Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Οκτώβριος 23, 2017, 06:02:28 μμ

Αποστολέας Θέμα: Τέχνη και μοτοσυκλέτα  (Αναγνώστηκε 27528 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Μοτοσυκλέτα και ζωγραφική...
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 05, 2010, 04:48:13 μμ »
και αυτοι μα τα μοτογκουζι ειναι ομορφοι αλλα οχι τοσο πολυ

Τι είπες τώρα ρε νέος??  :oo :oo :mad:

3 μέρες Στέρηση ΕΞόδου λίαν επιεικώς.  :bike:

Αποσυνδεδεμένος Corvo

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
Απ: Μοτοσυκλέτα και ζωγραφική...
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 11:23:49 πμ »
και αυτοι μα τα μοτογκουζι ειναι ομορφοι αλλα οχι τοσο πολυ

Τι είπες τώρα ρε νέος??  :oo :oo :mad:

3 μέρες Στέρηση ΕΞόδου λίαν επιεικώς.  :bike:


με επνιξες ρε φιλε...χρωστας ενα πληκτρολογιο το εκανα χαλια με τον καφε ρε...αντροπη σου!
Αλεξανδρος

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Lingotto
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 07, 2010, 10:49:47 μμ »
Το 1916 άρχισε να χτίζετε το Lingotto (ingot) για να στεγάσει το εργοστάσιο της ΦΙΑΤ.
Αρχιτέκτονας ήταν ο  Giacomo Mattè-Truccο ο οποίος εμπνεύστηκε από ένα ανάλογο κτήριο της Φορντ στο Ντιτρόιτ.
Το πρωτοφανές για το κτήριο αυτό όμως ήταν ότι διέθετε 2 ελικοειδείς ράμπες που επέτρεπαν στα αυτοκίνητα να φτάνουν ως τη ταράτσα που υπήρχε … πίστα !





Η πίστα αυτή λοιπόν ήταν τύπου ring (οβάλ) με μήκος περίπου 1 χιλιόμετρο.
Η κατασκευή τελείωσε  το 1922, τη στιγμή ακριβώς που η ΦΙΑΤ ήταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη.
Το Λινγκότο λοιπόν έγινε λίγο πολύ έμβλημα όλης της Ιταλικής βιομηχανίας.

Η φάμπρικα αυτή κατασκεύασε πάρα πολλά αυτοκίνητα, όπως το  Torpedo Fiat, Fiat 508 και το Fiat 500 Topolino. Η παραγωγή σταμάτησε το 1982 με τελευταίο μοντέλο τη  Lancia Delta


Το ιστορικό αυτό κτήριο ανακαινίστηκε από το Γενοβέζο αρχιτέκτονα Renzo Piano (Pompidou Center) ο οποίος διατήρησε όλη την εξωτερική εμφάνιση του, (avant garde style) ενώ το μετέτρεψε σε εκθεσιακό κέντρο.
Εκεί στεγάζεται και το μουσείο της ΦΙΑΤ.
 






photo Elvio Patuano

Η πίστα σήμερα χρησιμεύει σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων, ενώ κάποιοι ονειρεύονται αγώνες κλασσικών μοτοσικλετών.

(αλλά χλομό το βλέπω)


Πυγή
 http://southsiders-mc.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3479
Απ: Lingotto
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 07, 2010, 10:59:43 μμ »
Φίλε είσαι λάτρης της μηχανοκίνητης θρησκείας  :notworthy:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Lingotto
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 07, 2010, 11:17:33 μμ »
FIAT uber alles!!!
 :notworthy:


(Oλα μου τα αυτοκίνητα... fiat ήταν και είναι!!! :hehe:)



Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7929
  • Minority Report
Απ: Lingotto
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 08, 2010, 12:27:33 πμ »
Ωραια παρουσιαση Νικο!!   :thumbsup:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Lingotto
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 08, 2010, 12:07:57 μμ »
Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα.... μάλλον μεζονέτες θα γινότανε. Βλέπε Ελληνικό κτλ....

v11cafe

  • Επισκέπτης
Απ: Lingotto
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 08, 2010, 12:16:47 μμ »
Για αυτο το  ουνα ρατσα ουνα φατσα που λεμε...δεν ισχυει ακριβως
Βιομηχανικος πολιτισμος, αλλα και αποτελεσματικοτητα στην διαχειριση του οταν βρεθει εκτος δρασης.
Αυτο το κακομοιρο το FIX ποσα χρονια το παιδευουν ???

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Lingotto
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 08, 2010, 02:39:27 μμ »
Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα.... μάλλον μεζονέτες θα γινότανε. Βλέπε Ελληνικό κτλ....

Αντί για την πίστα παραπλέυρως της ομορφότερης ακτογραμμής στον κόσμο με πολλαπλές χρήσεις και τεράστια έσοδα για το κράτος...Μα@#κες...
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Carcano

  • Επισκέπτης
Απ: Lingotto
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 09, 2010, 09:02:43 πμ »
και το π@υτανακι πως θα το πληρωσουμε ρε παιδια...αμα δεν φτιαξουμε τις μαιζονετουλες.....!!!!

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: Μοτοσυκλέτα και ζωγραφική...
« Απάντηση #40 στις: Ιούνιος 30, 2010, 10:45:12 πμ »
χαθηκε ο vas απο το φλορουμ
και επεσε και το επιπεδο :hehe:

Αποσυνδεδεμένος dagger moon

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1315
  • dagger moon
Απ: Μοτοσυκλέτα και ζωγραφική...
« Απάντηση #41 στις: Ιούνιος 30, 2010, 12:34:02 μμ »
ωωωωωωωωωωωωω

τι ομορφιες είναι αυτές ?

Μπραβο Βασίλη ... χίλια μπράβο  :thumbsup:
dagger moon

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Μοτοσυκλέτα και ζωγραφική...
« Απάντηση #42 στις: Ιούνιος 30, 2010, 12:36:29 μμ »
ωωωωωωωωωωωωω

τι ομορφιες είναι αυτές ?

Μπραβο Βασίλη ... χίλια μπράβο  :thumbsup:

Μπράβο σε αυτούς που τα εχουν φτιάξει Μαράκι...Εγώ απλώς τα ξετρύπωσα... :thumbsup:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Μοτοσυκλέτα και ζωγραφική...
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 08, 2010, 10:42:20 πμ »
πολύ καλά  !

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Τέχνη και μοτοσυκλέτα
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 05, 2010, 09:28:17 πμ »
Mιά αφορμή για ένα όμορφο ξεκίνημα της Κυριακής, μία σύντομη αναδρομή στη συγκλονιστική έκθεση που έλαβε χώρα στα τέλη του 1998 στο μουσείο Guggenheim της Νέας Υόρκης...και στη συνέχεια από το 1999 έως το 2003 στο Σικάγο, το Μπιλμπάο της Ισπανία και στο Λας Βέγκας...

http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/Postcard_-_The_Art_of_the_Motorcycle_-_Guggenheim_-_low_res.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα




Η έναρξη στη Νέα Υόρκη... σε μία έκθεση που στήθηκε από το μεγάλο αρχιτέκτονα Frank Gehry...σε ένα χώρο που σχεδιάστηκε από τον τεράστιο Frank Lloyd-Wright...το Solomon R. Guggenheim Museum της Νέας Υόρκης...


http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/museum_wrigh_guggenheim.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



Ο Gehry αξιοποίησε το σχήμα της ροτόντας που έδωσε στο κτίριο ο Lloyd Wright ...


http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/Guggenheim-New_York-interior-20060717.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα




...και επένδυσε τις επιφάνειες από τις στρογγυλές μετόπες με φύλλα από βουρτσισμένο ατσάλι δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση στον επισκέπτη ότι βρίσκεται μέσα σε μια τεράστια μηχανή ή ένα στρογγυλό κύλινδρο μηχανής...



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/spiral.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα




http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/800px-Gug3.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα




Εδώ έχουμε ένα εξαιρετικό δείγμα αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού...μία απλή εφαρμογή που εξαίρει τη δύναμη της φαντασίας και αποδεικνύει τη σχέση υλικού και προοπτικής, περιβάλλοντος και αντικειμένου...που καταργεί την κλίμακα και προκαλεί της αλληλοεπίδραση ύλης και συναισθημάτων...



το αποτέλεσμα για την έκθεση...μιλάει από μόνο του...


http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/guggenheim_museum_g081209_dh6.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα




http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/saltz9-24-07-9.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα




Σε μία έκθεση διήρκεσε σχεδόν 5 χρόνια...που είχε 4000 με 5000 επισκέπτες ημερησίως, 45% πάνω από το μέσο όρο προσέλευσης μέχρι εκείνη τη στιγμή, έφτασε το απίστευτο νούμερο των 301.037 επισκεπτών μόνο στη Νέα Υόρκη και ξεπέρασε τα 2.000.000 στα 5 χρόνια διάρκειας και στις 4 πόλεις σπάζοντας όλα τα ρεκόρ προσέλευσης σε έκθεση, πέρασε όλη η ιστορία του μοτοσικλετισμού και οι τυχεροί επισκέπτες ήρθαν σε άμεση επαφή με την ιστορία της μοτοσικλέτας και με το σχεδιασμό των δίτροχων καλλονών στη διάρκεια του 20 αιώνα...


http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/4060561407_db8301fe99_z.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/7.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/800px-Guggenheim_Las_Vegas_-Art_of_the_Motorcycle-_Panorama_8.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/1-1.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/2-1.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/3-1.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/4-1.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/5-1.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα



http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/6.jpg
Τέχνη και μοτοσυκλέτα




Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθούμε στην έντονη κριτική που δέχθηκε η έκθεση από πολλούς κριτικούς τέχνης, με κύριο άξονα την εμπλοκή ως χορηγών τεράστιων οικονομικών κολοσσών της βιομηχανίας της μοτοσυκλέτας όπως η BMW, και παρόλο που από πολλούς ειδικούς το αντικείμενο της έκθεσης θεωρήθηκε ως αντικείμενο τέχνης, αμφισβητήθηκε όσο κανένα...




Καλημέρα σας... :bier:







Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"