Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Μάρτιος 25, 2019, 01:35:44 μμ

Αποστολέας Θέμα: Service 850 Le Mans  (Αναγνώστηκε 6480 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Service 850 Le Mans
« στις: Νοέμβριος 22, 2010, 08:41:50 πμ »
Σάββατο πρωί. Στην αυλή του σπιτιού του Άκη (1100 sport/ 850 LeMans I-III).
Δεν αφήσαμε τίποτα χωρίς έλεγχο. Εκτός από πιστόνια, μπιέλες, εκκεντροφόρο κτλ, όπου έπρεπε να λύσουμε τη μοτοσικλέτα για να τα ελέγξουμε (περίπου, όχι εντελώς λύσιμο).

Ξεμονταρίστηκαν τα απαραίτητα..

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6637.jpg
Service 850 Le Mans


έλεγχος ωστήριων, κοκορακίων κτλ

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6596.jpg
Service 850 Le Mans


Ρύθμιση βαλβίδων

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6635.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6633.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6597.jpg
Service 850 Le Mans


Ξεμοντάρισμα καρμπυρατέρ

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6639.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6638.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6608.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6599.jpg
Service 850 Le Mans


Συμβουλευόμαστε όταν χρειάζεται το workshop manual

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6614.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6613.jpg
Service 850 Le Mans


Ρύθμιση Φλοτέρ των Καρμπυρατέρ (ήταν εντελώς εκτός θέσης)

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6627.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6626.jpg
Service 850 Le Mans


Τοποθέτηση των καρμπυρατέρ σε σταθερή βάση
http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6630.jpg
Service 850 Le Mans


Ο Μαστρο Άκης έχει φτιάξει πατέντα, ώστε να συνδέεται το καρμπυρατέρ με το δοχείο που βλέπετε κάτω (ανοιγοκλείνει παροχή με ρουμπινέτο από Le Mans III) για να μετρήσουμε τον όγκο βενζίνης που εκτοξεύει κάθε accelerator pump jet των καρμπυρατέρ

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6629.jpg
Service 850 Le Mans


Εδώ κατά τη διαδικασία της μέτρησης

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6631.jpg
Service 850 Le Mans


Ανοίγοντας για να ελέγξουμε τις πλατίνες, ήρθα αντιμέτωπος με αυτό:

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6606.jpg
Service 850 Le Mans


Ο Γερμανός είχε τοποθετήσει ηλεκτρονική της Dyna. Έμαθα πως είναι πολύ καλή και αξιόπιστη. Θα δούμε λοιπόν.

Εδώ να αναφέρω πως κατά τον έλεγχος των καρμπυρατέρ διαπιστώσαμε πως τα ζιγκλέρ που είχε βάλει ο Γερμανός ήταν 160άρια παρακαλώ, όταν το manual σου λέει 135. Τα άλλαξα και έβαλα 145 για να τσεκάρω. Επίσης γυρίσαμε λίιιιιγο, πολύ λίιιιγο (μια-δυο μοίρες) το αβάνς (γυρνώντας την ηλεκτρονική), φέρνοντας τη σπίθα λίγο νωρίτερα. Εννοείται είχε προηγηθεί το σέρβις (λάδια, βαλβολίνες, βαλβίδες, μπουζί κτλ). Βάζοντας μπρος διαπίστωσα πως το ρελαντί ήρθε επιτέλους σταθερό στις 1000 περίπου στροφές. Οδηγώντας τον Άσσο για να τεστάρω διαπίστωσα πως δουλεύει πλέον πιο "λάσκα", πιο "στρωτά".
Έχω όμως μία παρατήρηση:
Όταν οι στροφές είναι κάτω από 2000 σαλ, χουφτώνοντας το γκάζι κάνει ένα κόμπιασμα, παπάριασμα, που δεν το έκανε πριν.
Υποθέτω πως έχει να κάνει με την αλλαγή τον ζιγκλέρ. Ίσως χαμηλά να θέλει περισσότερη βενζίνη, για αυτό και ο Γερμανός τοποθέτησε 160άρια.


Ιδού ο περιβόητος κατανεμητής/διανεμητής του συστήματος frenante integrale sistema Moto GUZZI.
http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6589.jpg
Service 850 Le Mans



Επίσης έγινε εξαέρωση των φρένων, ελέγχτηκαν τακάκια, καθαρίστηκαν δαγκάνες.

Ιδού οι αφεντομουτσουνάρες μας επί τω έργω
http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6592.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6585.jpg
Service 850 Le Mans


http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6584.jpg
Service 850 Le Mans
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2010, 08:48:38 πμ από Bicilindrico »
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 09:00:36 πμ »
καλη επιτυχια  :thumbsup:

τι ωραιος που ειναι ο εσωτερικος τους κοσμος :wub:

ποσο θα ηθελα να επιαναν και τα δικα μου κουλα χερακια
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 09:26:05 πμ »
http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6597.jpg
Service 850 Le Mans


Μετά από τριάντα χρόνια εξέλιξης  :notworthy: :mg: :hehe:

http://i395.photobucket.com/albums/pp36/guzzonord/valvides.jpg
Service 850 Le Mans



FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 10:15:39 πμ »
Πόσο χαίρομαι να βλέπω χεράκια λερωμένα, και guzzaκια λυμένα!!!! :luigi:

 :bier:

 :mg:


Αποσυνδεδεμένος backys

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 10:55:47 πμ »
Eεεε με τα φλοτερ εντελως αλλου λογικο ηταν να μην περνει εμπρος (που ρωτουσες στο αλλο ποστ).
Για την Dyna μην ανησυχεις ειναι 1000 φορες καλυτερη απο τις πλατινες.
Υπαρχει και μια πατεντα που βαζεις ρελεδες πριν τους διακοπτες για να μην κυκλοφορει το ρευμα κατευθειαν μεσα απ'αυτους (δεν μπορω να το περιγραψω καλυτερα).
Ετσι μηδενιζονται τα ηλεκτρικα προβληματα που τυχον θα σου εβγαζε. :luigi:
Αν ψηνεσαι πες μου να αρχισω ανασκαφη στη βιβλιοθηκη να βρω πληροφοριες :bier:

Οποτε βλεπω ασσο με πιανει ταχυπαλμια   τυχαιο? :notworthy:

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7929
  • Minority Report
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 11:47:28 πμ »
Οσο και να κανω πλακα, με τετοιες εργασιες και τετοιο ποστ....ΜΟΝΟ  :resp: εχω να γραψω.
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5174
  • ut tensio, sic vis
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 12:45:27 μμ »
αυτές είναι εικόνες...

τέχνη...  :thumbsup:



ΥΓ. η πέτρα του σκανδάλου...  :hehe:

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6589.jpg
Service 850 Le Mans
ex...

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1173
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 12:56:21 μμ »
Καλημέρα σας!

"ΥΓ. η πέτρα του σκανδάλου...". Για ΣΕΝΑ που δεν έχεις!

Και, άλλο είναι το σκάνδαλο, κι όχι αυτό

MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 04:58:04 μμ »

Μετά από τριάντα χρόνια εξέλιξης


Σαν να μην πέρασε μια μέρα.  :hehe:

Μαζί με τον Άκη έκανα σέρβις και στο δικό μου. Ρυθμίζει ο Άκης τις βαλβίδες του δεξιού κυλίνδρου και βάζει εμένα να επαναλάβω από τον αριστερό κύλινδρο. Στον Άσσο ρυθμίζει πάλι τις βαλβίδες του δεξιού και επαναλαμβάνω εγώ από αριστερά.
Ζητήτε δεξιός κύλινδρος για ρύθμιση βαλβίδων.  :hehe:

Αποσυνδεδεμένος θανοςΚ

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 301
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 08:59:39 μμ »
 :clap

την απολυτη νιρβανα βλεπω στα προσωπα στις φωτογραφιες και ........

 :bier:

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 12:19:58 πμ »

http://i381.photobucket.com/albums/oo253/Guzzila/Service%20850%20Le%20Mans/DSC_6592.jpg
Service 850 Le Mans




 :clap :       :clap



Υστ. Δημητρη την βαριοπουλα που την χρησιμοποιησατε ?     :hehe:

Αποσυνδεδεμένος saddle69

  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Averel "The Handsome" DALTON
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 01:53:50 πμ »
Ευγε !!  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ ! 
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ !

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 08:45:13 πμ »
Mπράβο σας πάιδες :bier:

Περήφανοι που έχουμε τέτοια μαστόρια στο club :thumbsup:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος Bicilindrico

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2434
  • The Way the "V" is meant to Be...
Απ: Service 850 Le Mans
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 10:04:39 πμ »
Θρύλε,

η βαριοπούλα χρησιμοποιήθηκε για τους πύρρους (το έγραψα σωστά;) στις δαγκάνες των φρένων..
 :luigi:
Τι είναι η Μoto GUZZI μπαμπά;
Ό,τι και το τραγανό και ζουμερό λιπάκι στην άκρη της μπριζόλας παιδί μου