Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιουλίου 19, 2019, 10:46:17 πμ

Αποστολέας Θέμα: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"  (Αναγνώστηκε 8808 φορές)

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #15 στις: Νοεμβρίου 13, 2010, 09:48:26 μμ »
Το οδήγησα σήμερα και έχω να πω ότι κόντεψα να καταπιώ τη γλώσσα μου. Αν είχε πλαϊνό σταντ και πιο μαλακή γκαζιέρα θα νόμιζες ότι είναι μοντέλο 2000.  :oo

Φαντάζομαι τη ζημιά πρέπει να έκανε το 1978.....

Θέλω και γω ένα παλιό Guzzi.  :shame:

Τυχεράντζα  :thumbsup:



υ.γ. Αφού έχεις ρε παλιογκούτσι  :hehe:

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1190
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #16 στις: Νοεμβρίου 13, 2010, 10:28:42 μμ »
Το 850 Le Mans που πρωτοπαρουσιάστηκε στα μέσα του 1975, αλλά άρχισε να πουλιέται απο τον Νοέμβρη του ίδιου έτους σαν μοντέλο 1976, (συνηθίζεται αυτό μέχρι τις μέρες μας στο χώρο auto-moto), πήρε αργότερα το υποκοριστικό άσσος για να ξεχωρίζει από τα μεταγενέστερα Le Mans II, III, IV.
Προφανώς το Mandello δεν μπορούσε να ξέρει από την αρχή την επιτυχία των Le Mans ώστε να το ονομάσει I υπονοώντας ότι θα ακολουθήσουν και άλλα...

Το «άφιλτρος» υποθέτω ότι του κόλλησε εντός εποχής ή μεταγενέστερα, μόνο σε μας στη Ελλάδα (ενώ το άσσος είναι διεθνές παρατσούκλι), παραπέμποντας στο άλλο σουξέ στο χώρο του, τον Ασσο του Παπαστράτου, τον άφιλτρο. 
Άφιλτρος θα μπορούσε να λέγεται όχι γιατί δεν έχει φίλτρο λαδιού γιατί έχει (ήταν το πρώτο από τα Tonti frames που φόρεσε, το τελευταίο που δεν είχε ήταν το 750 S3) αλλά γιατί είναι το πρώτο της σειράς που βγήκε από το εργοστάσιο χωρίς φίλτρο αέρα. Στην ουσία το μόνο που μπορούν να συγκρατήσουν οι μαμίσιες σίτες των φιλτροχοανών που φοράει είναι μικροί βράχοι. Μια φορά βρήκα στο δεξί καρμπυρατέρ μια κάλτσα που είχα κάτω από τη σέλα για μικροσκουπίσματα...
Την ίδια τακτική κράτησε και το Le Mans II που επίσης έχει τα ίδια 36άρια και φιλτροχοάνες ενώ στο III, μπήκε καλά μελετημένο σύστημα φίλτρου αέρα που σε συνδυασμό με τις βελτιωμένες εξατμίσεις και τις μικρές διαφορές στις κεφαλές έδωσε 4 περιπου άλογα επιπλέον....
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5178
  • ut tensio, sic vis
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #17 στις: Νοεμβρίου 13, 2010, 10:34:36 μμ »
μαθήματα ιστορίας...  :thumbsup:



Μια φορά βρήκα στο δεξί καρμπυρατέρ μια κάλτσα που είχα κάτω από τη σέλα για μικροσκουπίσματα...

 :ha:

αυτό είναι που λένε καίει τις κάλτσες του...
ex...

v11cafe

  • Επισκέπτης
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #18 στις: Νοεμβρίου 13, 2010, 10:35:56 μμ »
Αφου λεει ο Πετρος οτι εχει φιλτρο ως ιδιοκτητης...εχει
για την γκελα μου...παω να πω το "πατερ υμων" 100 φορες
και να διαβασω τεχν. χαρακτηριστικα Moto Guzzi 70-80 20 φορες :shame:

θα μεινω στην ιδια ταξη μου φαινεται :?
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 14, 2010, 12:13:03 πμ από v11cafe »

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #19 στις: Νοεμβρίου 14, 2010, 01:15:32 μμ »
Καλημέρα!

"Μείνεις" δε "μείνεις", να παραδώσεις τα βιβλία σου...

Θα θυσιαστώ και θα πάρω αυτό που γράφει "Formula", έστω και κόκκινο.

Το νόημα της θυσίας   
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #20 στις: Νοεμβρίου 15, 2010, 04:16:27 μμ »
θα ηθελα να ευχαριστησω τον Bici
που μου εκανε την τιμη να οδηγησω τον Ασσο του τον αφιλτρο

ειναι καποιες στιγμες, στη ζωη, που δεν τις ξεχνας ποτε
μια απο αυτες θα ειναι για μενα το μεσημερι του Σαββατου 13/11/2010

Δημητρη  :notworthy: :bier:




ΥΓ. ενα μεγαλο ευχαριστω και στον Ντακοτα, που με κινδυνο της ζωης του, αποθανατησε την παραπανω στιγμη :D

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #21 στις: Νοεμβρίου 15, 2010, 04:30:35 μμ »

ΥΓ. ενα μεγαλο ευχαριστω και στον Ντακοτα, που με κινδυνο της ζωης του, αποθανατησε την παραπανω στιγμη :D


ΚΑΙ...? :think:



που ναι τες...?
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #22 στις: Νοεμβρίου 15, 2010, 07:50:29 μμ »
Σίμο ανεβάζεις τον πήχη πολύ και θα περιμένουν καμιά παραγωγή τύπου Spillberg.  :hehe:

Θα περιμένετε λίγο ακόμα μαζεύω το υλικό. Θα ακολουθήσει ξεκαθάρισμα - επεξεργασία - μοντάρισμα - μπαλατζάρισμα και παρουσίαση.  :luigi:

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #23 στις: Νοεμβρίου 15, 2010, 07:53:44 μμ »
Σίμο ανεβάζεις τον πήχη πολύ και θα περιμένουν καμιά παραγωγή τύπου Spillberg.  :hehe:

Θα περιμένετε λίγο ακόμα μαζεύω το υλικό. Θα ακολουθήσει ξεκαθάρισμα - επεξεργασία - μοντάρισμα - μπαλατζάρισμα και παρουσίαση.  :luigi:

Μην ξεχάσεις να βγάλεις το ντεπόζιτο.... :hehe: :hehe:


Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #24 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 10:16:19 πμ »
Σιμο,

τι να τον κάνω αν τον χαίρομαι μοναχός μου ωρέ; Έτσι η χαρά είναι διπλή!! Ο άτιμος πως στρίβει και πως φρενάρει...
Θέλω integrale!!
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #25 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 10:23:33 πμ »
Καλημέρα!

Κι εγώ ακόμα περιμένω τηλέφωνο
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #26 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 10:25:22 πμ »
Καλημέρα!

Κι εγώ ακόμα περιμένω τηλέφωνο
θα σου τα πω αφού βγώ βουνίσια στριφτερή διαδρομή (μετά το σέρβις που θα κάνω το ερχόμενο Σάββατο). Α Ν Υ Π Ο Μ Ο Ν Ε!
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #27 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 10:39:58 πμ »
Βάζω "Βύσμα" κι έτσι δε θα με κατηγορήσουν ΠΑΛΙ για σπαμ και λοιπά, αλλά κανόνισε τότε να έχεις χρόνο να σου πω διάφορα. Περίμενε.

Άσσος, Moto Guzzi, Le Mans. (για anti-spam)

Και κάνε μου τη χάρη, να μη μάθει ο κόσμος το νονό. Όχι γιατί θα έχουμε άλλα.
Και τώρα ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ. Και αν νομίζεις οτι είναι απρεπές, κόφτο. Αλλά εγώ θα το πω. Απλά ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ.


Έχω ένα φίλο που είναι κάτοχος Άσσου. Πάντα τον ήθελε.
Δυστυχώς περνάει μια πολύ δύσκολη περίοδο που θα τον σημαδέψει. Ανεξίτηλα και για όλη του τη ζωή.
Του είπα. Μην ξαφνιαστείς αν κάποιο βράδυ, αργά, μόνος, αρχίσεις και του λες για τη ζωή σου.
Μην ακόμα ξαφνιαστείς αν τα δάκρυα για την κατάσταση που θα πέφτουν στο ρεζερβουάρ ενεργούν ως booster καυσίμου.
Μην παραξενευτείς αν το σίδερο αποδειχτεί καλύτερο "αυτί".

Και μην απορήσεις αν σε βοηθήσει, όχι να ξεπεράσεις, αλλά να μάθεις να ζεις με τη μαχαιριά σου.
Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί μετά απο μέρες που μιλήσαμε με πλάκωσε στα καντήλια και τα βρισίδια.

Δεν μπορώ να καταλάβω. Απλά     
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #28 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 10:49:20 πμ »
αχ βρε Ι.t.Α ........
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #29 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 11:02:32 πμ »
Τι πάλι; Τι έγινε τώρα; Πάλι μπαλαμούτι;

Και κόψτε τα καλά λόγια γιατί θα "χειροτερέψει η γραφή"!


Α! Ξέχασα. Προς "Βουνίσιο":
Στο βουνό, να προσέχεις γιατί δεν έχει "ανοιχτό" κι ελέυθερο άξονα. Ιδιαίτερα στα κατεβάσματα, μιας και ότι ανεβαίνει, κατεβαίνει. Επίσης να προσέχεις μη βράσουν τα νερά στο integrale. Επίσης να ακουμπάς συχνά τα γονατάκια σου στις κεφαλές. Γιατί; Έτσι!

Ακόμα, να προσέχεις μην πλακωθείς στα βρισίδια που ακόμα δεν έχεις ελευθερώσει ότι ελευθερώνεται 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 16, 2010, 11:08:25 πμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!