Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 15, 2018, 10:40:49 πμ

Αποστολέας Θέμα: Σειρά MG V11: Ρύθμιση TPS, Συγχρονισμός Κυλίνδρων  (Αναγνώστηκε 3054 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Σειρά MG V11: Ρύθμιση TPS, Συγχρονισμός Κυλίνδρων
« στις: Ιανουάριος 06, 2009, 12:26:03 πμ »
Διαδικασία ρύθμισης V11 μοντέλων

Συμπληρωματική διαδικασίας

Υπάρχουν περιπτώσεις που διαφοροποιούνται από τον κανόνα

Διαδικασία ρύθμισης για California EV FI

Αν έχετε να προσθέστε/σχολιάστε κάτι πάνω στην διαδικασία ρύθμισης των εν λόγω μοντέλων (αποκλειστικά), θα χαρούμε να το μοιραστείτε μαζί μας.
Υπενθύμιση: Το θέμα αφορά τα μοντέλα Moto Guzzi σειρά V11 (Sport, LeMans, Cafe Sport, Scura, Rosso Corsa, Nero Corsa, Coppa Italia, Ballabio) και California EV (Fuel Injection)
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου