Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 19, 2017, 03:37:01 μμ

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή Λαδιών σε πηρούνι Breva 1100  (Αναγνώστηκε 2439 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Αλλαγή Λαδιών σε πηρούνι Breva 1100
« στις: Οκτώβριος 19, 2009, 01:05:55 μμ »
Παραθέτω τις οδηγίες του φίλου Graham ο οποίος σαν μεγάλος γνώστης και λάτρης της Breva 1100 έκατσε και άλλαξε μόνος του τα λαδάκια:


• Place the bike on the centrestand and place timber blocks under the sump so that the front tyre is clear of the floor.
• Loosen the outer handlebar riser screws accessible from under the fork crown. (top triple clamp) This is necessary to allow the crown to open and release the stanchions when the pinch screws are loosened. (In-hex 6mm)
• Loosen the fork leg top plugs now. (28 mm socket)
• Loosen the crown pinch screws to release the stanchions. (In-hex 6mm)
• Remove the front mudguard. (In-hex 4mm)
• Remove the brake calipers and leave them on the hoses. (In-hex 7mm)
• Disconnect the speedometer sensor from the right slider lower. (8mm socket) Cut away the two small cable ties fixing the cable to the slider inner lugs.
• Remove the front wheel. (In-hex 5mm for axle pinch screws and 30mm socket for axle nut) (see "Breva front wheel removal")
• Note how many stanchion rings are showing above the crown. (mine had 3, which happens automatically if the stanchions are pushed up hard against the top stops)
• On one leg, loosen the paired pinch screws of the fork yoke. (bottom triple clamp)
• Slide the fork leg down and out of the bike. (Be ready in case the leg decides drop out!)
• Repeat for the second leg.
• Grip each fork stanchion lightly and vertically in a vice using jaw soft protection and remove the top plugs. (which come out easily but need a little downward pressure against the spring as you do so to ensure that the bottom threads are not damaged as the plug comes free)
• Push the stanchions into the sliders and remove the springs. (the top of the spring is of smaller diameter than the bottom)
• Invert the legs over a container and drain out all the old oil. At the same time the spacer tubes will come out and likely drop into the oil. Pump the legs in and out full stroke several times both upright and inverted to achieve complete drainage.
• Add about a cup of kerosene to each leg, pump upright and inverted full stroke several times, then drain to wash the internals. Allow to drain inverted for a about half an hour at least.
• Wash the springs and spacers with kerosene and allow to dry.
• Add new fork oil and pump the upright legs several times full stroke to prime the damping chambers.
• Extend each leg fully, hold the stanchion vertically in the vice and refit the spacer tube, spring, and top plug after lubricating its sealing O-ring. (Again, apply a little downward pressure against the spring as you start to screw in the plug to ensure that the bottom threads are not damaged as the plug starts to engage)
• Refit the fork legs, pushing them up until they come against the top stop, and tighten the yoke paired pinch screws.
• Tighten the top plugs now.
• Loosen the yoke pinch screws again and rotate the fork stanchion so that the top preload adjuster marks are sensibly and equally placed and ensure that the correct number of stanchion rings are showing above the crown.
• Re-assemble everything else in reverse order.


Note
The plastic spacer tubes measured 38mmOD x 32mmID x 204mm long. I wouldn’t recommend increasing the length to firm the suspension because it won’t achieve that. All it will do is raise the ride height. If firmer springing is wanted then the answer is to fit firmer springs.
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Re: Αλλαγή Λαδιών σε πηρούνι Breva 1100
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 09:50:17 πμ »
• Τοποθετήστε το ποδήλατο στο centrestand και τοποθετήστε τους φραγμούς ξυλείας κάτω από το φρεάτιο έτσι ώστε το μπροστινό ελαστικό αυτοκινήτου είναι σαφές του πατώματος. • Χαλαρώστε τις εξωτερικές handlebar βίδες μετωπών προσιτές από κάτω από την κορώνα δικράνων. (κορυφαίος τριπλός σφιγκτήρας) αυτό είναι απαραίτητο για να επιτρέψει στην κορώνα για να ανοίξει και να απελευθερώσει τους ορθοστάτες όταν χαλαρώνονται οι βίδες τσιμπήματος. (-δεκαεξαδικό 6mm) • Χαλαρώστε τα κορυφαία βουλώματα ποδιών δικράνων τώρα. (υποδοχή 28 χιλ.) • Χαλαρώστε τις βίδες τσιμπήματος κορωνών για να απελευθερώσετε τους ορθοστάτες. (-δεκαεξαδικό 6mm) • Αφαιρέστε το μπροστινό φτερό. (-δεκαεξαδικό 4mm) • Αφαιρέστε τους παχυμετρικούς διαβήτες φρένων και τους αφήστε στις μάνικες. (-δεκαεξαδικό 7mm) • Αποσυνδέστε τον αισθητήρα ταχυμέτρων από το σωστό ολισθαίνοντα ρυθμιστή χαμηλότερο. (υποδοχή 8mm) αποκομμένος οι δύο μικροί δεσμοί καλωδίων που καθορίζουν το καλώδιο εσωτερικά lugs ολισθαινόντων ρυθμιστών. • Αφαιρέστε την μπροστινή ρόδα. (-δεκαεξαδικό 5mm για την υποδοχή βιδών και 30mm τσιμπήματος αξόνων για το καρύδι αξόνων) (δείτε " Μπροστινή ρόδα Breva removal") • Σημειώστε πόσα δαχτυλίδια ορθοστατών παρουσιάζουν επάνω από την κορώνα. (το ορυχείο είχε 3, το οποίο συμβαίνει αυτόματα εάν οι ορθοστάτες ωθούνται επάνω σκληρά ενάντια στις κορυφαίες στάσεις) • Σε ένα πόδι, χαλαρώστε τις ταξινομημένες κατά ζεύγος βίδες τσιμπήματος του ζυγού δικράνων. (κατώτατος τριπλός σφιγκτήρας) • Γλιστρήστε το πόδι δικράνων κάτω από και από το ποδήλατο. (Να είστε έτοιμος σε περίπτωση που το πόδι αποφασίζει την πτώση έξω!) • Επαναλάβετε για το δεύτερο πόδι. • Το πιάσιμο κάθε ορθοστάτης δικράνων ελαφριά και κάθετα σε μια κακία που χρησιμοποιεί τη μαλακή προστασία σαγονιών και αφαιρεί τα κορυφαία βουλώματα. (που βγαίνουν εύκολα αλλά χρειάζονται μια λίγη προς τα κάτω πίεση ενάντια στο ελατήριο δεδομένου ότι κάνετε έτσι για να εξασφαλίσετε ότι τα κατώτατα νήματα δεν είναι χαλασμένα καθώς το βούλωμα έρχεται ελεύθερος) • Ωθήστε τους ορθοστάτες στους ολισθαίνοντες ρυθμιστές και αφαιρέστε τα ελατήρια. (η κορυφή του ελατηρίου είναι μικρότερης διαμέτρου από το κατώτατο σημείο) • Αναστρέψτε τα πόδια πέρα από ένα εμπορευματοκιβώτιο και εκκενώστε όλο το παλαιό πετρέλαιο. Συγχρόνως οι σωλήνες πλήκτρων διαστήματος θα βγούν και πιθανή πτώση στο πετρέλαιο. Αντλία τα πόδια μέσα και έξω πλήρες κτύπημα αρκετές φορές και κατακόρυφα και αναστρεμμένος για να επιτύχει την πλήρη αποξήρανση. • Προσθέστε για ένα φλυτζάνι της κηροζίνης σε κάθε πόδι, την αντλία κατακόρυφα και το πλήρες κτύπημα αρκετές φορές, κατόπιν αγωγός για να πλύνετε τα internals. Επιτρέψτε να στραγγίξετε αναστρεμμένος για το α για μισή ώρα τουλάχιστον. • Πλύντε τα ελατήρια και τα πλήκτρα διαστήματος με την κηροζίνη και επιτρέψτε να ξεράνετε. • Προσθέστε το νέο πετρέλαιο δικράνων και αντλήστε τα όρθια πόδια αρκετά χρονικό πλήρες κτύπημα για να εμπυρευματίσετε τις αίθουσες απόσβεσης. • Επεκτείνετε κάθε πόδι πλήρως, κρατήστε τον ορθοστάτη κάθετα στην κακία και επισκευάστε το σωλήνα πλήκτρων διαστήματος, το ελατήριο, και το κορυφαίο βούλωμα μετά από να λαδώσει σφραγίζοντας O-ring του. (Πάλι, εφαρμόστε μια λίγη προς τα κάτω πίεση ενάντια στο ελατήριο δεδομένου ότι αρχίζετε να βιδώνετε μέσα το βούλωμα για να εξασφαλίσετε ότι τα κατώτατα νήματα δεν είναι χαλασμένα ως ενάρξεις βουλωμάτων για να δεσμεύσουν) • Επισκευάστε τα πόδια δικράνων, που ωθούν τα επάνω έως ότου έρχονται ενάντια στην κορυφαία στάση, και σφίγξτε τις ταξινομημένες κατά ζεύγος ζυγός βίδες τσιμπήματος. • Σφίγξτε τα κορυφαία βουλώματα τώρα. • Χαλαρώστε τις βίδες τσιμπήματος ζυγών πάλι και περιστραφείτε τον ορθοστάτη δικράνων έτσι ώστε η κορυφή φορτώνει εκ των προτέρων τα σημάδια διαγραμμιστών λογικά και εξίσου τοποθετείται και εξασφαλίζει ότι ο σωστός αριθμός δαχτυλιδιών ορθοστατών παρουσιάζει επάνω από την κορώνα. • Συγκεντρώστε εκ νέου όλα τα άλλα στην αντίστροφη διαταγή. Σημείωση Οι πλαστικοί σωλήνες πλήκτρων διαστήματος μέτρησαν 38mmOD Χ 32mmID Χ 204mm μακριά. Δεν θα σύστηνα το μήκος να σταθεροποιήσω την αναστολή επειδή δεν θα επιτύχει αυτήν. Όλη που θα κάνει είναι αύξηση το ύψος γύρου. Εάν σταθερότερο να αναπηδήσει είναι επιθυμητό έπειτα η απάντηση είναι να εγκατασταθούν τα σταθερότερα ελατήρια.

Babelfish   :D

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Re: Αλλαγή Λαδιών σε πηρούνι Breva 1100
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 11:45:03 πμ »
Παράθεση από: "guzzonord"
• Τοποθετήστε το ποδήλατο στο centrestand
 ώστε το μπροστινό ελαστικό αυτοκινήτου .  
 όταν χαλαρώνονται οι βίδες τσιμπήματος.
•  εάν οι ορθοστάτες ωθούνται επάνω σκληρά ενάντια στις κορυφαίες στάσεις)
• Σε ένα πόδι, χαλαρώστε τις
• Γλιστρήστε το πόδι  κάτω από και από το ποδήλατο. (Να είστε έτοιμος σε περίπτωση που το πόδι αποφασίζει την πτώση έξω!)
• Επαναλάβετε για το δεύτερο πόδι.
• καθώς το βούλωμα έρχεται ελεύθερος
• Αναστρέψτε τα πόδια πέρα από ένα εμπορευματοκιβώτιο και εκκενώστε όλο το παλαιό πετρέλαιο.
 Δεν θα σύστηνα το μήκος να σταθεροποιήσω την αναστολή επειδή δεν θα επιτύχει αυτήν.:

 :lol:  :lol:

v11cafe

  • Επισκέπτης
Re: Αλλαγή Λαδιών σε πηρούνι Breva 1100
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 03:31:16 μμ »
Νικο....προσεχε το δικρανο χιχαχιχα!!!!!