτα αλλο!Με το μηχανακι που εχω (BREVA 750)* ολα εγιναν ευκολα .Πιστευω πως το μηχανακι μας ειναι φιλικο προς τις στροφες η οχι, ασχετα που ολα τα μηχανακια στριβουν.Πριν μια Κυριακη οδηγησα ενα αλλο ιταλικο MOTO MORINI 350 απο Σουνιο προς Αθηνα. Το μηχανακι εμπαινε στην στροφη αβιαστα, τι να πω.. ειναι μερικα πραγματα που αν δεν τα ζησεις ο ιδιος.. :rasta:

*η BREVA 750 ειναι πολυ ευκολο μηχανακι, ελαφρυ , ροπατο( με μια 3η ανεβοκατεβηκα βουνα ), χαμηλο , στριφτερο , ενα μηχανακι που το καβαλας και γουσταρεις να πατε μαζι βολτα :wub:
 κουκλα...
LIVE GOOD

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 398
    • Griso 1100
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #39 στις: Μαΐου 29, 2011, 12:03:41 πμ »
Καλά, γουστάρω τρελά  :hehe:

Αυτά που είδα στο βίντεο είναι σωστά όπως τα γράφω, αλλά το υπόλοιπο post είναι λάθος. Προφανώς γιατι... έτσι.

 :hehe:

Το κέντρο βάρους δεν παίζει ρόλο στη στροφή της μοτοσυκλετας... επειδή κάποιος έργαψε ή είπε κάτι κάπου κάποτε. Δηλαδή όλοι αυτοι στα GP που βάζουν ολόκληρο το σώμα τους στο εσωτερικό της στροφής το κάνουν γιατι έτσι γράφουν πιο καλα στις φωτό...
Αφού το κέντρο βάρους δεν στρίβει τη μηχανή, (άρα ούτε του επιβάτη επηρεάζει), ποιός θα με πάει βόλτα με τη μηχανή του? εγώ επιβάτης... Αλλα να'χει χωράφι κοντά (γιατι εκεί θα την πάω τη μηχανή)

Για τις συγκεκριμένες ερωτήσεις καθημερινής πρακτικής δεν υπάρχει απάντηση...

Ωστε δεν στρίβουν τα δίκυκλα χωρίς CounterSteering... Και το κέντρο βάρους δεν παίζει ρόλο...

μάστα, δηλαδή ο πιτσιρικάς αυτός με το ποδήλατο της αδερφής του, παραβιάζει τους νόμους της φύσης...

No Hands


ΥΓ. Αν τυχών μας διαβάζει κάποιος που θα'θελε να καταλάβει κάτι που θα βελτιώσει το τρόπο που στρίβει, η συμβουλή μου... Το countersteering ξέχνα το, αφού έτσι και αλλιώς το κάνεις αυτόματα όταν χρειάζεται. Πιο καλά ψάξου στο πως και πότε φρενάρεις, στο πότε αφήνεις φρένα, στο πώς και πότε γκαζώνεις, και κυρίως στο πως βάζεις το βάρος σου στη μηχανή. Για το τιμόνι, να θυμάσαι ένα πράγμα: αν χρειάζεται να βάλεις δύναμη στο τιμόνι, κάτι δε πάει καλά ή με το τρόπο που οδηγάς ή με τη μηχανη - ή με τον τρόπο που γέρνει ο/η επιβάτης (και ας λένε κάποιοι οτι δεν παίζει ρόλο)
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 29, 2011, 12:17:48 πμ από DonRodrigo »

Αποσυνδεδεμένος θανοςΚ

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 301
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #40 στις: Μαΐου 29, 2011, 12:04:58 πμ »

.... Αν δέχεται οτι το φαινόμενο αυτό, επηρεάζει την κλίση του δικύκλου, και η κλίση του δικύκλου με τη σειρά της επηρεάζει τη στροφή, τότε ναι, συμφωνώ.

 :thumbsup:

Αυτο ακριβως εννοει. Με πολυ προσεκτικη διατυπωση μονο με αυτον τον τροπο ενεργουμε στο τιμονι προκειμενου αρχικα να ξεκινησουμε την αλλαγη κλισης η οποια ειναι αναγκαια για την αλλαγη πορειας με ταχυτητες ας πουμε πανω απο 10χλμ/ω

Το ιδιο ισχυει ΚΑΙ στις μικροαλλαγες πορειας μεσα στη στροφη καθως και οπουδηποτε αλλου με ταχυτητες πανω απο 10




κατα τα αλλα ΟΛΕΣ οι αποριες και αμφισβητησεις εξηγουνται πολυ ομορφα και ωραια αρκει να δει κανεις το βιντεο

αναμεσα στα αλλα που εξηγει εκει ενα πολυ ωραιο αλλα με λιγο περιπλοκη εξηγηση
το οποιο μου εχει συμβει ουκ ολιγες φορες
στριβεις μια δεξια στροφη με μεγαλη ταχυτητα με μεγαλουτσικη κλιση και ξαφνικα βλεπεις ενα αυτοκινητο που "κοβει" τη  στροφη και ειναι μισο στο ρευμα σου. Κλεινεις αποτομα το γκαζι και τοτε αντι να κλειστεις προς το εσωτερικο της στροφης οπως θα ελεγε η λογικη η μηχανη κανει το αναποδο και σε λουζει κρυος ιδρωτας ....τεινει να ισιωσει και ανοιγει προς τα εξω. Γιατι?
με το κλεισιμο του γκαζιου μεταφερεται βαρος μπροστα και το μπροστικο λαστιχο γλυστραει λιγο (παραπανω). Λογο αδρανειας η μηχανη τεινει να μεινει στην πορεια της και λογο καστερ ο μπροστινος τροχος στριβει μονος του (μαζι με το τιμονι φυσικα) για να ανταποκριθει σ αυτην την αναγκη αναιπεσθητα ακομα πιο δεξια. Αυτο ομως ενεργοποιει το "γυροσκοπικο φαινομενο" (ειναι σαν στη μεση μιας δεξιας στροφης να πιεζεις το αριστερο κλιπον) και ετσι ολοκληρη η μοτοσυκλετα τεινει να ισιωσει και ανοιγει την πορεια της προς το αυτοκινητο. Εκεινη τη στιγμη η μηχανη σου φαινεται βραχος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να μπει προς το εσωτερικο της στροφης μπορει να πανικοβληθεις και να πατησεις και λιγο φρενο μπας και κοψει ταχυτητα και στριψει μεσα....ακομα χειροτερα ...........η ζωη σου κρεμεται απο μια κλωστη............ περναει μπροστα στα ματια σου .......... βλεπεις μια τεραστια ρογα να πλησιαζει .............. ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ?????



η απαντηση στο βιντεο :D

Αποσυνδεδεμένος θανοςΚ

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 301
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #41 στις: Μαΐου 29, 2011, 12:13:19 πμ »
παντως πρεπει να δεχτεις οτι καπου πρεπει να ειναι λαθος ο συλλογισμος σου αλλιως οι μηχανες δεν θα ειχανε ......τιμονια

αν δεν μπορεις να κατεβασεις το βιντεο θα στο γραψω σε cd να βρεθουμε στη λεσχη να στο δωσω τη δευτερα

ολες οι αποριες και αμφισβητησεις θα λυθουν πιστεψε με

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 398
    • Griso 1100
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #42 στις: Μαΐου 29, 2011, 12:41:25 πμ »
Δεν έχω απορίες, απλά πιστεύω οτι το countersteering (αφου δεν τα βρίσκουμε στην Ελληνική περιγραφή) δεν αξίζει να τόσης προσωχής - κυρίως απο οχι παρα πολύ έμπειρους οδηγούς γιατι αποπροσανατολίζει απο άλλα βασικότερα.

Είτε το κάνει κανείς αυτόματα όπως όταν θέλει να αποφύγει κάποια λακούβα, είτε πρέπει να το κάνει για να περάσει γρήγωρα απανωτα εσάκια. Η πρώτη περίπτωση δεν χρειάζεται συζήτηση, ενώ για τη δευτερη υπάρχουν άλλα που έχουν μεγαλύτερη προταιρεότητα.

Ακόμα και αν κάποιος ανακάλυψε οτι η μηχανή του στρίβει πιο εύκολα με αυτό τον τρόπο, - εκτός της 2ης περίπτωσης, απανωτά εσάκια με μεγάλες ταχύτητες - μήπως θα έπρεπε πρώτα να αναρωτηθεί γιατί ποιό λογό στρίβει δύσκολα χωρίς αυτόν? Φοράει τα σωστά λάστιχα? Σε τι κατάσταση είναι? Έχουν σωστή πίεση? Τι γίνεται με τις αναρτήσεις? Μήπως κάθεται λάθος στη μηχανή? Μήπως εγώ που είμαι επιβάτης προσπαθώ να έχω το σώμα μου κατακόρυφο?

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5181
  • ut tensio, sic vis
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #43 στις: Μαΐου 29, 2011, 02:39:04 πμ »
Καλά, γουστάρω τρελά  :hehe:

Αυτά που είδα στο βίντεο είναι σωστά όπως τα γράφω, αλλά το υπόλοιπο post είναι λάθος. Προφανώς γιατι... έτσι.

Το κέντρο βάρους δεν παίζει ρόλο στη στροφή της μοτοσυκλετας... επειδή κάποιος έργαψε ή είπε κάτι κάπου κάποτε. Δηλαδή όλοι αυτοι στα GP που βάζουν ολόκληρο το σώμα τους στο εσωτερικό της στροφής το κάνουν γιατι έτσι γράφουν πιο καλα στις φωτό...

Για τις συγκεκριμένες ερωτήσεις καθημερινής πρακτικής δεν υπάρχει απάντηση...

Ωστε δεν στρίβουν τα δίκυκλα χωρίς CounterSteering... Και το κέντρο βάρους δεν παίζει ρόλο...

μάστα, δηλαδή ο πιτσιρικάς αυτός με το ποδήλατο της αδερφής του, παραβιάζει τους νόμους της φύσης...


όχι γιατί έτσι ρε συ... από που κι ως που τόσες σελίδες ποστ είναι γιατί έτσι;

και ποιος είπε ότι δεν παίζει ρόλο το κέντρο βάρους... και αυτοί που βγάζουν σώμα στη στροφή δεν γέρνουν τη μοτοσυκλέτα; απλώς γέρνει λιγότερο με το σώμα "έξω" από τη μοτοσυκλέτα... όχι ότι δεν γέρνει καθόλου και αυτό αφορά περισσότερο τη διαδικασία μέσα στη στροφή, όχι την αρχική διαδικασία της στροφής.

και ο πιτσιρικάς δεν καταργεί κανένα νόμο της φύσης ή της φυσικής. Εκμεταλλεύεται το τρέιλ του ποδηλάτου του και στρίβει κάνοντας το να κάνει πάλι countersteering... Για δεξιά στροφή η διαδικασία είναι: Ώμοι στο εσωτερικό της στροφής -> διατήρηση της ορμής -> γοφοί και ποδήλατο ανάποδα στο εξωτερικό της στροφής -> το ποδήλατο γέρνει αριστερά πηγαίνοντας ακόμα ευθεία -> το τιμόνι στρίβει αριστερά υπό την επίδραση του τρέιλ*, επειδή ο τροχός έχει πάρει κλίση αριστερά-> το ποδήλατο γέρνει δεξιά λόγω της φυγόκεντρης -> το τιμόνι στρίβει δεξιά υπό την επίδραση του τρέιλ, επειδή ο τροχός έχει πάρει τώρα κλίση δεξιά -> τώρα έχουμε κλίση δεξιά και τιμόνι δεξιά ->στροφή δεξιά.


στο είπα και παραπάνω αλλά δεν το πρόσεξες:

Οι μόνες εξαιρέσεις που υπάρχουν, είναι τα ποδήλατα και οι πολύ ελαφριές μοτοσυκλέτες MX, σε χαμηλές ταχύτητες που μπορούν να στρίψουν όπως λες σε ένα βαθμό, εκμεταλλευόμενες το τρέιλ που έχει ο εμπρός τροχός (είναι αυτό που κάναμε μικροί, όταν κατευθύναμε το ποδήλατο κρατώντας το από τη σέλα, χωρίς να στρίβουμε το τιμόνι).

επειδή η επίδραση του τρέιλ είναι μικρή, δουλεύει σε ελαφριά δίκυκλα και σχετικά χαμηλές ταχύτητες αλλά έχει μικρή επίδραση σε σχέση με το άμεσο (εννοώντας απ' ευθείας από το τιμόνι) countersteering στις μοτοσυκλέτες...

βοηθάει μεν, δεν αντικαθιστά δε...

εσύ το παρουσιάζεις ανάποδα, εκεί είναι η διαφωνία μας.

και η διαδικασία η ίδια είναι: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ COUNTERSTEERING ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΕΙ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ... ούτε τις κλίσεις της μοτοσυκλέτας αποφεύγεις, ούτε αφαιρείς τις μοίρες από την στροφή...

Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.

τώρα τι θα κάνουν οι νέοι ή οι παλιοί οδηγοί, θα το βρουν μόνοι τους.

ήθελα όμως, να σε δω ρε μπαγάσα στους δρόμους του φετινού 36ωρου, να στρίβεις μόνο με τους ώμους...


άσε που το αρχικό θέμα του ποστ δεν ήταν αυτό, αλλά ότι το γυροσκοπικό δεν είναι γυροσκοπικό αλλά φυγοκεντρικό..


OVER AND OUT...το εξάντλησα και το θέμα και εμένα.


* συν την επίδραση του προφίλ του ελαστικού. Λόγω αυτών των δύο ισχύει ότι προς τα εκεί που γέρνει η μηχανή στρίβει και ο τροχός...
ex...

Αποσυνδεδεμένος virus

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 266
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #44 στις: Μαΐου 29, 2011, 10:34:35 πμ »
να προσθεσω κι εγω δυο βιντεακια που δειχνουν αυτο το φαινομενο :thumbsup:


MIT Physics Demo -- Bicycle Wheel Gyroscope


Gyroscope