Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Μάρτιος 26, 2019, 06:40:53 μμ

Αποστολέας Θέμα: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"  (Αναγνώστηκε 8133 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 11:11:51 πμ »

Ακόμα, να προσέχεις μην πλακωθείς στα βρισίδια που ακόμα δεν έχεις ελευθερώσει ότι ελευθερώνεται 
μου φαίνεται πρέπει να πιούμε καφέδες...

(τσίμπησε ο μητσάκος)
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 11:14:41 πμ »
Να πω οτι στο έχω πει;

Παιδιά τελικά είναι ωραίο να έχεις Βύσμα. Λες οτι θες και δε σε κόβουν. Άσχετο!

Που λες, έχω που φωνάζω εδώ και καιρό.

Δεν ξέρω κανέναν "Μητσάκο". Μητσάκη, ναι!

Εγώ ξέρω το Δημήτρη
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #32 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 11:27:12 πμ »
Δεν χρειάζονται "βύσματα". "Ό,τι ελευθερώνεται", έχει άμεση σχέση με το "στρίβειν και πλαγιάζειν". Αλλά ας μη κουράζουμε άλλο τους φίλους. Περαιτέρω ανάλυση μεταξύ μας θα γίνει προφορικά.
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #33 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 11:31:41 πμ »
Το νου σου
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #34 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 04:02:11 μμ »
Σιμο,

τι να τον κάνω αν τον χαίρομαι μοναχός μου ωρέ; Έτσι η χαρά είναι διπλή!! Ο άτιμος πως στρίβει και πως φρενάρει...
Θέλω integrale!!

απο το Σαββατο αναρωτιεμαι,  :think:
γιατι δεν το βαζουν στα "συγχρονα" μοντελα

ειχαν ενα συστημα τοτε
το οποιο εκθιαζουν οι δοκιμαστες του ειδικου τυπου τωρα
σε μοντελα που εχουν οι αλλοι (βλ. Honda, Bmw κτλ)


Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #35 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 04:17:55 μμ »
θα σου πω
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7929
  • Minority Report
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #36 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 04:20:55 μμ »
θα σου πω


Να του πεις.

Αν θες ομως, ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ, να σε καταλαβει αυτος που θα του πεις κι οποιος αλλος διαβασει.   :pray

Διαφορετικα,....πανω δεξια...πατα ενα κουμπι που λεει "chat",....και πεστα "ελευθερα".
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5174
  • ut tensio, sic vis
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #37 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 05:31:29 μμ »
Ναι να του πεις και να μου πεις και μένα...

Γιατί το αναρωτιέμαι εδώ και καιρό...

όταν έμαθα ότι πρώτη η Γκούτσι Ιντεγκράλε... και φούμαρον η Χόνδα...



αλλά να το πεις όπως σου λέει ο Ζόρνταν...


και επειδή είσαι αντιδραστήρας, για να το πεις έτσι πρέπει να σου πουν: πέστο όπως θες... (πως λέμε al pesto* )



*επειδή μαθαίνω και Ιταλικά...  :hehe:
ex...

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #38 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 06:03:52 μμ »
Έτρεχα στη δουλειά.

Είναι άλλο τα τεχνικά και άλλο τα εσώψυχα. Και άμα λάχει το κάνω και πολύ κατανοητό. Το θέμα είναι να γνωρίζει ο άλλος.  

Λοιπόν.
Δεν θα μπούμε σε υψηλή τεχνική. Αρχή με λίγο spam.
Μα καλά βρε mourat, είναι δυνατόν να ξέρεις εσύ καλύτερα, απο ολόκληρο διευθυντή πωλήσεων και κοροϊδίας. Στη συνέντευξη, καμία κουβέντα για integrale. Μόνο οτι μας βολεύει, αλλά αυτό είναι άλλη ιστουάρ....

Πάμε λοιπόν.
Το πιο πάνω σύστημα, απαιτεί να το συμηθίσεις, άρα χρόνο, άρα πίστη, άρα "πάντρεμα" με τη μοτοσυκλέτα σου. Άρα μοτοσυκλέτα όχι κατανακλωτικό προϊόν. Δεν το θέλουμε.

Αν πούμε οτι είσαι ιάπων, ή οτιδήποτε, αν θες να έρθεις σε "μας", ίσως να εμποδιστείς απο αυτή την ιδιαιτερότητα που έχει το Guzzi και να αποθαρυνθείς. Δε το θέλουμε αφού προσπαθούμε να μοιάζουν οι δικές μας με των άλλων και να διαφοροποιούνται σε άλλους τομείς (πετσάκι στο μπιτόνι βλέπε v7 racer). θέλουμε να μην είναι τρομερά διαφορετικές, άρα εύπεπτες και αποδεκτές.

Με την τότε συνδεσμολογία, ίσως και να υπάρχει πρόμπλεμ. Πρόσεξες στο πλάϊ και πίσω ένα μαύρο πράμα; Λέγεται κατανεμητής και είναι μηχανικός (με ελάσματα και τρύπες). Μπορώ πολλές ιστορίες να σου πω, αλλά μια και με προειδοποιήσανε, δεν το κάνω. Χοντρικά το εν λόγω πράμα κατανέμει την πίεση απο το ποδόφρενο 70-30% μπρος-πίσω (αριστερά). Τι γίνεται με τον άλλο μπροστά Δίσκο που παίρνει το 100% απο το χέρι; Πρόβλημα.
Θέλει και άλλο 'ζύγισμα' η μοτοσυκλέτα...

Ο μύθος (;;;; είναι όμως;;; χαχαχααχαχα)μ θέλει στο υπόγειο, έτοιμο σχεδόν ένα σύστημα έμπνευσης Dr John Witner, που τα παντρεύει όλα... Τα συμπεράσματα δικά σου...

Ακόμα, κακά τα ψέματα, έχει κάποια προβλήματα, όπως το φρενάρισμα πανικού με το μπροστινό με "λίγα', όπου το μπλοκάρισμα και η αγορά οικοπέδου -ελπίζω να είναι κατανοητή αυτή η φράση, είναι επερχόμενη.

Άτιμη δουλειά, δεν με αφήνει... Άσχετο!

Δεν ξέρω πια τι γίνεται με θέματα πατέντας. Πάντως αν ήταν να κάνουν μια τέτοια κίνηση, ίσως θα έπρεπε να ασχοληθούν και με τα ηλεκτρονικά που είναι must σήμερα.
Ακόμα, θα πρέπει να αλλάξουν ίσως το μηχανισμό κίνησης και να φέρουν τα πάντα στο χέρι, ισχύει ο παραπάνω μύθος!
Και επειδή δεν προλαβαίνω, το σίγουρο είναι οτι σήμερα θα πρέπει να γίνει επανασχεδιασμός του συστήματος για να ταιριάζει με τις "σημερινές" μοτοσυκλέτες. Άσε που το έχουνε για πολύ τουριστικό... Όταν όμως ΕΣΥ ο ΑΝΑΒΑΤΗΣ θελήσεις να σωθείς τότε, τότε κουκλίτσες μου ξερώλες το integrallaκι είναι εκεί. Και στο βρεγμένο σημείωσε.

Μετά, σκέψου. Την απάντηση την έδωσες με την ερώτησή σου. Ποιοί το 'φοράνε", με άλλη μορφή και ενέργεια, αλλά γεφυρωμένο το δικό μας, γεφυρωμένο και των άλλων. Απλά οι άλλοι είναι οι καλοί, ενώ εμείς τα "λοιμά".

Και αν "ακούει" ο Οil and Fuel, ας επέμβει.

Φεύγω, αλλά στη διάθεσή σας για επεξηγήσεις. Εντάξει, ήταν αρκετά βατό και κατανοητό κυρ-αστυνόμε;;

Ελπίζω  
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #39 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 06:51:14 μμ »
H Honda, είχε απο χρόνια το δικό της, πολύπλοκο όμως.
Θυμηθείτε κάτι CBR 1000 F παλιά, με τα ολόσωμα φέρηνγκ, που έγραφε Dual κάτι, απο παλιά. Το τελειοποίησε στο VFR 800 και στα varκαντέρω. Μετά ακολούθησαν όσα υπόλοιπα. Αλλά έχει πάντα τη ρετσινιά του "τουριστικού".

Tο δικό μας είναι απείρως πιο απλό, (ανάλυση αλλώτε στα τεχνικά -αργώ αλλά μαθαίνω...). Η απλότητά του είναι βέβαια συγκριτική σε σχέση με των άλλων. Αλλά υπάρχει και ένα άλλο πρόβλημα νομικό. Η μοτοσυκλέτα ΠΡΕΠΕΙ να έχει ΔΥΟ κυκλώματα φρένων. Ίσως έτσι να δικαιολογείται η κουβαροειδής συνδεσμολογία των άλλων αλλά και η ιδιομορφία του δικού μας...

Υπάρχει όμως άνθρωπος που του τα έχουν συνδέσει ΟΛΑ στο χέρι. Και δουλεύει. Όνομα δε λέω, γιατί είναι λεπτό το θέμα.

Λυπάμαι για το αποσπασματικό και περιορισμένο αλλά δουλειά γαρ. Αν έχετε ερωτήσεις, ξανακαλώ τα μεγάλα Όπλα, Οil and Fuel, που τα τεχνικά τα έχει για πλάκα. Αν θέλετε και κάτι άλλο, το βράδυ που θα είμαι πιο "άνετα"...

Ε, ρε καλά λένε οτι τα Άσυλα τα καλά διανυκτερεύουν
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 06:59:40 μμ »
το συστημα αυτο συγγενευει με το συστημα που φορουσαν οι vespa-cosa κι εκανε τους βεσπομηχανικους που ηταν ασχετοι να βριζουν και τους γνωστες να υμνουν?
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 07:07:16 μμ »
Δεν ξέρω για vespa. αλλά αυτό δεν είναι καινούριο.


Άσχετο. Spont, τι έπαθες το πρωΐ; Θυμήθηκες κάτι;;;

Μάλλον
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 07:10:24 μμ »
τη γενναιοδωρια μερικων σπανιων και χαρισματικων :shame:
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #43 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 08:08:12 μμ »
Astrahan και που είσαι ακόμα. Ας πούμε ψάξου για μονόμπρατσο....

Και τώρα που σε μπάσανε στην ίντριγκα, εκεί να δεις. Εκεί να δεις πόσα και τι θα μάθεις. Το τι θα πάθεις είναι corn flakes απο το "corny"... Σε πειράζω...

Και όταν θα μάθεις πιο πολλά, να δεις που θα αρχίσεις να επικοινωνείς ως "Απειρείκος"....

Εκεί να είσαι να σε δεις 
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 08:08:52 μμ »
κυριε ιτα,
σας ευχαριστω πολυ
για την ιδιαιτερως απλοικη εξηγηση :thumbsup: :D