Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Σεπτεμβρίου 23, 2019, 04:02:31 μμ

Αποστολέας Θέμα: Βενζινη και Λαδια  (Αναγνώστηκε 2184 φορές)

mgv35

  • Επισκέπτης
Βενζινη και Λαδια
« στις: Ιουλίου 20, 2009, 09:55:34 μμ »
Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος ξερει για τα παλια Guzzi και συγκεκριμενα το δικο μου v35 αν μπορει να δουλεψει χωρις προβλημα με αμολυβδη.
Και το λεω αυτο γιατι εχω καποια χαρτια που ειχα απο παλια απο καποια βιβλια (ουτε και θυμαμαι που τα ειχα βρει) πως υπαρχει δυνατοτητα για αμολυβδη.
Δεν σκοπευω να το δουλεψω με αμολυβδη χωρις καταλυτη αλλα σε μια στιγμη αναγκης στη μεση του πουθενα πρατηριο χωρις super, τι γινεται?

Οπως επισης και με τα λαδια τα βιβλια της εποχης ελεγαν 10-40, εγω παλι του εβαζα Castrol 10-50 πανακριβα και ας με "κοροιδευαν" τα Japan "ρε τι βαζεις στην ποτιστικη" αλλα δεν τους ειχε καει το γονατο στον κυλινδρο για να δουν τη γλυκα (και τη θερμοκρασια)
Λοιπον 10-40 η 10-50 10-60 ειναι υπερβολη


http://www.youtube.com/watch?v=pDYxgDO5bCI

v11cafe

  • Επισκέπτης
Re: Βενζινη και Λαδια
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 27, 2009, 12:20:55 μμ »
Εγω αμολυβδη βαζω στα "παλια" μου πλεον.
Ο oil&fuel που ειναι ειδικος,     ειχε κανει ολοκληρη παρουσιαση στην λεσχη για τις αμολυβδη
και την χρηση της.
Πρεπει να υπαρχουν και αλλες δημοσιευσεις του στο φορουμ.
Μπορεις να βαλεις και καποιο προσθετο με βαση το καλιο σε καθε γεμισμα,
 σαν προσθετη προστασια γαι τις εδρες των βαλβιδων.
Οικονομικα συμφερει απο το να βαζεις super, αν η διαφορά ανα λτ
 super- αμολυβδης ειναι πανω απο 3 λεπτα.
Για το λαδι, το καλης ποιοτητας δεν εβλαψε ποτε κανενα μοτερ.
Εγω εχω παρατηρησει οτι αν βαλω full συνθετικα (10/40 ή 15/50)  μου καιει λιγο περισσοτερο λαδι,
και πρεπει να ελεγχω την σταθμη συχνοτερα.

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Re: Βενζινη και Λαδια
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 12:31:23 μμ »
Νομίζω ότι σε κινητήρες χωρίς καταλύτη η χρήση αμόλυβδης δεν προκαλεί κάποια βλάβη (αν και στη super πρέπει να έχει κάποια πρόσθετα που βοηθούν στις τριβές) αλλά εκπέμπονται επικίνδυνοι ρύποι. (Έχουμε και περιβαλλοντική συνείδηση, πως να το κάνουμε;)   )
Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με.

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 521
Re: Βενζινη και Λαδια
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 04:55:04 μμ »
Παράθεση από: guzzonord
Νομίζω ότι σε κινητήρες χωρίς καταλύτη η χρήση αμόλυβδης δεν προκαλεί κάποια βλάβη (αν και στη super πρέπει να έχει κάποια πρόσθετα που βοηθούν στις τριβές) αλλά εκπέμπονται επικίνδυνοι ρύποι. (Έχουμε και περιβαλλοντική συνείδηση, πως να το κάνουμε;)  :fff:

Διευκρίνηση:
Η αμόλυβδη σε σχέση με την Super αμόλυβδη ΔΕΝ έχουν διαφορετικές τριβολογικές ιδιότητες. Οι σχετικές προδιαγραφές είναι οι ίδιες.
Η LRP (Lead Replacement Petrol) είναι μια αμόλυβδη (95 RON) στην οποία έχει προστεθεί πρόσθετο με βάση το κάλιο. Οι τριβολογικές ιδιότητες είναι (οριακά) καλύτερες.
Αυτά... :oldgit:

 :oldgit:
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 18, 2010, 11:52:11 πμ από Doom admin »

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Re: Βενζινη και Λαδια
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 05:25:19 μμ »
Και οι ρύποι;  

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 521
Re: Βενζινη και Λαδια
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 05:59:21 μμ »
Παράθεση από: guzzonord
Και οι ρύποι;  

Σαν γενική απάντηση θα σου πω πως το θέμα των ρύπων είναι σε μεγάλο βαθμό τελειωμένο.
Για να μην παρεξηγηθώ, εννοώ τους τοξικούς ρύπους.
Το πρόβλημα πλέον εστιάζεται στις συνολικές εκπομπές CO2. Που ναι μεν το CO2 δεν είναι τοξικό, αλλά συμβάλλει στη δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου.   :oo
Δεν είναι τυχαία η προσπάθεια επιστροφής σε κινητήρες με φτωχό μίγμα.
Αλλά για τους ρύπους ας ανοίξουμε άλλο thread γιατί θα μας την πούνε (δικαιολογημένα) οι moderators ότι ξεφεύγουμε από το θέμα.  :think:
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 18, 2010, 11:54:11 πμ από Doom admin »