Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Απρίλιος 24, 2018, 10:03:47 πμ

Αποστολέας Θέμα: M.G- Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα (σχολιασμός)  (Αναγνώστηκε 2707 φορές)

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
εισαι θεος!!!!!!!!!!  
την νταρντανα μου γιατι δεν την εβαλες????

Road67

  • Επισκέπτης
Re: Moto Guzzi: Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 03, 2009, 09:22:20 μμ »
Tα Airone και Lodola πολύ πιο όμορφα απ' τις αντίστοιχες R26 και R27...

Ίσως είναι το καταλληλότερο σημείο για να ρωτήσω : Μπορεί να είναι αφελής η ερώτηση μου αλλά δεν έχω δει από κοντά πόσο μάλιστα να καβαλήσω ή να διαβάσω κάτι σχετικά με τα Bellagio και Griso. Οπότε θέλω να ρωτήσω το εξής : Είναι τσοπεροειδή; Ευχαριστώ...




Α και....  :notworthy:  :bier:

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: Moto Guzzi: Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 04, 2009, 12:27:02 πμ »
Παράθεση από: "mourat"
την νταρντανα μου γιατι δεν την εβαλες????

το'πες και'γινε! Πες οτι...δεν έχουμε συνηθίσει ακόμα την παρουσία της.
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: Moto Guzzi: Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 04, 2009, 12:34:54 πμ »
Παράθεση από: "Road67"
Tα Airone και Lodola πολύ πιο όμορφα απ' τις αντίστοιχες R26 και R27...
Ίσως είναι το καταλληλότερο σημείο για να ρωτήσω : Μπορεί να είναι αφελής η ερώτηση μου αλλά δεν έχω δει από κοντά πόσο μάλιστα να καβαλήσω ή να διαβάσω κάτι σχετικά με τα Bellagio και Griso. Οπότε θέλω να ρωτήσω το εξής : Είναι τσοπεροειδή; Ευχαριστώ...
Πολύ όμορφο thread. Ευχαριστώ   :bier:
Το Bellagio έχει μια "τσοπεροειδή" αισθητική αλλά δεν είναι τσοπερ, ούτε τσοπεροειδές ίσως, με την έννοια οτι το τιμόνι είναι fatbar και όχι όπως των τσόπερ, ανοιχτό και προς το έξω και πίσω (ξαπλωτό). Έχει μια πιο όρθια θέση οδήγησης και λίγο γυρτή προς τα μπρός. Αποπνέει έναν αμερικάνικο-all around-riding αέρα. Προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο.

To Griso δεν έχει καμία σχέση με τσόπερ. Είναι μια κατηγορία από μόνο του. Πραγματικά. Και σχεδιαστικά αλλά και οδηγικά και σε ό,τι αφορά τη θέση οδήγησης. Πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις. Προσπάθησε να κάνεις ένα test ride. Τα πόδια είναι λυγισμένα αρκετά, ο κορμός γέρνει αρκετά μπροστά και τα χέρια "χουφτώνουν" την ίσια ανοιχτή καρατιμόνα, λες και πιάνεις τον ταύρο από τα κέρατα. Το καβαλάς και με το που κουμπώσεις πάνω της αμέσως σε προϊδεάζει για το τι ακριβώς είναι και το ακριβώς θέλει.
Είναι ένα stunner bike για μέσα αλλά και έξω από τη πόλη.
Άφθονο στυλ, μοναδικό design, ξεχυλίζει από προσωπικότητα.
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7950
  • Minority Report
Re: Moto Guzzi: Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 04, 2009, 03:22:15 πμ »
Bicilindrico, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΨΟΓΟ POST - ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!  

Ολοι μας καταλαβαινουμε ποση δουλεια θελει ενα τετοιο post.

Θα προτεινα στα μελη που θελουν να ρωτησουν-σχολιασουν ο,τιδηποτε να ανοιγουμε νεο topic και να κανουμε εκει τις συζητησεις μας. Ειναι κριμα να μπερδευουμε τις κουβεντες μας σε ενα τοσο κατατοπιστικο θεμα, που μπορουμε να κραταμε ως σημειο αναφορας για συζητησεις.
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: Moto Guzzi: Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 04, 2009, 04:56:54 μμ »
Παράθεση από: "ZORDAN"
Bicilindrico, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΨΟΓΟ POST - ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!  

Ολοι μας καταλαβαινουμε ποση δουλεια θελει ενα τετοιο post.

Θα προτεινα στα μελη που θελουν να ρωτησουν-σχολιασουν ο,τιδηποτε να ανοιγουμε νεο topic και να κανουμε εκει τις συζητησεις μας. Ειναι κριμα να μπερδευουμε τις κουβεντες μας σε ενα τοσο κατατοπιστικο θεμα, που μπορουμε να κραταμε ως σημειο αναφορας για συζητησεις.
Σωστά. Γι αυτό και άνοιξε αυτό το ξεχωριστό-αδελφό- πόστ, ώστε να μπορούμε να σχολιάζουμε ό,τι θέλουμε πάνω στα μοντέλα.
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Road67

  • Επισκέπτης
Re: Επιτέλους ένα guzziko forum και στα μέρη μας !
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 12:35:53 πμ »
Καλησπέρα σε όλους...

Περί MG ο λόγος. Είναι πολύ όμορφες μηχανές γενικά και ειδικά η 1200sport (απλά κόβω φλέβα μην τα ξαναλέμε.... ένα αερόψυκτο μηχανάκι με το οποίο έφαγα κόλλημα εδώ και πολύ καιρό).
Όσον αφορά άλλα μοντέλα... Αν είχα κλειστό γκαράζ και πολλά φράγκα μιας και μιλάμε για τσαχπίνες ιταλιδούλες είναι σίγουρο πως σε περίοπτη θέση θα είχα τη Norge μαζί με την ST3.
Moto Guzzi Breva 750... Πολύ όμορφη και ειδικά σε κόκκινο και το γεγονός οτι είναι πιο μικροκαμωμένη απ' τις άλλες breva ενώ διατηρεί το μεγάλο τεπόζιτο την κάνει ακόμη πιο όμορφη. Όμως πριν λίγο καιρό πήγα ένα φίλο μου σπίτι του στον Πειραιά και βρήκα ένα κύριο στο δρόμο με το 750. Απλά δε μου άρεσε καθόλου ο ήχος του, μου έφερε στο νου κάτι ηλεκτρικό.
Griso και Bellagio δεν έχω ιδέα τι κατηγορία είναι ή πως να τα χαρακτηρίσω. Αφού τα έχω δει μόνο από φωτό μπορώ να πω πως είναι όμορφα και ειδικά το Bellagio σ' αυτό το μαύρο ματ όπως φαίνεται στις φωτό είναι απλά κ@λα.
Το Stelvio αν το πάρει τελικά κάποιος γνωστός μου θα σας πω κι εντυπώσεις.
Α επίσης μιας και κάποιοι φίλοι ήδη έχουν μπει στο τρυπάκι του να πάρουν κάποια παλιά μπέμπα στρατιωτική και να την κάνουν ανακατασκευή, αν ποτέ μπω κι εγώ σε τέτοια  φάση θα προτιμούσα (σιγά μη βρω κάτι τέτοιο) τη Lodola.
Αυτά από 'μενα και λυπάμαι αν στεναχώρησα κάποιους με την άποψη μου για τον ήχο του 750 αλλά πρόκειται για κάτι υποκειμενικό.

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7950
  • Minority Report
Re: Επιτέλους ένα guzziko forum και στα μέρη μας !
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 03:05:43 πμ »
Δεν χρειαζεται να απολογισε Road67, οταν λες την προσωπικη αποψη σου και μαλιστα με κοσμιο τροπο. Αν ρωτησεις κι εμενα -το ιδιο θα σου πω. Δεν μ αρεσει ο ηχος της Breva750. Και ξερεις που οφειλεται πιθανοτατα αυτο? Στις 2 εξατμισεις. Πιστευω αν ειχε ενα crossover (διακλαδωτης), και κατεληγε σε ενα τελικο, ο ηχος θα ηταν αυτος που χαρακτηριζει επι δεκαετιες και απο χιλιομετρα τα Guzzi. Bεβαια εχει αλλες κι αλλες καλοσυνες η μικρη Breva...Ας αφησουμε ομως πρωτα να μιλησει καποιος ιδιοκτητης της κ' υστερα να πουμε κι εμεις τα σχολια μας.

Το να ζητας να κατηγοριοποιησεις το Griso και το Bellagio -προσωπικα- δεν το καταλαβαινω. Ή σ αρεσουν και τις παιρνεις ή οχι. Τι σημασια εχει αν "ανοικει" στις chopper, στα street ή στα motard? Oταν βεβαια φοκαρεις καπου, καλο ειναι (αν νιωθεις οτι θα σε βοηθησει) - να ζητησεις την γνωμη κι αλλων. Πχ. "παιδια ειμαι ετοιμος να χτυπησω ενα Griso. Tρελαινομαι για ταξιδια, και θελω πολυ ψηλες ΜΩΤ. Ειμαι σε σωστο δρομο ή πρεπει να ξαναεκτιμησω καποια πραγματα? Για να ακουω γνωμες...".
Το ST3 που θα ηθελες στο γκαραζ σου, εννοεις το Ducati εεε? ή καταλαβα λαθος?
Αν δεν κανω λαθος ειχες fazer. Εχε υποψιν σου οτι ο τροπος που εβγαζε η Yamaha το νευρο της δεν εχει καμμία απολυτως σχεση με τον τροπο που τα Guzzi σου δινουν την ιπποδυναμη τους. Μην θεωρησεις σε καμμια περιπτωση οτι το 1200 sport θα ειναι "διπλασιος πυραυλος", απ το μικρο 600αρακι ρουκετακι που ειχες. Το 1.2sport ειναι ενας...οδοστρωτηρας στην κυριολεξια! Ενας οδοστρωτηρας που εσυ ελεγχεις με το δεξι σου χερι και νιωθεις το παραμικρο που παρασερνει στο περασμα του.Αλλα ας τα συζητησουμε παρακατω αυτα -αν σ ενδιαφερουν.

Τελος το restoring παλαιων μοντελλων(πχ. Lodola) απο μονο του θελει...ξεχωριστο forum(που λεει ο λογος), οποτε ας το δουμε κι αυτο σε ξεχωριστη ενοτητα -που οποιος ενδιαφερεται μπορει να ανοιξει.
Never ride faster than your guardian angel can fly

v11cafe

  • Επισκέπτης
Re: M.G- Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα (σχολιασμός)
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 07:52:23 μμ »
Τι κατηγοριες???? αμα ειναι Guzzi το καβαλαω και...εφυγα :lol:
ΥΓ    αχχχχχχ το σπορ1200 με τα δυο τελικα ποιος το εβαλε, και κινδυνευω  :wacko: ???

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: M.G- Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα (σχολιασμός)
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 08:59:18 μμ »
Παράθεση από: "v11cafe"
ΥΓ    αχχχχχχ το σπορ1200 με τα δυο τελικα ποιος το εβαλε, και κινδυνευω  :oops:

(είναι το κιτ που δίνει η GuZzi με άλλες κυλινδροκεφαλές και τσίπ και εξατμίσεις και ανεβάζει την ιπποδύναμη του διβάλβιδου σε 110 ίππους, καλό ε; Σκέψου 110 από 2βάλβιδο και όχι από 4βάλβιδο...
..Ωχ! συγνώμη V11cafe, πάλι παρασύρθηκα.. :-[ )
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Anonymous

  • Επισκέπτης
Re: M.G- Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα (σχολιασμός)
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 14, 2009, 06:40:03 μμ »
σειρά GT... ??

Αν θυμάμαι καλά, περίπου το 75 έγινε το "μπαμ" με το τετρακυλινδρο CB που έσωσε τη Honda και την καθιέρωσε σαν κατασκευαστή μοτοσυκλετών... Δηλαδή εκείνη την εποχή, η Guzzi είχε το δικό της τετρακύλινδρο?
Την εποχή των Ελλήνων "ιθαγενών" με τα "φουράκια" υπήρχε και Guzzi με τις ίδιες αξιώσεις? - τουλάχιστον ίδιες δηλαδή, γιατι για το κράτημα μονο υποθέσεις μπορεί να κάνει κανείς...

Καταραμένο marketing...

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7950
  • Minority Report
Re: M.G- Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα (σχολιασμός)
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 14, 2009, 06:49:08 μμ »
Φουράκι του 1978

και Guzzάκι  του 1978
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: M.G- Τα μοντέλα από το χθες μέχρι το σήμερα (σχολιασμός)
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 14, 2009, 09:28:10 μμ »
πολλές καινοτομίες έδωσε η Moto GUZZI στο κόσμο της μοτοσικλέτας. (βλέπε συνδυασμένα φρένα, μονόμπρατσο κτλ, αυτόματο κιβώτιο το 1974 στο 1000 Convert και γενικότερα το στρίψιμο...)..
όπως είπε και αυτόςμετομαύροGriso, το μάρκετινγκ είναι άλλο θέμα
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου