Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αυγούστου 21, 2019, 03:38:37 πμ

Αποστολέας Θέμα: gamba lunga  (Αναγνώστηκε 1712 φορές)

KTiNoS

  • Επισκέπτης
gamba lunga
« στις: Οκτωβρίου 11, 2009, 12:49:27 πμ »
http://i762.photobucket.com/albums/xx269/lennyvisor/moto_guzzi_gambalunga_jpg201000x671.jpg
gamba lunga

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Re: gamba lunga
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 11, 2009, 12:57:53 πμ »
Modello Gambalunga
   

Anno 1946-1951

Motore
   

Quattro tempi monocilindrico orizzontale 84x90mm / 498.5cc

Potenza
   

35 CV a 5800 giri/min

Disposizione valvole
   

in testa inclinate

Comando valvole
   

ad aste e bilancieri

Accensione
   

a magnete

Carburatore
   

Dell'Orto SS 35 M

Cambio
   

a 4 velocità con comando a pedale

Telaio
   

a doppia culla in tubi e lamiera

Sospensione Ant.
   

forcella a bracci oscillanti con ammortizzatori idraulici

Sospensione Post.
   

forcellone oscillante con ammortizzatori idraulici

Ruote
   

cerchi da 21x2 1/4

Pneumatici
   

anteriore rigato 2.75-21" posteriore 3.00-21"

Velocità massima
   

180 km/h

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Re: gamba lunga
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 11, 2009, 01:00:05 πμ »
Αξία γκου γκουχ σήμερα εχμμμ £50000-£60000 !!!!!!

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Re: gamba lunga
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 11, 2009, 01:00:59 πμ »
Παράθεση από: "KTiNoS"
Velocità massima
   

180 km/h

  :o
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7939
  • Minority Report
Re: gamba lunga
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 11, 2009, 01:43:25 πμ »
Εξαιρετίκ!!!!  
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: gamba lunga
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 11, 2009, 08:26:37 μμ »
Υπέροχες γραμμές.

Παράλληλα με το Dondolino η GUZZI έβγαλε στη παραγωγή την Gambalunga, με σκοπό όχι μόνο τη δημοσιότητα, αλλά και τη δημιουργία μιας μοτοσικλέτας ικανής για μεγάλες νίκες σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο. Υπεύθυνος για το σχεδιασμό της ήταν ο μεγάλος Giulio Cesare Caracano. To Πιρούνι μπροστά ήταν παραγωγής και εξέλιξης της ίδιας της GUZZI και φορέθηκε σε όλες τις μοτοσικλέτες της που έλαβαν μέρος στο GP του 1950.
Αργότερο το bore & stroke επέστρεψε στα 88Χ82mm και ονομάστηκε ως TIPO FAENZA. Το τελευταίο κατέβαζε τη δύναμη των 34 ίππων στην πίσω ρόδα, 300 στροφές νωρίτερα (5,500 σαλ) σε σχέση με το Cambalunga (5.800σαλ).

Το 1951 έγιναν αλλαγές στο κινητήρα με αποτέλεσμα η τελική να φτάσει τα 193 χλμ/ώρα.

Η μεγαλύτερη επιτυχία της Gambalunga ήρθε με οδηγό των Lorenzetti στα GP Ιταλίας, Ελβετίας και στο Ulster.
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου