Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκεμβρίου 15, 2019, 07:51:20 πμ

Αποστολέας Θέμα: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»  (Αναγνώστηκε 43108 φορές)

Αποσυνδεδεμένος spyro 990

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 321
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #60 στις: Μαΐου 30, 2011, 02:15:33 μμ »
παρ'ολη την καλη διαθεση ολων να εξηγησουν,το να προσπαθεις να αναλυσεις το θεμα αυτο ...μεσα απο τον γραπτο λογο....ειναι σαν να διαβαζεις to nitro για να μαθεις να μαμας.....χαχαχαχα




Επιτελους!!!....να ποσταρω κι εγω, σ αυτο το θεμα....εστω και emoticon!

 :clap

Θα διαφωνήσω καθέτως και με ιδιαίτερο στόμφο παρακαλώ.  :D


Οποιαδήποτε τεχνική οποιουδήποτε μηχανοκίνητου στηρίζεται πάντα στη θεωρία. Άλλο το σεξ άλλο η οδήγηση άσχετα αν κάποιοι τα μπερδεύουν

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7943
  • Minority Report
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #61 στις: Μαΐου 30, 2011, 03:37:44 μμ »
Θα διαφωνήσω καθέτως και με ιδιαίτερο στόμφο παρακαλώ.  : D

Την δεχομαι αδιακριτως την διαφωνια σου, γιατι ως γνωστον....υπαρχουν οι "Θεωρητικοι και οι σκεπτικιστες"  :D

Αυτό που δεν θα δεχτω επουδενι ειναι αν μου πεις οτι ο....Ισαάκ, ο Οϋλερ, ο ντα Βιντσι ή....ο Αρχιμηδης....οδηγανε καλυτερα μηχανη απο μενα!  :hehe:
Απο μενα,...που το μονο που θυμαμαι απο Φυσικη...ειναι το ονομα "Μάζης",...κι αυτο συνειρμικά.  :oops:

Αααα...θυμηθηκα και μια προπατορικη μου απορια απ την σχολικη περιοδο.

"Τελικα η φυσική εξηγει αυτά που συμβαινουν? ή....περιγραφει πως πρεπει να γινουν, για να συμβουν?"


Folk tip of the day: Αν δες παθεις -δεν θα μαθεις!  

 :bier:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος spyro 990

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 321
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #62 στις: Μαΐου 30, 2011, 04:29:17 μμ »

.....

Αυτό που δεν θα δεχτω επουδενι ειναι αν μου πεις οτι ο....Ισαάκ, ο Οϋλερ, ο ντα Βιντσι ή....ο Αρχιμηδης....οδηγανε καλυτερα μηχανη απο μενα!  :hehe:

.....



Δεκτόν αγαπητέ συνοδοιπόρε ιορδάνιε, αλλα οφείλεις να αποδεχτείς οτι ο Newton θα μπορούσε κάλλιστα να εξηγήσει καλύτερα απο εσένα τι πρέπει να κάνουμε για να πάμε είτε πιο γρήγορα είτε με περισσότερη ασφάλεια. Αν θα το έκανε ή όχι αυτός είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. 

Εάν δεν ήταν τότε όλα τα αθλήματα θα τα έκαναν οι προπονητές / θεωρητικοί αντι για τους ίδιους τους αθλητές.

Και μη μου πείτε ότι δε χρειαζόμαστε προπονητές / θεωρητικούς κτλ γιατι η ταλεντάρα μας είναι να….. με το συμπάθιο.  :shame:

Οκ πέρα από τη ταλεντάρα σας τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να διαχειριστούμε τη συμπεριφορά ενός μηχανοκίνητου.



....

"Τελικα η φυσική εξηγει αυτά που συμβαινουν? ή....περιγραφει πως πρεπει να γινουν, για να συμβουν?"



 Προφανώς και τα 2 monsieur

:fff:

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7943
  • Minority Report
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #63 στις: Μαΐου 30, 2011, 05:03:04 μμ »
ΟΚ πασο, παιδες της θεωριας. Αποσυρομαι.   :D

Βασικα,....δεν εγραψα και τιποτα σημαντικο στο παρον θεμα -μιας και δεν το κατεχω - απλα την αποψη μου.

Προσωπικα, δεν πιστευω σε καμμια "αναδειξη ταλεντου" σχετικη με την οδηγηση μηχανης - εξ ου και δεν εχω παει ποτέ σε πιστα, ουτε μ ενδιαφερει η μοτοτζιπολογια του αγαπητου φιλου ktinos.

Συνεχιστε παρακαλω την κουβεντα -οσοι εχετε να προσφερετε σε καποιους(και φανταζομαι ειναι πολλοι), που θελουν να μαθουν.

Εγω απλα θεωρω....οτι δεν χρειαζεται να αναλυσω απο που περναει η μεσοκαθετη του κεντρου βαρους..."οταν περπαταει" ο ανθρωπος ή....με ποια στροφορμη πρεπει να μπει ο αερας στα ρουθουνια,....ωστε να αναπνεει καλυτερα.

Τα βαριεμαι.  :D
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 398
    • Griso 1100
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #64 στις: Μαΐου 30, 2011, 08:21:52 μμ »
Α, αυτο ενούσε?  :oops:

Εγώ άλλο σκεφτηκα....

Τεσπα, αυτή η περίπτωση δεν υπάρχει στο βιβλίο μου, απο μικρός έμαθα να πηγαίνω με όσα με παίρνει ώστε να μπορώ να αντιδράσω στην έκπληξη που περιμένει στο σημείο της στροφής που δεν βλέπω.

Συγκεκριμένα, το προσωπικό μου ψυχολογικό φρένο, είναι η λέξη "γαιδούρι", ότι πρέπει για "μετρημένη" είσοδο στη στροφή...

Αποσυνδεδεμένος gkot

  • Admin
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1058
    • http://www.promoweb.gr
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #65 στις: Μαΐου 30, 2011, 08:54:36 μμ »
Κρατήστε το post σοβαρό, ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος nivara

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 201
    • Δρομολόγιο
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #66 στις: Μαΐου 30, 2011, 10:59:45 μμ »
Απλό τέστ:

 Ανέβα στη μοτοσικλέτα σου, όχι λάθος, στο ποδήλατό σου (γιατί υπάρχει πιθανότητα να πέσεις), πιάσε το δεξί γκρίπ με το αριστερό χέρι και το αριστερό γκριπ με το δεξί χέρι, ξεκίνα και προσπάθησε να στρίψεις π.χ. δεξιά, στρίβοντας το τιμόνι...δεξιά.

 Κάτσε και σκέψου και διάβασε... :think:

valentinosgsxr

  • Επισκέπτης
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #67 στις: Μαΐου 31, 2011, 12:30:21 πμ »
Ενταξη...ο φιλος Don, δεν ειναι οτι δεν παραδεχεται οτι τα διτροχα στριβουν με το counter steering, ειναι οτι δεν εχει εκτιμησει σωστα την αξια του. Ισως το καταλαβει καλυτερα οταν θα προσπαθησει να το παει γρηγορα. Τοτε δεν θα εχει το περιθωριο να περιμενει την μηχανη να φιλοτιμηθει και να πλαγιασει οποτε της "καπνισει". Οταν θελουμε να κρατησουμε συγκεκριμενη γραμμη και να "πεσουμε" με ταχυτητα και ακριβεια μεσα στην στροφη δεν υπαρχει αλλος τροπος!

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5181
  • ut tensio, sic vis
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #68 στις: Μαΐου 31, 2011, 03:22:20 πμ »
καλά πάει, λύσαμε και την απορία του Ζορντάν...

αν και αυτό με τη στροφορμή και τα ρουθούνια μου έβαλε ιδέες...  :think:

η ταχύτητα εξόδου πάντως των σταγονιδίων κατά το φτάρνισμα είναι 160 χλμ/ώρα και μετατοπίζει σημαντικά το Κέντρο Μάζας του συστήματος αναβάτης-μοτοσυκλέτα...

αλλά αυτό ανήκει στο κεφάλαιο αλλεργία και countersteering...
ex...

Αποσυνδεδεμένος spyro 990

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 321
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #69 στις: Μαΐου 31, 2011, 08:49:27 πμ »
καλά πάει, λύσαμε και την απορία του Ζορντάν...

αν και αυτό με τη στροφορμή και τα ρουθούνια μου έβαλε ιδέες...  :think:

η ταχύτητα εξόδου πάντως των σταγονιδίων κατά το φτάρνισμα είναι 160 χλμ/ώρα και μετατοπίζει σημαντικά το Κέντρο Μάζας του συστήματος αναβάτης-μοτοσυκλέτα...

αλλά αυτό ανήκει στο κεφάλαιο αλλεργία και countersteering...


...... αναφώνησε ο αναβάτης που ψάχνει να βρει τρόπο να αναβαθμίσει τα όργανα της μοτοσυκλέτας του στο τελευταίο version των MS Office

 :coolsm

Αποσυνδεδεμένος DESMOMAN

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 12
περι φυγοκεντρικης οδηγησης
« Απάντηση #70 στις: Ιουνίου 01, 2011, 01:48:21 πμ »
καλησπερα και απο εμενα

μπραβο για το θεμα και μπραβο για το διαλογο .
τα spam σε ενα τετοιο θεμα οσο και αν το ελαφραινουν προσωρινα ... για μενα που το διαβασα απο την αρχη ηταν κουραστικα ( :bier:)

Συνοψιζω αυτα που διαβασα και θετοντας τις α-πορειες μου

Παραδειγμα (ηθελημενης) φυγοκεντρικης οδηγησης


    Δινω κλιση στην μοτοσυκλετα σε δεδομενη στροφη που βλεπω ή ξερω την εξοδο και συνειδητοποιω οτι χρειαζονται διορθωσεις μεσα στην στροφη (ειμαι ηδη υπο κλιση ) για να παω στο σημαδι εξοδου μου.
Αυτο εχει σαν συνεπεια να χρειαστει να ξανα σπρωξω ( ή τραβηξω ) το τιμονι ενω ειμαι μεσα στην στροφη.
Αυτο κανει ντομινο με το οτι στην προσπαθεια μου να διορθωσω ΚΡΑΤΑΩ το τιμονι αρα πολυ πιθανον (εως σιγουρο) το εμποδιζω απο το να κανει ολες αυτες τις μικροδιορθωσεις που χρειαζεται ωστε να κρατησει η μοτοσυκλετα την γραμμη της.
Το αποτελεσμα ειναι να αρχισει να με ανοιγει στο σημειο που  περιμενω να κανει ακριβως το αντιθετο.
Εδω ερχεται και το οριο του εμπρος ελαστικου που ειναι  πολυ μικροτερο απο αυτο του πισω και θελει κυριολεκτικα χειρουργικες κινησεις ,σημαδια,απολυτη γνωση των οριων κλισης για την συγκεκριμενη στροφη,την συγκεκριμενη μοτοσυκλετα,ταχυτητα κ.λ.π

Στον δημοσιο δρομο στις περισσοτερες δεξιοστροφες δεν βλεπουμε την εξοδο.
Ποσο κλιση πρεπει να δωσω για να στριψω στην 11η στροφη ανηφοριζοντας τον Τυμφρηστο?
Τι συμβαινει στο βρεγμενο ?

...

Αποσυνδεδεμένος nikos900

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 223
  • ..keep on dreaming..
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #71 στις: Ιουνίου 02, 2011, 12:50:30 πμ »
Στο εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτό thread (συγχαρητήρια astrahan :notworthy:) να σημειώσω 2 πραγματάκια, απλά πρός χάριν της συζήτησης :

1. Η οδήγηση σε ευθεία ουσιαστικά καθορίζεται από τις ίδιες αρχές που περιγράφονται για την έναρξη της στροφής: Απειροελάχιστες κινήσεις του τιμονιού προκαλούν τα ίδιες δυνάμεις που καθορίζουν την έναρξη μίας στροφής, με συνέπεια η μηχανή να κινείται συνεχώς δεξιά - αριστερά με τελικό αποτέλεσμα την διατήρηση της ισορροπίας (οπότε η κάθετος από το κέντρο βάρους τέμνει το ευθύγραμμο τμήμα που ορίζεται από τα ίχνη των 2 τροχών στο έδαφος). Απόδειξη γιαυτό είναι ότι δεν μπορεί να ισορροπήσει δίκυκλο με πακτωμένο τιμόνι. Και αφού νομίζω κέρδισα το βραβείο για την πιό άχρηστη πληροφορία της εβδομάδος  :Dνα και κάτι ίσως λιγο πιό χρήσιμο, βέβαια γνωστό στους περισσότερους:

2. Η δυναμική που έχει αποκτήσει η μηχανή όταν ήδη έχει μπεί στην στροφή και σταθεροποιήσει την τροχιά της απαιτεί πλέον ελάχιστη εμπλοκή από την πλευρά του αναβάτη. Στην πραγματικότητα πρέπει να είμαστε σχεδόν "αόρατοι" σε αυτήν και να να ελαχιστοποιούμε την επιροή μας στις δυνάμεις που ήδη ισορροπούν πάνω της. Πρακτικά: όχι περιττές κινήσεις, όχι σφίξιμο του τιμονιου ώστε να το αφήσουμε να κάνει μόνο του τις μικρομετρικές διορθώσεις που χρειάζονται. Αντιγράφω - μεταφράζω από χαρακτηριστική αναφορά του Lee Parks στο βιβλίο του "Total Control":

" Σε αγώνα του Daytona International Speedway, το Yoshimura Suzuki του Aaron Yates έχασε το μπροστινό και ο αναβάτης έπεσε. Αποτέλεσμα από την αντίδραση της πτώσης ήταν η μηχανή να ισορροπήσει μόνη της και να περάσει τους 2 προπορευόμενους αναβάτες! Φυσικά μετά από λίγο η μηχανή έπεσε αφού δεν υπήρχε η καθοδήγηση από τον αναβάτη αλλά το περιστατικό κατέδειξε πόσο καλά λειτουργούν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μηχανής και η δυναμική της χωρίς την παρενόχληση του αναβάτη "


Αυτά και δεν φέρω καμία ευθύνη αν πέσετε όταν τα σκέφτεστε οδηγώντας..  :rasta:


Αποσυνδεδεμένος makisp

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 58
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #72 στις: Ιουνίου 02, 2011, 01:28:00 μμ »
Στο εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτό thread (συγχαρητήρια astrahan :notworthy:) να σημειώσω 2 πραγματάκια, απλά πρός χάριν της συζήτησης :

1. Η οδήγηση σε ευθεία ουσιαστικά καθορίζεται από τις ίδιες αρχές που περιγράφονται για την έναρξη της στροφής: Απειροελάχιστες κινήσεις του τιμονιού προκαλούν τα ίδιες δυνάμεις που καθορίζουν την έναρξη μίας στροφής, με συνέπεια η μηχανή να κινείται συνεχώς δεξιά - αριστερά με τελικό αποτέλεσμα την διατήρηση της ισορροπίας (οπότε η κάθετος από το κέντρο βάρους τέμνει το ευθύγραμμο τμήμα που ορίζεται από τα ίχνη των 2 τροχών στο έδαφος). Απόδειξη γιαυτό είναι ότι δεν μπορεί να ισορροπήσει δίκυκλο με πακτωμένο τιμόνι. Και αφού νομίζω κέρδισα το βραβείο για την πιό άχρηστη πληροφορία της εβδομάδος  :Dνα και κάτι ίσως λιγο πιό χρήσιμο, βέβαια γνωστό στους περισσότερους:

2. Η δυναμική που έχει αποκτήσει η μηχανή όταν ήδη έχει μπεί στην στροφή και σταθεροποιήσει την τροχιά της απαιτεί πλέον ελάχιστη εμπλοκή από την πλευρά του αναβάτη. Στην πραγματικότητα πρέπει να είμαστε σχεδόν "αόρατοι" σε αυτήν και να να ελαχιστοποιούμε την επιροή μας στις δυνάμεις που ήδη ισορροπούν πάνω της. Πρακτικά: όχι περιττές κινήσεις, όχι σφίξιμο του τιμονιου ώστε να το αφήσουμε να κάνει μόνο του τις μικρομετρικές διορθώσεις που χρειάζονται. Αντιγράφω - μεταφράζω από χαρακτηριστική αναφορά του Lee Parks στο βιβλίο του "Total Control":

" Σε αγώνα του Daytona International Speedway, το Yoshimura Suzuki του Aaron Yates έχασε το μπροστινό και ο αναβάτης έπεσε. Αποτέλεσμα από την αντίδραση της πτώσης ήταν η μηχανή να ισορροπήσει μόνη της και να περάσει τους 2 προπορευόμενους αναβάτες! Φυσικά μετά από λίγο η μηχανή έπεσε αφού δεν υπήρχε η καθοδήγηση από τον αναβάτη αλλά το περιστατικό κατέδειξε πόσο καλά λειτουργούν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μηχανής και η δυναμική της χωρίς την παρενόχληση του αναβάτη "


Αυτά και δεν φέρω καμία ευθύνη αν πέσετε όταν τα σκέφτεστε οδηγώντας..  :rasta:


Συμπεράσματα από την ιστορία:
1. O αναβάτης έπεσε η μηχανή συνέχισε ==> ο αναβάτης έπεσε από την μηχανή.
2. Η μηχανή χωρίς τον αναβάτη προσπέρασε προπορευόμενες μηχανές ==> αν η μηχανή πάει καλύτερα χωρίς τον αναβάτη της μάλλον ο αναβάτης πρέπει να αλλάξει επάγγελμα. :hehe:

Αποσυνδεδεμένος nikos900

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 223
  • ..keep on dreaming..
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #73 στις: Ιουνίου 02, 2011, 03:50:18 μμ »

2. Η μηχανή χωρίς τον αναβάτη προσπέρασε προπορευόμενες μηχανές ==> αν η μηχανή πάει καλύτερα χωρίς τον αναβάτη της μάλλον ο αναβάτης πρέπει να αλλάξει επάγγελμα. :hehe:


Oι αναβάτες των προπορευόμενων ίσως, αν και για να ήταν μπροστά του κάτι θα λέγανε.. Ο ίδιος σίγουρα όχι, με ένα googlαρισμα θα καταλάβεις γιατί. Ρίξε μια ματιά εδώ π.χ. :
http://www.motorcycle-usa.com/649/Motorcycles/Aaron-Yates.aspx
 :thumbsup:



Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5181
  • ut tensio, sic vis
Απ: Περί «ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ»
« Απάντηση #74 στις: Ιουνίου 02, 2011, 06:01:50 μμ »
να σημειώσω 2 πραγματάκια, απλά πρός χάριν της συζήτησης :

1. Η οδήγηση σε ευθεία ουσιαστικά καθορίζεται από τις ίδιες αρχές που περιγράφονται για την έναρξη της στροφής: Απειροελάχιστες κινήσεις του τιμονιού προκαλούν τα ίδιες δυνάμεις που καθορίζουν την έναρξη μίας στροφής, με συνέπεια η μηχανή να κινείται συνεχώς δεξιά - αριστερά με τελικό αποτέλεσμα την διατήρηση της ισορροπίας (οπότε η κάθετος από το κέντρο βάρους τέμνει το ευθύγραμμο τμήμα που ορίζεται από τα ίχνη των 2 τροχών στο έδαφος). Απόδειξη γιαυτό είναι ότι δεν μπορεί να ισορροπήσει δίκυκλο με πακτωμένο τιμόνι. Και αφού νομίζω κέρδισα το βραβείο για την πιό άχρηστη πληροφορία της εβδομάδος  :Dνα και κάτι ίσως λιγο πιό χρήσιμο, βέβαια γνωστό στους περισσότερους:

2. Η δυναμική που έχει αποκτήσει η μηχανή όταν ήδη έχει μπεί στην στροφή και σταθεροποιήσει την τροχιά της απαιτεί πλέον ελάχιστη εμπλοκή από την πλευρά του αναβάτη. Στην πραγματικότητα πρέπει να είμαστε σχεδόν "αόρατοι" σε αυτήν και να να ελαχιστοποιούμε την επιροή μας στις δυνάμεις που ήδη ισορροπούν πάνω της. Πρακτικά: όχι περιττές κινήσεις, όχι σφίξιμο του τιμονιου ώστε να το αφήσουμε να κάνει μόνο του τις μικρομετρικές διορθώσεις που χρειάζονται.


πολύ σωστά και τα δύο...  :thumbsup:

ειδικά για 2ο, το σφίξιμο του τιμονιού καταργεί την "ευστάθεια" (με την φυσική-μηχανική έννοια). Η μοτοσυκλέτα λόγω γυροσκοπικών φαινομένων, του τρέιλ αλλά και άλλων (ροπή επαναφοράς από το πέλμα των ελαστικών) διορθώνει μόνη της μικροδιαταραχές (μικροανωμαλίες του δρόμου, σαμαράκια, πέτρες, κλπ). Μην ξεχνάμε επίσης, ότι σφίξιμο του τιμονιού εκτός από το ότι δεν επιτρέπει τις αυτόματες μικροδιορθώσεις στη μοτοσυκλέτα, μεταφέρει στο τιμόνι κινήσεις του σώματος ή των χεριών χωρίς να το θέλουμε...

Χαλαρά, που λεν κι οι βόρειοι...
ex...