Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Σεπτεμβρίου 23, 2019, 03:50:17 πμ

Αποστολέας Θέμα: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"  (Αναγνώστηκε 9186 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 08:23:08 πμ »
Μπορεί να μην έχει "γκάζι".
Μπορεί να μην "ξεσκίζει" την άσφαλτο.

Αλλά

ο τρόπος που παίρνει κλίση,
ο τρόπος που πλαγιάζει,
ο τρόπος που παίρνει πλαγιασμένος τη στροφή μέχρι να σηκωθεί στην έξοδο,
ο τρόπος που σηκώνεται στην έξοδο,
ο τρόπος που φρενάρει πριν την είσοδο

είναι ο καλύτερος που έχω βιώσει σε μοτοσικλέτα

και αναφέρομαι στον άσσο τον άφιλτρο.

έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου. Δεν πρόκειται να αναλωθώ ξανά σε κουβέντες περί "σχέσης τιμής/ιπποδύναμης".

Μια μοτοσικλέτα που σέβεται τον εαυτό της και τον "πελάτη" της, έχει έναν κύριο σκοπό. Να του προσφέρει απόλαυση και ασφάλεια στη στροφή. Και αυτό είναι το "κερασάκι" του άσσου, μιας μοτοσικλέτας του 1978, με υποδειγματικό πλαίσιο και φρένα.

Κατά τα άλλα, όλοι με έχετε μια δευτέρα.... Μπράβο σας!!!!


Ευχαριστώ Moto GUZZI.
Ευχαριστώ Lino Tonti
Ευχαριστώ Brembo με τα freno sistema integrale MG.

Έχω τον άσσο στο μανικι μου. Τα Χριστούγεννα θα παίξω παρτίδα χαρτιά!!


GuZzi RuLez!

Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 09:07:22 πμ »
Ε φίλε, θα μου δώσεις μια βόλτα;  :shame:




Άιντε ρε Δημήτρη να τον δούμε και από κοντά  :bier:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 10:47:20 πμ »
Καλημέρα σας!

Έλα, δε το πιστεύω!

Συμβαίνει; Α Δ Υ Ν Α Τ Ο!

Λες ψέμματα. Απλά επειδή θες να δικαιολογήσεις τα λεφτά που έδωσες....

Στράτος Διονυσίου: "Εγώ, καλά σου τα 'λεγα
                            Και τ'άκουγες παράλογα
                            Περπάτησε ανάλογα,
                            Θυμάσαι που σου τα ΄λεγα;"

Αφού δεν είναι Piaggio, πως γίνεται;

Χαχαχαχαχαχαχα! Και για πες μας, όταν σταματάει στο φανάρι, που απο το πέρα δώθε σε "γαργαλάει", τι νιώθεις;
Μα καλά, είναι δυνατόν, ΕΣΥ ένας πεπειραμένος πιστάκιας, ένας σεσημασμένος απαιτητικός, ένας λεπτομερής στα θέλω του, ιδιοκτήτης με, με, με, με, να καταντήσεις έτσι: Να αποδέχεσαι τα σκέρτσα -γιατί έχει, του "άφιλτρου" (βλέπω σου άρεσε το ονοματάκι, υιοθετήθηκε....)!

Τωρα που έχεις το original, πως νιώθεις;

Σοφός Λαός: "Εκεί που είσαι, ήμουνα, κι εκεί που είμαι θα 'ρθεις!" (αν και δε στο εύχομαι)

Να τα ακούς τα γέρικα κόκκαλα Bici. Και τώρα, για πες μας για τα υπόλοιπα μοντέλα, για τις διαδοχικές παλινωδίες της φίρμας, για τις "γραββάτες" που διαχειρίζονται ΓΝΩΣΗ όπως αυτή που καβαλάς, για το περιττό του "πολύ", του "πλήρους" κλπ.

Και για να μη σε στεναχωρώ κι άλλο, αλλά μια και "βρέθηκα" εδώ:

Κορίτσια, αφήστε τις δικαιολογίες, αν ο ιδιοκτήτης του άφιλτρου τολμά, ας φέρει ακόμα και άπλυτο το μηχανάκι του κι εσείς φέρτε το οποιοδήποτε "γλυκούλικο", μοντέρνο, πλήρες (όχι γάλα), κλπ. Εκεί να σας δω τι θα λέτε.  Πως θα δικαιολογήσετε το υπερβολικό μπροστά στο απέρριτο. Το δήθεν μπροστά στο πραγματικό. Το θολό μπροστά στο καθαρό. Πως το σύγχρονο και τέλειο (με λυμένα τα προβλήματα, με ποιότητα κατασκευής, το εύπεπτο και αποδεκτό), θα υπολείπεται ΠΑΝΤΑ του πραγματικού. 
Και τότε, ίσως, να καταλάβετε και να παραδεχτείτε οτι Le Mans είναι μόνο αυτά. Και τα αδερφάκια του. Τα παλιά, άντε και τα τεσσάρια και τα πεντάρια!   
Και κάτι άλλο. Φέρτε και τον κ Παζά, να μάθει. 

Δημήτρη, ακόμα περιμένω τηλέφωνο   
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1192
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 11:15:36 πμ »
Δημήτρη εκπληκτική εξομολόγηση από καρδιάς!!! :thumbsup:

I.t.a.  ένα από τα καλύτερα κείμενα σου, πάντα άκρως υποκειμενικό, (για πάθη όπως αυτά, αυτός είναι ο σωστός τρόπος, υποκείμενα γράφουν, όχι αντικείμενα...) αυτή τη φορά κατανοητό από όλους, σ΄ευχαριστώ γιατί με έβγαλες από το κόπο να υπερθεματίσω (!!! , αν είναι δυνατόν..) στα γραφόμενα του Bicilindrico!!!  :thumbsup: :mg:

Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 11:44:58 πμ »
Πέτρο, ξέρεις πολύ καλα, οτι με τις "δάφνες" και τα "μπράβο" δεν τα πάω καλά.

Όμως, εσύ ξέρεις.
Και, επειδή έτσι, καταλαβαίνεις οτι εδώ δεν υπάρχουν "λάθη".

Εδώ είναι η χώρα του πάθους. Των παθών για την ακρίβεια.

Κι επειδή σαν παλιότερος, συντάχτηκες πίσω μας, να σας δω τώρα κορίτσια τι θα πείτε.
Οτι ο Δημήτρης είναι ευτυχής λόγω κατοχής;
Οτι ο άλλος είναι άρρωστος και ακαταλαβί λόγω εποχής; (σας ευχαριστώ πάντως)


Ή μήπως οτι ο Πετράν δεν ξέρει τι του γίνεται;
Θυμήσου. Στην Ερμού, με Στράτο, Τζίτζη κλπ. Το απολύτως ετερόκλητο συνοθύλευμα που όλοι είχαν ένα κοινό πάθος. Αυτό της Λίμνης.

Τι να λέμε τώρα. Κι έτσι, εσένα και του Bici, σας χρωστάω μια επικόλληση απο κάτι άλλα κειμενάκια.
Έτσι για την τιμή των όπλων.

Για την ψυχασθένεια της Λίμνης (ή μήπως σας πέφτει πομπώδες και too much και αυτό;)

Πέτρο, να μαζευτούμε να φωτογραφηθούμε κι εμείς, όπως είναι στη φωτογραφία στη Λέσχη. Μόνο το V7 sport θα λείπει. Ή μήπως όχι;;;

Πέτρο, σε ευχαριστούμε. Τα πρεζοαρρωστάκια   
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5179
  • ut tensio, sic vis
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 01:01:45 μμ »
Εγώ είμαι κορίτσι...

Και καλό κορίτσι, αριστοκρατικής καταγωγής. Με τα Γαλλικά του, με το πιάνο του, με το κέντημα του...

και σαν καλό κορίτσι όταν μιλούν οι μεγαλύτεροι, σιωπώ και ακούω...


το τόπικ θα μπορούσε να έχει τίτλο: "Η δικαίωση του I.t.A"...

...των δαφνών του παρελθόντος;

...ή των εύγευστων γλυκών, του γραβατομένου παρόντος;


εμένα με πείσατε πάντως...

αλλά εγώ είμαι κορίτσι, αριστοκρατικής καταγωγής, ξεπεσμένης, αλλά αριστοκρατικής καταγωγής... γι αυτό έχω και ψυγείο μίλλε...

και σαν κορίτσι αριστοκρατικόν, σέβομαι και υπολείπτομαι τους μεγαλύτερους και κρύβω επιμελώς τα πάθη μου...


αλλαγή

Οι αρχαίοι ημών, δημιούργησαν μεγάλο πολιτισμό...

Οι σύγχρονοί δε, με το ζόρι την βγάζουν καθαρή. Και για την διαχείρηση της κληρονομιάς όύτε κουβέντα...

Ο Παρθενώνας φτιάχτηκε μία φορά. Και στρίβει ακόμα... Τώρα Καλατράβα...

Εγώ δεν ξέρω αν το Μαντέλλο πρέπει να ξαναφτιάξει Άσσο Άφιλτρο... Ή davidoff σε πολυτελή κασετίνα, με φίλτρο ενεργού άνθρακα για πιο πλούσια γεύση...

Αυτό που ξέρω είναι ότι αν μείνει στο Άφιλτρο, δεν θα έχει ούτε γόπα να καπνίσει... Γιατί ο περήφανος Ιδιοκτήτης έγινε υπάλληλος... και θα μπορούσε να ήτανε ζητιάνος...



υγ1. ο I.t.A παραέγινε κατανοητός και για να κρατήσω την ισορροπία έγινα ακατανόητος...

υγ2. Bici πολύ ωραία το έγραψες, με ιντριγκάρισες...

υγ3. Εγώ δεν δικαιούμαι δια να ομιλώ... μόνο ψυγείο μίλλε...

υγ4. μάλλον δεν έπρεπε να το ποστάρω αυτό, είναι και εκτός τόπικ. ούτε για στρίβειν μιλάει ούτε για πλαγιάζειν. Αλλά μπορεί να στρίβειν δια του αρραβώνος. Και η αγαπημένη μου πλαγιάζει σ' άλλο στρώμα, και οι παλιόφιλοι με πρόδωσαν ακόμα...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2010, 01:54:46 μμ από astrahan »
ex...

Αποσυνδεδεμένος θανοςΚ

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 301
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 01:41:07 μμ »
ρε παιδια για να καταλαβαινουμε και μεις οι ιαπωνες

ασσος ειναι το λεμανς Ι και οχι το πρωτο χιλιαρι ετσι?

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7940
  • Minority Report
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 01:45:33 μμ »
Ετσι!

και θα στο πω και στην μητρικη σου για καλυτερη κατανοηση: エースレーマン
Never ride faster than your guardian angel can fly

v11cafe

  • Επισκέπτης
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 05:00:03 μμ »
Δημήτρη και ...υπόλοιποι ύποπτοι μας φτιάξατε :notworthy:
όχι οτι θέλουμε και πολύ

@θανοςk
Αφιλτρο, Ασσος κλπ υποκοριστικά= 850cc Le Mans I (1976-1978)
To Lemans εγινε 1000αρι στην εκδοση IV τέλη δεκαετίας 80.
Ι, ΙΙ @ΙΙΙ 850cc, αλλα μονο το πρωτο δεν ειχε φιλτρο λαδιου εξον μιας στοιχειωδους σιτας(σημεια της εποχης)
οποτε του εμεινε το "αφιλτρο" σε αντιθεση με τα μεταγενεστερα που εχουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2010, 05:04:52 μμ από v11cafe »

Αποσυνδεδεμένος θανοςΚ

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 301
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 08:47:37 μμ »

@θανοςk
Αφιλτρο, Ασσος κλπ υποκοριστικά= 850cc Le Mans I (1976-1978)
To Lemans εγινε 1000αρι στην εκδοση IV τέλη δεκαετίας 80.
Ι, ΙΙ @ΙΙΙ 850cc, αλλα μονο το πρωτο δεν ειχε φιλτρο λαδιου εξον μιας στοιχειωδους σιτας(σημεια της εποχης) :oo
οποτε του εμεινε το "αφιλτρο" σε αντιθεση με τα μεταγενεστερα που εχουν. :hehe:
:thumbsup:

φανταζομαι στην αναγκη μπορουσε να καψει και καρβουνα η κλαδια και δεν χρειαζονταν ποτε σερβις παρα μονο συμπληρωμα με καμενα μηχανολαδα απο βαπορια   :luigi:

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #10 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 11:13:41 μμ »
Μητσάρα πάντα να το χαίρεσαι ρε φίλε :bier:...να είσαι καλά και πάντα όρθιος καβάλα πάνω του...

Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας αυτά τα πολύ σημαντικά συναισθήματα που ζεις με το μηχανάκι αυτό...

Σκέτη ίντριγκα που λέει και ο Αστραχαν... :thumbsup:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #11 στις: Νοεμβρίου 11, 2010, 11:44:56 μμ »
Bicilindrico...... :bier:


Keep Guzzing!!!!

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #12 στις: Νοεμβρίου 13, 2010, 07:59:28 μμ »
Το οδήγησα σήμερα και έχω να πω ότι κόντεψα να καταπιώ τη γλώσσα μου. Αν είχε πλαϊνό σταντ και πιο μαλακή γκαζιέρα θα νόμιζες ότι είναι μοντέλο 2000.  :oo

Φαντάζομαι τη ζημιά πρέπει να έκανε το 1978.....

Θέλω και γω ένα παλιό Guzzi.  :shame:

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #13 στις: Νοεμβρίου 13, 2010, 08:07:13 μμ »
 εγω πειστηκα
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5179
  • ut tensio, sic vis
Απ: Η τέχνη του "στρίβειν και πλαγιάζειν"
« Απάντηση #14 στις: Νοεμβρίου 13, 2010, 08:30:44 μμ »
ρε Ντακότα μην τα λες δημόσια αυτά...

Γράψε τι χρέπι, ρημάδι, λαδέρια είναι, να πέσουν οι τιμές τους, να πάρουμε όλοι άπο ένα, να κάνουμε και κανένα ενιαίο και μετά λέμε τα καλά...  :D
ex...