Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Σεπτεμβρίου 18, 2019, 10:47:25 μμ

Αποστολέας Θέμα: Imola Restoration Diary  (Αναγνώστηκε 8740 φορές)

Αποσυνδεδεμένος necrofilos

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 99
Imola Restoration Diary
« στις: Ιουνίου 05, 2010, 10:41:32 μμ »
Οι περισσοτεροι γνωριζετε περι τινος προκειται... Ετσι θα μπω κατ' ευθειαν στο ψητο... :D
Το μηχανακι που θα γινει η ανακατασκευη ειναι αυτο...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs634.snc3/31819_1277509150971_1627267882_654719_5323851_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs544.ash1/31819_1277510311000_1627267882_654721_7902775_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs604.snc3/31819_1277509910990_1627267882_654720_7969517_n.jpg

-Παρασκευη 4 Ιουνιου 2010

Το Imola εφτασε σπιτι...πλυθηκε και ψεκαστηκε αντισκουριακο στις βιδες του.
Επιπλεον βγηκε το τεποζιτο και η σελα...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs321.snc3/28669_1284390643004_1627267882_672860_967098_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs301.snc3/28669_1284390683005_1627267882_672861_6852898_n.jpg

Ειχε νυχτωσει και δεν προλαβα και πολλα... Μου πηρε πολυ χρονο να την χαζευω... :wub:

-Σαββατο 5 Ιουνιου 2010

Ξεκινησα να λυνω το κουστουμι... Το μηχανακι ηταν σε αυτη την κατασταση

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs321.snc3/28669_1284390563002_1627267882_672859_1158662_n.jpg

Εβγαλα πισω φτερο,μπροστα φαναρι,μπροστα φτερο,την μπαταρια,το φιλτροκουτι... Οι βιδες αρχειοθετηθηκαν ενω παντα διπλα μου υπαρχει χαρτοταινια και ενα στυλο...  :anigrin: Παραδοξος η πισω τρομπα δουλευει, ενω η μπροστα σαλεψε μετα απο αρκετη προσπαθεια. Καθε λυσιμο που κανω με ξαφνιαζει ευχαριστα...Πραγματα που τα ειχα διαγραψει και υπολογιζα καινουργια στον προυπολογισμο,δειχνουν να δουλευουν ή τουλαχιστον να ειναι επισκευασιμα...Ελυσα την γκαζιερα και την λαδωσα, καθως και επλυνα εξωτερικα τα καρμπυρατερ με βενζινη και πινελακι (dell'orto 26 flat slide). Ελυσα τα ψευτοκαπακα και εβαλα fillerakia στα διακενα βαλβιδων χιαστη ετσι ωστε να μετακινηθει πιο ευκολα.Με τριτη στο κιβωτιο το τσουλησα...Ολα δειχναν να δουλευουν ρολοι ενω εντυπωσιαστηκα με την κατασταση που βρισκονταν οι κεφαλες...Ηταν αψογες!!! Θα θυμησω οτι το μηχανακι ηταν απο πρωτο χερι (θειος μου-αγορα 1983) ενω απο τουμπες,εχει φαει μονο μια σε ολη την διαρκεια της ζωης της και αυτο απο το stunt... Μπηκα σε σκεψεις να μην αγορασω δευτερο μηχανακι για ανταλλακτικα,μιας και που τα περισσοτερα επισκευαζοντε. Αυτην την στιγμη εχω φτασει να ειμαι με σκελετο,μοτερ-διαφορικο,πλεξουδα και ολοκληρο μπροστινο... Αυριο,αν δεν το ξενυχτησω ασχημα,θα κατεβει το μοτερ και θα βγει η πλεξουδα...Θα ακολουθησουν φοτογραφιες... :ok:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 05, 2010, 10:43:03 μμ από necrofilos »

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 05, 2010, 11:57:51 μμ »
Μπράβο ......filos  :thumbsup: Καλή συνέχεια σου εύχομαι :luigi:

αλλά μωρ' αδερφάκι μου αυτό το νικνέιμ σου πολύ ανατριχιαστικό είναι, κάνε κάτι :oops:

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 521
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 06, 2010, 08:47:50 μμ »
Βιβλίο συνεργείου (Service manual) για τα βασικά V35 και V50 (στα γαλικά):
http://www.guzzitek.org/atelier/pb/350_650/V35V50_Atelier(F).pdf

Βιβλίο συνεργείου (Service manual) για τα βασικά V35, V50, V65 και V75 (στα ιταλικά):
http://www.guzzitek.org/atelier/pb/V35V50V65V75PA_Atelier(I).pdf

Βιβλίο συνεργείου (Service manual) για τα βασικά V35ΙΙ, V35 Imola, V35C, V50III, V50 Monza, V50C, V65 και V65SP (στα γαλικά):
http://www.guzzitek.org/atelier/pb/350_650/V35V50V65_Atelier(F).pdf

Βιβλίο συνεργείου (Service manual) συμπληρωματικό για τα V35, V35 Imola ΙΙ, V50, V50 ΙΙ, V65 Lario (στα ιταλικά):
http://www.guzzitek.org/atelier/pb/350_650/V35I2_V50M2_V65L_Atelier(I).pdf

Βιβλίο συνεργείου (Service manual) συμπληρωματικό για τα V35 ΙΙΙ, V75 (στα γαλικά):
http://www.guzzitek.org/atelier/pb/V353_V75_Atelier(F).pdf

Κατάλογος ανταλακτικών για V35 II από 1981-1985 στα αγγλικά (δυστυχώς χωρίς το Imola):
http://www.guzzitek.org/parts_list/pb/350_500/V35_2_1981-1985_PL(GB).pdf

Διάγραμμα ηλεκτρικών για V35 Imola 1985:
http://guzzitek.org/schemas_electriques/pb/350_650/V35I2V50M2V65L_1985_Serie2.gif

Βιβλίο ιδιοκτήτη V35 Imola στα ιταλικά:
http://guzzitek.org/utilisation/pb/V35Imola_011980Util(I).pdf

Βιβλίο ιδιοκτήτη V35 ImolaΙΙ στα ιταλικά:
http://guzzitek.org/utilisation/pb/V35I2_V50M2_V65L_85Util(I).pdf

Καλή τύχη :luigi: :mg:

Carcano

  • Επισκέπτης
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 07, 2010, 09:02:23 πμ »
Το μηχανάκι δεν μοιαζει να ειναι σε τοσο κακη κατασταση...

εχω "σωσει" πολυ χειρότερα απ αυτο....

ξεκινα με τα βασικα ....με υπομονη...καθάρισε τα ολα και μην βιαστεις να το βαλεις μπροστα πριν καθαρισεις/αλλαξεις ολα οσα πρεπει....

για οτι βοηθεια χρειαστεις....εδω είμαστε....

Αποσυνδεδεμένος necrofilos

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 99
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 16, 2010, 11:54:41 μμ »
-Κυριακη 6 Ιουνιου 2010

Αφαιρεθηκαν μπαταρια, καρμπυρατερ, πλεξουδα... Υστερα το μοτερ ψεκαστηκε με βενζινη απο πιστολι, ενω επαισε και πινελακι... :thumbsup:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs510.ash1/30119_1285131061514_1627267882_675377_4754015_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs550.snc3/30119_1285131181517_1627267882_675378_1311037_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs550.snc3/30119_1285131221518_1627267882_675379_5493046_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs550.snc3/30119_1285131261519_1627267882_675380_7257366_n.jpg

Λιγο αργοτερα... κατεβασα το μοτερ απο το πλαισιο και συνεχισα την περιποιηση...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs510.ash1/30119_1285131301520_1627267882_675381_8224660_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs530.snc3/30119_1285131381522_1627267882_675382_1425418_n.jpg


-Πεμπτη/Παρασκευη 10/11 Ιουνιου 2010


Ανελαβα το πλαισιο....(Α,ρε Tonti  :notworthy:)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs530.snc3/30119_1291128011434_1627267882_691066_5242706_n.jpg

Στοχος ηταν να μην υπαρχει ιχνος σκουριας...ετσι, τα γυαλοχαρτα πηραν φωτια...θελω να μεινει σκετο σιδερο ετσι ωστε να μπει εποξικο ασταρι... Αποτελεσμα,ουτε στα εγγονια μου δεν θα βγαλει σκουρια... :bier:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs530.snc3/30119_1291128211439_1627267882_691070_671182_n.jpg

(δεν εχω τελιωσει ακομα)

Ετσι, με αυτα και με αυτα, το μοτερακι εμεινε μονο του...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs530.snc3/30119_1291128171438_1627267882_691069_587425_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs510.ash1/30119_1291128131437_1627267882_691068_6013584_n.jpg

και εγω με ενα καρο πραγματα...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs510.ash1/30119_1291128091436_1627267882_691067_3276754_n.jpg

Επομενως σταθμος ειναι το μοτερ να επισκευθει τον μαστορα...
...Εχω αργησει,το ονειρο ηταν να παω διακοπες τον Αυγουστο ή να προλαβω το επομενο 36ωρο.... ???
Πρεπει να επιταχυνω το project...Μεχρι στιγμης ολα οκ :luigi:

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 17, 2010, 12:03:59 πμ »
Ωραίος φίλε!!! Σε παρακολουθούμε!!!

Προχώρα γερά!


 :bier: :bier: :bier:

 :mg:

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 17, 2010, 01:09:54 πμ »
 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Αποσυνδεδεμένος kostas_patra

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 84
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 17, 2010, 08:57:20 πμ »
μεγάλε, το χεις το αντικείμενο!
καλή συνέχεια
όταν χρειαστείς ανταλλακτικά ρίξε μια φωνή, ίσως χρειαστώ και εγώ μερικά ακόμα
Πάλι σας χάλασε κύριε η αρχαιολογία;

Carcano

  • Επισκέπτης
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 17, 2010, 10:49:02 πμ »
Πολυ καλα το πας....

σου ειπα δεν θελει πολλα το μοτορι...

Καλη συνεχεια...και με το καλο να το δουμε εν κινηση....

FANIS

  • Επισκέπτης

Αποσυνδεδεμένος necrofilos

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 99
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #10 στις: Ιουλίου 12, 2010, 11:25:06 μμ »
-Σαββατο  26 Ιουνιου 2010

Εγινα ιδιοκτητης του monza (εκεινου απο το car.gr) με στοχο να γινει το donor bike μου για την επιτευξη του στοχου μου...Μπηκε και αυτο στην αυλη και λυθηκε με συνοπτικες διαδικασιες...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs127.snc4/36719_1312105335854_1627267882_739489_1922216_n.jpg

(ο παππους παντα εκει να με κραζει...''τσαμπα παιδευεσαι...δεν χρειαζοντε ολα αυτα που κανεις...'')

Το μοτερ κατεβηκε,λυθηκε και εγω εμεινα ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα... Χρειαζεται πραγματα αλλα οχι τοσο υπερβολικα οσο το μοτερ του Imola. Η παραγγελια ξεκινησε και βρισκομαι στην φαση της αναμονης... Το θετικο ειναι οτι μιλαμε πλεον για 500cc μοτερ εντος του ''Imola Block''. Το μηχανακι ειχε αρκετα αλλα ανταλλακτικα που χρειαζομουν και μπορω να το συμπεριλαβω στις εξυπνες αγορες μου...

-Σαββατο 3 Ιουλιου 2010

Μετα απο ατελιωτες ωρες τριψιματος... πρεπει να ξεπερνουν τις 20+ (...και εχω ακομα...!!!!). Εποξισα το πλαισιο (μεγιστη προστασια) και εριξα χρωματιστα καλυπτικα ασταρια, ετσι ωστε να εχω εντονες αποχρωσεις...
Το Imola θα βαφτει σε Ασπρο/Μαυρο με τα γνησια αυτοκολλητα του  :thumbsup:
Τα χρωματα που εχω επιλεξει ειναι το Λευκο της Audi (δυστηχως Audi) μιας και που μετα απο ατελιωτες ωρες ψαξιματος και συζητησεων με τεχνικους χρωματων κατελληξα οτι αυτο μπορει να μου δωσει το αποτελεσμα που θελω...(μη μεταλλικο). Το μαυρο θα ειναι βασικο...χωρις συνταγη, απλα το μαυρο που χρειαζοντε οι αποχρωσεις  - σκετο - . Κατι σαν την μαυρη μπιλια του μπιλιαρδου (μη μεταλλικο) .
Τα χρωματα θα ειναι συμβατικα , καλυτερη καλυπτικοτητα,λαμψη. Τα οποια εχουν καταργηθει λογω κακης συστασης προς το περιβαλλον και ειναι παρανομα  :fff: .Τα χρωματα που βαφοντε σημερα ειναι υδατοδιαλυτα. Το βερνικι που θα χρησιμοποιηθει ειναι αντιχαρακτικο , δεν την ακουει ουτε απο το φερμουαρ...  :thumbsup:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs048.ash2/35751_1312107455907_1627267882_739491_3313819_n.jpg

Πλαισιο...(θα βαφτει μαυρο...και ισως να ματαρω το βερνικι για Satine αποχρωση)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs048.ash2/35751_1312107575910_1627267882_739494_400327_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs088.snc4/35751_1312107535909_1627267882_739493_2233548_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs088.snc4/35751_1312107495908_1627267882_739492_7027849_n.jpg

Η μαυρη αχνα που φαινεται στο λευκο ασταρι ειναι οδηγος...βοηθαει στο να εχουμε απολυτη flat επιφανεια και χωρις οψη πορτοκαλιου (Το συχαινομαι  :mad:)

Να ζητησω συγνωμη αν μπηκα σε ''πολυ λεπτομερια'' αλλα σκεφτηκα οτι ισως αυτα βοηθησουν τους επομενους που θα θελουν να κανουν ενα βαψιμο στο δικο τους μηχανακι...

- Σαββατο-Δευτερα 10-12 Ιουλιου 2010

Ασχολουμαι με την λεπτομερια...που κανει και την διαφορα...Μανετες,stunt,βαση σελας,βασεις φλας κτλ κτλ... ολα τριβοντε ενα ενα και ετοιμαζοντε για βαφη....Αναμενω ανταλλακτικα για να δεσω το μοτερ , να το στειλω αμμοβολη και τα σαπουνια για να αρχισω τα βουρτσαρισματα...Συνεχιζω πυρετοδως τα βαψιματα...

Εχω βγει εκτος χρονου και πραγματατικα πολυ εκτος προυπολογισμου...Ομως νιωθω οτι το αποτελεσμα θα ειναι ψυχεδελια... Πιστευω οτι στο τελος θα παρω ολη την ικανοποηση και την χαρα... (και οι δικοι μου ανθρωποι τα δανεικα που τους εχω παρει) :hehe:

 :mg:

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #11 στις: Ιουλίου 13, 2010, 01:18:35 μμ »
Προβλέπω να μας πέφτουν τα σαγόνια όταν τελειώσει με το καλό.  :luigi:

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #12 στις: Ιουλίου 13, 2010, 08:31:58 μμ »
Επειδή δεν πολυγράφουμε δεν σημαίνει ότι δεν σε παρακολουθούμε  ::helmet

 :hehe:


Δώσε φίλε δώσε!! Περιμένουμε με αγωνία!!!
 :luigi:

 :mg:

Αποσυνδεδεμένος necrofilos

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 99
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #13 στις: Ιουλίου 17, 2010, 04:57:43 μμ »
-Δευτερα 12 Ιουλιου 2010

Ο σκελετος Βαφτηκε...  :thumbsup: :D :thumbsup:
Satine αποχρωση κ μια ελαχιστη γυαλαδα παραπανω απο το μαμα... (επιθυμιτη)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs063.snc4/34504_1317782957791_1627267882_750320_5504974_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs063.snc4/34504_1317782997792_1627267882_750321_1037653_n.jpg

Δυστηχως απο την φοτο δεν φαινεται τιποτα...  :oops:

-Σαββατο/Κυριακη 17/18 Ιουλιου 2010

Αυτο το σουλου ειναι το σουκου του γυαλισματος...
Εχω ξεκινησει με τα ψευτοκαπακα...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs152.snc4/36938_1318301210747_1627267882_751586_6550086_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs132.snc4/36938_1318301050743_1627267882_751582_6827739_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs072.ash2/36938_1318301090744_1627267882_751583_4376077_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs152.snc4/36938_1318301130745_1627267882_751584_5700194_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs072.ash2/36938_1318301170746_1627267882_751585_2630167_n.jpg

Homemade γυαλισματακια...  :thumbsup:
Παζαρευω να γυαλισω το ψαλιδι και το διαφορικο... :think:

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Imola Restoration Diary
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 17, 2010, 08:03:48 μμ »
συνέχισε την όμορφη δουλειά!
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου