Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιουνίου 20, 2019, 10:45:37 μμ

Αποστολέας Θέμα: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"  (Αναγνώστηκε 8594 φορές)

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #45 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 08:12:00 μμ »
Έχω και μερικά ακόμη mourat, αν δε με προλάβει κανείς....

Αλλά τι παλιοχαρακτήρας ο άλλος να σας δώσει τον άφιλτρο και να σας χαλάσει...

Στάθης Ψάλτης: "Σούλαααα, πολύ kolόπαιδο ο Κυριάκος...!

Σούλαααααα
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #46 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 09:39:24 μμ »
Έχω και μερικά ακόμη mourat, αν δε με προλάβει κανείς....

Αλλά τι παλιοχαρακτήρας ο άλλος να σας δώσει τον άφιλτρο και να σας χαλάσει...

Στάθης Ψάλτης: "Σούλαααα, πολύ kolόπαιδο ο Κυριάκος...!

Σούλαααααα

και μας το παιζει και φιλος μετα :hehe: :hehe: :hehe:

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #47 στις: Νοεμβρίου 16, 2010, 11:16:38 μμ »
Έχω και μερικά ακόμη mourat, αν δε με προλάβει κανείς....

Αλλά τι παλιοχαρακτήρας ο άλλος να σας δώσει τον άφιλτρο και να σας χαλάσει...

Στάθης Ψάλτης: "Σούλαααα, πολύ kolόπαιδο ο Κυριάκος...!

Σούλαααααα

και μας το παιζει και φιλος μετα :hehe: :hehe: :hehe:
Τελικά δες που οτι και να κάνω τελικά.. στο κατηγορητήριο ο μητσάκος (συγνώμη, ο Δημήτρης).

I.t.A ανέφερες για σύστημα του Dr John. Για πες κι άλλα...Έχουν άμεση σχέση με το "στρίβειν"!!
Επίσης για πες για το "όλα να τα φέρει στο χέρι"...Πως γίνεται;

Σήμερα, χθες, προχθές, αύριο, γυρνώντας σπίτι...απλά κάνω μια μεγάαααλη παράκμψη, γιατί δύσκολα τον αποχωρίζεσαι...
Τι ωραία που φρενάρει αυτή η μοτοσικλέτα..
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #48 στις: Νοεμβρίου 17, 2010, 01:06:12 πμ »
Καλησπέρα σας!

Ήρθα σπίτι μου. Μη μου πείτε πάλι-spam και άρα πάλι-ban έτσι; Με ρωτάτε, απαντάω. Tεκμηρίωση ΜΗΔΕΝ! Πιο πολύ απο την "Ορατότητα"...

Λοιπόν, μη το τεχνολογήσουμε πολλάν.

Για τον οδοντογιατρό, λένε οτι γούσταρε τρελά το integrale, μόνο που επειδή είχε ένα θεματάκι με τους αγώνες, ψαχνότανε στο να βρει εφαρμογή. Λέγεται οτι κατάφερε να φτιάξει "κάτι". έφερε όλα τα φρένα στο χέρι. Θάφτηκε. Kι ο γιατρός κι αυτός εξαφανιζόλ...

Επίσης, ΥΠΑΡΧΕΙ άνθρωπος που στη μοτοσυκλέτα του, σύγχρονη, όλα τα φρένα τα έχει στο χέρι. Παράνομο, αλλά χαίρεται να φρενάρει. Αλλά και ο μάστορας, με κάτι ...ίδια ΝΑ! Παραπάνω δεν έχει. Είπαμε οτι το θέμα είναι λεπτό.

Τώρα,
Δημήτρη, φρενάρει-επιβραδύνει στα πολλά όπου και η δύναμη που βάζεις είναι μεγαλύτερη. Και αν δε το έχεις πάθει ήδη, χρησιμοποίησε όλα τα φρένα σου. Το γονάτισμα θα σε ξαφνιάσει. Θα νιώθεις οτι τα λάστιχα θα αφήσουν το πνεύμα τους... άσε που μπορεί άμα είσαι "ταξιδεύων" μπορεί να δεις την απόσταση ζελατίνας και τζαμακίου να μειώνεται επικύν... Ντουπ! Βρήκα ο malάκας και χάλασα τη ζελατίνα μου στο τζαμάκι του φέρηνγκ...
Κατάτα άλλα, θέλει μεγάλη προσοχή μέσα στην πόλη όπου ο πανικός αλλά και η ΣΥΝΗΘΕΙΑ μπορεί να σε παρασύρουν σε τσαρούχωμα με το δάκτυλό στη μανέτα του μπροστά. Πρόσεξε αλυσιδωτή αντίδραση: Πανικός, μπλοκάρισμα μπροστινού τροχού, ισχαιμικά καλάμια, δύναμη στη δαγκάνα, γλυστερός-καθρέφτης δρόμος λίγη γόμμα, μπλοκάρισμα σίγουρο, "κλείδωμα" τιμονιού, αγορά γης επερχόμενη...

Αλλά και στα λίγα άμα το πόδι είναι πάνω στο πετάλι, φρενάρει-επιβραδύνει.
Bonus, αλλά θέλει σχολείο. Στα φρένα χρησιμοποιούμε ΚΑΙ την επίδραση του άξονα... Αλλά ξαναλέω ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, καλό να αποφεύγεται...
Αυτό που θα "δεις" με τον καιρό είναι το ταίριασμα των χαρακτηριστικών του μικρούλη... Με τα φρένα λίγο πιο πάνω.

Ναι μπορεί ΚΑΙ το grale να μπλοκάρει, πιο δύσκολα και ανάλογα με την πρόσφυση, Αλλά εκεί είσαι και με τα δύο.

Ακόμα, αγωνιστικά , δεν έχεις εκείνο το συγκεκριμένο "δάγκωμα" και ΣΤΟΠ, αλλά έχεις μια σαφή επιβράδυνση και το "κάθισμα" όλης της μοτοσυκλέτας. Όχι το "σήκωμα" της μοτοσυκλέτας που έχεις όταν δουλεύεις με συμβατικά φρένα.
Θέλει προσοχή στο "κολύμπι", αλλά τι "ΔΕΝ" σε τέτοια κατάσταση...
Απο την άλλη αυτό το 70-30 σχεδόν σε ατσαλώνει με τη βεβαιότητα οτι δεν θα μπλοκάρει. Κάτι σαν πρωτόγονο ABS... 
Τα φρένα αυτά είτε τα λατρεύεις ή τα μισείς. Έχω το κείμενο που λέει οτι στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι ιδιοκτήτες και άρα χρησιμοποιούντες το Τσούτσι τους, άρα γνώστες, ενώ στη δεύτερη (αυτούς που τα μισούν), ανήκουν οι ευκαιριακοί χρήστες, δημοσιογράφοι και στην τότε μορφή οι αγωνιζόμενοι γιατί δεν λες θα σταματήσω εκει που θέλω (όπως με το δάκτυλο στα "κανονικά" μηχανάκια). Ενώ εδώ είσαι λίγο περίεργα γιατί έχεις να κάνεις με κατανεμητές κλπ.

Κάνε το εξής κόλπο για να δεις. ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΤΣΑΡΟΥΧΩΣΕ TO ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ. Με τα ποδαράκια stand-by. Μόνο του. Θα δεις οτι και θα μπλοκάρει και θα εμφανίσει τάση να "κλειδώσει"...

Και μετά κάνε το άλλο πείραμα. Θα με θυμηθείς. Και όχι καινούρια ζελατίνα δε σου παίρνω...

Ας πρόσεχες
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #49 στις: Νοεμβρίου 17, 2010, 11:47:28 πμ »
κατατοπιστικότατος! (τί έγινε, έχεις καιρό να καβαλήσεις την ΙΙΙάρα;)

Θα επανέλθω με εμπειρίες. Το Σάββατο γίνεται το πρώτο σέρβις (πρώτο στα χέρια μου δηλαδή). Εκτός των συνηθισμένων, θα ελεγχθούν τα καρμπυρατέρ γιατί βλέπω πως τουλάχιστον το δεξί φλοτεράκι του καρμπυρατέρ πάσχει...(αναλυτικά σε άλλο πόστ).

Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος backys

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #50 στις: Νοεμβρίου 17, 2010, 03:05:48 μμ »
Eιναι ευκαιρια να βαλεις και μαλακοτερα ελατηρια για να σου ελαφρυνει το γκαζι  :bier:

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1189
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #51 στις: Νοεμβρίου 17, 2010, 08:24:38 μμ »
Για συμπληρωση της αναλυσης του φιλου I.t.a. για το Integrale, να πω τα εξης:
Εμεις βολευομαστε με τους μηχανικους κατανεμητες 70-30 που αναφερει ο I.t. a  αλλα οι Γερμανοι ειχαν απαιτησει στη Guzzi «proportional» (αναλογικους?) οπως αναφερονται στη Guzziology του Richardson (για τους μελετημενους). Και φυσικα τους πηραν... Ειναι χοντρυτεροι οπτικα και  με περισσοτερη τεχνολογια (την οποια ομως αγνοω και θα ηθελα, αν ξερει καποιος, να μας κατατοπισει).. ::knownothing
Ειχα απορησει για τη χρησιμοτητα τους αφου ημουν πανευτυχης τοσα χρονια στα LeMans με το συνηθισμενο integrale μου με τον fixed 70-30 κατανεμητη, μεχρι που απεκτησα το 1000SP του ‘78 περισυ, το οποιο εβγαινε για ολη την Ευρωπη με αυτη τη προδιαγραφη των Γερμανων...Επιπλεον στο SP συνδυαζεται με την σπανια μεγαλυτερη πισω δaγκανα της Brembo την F09. 
Η διαφορα ειναι πραγματικα μεγαλη και προκαλω κοντρα  ::helmet  :hehe: φρεναρισματος με οποιονδηποτε αλλο διαθετει Tonti frame με τον μηχανικο κατανεμητη για του λογου το αληθες!

Το μπλοκαρισμα – διπλωμα του μπροστινου απο τσαρουχωμα στα λιγα μειωνεται δραστικα με μια καλη γεφυρα μπροστινου. Οφειλεται πιστευω στις τασεις που αναπτυσσονται λογω του φρεναρισματος του δεξιου μονο δισκου αντι και των δυο, σε συνδυασμο με τα λεπτα (35,5mm) καλαμια εποχης.

Τελος ενας απο τους λογους που καταργησε η Guzzi το integrale απο τα περισσοτερα μοντελα πρεπει να ειναι και η αδυναμια των συνηθισμενων στο συστημα αυτο να φρεναρουν με συμβατικα φρενα. Πραγματι ειναι τοσο κακομαθημενος ενας “χρονιος χρηστης” του integrale που φρεναροντας με ενα πχ δανεικο μηχανακι χωρις αυτο το συστημα, κινδυνευει (κοντεψα καποτε να αγορασω τη πλατεια Βαρναβα γι΄αυτο το λεω....)  :D
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #52 στις: Νοεμβρίου 17, 2010, 08:52:28 μμ »
Δύο λεπτομέρειες

Ο Ντούχαν είχε το πίσω φρένο σε λεβιεδάκι σα σκανδάλη στο χέρι (πόδι δε δούλευε)
Έλεγαν αυτοί που ξέρουν ότι είχε πλεονέκτημα στο φρενάρισμα λόγω μεγαλύτερης ακρίβειας (του χεριού έναντι του ποδιού)

Αν σκέφτηκαν μ αυτό τον τρόπο για το ιντεγκράλε έκαναν μεγάλο λάθος γιατί αυτά τα κόλπα είναι κυρίως για αυτούς που ΔΕ ξέρουν να φρενάρουν. Οι άλλοι θα φρενάρουν με μπροστινό έτσι κι αλλιώς.
Η Χόντα το σύστημα αυτό το έχει πλέων σχεδόν σε όλα τα μηχανάκια    

Για το συγκεκριμένο ιντεγκράλε ξέρω λίγα πράγματα.
Στο Λάριο όμως είναι καλλίτερα να υπάρχει παρά να μην υπάρχει  (και ξέρω πολύ καλό φρένο –χωρίς να κάνω τον έξυπνο-)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 17, 2010, 08:56:18 μμ από KTiNoS »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #53 στις: Νοεμβρίου 18, 2010, 11:23:21 πμ »
Μιας και το κάναμε η τέχνη του φρενάρειν να πω κάτι με αφορμή αυτά που λέει ο Νίκος.

Εγώ που δεν ξέρω να φρενάρω (όλες οι σοβαρές μου πτώσεις από φρένα ήταν) βρήκα τα φρένα του Άσσου πολύ ωραία. Δεν τα πίεσα φυσικά πολύ αλλά η αίσθηση ήταν πολύ καλή. Παρόμοια αίσθηση μου έχουν δώσει τα φρένα του XX της Honda. Με την μόνη διαφορά ότι στο ΧΧ πατούσα μόνο το μπροστινό ενώ στον Άσσο μόνο το πίσω.

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5178
  • ut tensio, sic vis
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #54 στις: Νοεμβρίου 18, 2010, 12:46:16 μμ »
σας ετοιμάζω αρθράκι για τα τεχνικά...  :luigi:


λίγη υπομονή...  :oldgit:


 :rasta:
ex...

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #55 στις: Νοεμβρίου 18, 2010, 03:59:26 μμ »
Χαίρετε!

Ρε παλιόπαιδα, αφήστε με στην ησυχία μου!

Αμάν πια. Θα σας πω το βράδυ. Άτιμο πράμα η μπαταρία, του η/υ μη γίνει κάποιο λάθος....
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #56 στις: Νοεμβρίου 19, 2010, 06:39:33 μμ »
Χαίρετε!

Ρε παλιόπαιδα, αφήστε με στην ησυχία μου!

Αμάν πια. Θα σας πω το βράδυ. Άτιμο πράμα η μπαταρία, του η/υ μη γίνει κάποιο λάθος....

ποιο βραδυ?? :hehe:
ποιου μηνα?? :hehe:
ποιου ετους?? :hehe: