Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 16, 2017, 01:33:23 πμ

Αποστολέας Θέμα: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..  (Αναγνώστηκε 6194 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Τρεις Φίλοι......Μια Ιστορία.....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο

Εισαγωγή

Aquile στα ιταλικά σημαίνει αετός και ένας αετός στο ρεζερβουάρ μιας μοτοσικλέτας σημαίνει Moto Guzzi. Moto Guzzi σημαίνει δικύλινδρος V-90 μοιρών εγκάρσια τοποθετημένος, σημαίνει γνήσια ιταλική ψυχή πάνω σε 2 ρόδες. Από το 1921 μέχρι σήμερα... και για 85 χρόνια.

Ο Βασίλης Αντζουλάτος αναφέρει:

«Μόνο οι Moto Guzzi έχουν τέτοιο κινητήρα. Με τους κυλίνδρους να πλησιάζουν επικίνδυνα τα γόνατά σου...με τη θερμότητα να λούζει τις γάμπες σου....με την εγγύτητα των πιστονιών που παλινδρομούν να αγγίζει την ψυχή σου...με τον μοναδικό χαρακτηριστικό ήχο...Ξερό, μπάσο, στακάτο.»

Ο κινητήρας δημιουργήθηκε για να κινεί στόχους για πτήσεις λίγων λεπτών σε εξάσκηση αντιαεροπορικών βολών. Από την άλλη πόσες εταιρίες ξέρετε που έχουν συνδέσει την μοίρα τους με μια μόνο διάταξη κινητήρων? Δύο, τρείς? Ναι τρείς. Τη Moto Guzzi, τη Harley Davidson και τη Ducati.

«είχα πάρει μια μικρή γεύση για ποιόν λόγο μπορούσε να σε κερδίσει μια Moto Guzzi. Αρκεί να μην προσπαθούσες να της επιβληθείς, αλλά να την αφήσεις να σου ξεδιπλώσει με τον τρόπο της τις δικές της αξίες»

Η Γέννηση

Ο Carlo Guzzi γεννήθηκε στο Μιλάνο το 1889 και φανέρωσε σύντομα την κλίση του στα μηχανολογικά και τις μοτοσικλέτες, με τα μυστήρια των κινητήρων εσωτερικής καύσης να του αποκαλύπτονται από μερακλήδες μηχανουργούς, γύρω από τη λίμνη Como.
Ο Giorgio Parodi γεννήθηκε στη Γένοβα από πλούσια οικογένεια εφοπλιστών.
Ο Giovanni Ravelli γεννήθηκε στη Brescia και σε μικρή ηλικία λόγω του πάθους του για τα δίτροχα πέρασε στους αγώνες.
Ο Ravelli με τον Guzzi έγιναν φίλοι μέσω της αγάπης τους για την μηχανολογία. Ο Ravelli με τον Parodi συνδέθηκαν λόγω του ότι ήταν και οι δύο πιλότοι και αγαπούσαν τις μοτοσικλέτες. Ο Ravelli έγινε ο συνδετικός κρίκος των τριών. Οι δύο θα σχεδίαζαν και θα κατασκεύαζαν (Guzzi- Parodi), o τελευταίος θα οδηγούσε. Ο Parodi τους έπεισε πως θα μπορούσε να πείσει τον εφοπλιστή πατέρα του να τους χρηματοδοτήσει. Στο μεταξύ η οικογένεια του Guzzi είχε μετακομίσει στο Mandello del Lario, τόπος όπου εγκαταστάθηκε το εργοστάσιο της εταιρείας.

Τα σχέδια των τριών φίλων πραγματοποιήθηκαν εν μέρει. Μπορεί ο Parodi να έπεισε τον πατέρα του για οικονομική στήριξη των σχεδίων τους αλλά ο Ravelli σκοτώθηκε το 1918 σε αεροπορικό ατύχημα.

Ο Emanuele Parodi βοήθησε τον γιό του και τον Carlo Guzzi, δίνοντάς τους 2000 λιρέτες να ξεκινήσουν παρουσιάζοντας σε μερικούς μήνες ένα πρωτότυπο τετράχρονο 500, 12hp, τελικής 100km/h, με αρκετές καινοτομίες. Ο ένας κύλινδρος ήταν οριζόντια τοποθετημένος και αερόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και 4 βαλβίδες. Μπροστινό φρένο δεν είχε...(!!!) παρά μόνο πίσω, το οποίο έχοντας 4 σιαγώνες ενεργοποιείτο από πεντάλ αριστερά αλλά και από τη δεξιά μανέτα του τιμονιού !!!
Ο πατέρας Parodi εντυπωσιάζεται από τις ικανότητες του C.Guzzi καιαποφασίζει να τους βοηθήσει. Δεν τους προτρέπει να συνεχίσουν να ονομάζουν τις μοτοσικλέτες τους “G.P” (Guzzi-Parodi….έλεγε ότι έμοιαζε με τα αρχικά του γιού του-Giorgio Parodi) και προτείνει να ονομάσουν την εταιρεία Moto Guzzi (Societa Anonima), έτσι ώστε σε περίπτωση αποτυχίας να μην συνδεθεί με το όνομά του.




Σήμα της εταιρείας, που ιδρύθηκε στις 15 Μαρτίου του 1921 αποφασίζεται –προς τιμή του φίλου τους Ravelli- να είναι ο αετός της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Το πρώτο μοντέλο πάνω στο ρεζερβουάρ του οποίου εμφανίζεται ο αετός είναι το Normale των 8hp και 80 km/h τελικής. Για να διαφημιστεί η μοτοσικλέτα, ο ίδιος ο Carlo Guzzi τρέχει τον Μάιο του 1921 στον αγώνα αντοχής στους δημόσιους δρόμους Μιλάνο-Νάπολι και τερματίζει 20ος, ενώ 4 μήνες αργότερα ο Gino Finzi κερδίζει με Moto Guzzi τον περίφημο αγώνα Targa Florio. Θα ακολουθήσουν 3.328 ακόμα διεθνείς πρωτιές. Από το 1921 μέχρι και το 1957 θα κατακτηθούν 14 παγκόσμιοι τίτλοι. Η γνώση από τους αγώνες περνάει και στα μοντέλα παραγωγής.

Η Αρχή μιας Μεγάλης Πορείας

• Το 1923 εμφανίζεται το μοντέλο sport και πετυχαίνει εξαιρετικές διακρίσεις, ενώ το 1924 η Moto Guzzi κερδίζει την κορυφαία διάκριση της πρωταθλήτριας Ευρώπης με αναβάτη τον Guido Mentasi, πάνω σε μια βελτιωμένη C4V.

• Οι 730 μοτοσικλέτες που παράγονται εκείνη τη χρονιά γίνονται 1200 το 1925 και μέχρι το 1929 η παραγωγή φτάνει τις 2.500 μονάδες!!

• Το 1928 παρουσιάζεται το πρώτο μοντέλο μεγάλου τουρισμού στην ιστορία της μοτοσικλέτας, η GT 500 πάνω στην οποία ο αδερφός του Carlo, Guiseppe Guzzi φτάνει μέχρι το Βόρειο Ακρωτήρι, το βορειότερο σημείο της Ευρώπης, που βρίσκεται η Νορβηγία και η μοτοσικλέτα παίρνει το όνομα Norge.

• H πίσω ανάρτηση παραλληλόγραμμων η οποία στην αρχή χλευάζεται από τους ανταγωνιστές, γίνεται αργότερα ευρέως αποδεκτή και την χρησιμοποιούν όλοι στο τέλος.

• Το 1934 εμφανίζεται η εξαιρετική δικύλινδρη 500 με περιεχόμενο γωνία του V στις 120 μοίρες και

• Το 1935, στο σημαντικότερο αγώνα του Tourist Trophy στο Isle Of Man η Moto Guzzi γίνεται η πρώτη μή Βρετανική μοτοσικλέτα που κερδίζει τον αγώνα, ύστερα από 24 χρόνια. Αναβάτης ήταν ο Stanley Woods.

• To 1939 η Moto Guzzi παρουσιάζει το αξιόλογο Airone 250 και καταφέρνει να πουλήσει το αξιοθαύμαστο νούμερο των 30.000 κομματιών.

• Κατά τη διάρκεια του 2ου παγκοσμίου πολέμου η Moto Guzzi κατασκευάζει χιλιάδες μοτοσικλέτες για τις ανάγκες του ιταλικού στρατού, μιας και ήταν η αγαπημένη μάρκα του φασίστα Benito Mussolini. Μετά τον πόλεμο η Ιταλία είναι κατεστραμμένη.

• Το 1946 η Guzzi για να επιβιώσει κάνει το μέχρι πρότινος ανήκουστο. Παρουσιάζει ένα μικρό φθηνό 65cc μοτοποδήλατο. Για πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας εμφανίζεται δίχρονος κινητήρας. Το μοντέλο ονομάζεται Motoleggera 65, ενώ ο κόσμος το αποκαλεί Guzzino.

• Όσον αφορά τους μεγαλύτερους κυβισμούς το GTV 500 μετονομάζεται σε Falcone ένα πολύ ποθητό μοντέλο της εποχής που θα ανέβει ψηλά στο μοτοσικλετιστικό πάνθεον.

• Το 1950 γίνεται η πρώτη εταιρεία μοτοσικλετών στο κόσμο που έφτιαξε αεροσήραγγα στο εργοστάσιο του Mandello del Lario, στην προσπάθεια να δημιουργηθούν τα πρωτα αεροδυναμικά fering για μοτοσικλέτες.

• Σοκαρισμένος ο κόσμος των αγώνων του παγκόσμιου πρωταθλήματος είδε τη Moto Guzzi να αποχωρεί από το Grand Prix, γιατί είχε υποκύψει στο διαρκώς αυξανόμενο κόστος έρευνας και εξέλιξης αλλά και διατήρησης εργοστασιακής ομάδας.

• Μετά από 14 παγκόσμιους τίτλους στα 250cc και 350cc και 11 νίκες σε Tourist Trophy, μέσα σε 9 μόλις χρόνια, μη μπορώντας να εκμεταλλευτεί εμπορικά την επιτυχία στους αγώνες, αποχώρησε για να μην επιστρέψει ποτέ ξανά στα GP. To ημερολόγιο έγραφε 26 Σεπτεμβρίου 1957 και από τότε σε ότι αφορά τους αγώνες ταχύτητας η Guzzi δεν άλλαξε ποτέ σελίδα...

• Το 1964 σε ηλικία 74 ετών πεθαίνει ο Carlo Guzzi.

• To 1972 η εταιρεία χτυπάει ξανά κορυφή με την παρουσίαση της καλλίγραμμης Café Racer V7 Sport.
• Από τα τέλη τηςδεκαετίας του 60 ο εγκάρσιος V2 με άξονα στη τελική μετάδοση γίνεται το έμβλημα και σήμα κατατεθέν της Guzzi.

• To 1975 η 850Τ3 με 850cc και το διάσημο γεφυρωμένο σύστημα φρένων Integrale αποτελεί «θησαυρό».

• Το 1976 παρουσιάζεται η LeMans όπου η V850 LeMans πρόκειται να γίνει η πιο γνωστή από τις σύγχρονες Moto Guzzi.

• To 1992 παρουσιάζεται η Daytona 1000 και το 1994 η Daytona 1100 Sport.

• Το 2000 η εταιρεία περνάει στον έλεγχο της Aprilia Spa και λίγο αργότερα γιορτάζει τα 80ά γενέθλιά της. Το γιορτινό μοντέλο είναι το V11 Sport Rosso Mandello.

• Παρουσιάζονται το Café Sport και Ballabio, ενώ το Breva 750, το Griso 1100 και το σπορτίβικο MGS01 Corsa προστίθενται στη γκάμα και το νέο κεφάλαιο για την εταιρεία δεν αργεί να έρθει...

• Τον Δεκέμβριο του 2004 μαζί με την Aprilia περνάνε στον όμιλο Piaggio.

• To επόμενο έτος Breva V1100.

• To 2006 Griso 850, Breva 850, Norge 1200, California Vintage.

• Tον Μάρτιο του 2006 η απολύτως νορμάλ MGS-01, στους 2 αγώνες της κατηγορίας Formula 1 των Βattle of the Twins, επιβλήθηκε των Ducati, Honda, Harley αλλά κα Buell.






MOTO GUZZI RAID NORGE 2006

Με αφορμή την επέτειο των 85 χρόνων του εργοστασίου, 15 δημοσιογράφοι από όλο το κόσμο επανέλαβαν το ταξίδι που είχε κάνει ο Guiseppe Guzzi το 1928, από το Mandello del Lario στον Αρκτικό Κύκλο, τότε πάνω σε ένα Norge GT500, σήμερα πάνω στο Norge 1200cc.



Παραθέτω 2 αρθρά δύο διαδικτιακών μου φίλων του Graham και του Mike
από την Νέα Ζηλανδία και ένα δικό μου. Αποφάσισα να μην τα μεταφράσω στα ελληνικά ώστε να αποδοθεί καλυτερα το νόημα.
Ο τίτλος των άρθρων είναι "WHY RIDE A GUZZI ANYWAY?"


Mike:


1, They are pretty easy to tune, modify and fix
2, Reasonable resale if you buy the right models
3, You get to meet lots of other nutters on them
4, It's fun to point out to Harley riders the correct placement of a V-Twin
5, The tappet noise drowns out most complaints from the back seat
6, Reliability of a Boxer Twin, but with the fun engineered in, not out
7, No chain, clean hands (sorta)
8, Good spares supply, both aftermarket and factory if you can afford it
9, Great brakes from about '76 on
10, Who needs ten reasons?


Graham:


....Riding a Guzzi always reminds me of that horse. To feel it's power strokes when pulling and its easy lope when cruising has the big vee-twin communicate its soul to you in a way no buzzing or overly-smooth engine can ever do.

And the way it talks to you with a small cant to the right each time you blip the throttle at rest and when changing down through the 'box is a sensual delight only a transverse twin can give.
These are bikes with enchanting engines like no other, even getting smoother as the revs rise when others are starting to challenge your fillings. That they look awesome, are made of solid oak and handle like throroughbreds are icing on a rich cake indeed. I'm happy to endure a few shortcomings for all that.

I've experienced many bikes in my 48 years of riding, many technically superior, fast and with fine handling, but none that come close in terms of tactile charm. Just sorry it took me 43 years to discover them...



Me:


I was 5 years old when I remember my uncle (at that time he was around 40 years old) riding his beautiful Guzzi, silver in color, Le Mans II I think. I remember how much I liked the sound of it, and as I was growing up I had more often the opportunity to ride with him as a passenger. Many years ago after I finished my studies, the time had come for me to buy my first bike.

Moto Guzzi was a margue not so much known here and considering the economical problems that the factory faced, dealers did not support it and at that time I just had "forgotten" that Guzzi existed. So I bought me the BMW Scarver.

It was 3 years ago (didn't know even about the small Breva yet) that I had the opportunity, after so many years, to ride my uncle's Guzzi, that Guzzi with that perfect sound, a 23 years old model. I was so proud and happy and was thinking how much I would like to own such a bike. Then I saw in a greek motorcycle magazine Breva 750 and suddenly I decided to start saving money....Now, I am 30 years old and proud to have Breva 1100.

I must admitt that I was anxious about the technical support that Piaggio would provide. I didn't know if I should trust them or not!
Last week I had the first service done, the guys there where nice and helpful but I felt that, like me, they are now starting to learn about these bikes. I hope that everything will be ok. Guzzi bikes are so easily loved...

People in the street keep asking me how did I decide to make that "step" and buy a Guzzi, and I tell them that it was just a speak of the heart...





To άρθρο είναι αφιερωμένο σε όλους τους Έλληνες Guzzisti και σε όλους αυτούς που ονειρεύονται να γίνουν κάποια μέρα...όπως κάποτε και εγώ...


Bicilindrico
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2008, 01:24:14 μμ από Bicilindrico »
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Re: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 08:37:44 μμ »
Παράθεση από: "Bicilindrico"
You get to meet lots of other nutters on them

Δεν καταλαβαίνω κύριε τι εννοείτε?  

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Re: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 10:02:39 μμ »
Παράθεση από: "Dakota"
Παράθεση από: "Bicilindrico"
You get to meet lots of other nutters on them

Δεν καταλαβαίνω κύριε τι εννοείτε?  :lol:  
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Re: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 28, 2008, 01:46:38 μμ »
πολυ καλο.  
ετσι ενοιωσα και εγω οταν ακουσα τον κινητηρα της Ιταλιδας μου

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Road67

  • Επισκέπτης
Re: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 04:31:46 πμ »
Πολύ όμορφη ιστορία αρκεί να αναλογιστούμε και τις δυσκολίες εκείνης της εποχής οικονομικές και βιοτικές μα και την τόσο μεγάλη ανάγκη του κόσμου ν' αντλήσει κουράγιο απ' τον αθλητισμό (ενδεικτικά αναφέρω : Ιταλία / Γερμανία μηχανοκίνητος αθλητισμός, Αμερική ιπποδρομίες, Ελλάδα η δόξα του ξεχασμένου πια Εθνικού και του πάλαι πότε Ολυμπιακού που δίνει κουράγιο σε χιλιάδες νοικοκυριά). Δεν ήταν πάντα εύκολα για κανέναν, δεν έπαψαν όμως να είναι και ανοδικά. Μάυρες σελίδες έχουν όλοι στην ιστορία τους, της MG είναι η σύμπραξη έστω και αναγκαστική με το Μουσολίνι. Η ιστορία πάντως μαγευτική και γνήσιο τέκνο ανθρώπων και μιας εποχής που μοχθούσανγι' αυτό που επιθυμούσαν και που δεν τα έβρισκαν όλα έτοιμα κι αυτό ήταν μια ακόμη ώθηση γι' αυτούς. Και για όσους έχουν κάποια άποψη, κάπως παρόμοια ήταν κι η ιστορία του Enzo, μόνο που εκείνος αναγκάστηκε από νωρίς να περάσει υπό τη σκέπη ενός ομίλου. Προς τιμήν της η Guzzi που ποτέ δεν πρόδωσε τις αρχές και τα σχέδια της και τους κινητήρες της κατάφερε να μπει στη νέα χιλιετηρίδα αυτούσια, έστω κι αν λίγο μετά πέρασε κι εκείνη στην αγκαλιά της piaggio.

Carcano

  • Επισκέπτης
Απ: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 01:30:45 μμ »
Ειπαμε  :mg: και ξερη τσιαπατα....

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 03:52:49 μμ »
Τρεις Φίλοι......Μια Ιστορία.....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο

Εισαγωγή

Aquile στα ιταλικά σημαίνει αετός και ένας αετός στο ρεζερβουάρ μιας μοτοσικλέτας σημαίνει Moto Guzzi. Moto Guzzi σημαίνει δικύλινδρος V-90 μοιρών εγκάρσια τοποθετημένος, σημαίνει γνήσια ιταλική ψυχή πάνω σε 2 ρόδες. Από το 1921 μέχρι σήμερα... και για 85 χρόνια.



1 AquilΑ στα ιταλικά σημαίνει αετός

2 Moto Guzzi σημαίνει δικύλινδρος V-90 μοιρών εγκάρσια τοποθετημένος, σημαίνει γνήσια ιταλική ψυχή πάνω σε 2 ρόδες. Από το 1921 μέχρι σήμερα... και για 85 χρόνια.
Αμαρτία να μη ξαναβγάλουν άλλο μοτέρ αφού είχαν και παλιά !

 :fff:

 :bier: :bier: :bier:

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3479
Απ: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 01:37:05 μμ »
Συμφωνώ !
Ας έβγαζε και μονοκύλινδρο αγωνιστικό όπως παλιά η Ducati ...
Aς έβγαζε και ενα μεσαίο on-off και ενα πιο μεγάλο V7 και ...  ::helmet
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος stefi orf

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • IL CLUB DEGLI ILLUSI-MOTO GUZZI !!!
    • ..sto facebook..
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2010, 01:02:39 πμ από stefi orf »
IN IST WER DRIN IST !!!

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 15, 2011, 10:19:20 πμ »
γνωριζει κανεις ποια μοντελα βγηκαν επι εποχης ντε τομαζο?
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 29, 2011, 01:58:06 μμ »
γνωριζει κανεις ποια μοντελα βγηκαν επι εποχης ντε τομαζο?
μερικά ας πούμε όπως 750 S, 750S3, 850 Le Mans (Ι, ΙΙ, ΙΙΙ κτλ), 1000SP, 250άρια σε σειρά, V35, V50 κτλ..
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1322
Απ: Τρεις Φίλοι...Μια Ιστορία....Ένας Αετός.....Ένα Εργοστάσιο..
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 12:01:25 πμ »
 :mg: για πάντα.. 

Οσο περνάει ο χρόνος, όσο περισσότερο χάιρομαι για την επιλογή....

 :mg:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2012, 12:03:12 πμ από Vagpap »
This is Toumba.....