Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Σεπτέμβριος 26, 2018, 02:12:10 μμ

Αποστολέας Θέμα: Μαστορέματα σε Le Mans  (Αναγνώστηκε 27461 φορές)

v11cafe

  • Επισκέπτης
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 04:56:20 μμ »
Βλέπω αναβαθμίσεις απο τελευταια φορά :luigi:
Μπραβο Δημήτρη  :thumbsup:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1169
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 08:16:16 μμ »
Καλησπέρα σας!

Α, εδώ έχουμε "ψωμί"...!

Αυτό εννοούσα με "λάθος clip-on"...

Περί μπροστινού. Λένε οτι καλύτερα απο bitubo είναι τα καψούλια της Faq. Επίσης ο Τασούλης έχει και WP ελατηριάκια, μια χαρά. Για τη γέφυρα, καλά, φτάνει να μη σφίγγεεις πολύ, τουλάχιστο στη δικιά μου, έπνιγε την κίνηση...
Θα σε λυπήσω. Ohlins νο μορ.
Μπορεί στας Ευρώπας, κατά Μέρκελ μεριά, ίσως Dynotec να βρεις το απλό MG140, αλλά και πάλι... υπάρχουν όμως κι άλλες περιπτώσεις. Ρίξε μια ματιά Guzzitech.
Aν "μπεις" όμως, στους προαναφερθέντες (αν δεν έχεις ήδη...), οπλίσου με κουράγιο, καρτερία κλπ λαχανικά...

Άλλο θέμα. Τα μαρσπιέ και τα πετάλια, ας πάνε όπου θένε. Τα άτιμα τα μοχλικά είναι που κάνουν τη διαφορά, σε σχέση και με τα πόδια σου. Αυτό το μπασταρδάκι απο μέταλλο που ενώνει τη ντίζα του φρένου με το banjo μεταφοράς κίνησης απο το πετάλι... Ή απο την άλλη πλευρά οι ταχύτητες... Με τις ρυθμίσεις κανονίζεις και για τις διαδρομές. Και για το φρένο αλλάζεις και "σκανδάλη".

Κάθε "κατεργάρικο" έχει τα χούγια του. Λένε για Tarozzi οτι είναι λίγο κουτσουρέξ, αλλά αν σου δουλέυουν, απλά παραγγέλνεις μια κολοκυθόπιτα και κερνάς τον κόσμο...

Για μίζες, στην Ελλάδα δεν ξέρουμε τίποτα! ξέρουμε όμως οτι ο δίσκος φτάνει για 1000000000000 μηχανές... Αυτό ισχύει και για μπαταρία!

Δεν πρόσεξα. Το ψυγείο το έχεις μόνο για τα κύλινδρα ή το ξεκινάς απο χαμηλά;
Μισελίν (όχι Μουτόν). Αν μιλάμε για macadam, γης μαδιάμ!

Εδώ που έμπλεξες, φρόντισε να φτιάχνεις μεγαλύτερο καφέ (φορτηγίσιο)!

Καλή συνέχεια, εδώ θα είμαστε, να είμαστε καλά
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 02:49:32 μμ »
Λυπαμαι που θα σε στεναχωρησω αλλα τα ohlins υπαρχουν και θα μου κοστισουν 550 ευρο με εκπτωση αγωνιζομενου παντα απο μερκελ μερια(μια φορα ψωνισα απο ιταλια και μου τα εκαναν τσουρεκια).
Τα tarozzi δουλευουν μια χαρα, μια μικρη προσοχη χρειαζεται να κουμπωνουν σωστα οι ταχυτητες αλλιως μπορει να μαλωσουν ολοι στο κουτακι!
Ο συμπλεκτης ειναι γνησιος μαμα 8,3 κιλα με το βολαν εχει αλλα δισκακια βεβαια, εχω και ενα κιτ μονοδισκο 3,4 κιλα αλλα θα μπει αργοτερα οταν καποια στιγμη ασχοληθω με τα σπλαχνα(ζυγιζμα στροφαλου,carrillo,special κουζινετα κτλ)παντως το βαρος του βολαν επηρεαζει τη μιζα μονο κατα τις πρωτες πεντε μοιρες τις εκκινησης μετα βοηθαει.
Το ψυγειο(απο Lancia Fulvia HF του 67) παιρνει το λαδι απο τα σωληνακια που πανε στην κεφαλη,
μαλλον θα αλλαχτει ολο το συστημα ,θα μπει η ελαιολεκανη που εχω στο 1100(moto-spezial) σαντουιτς πλακα στο φιλτρο τις racimex, και ψυγειο chausson 16 σειρων εργκαλ απο Μ5,και επι της ευκαιριας θα φαει αλλη ταπα με σενσορα για θερμοκρασια,πρεσοστατη αναμεσα στο V για πιεση και δυο εξτρα οργανακια λευκα VEGA.
Οσο για το καφεδακι, οταν γραφω ειμαι σε internet cafe !
Με φιλικους V-2 χεραιτισμους Jim :rasta:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1169
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 01:17:59 πμ »
Γειά!

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!
Άλλη μια φορά μούτζα στο Ελλάδα... Στο επίσημο, νάκα, στο 'ανεπίσημο' μόνο πατέντα κλπ κλπ...
Στη Μέρκελ, ξέρω οτι υπάρχουν, αλλά και άλλες λύσεις, λχ, Wilbers.

Για το "Σουηδικό μοντέλο" (που έλεγε και ο ΓΑΠ...), θα ήθελα όμως να μου πεις τον τύπο του αμορτισέρ, εδώ το λέγανε MG140... Και ήταν το απλό. Παλιότερα υπήρχαν και τα PRLC -πλήρεις ρυθμίσεις, αλλά βλέπεις η εδώ αγορά... Δεν ξέρω για τη διαφορά τιμής ως αγωνιζόμενος, αλλά 550 Ε, μου φαίνεται το απλό... Πάντως αν θες όταν με το καλό, να μου πεις απο που, ή γιατί όχι, άμα βρεθεί το "HONEY", που λες να δούμε αν γίνεται κάτι και για μένα. Όχι σε τιμή, αλλά σε είδος...

Για τα ...λάδια, ωραία πράματα, σε πρωτόλεια μορφή έτσι έχω...

Να πω και κάτι άλλο; Εντάξει carillo, αλλά αφού θα πας εκεί, απο κύλινδρα; Θα μείνεις στα 992, ή θα ανέβεις; Και μετά αφού θα πας για ζύγισμα, γιατί να μην το περάσεις ροϊκή;;;
Και βέβαια, πιστόνια; Asso; Ή "εδώ που είμαι";

Θα σε τσιγκλήσω λιγάκι αλλά κάπου υπάρχουν κάτι παλιοκεφαλές. Της μαμάς. Ποιάς μαμας βέβαια...

Μωρέ καλά λέω, πας για μεγάλο κιούπι καφέ, αλλά κι εγώ θα τον ξεκινήσω....

Και μετά θα αρχίσουμε τα πλάισια! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στην εύρεση "HONEY", α ξέχασα:               

Καφέέέέέέέέέ
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 03:54:53 μμ »
Γεια
Τα αμορτισερ ειναι τα απλα  ΜG140 DYNOTEC-ZUPIN και θα μπουν λογω αξιοπιστιας & εμφανισης( μου αρεσουν τα χρυσαφια)στην πραξη ελαχιστη διαφορα εχουν εκτος και ψηνεσαι να τρεξεις isle of man.
Την εκπτωση την εχει φιλος μερκελ μερια,ας βρεθει το μπερντεδακι....
Για την ωρα θα μεινει ως εχει,το optimum ειναι 1037κ.εκ. με 92χιλ.κυλινδρα & πιστονια σφυριλατα MAHLE(η asso δεν ξερει να φτιαχνει πιστονια)1230 ευρο!
Τα κεφαλακια χρειαζονται αλλαγη στη γωνια των βαλβιδων για να χωρεσουν μεγαλητερες νατριου φυσικα,αλλοι οδηγοι, διμπουζο κτλ.... να υπολογιζεις για κεφαλη με μικρες βαλβιδες 350-400 ευρο το καθενα.+πολλαπλασιαστες διπλους.
Ενα καλο κιτακι εκκεντροφορου με ελαφρα ωστηρια 700 ευρο DYNOTEC.
Η καλυτερη βελτιωση παντως ειναι ελαφρυτερα ζαντακια η με ακτινες 900 ευρο η αλουμινενια EMC (αντιγραφα CAMPANIOLO)1200 ευρο,ειναι σαν να βγαζεις 10 αλογα+ και μακραν καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο.
Πρεπει να πωληθει το 1100 η να βρεθει δουλεια για να συνεχισει το project με πορδες δεν φτιαχνεται!
Αυτα για την ωρα..... :rasta:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1169
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 08:48:47 μμ »
Καλησπέρα Jim!

Νομίζω οτι ταιριάζουμε. Kι εγώ εμμέσως πλην ΣΑΦΩΣ, ψηφίζω Dynotec. Μιλάμε είμαστε στο ίδιο κλίμα.
Στο είπα οτι πρόκειται για το MG140.

Kαι με ίδιο μηχανάκι, (βάση -μην τρελλαθούμε κιόλας...), μιλάμε κι εσύ μαμα κι εγώ μαμα. Κι όπως σου είπα χτες, μαμα, ναι αλλά ποιά μαμα...!

Δυστυχώς, άσχημη εποχή για εύρεση "HONEY"... Δε σε ξέρω αλλά κανόνισε meeting, υπάρχει ένα θέμα -μένω επαρχία, αλλά ανεβαίνω.

Οι ρόδες ναι, αλλά σε τι δρόμους; Αν και δεν είμαι της ακτίνας...
Άσχημο πράμα να θες και, να μην μπορείς. Απο την άλλη βέβαια σε πυρώνει...
Κι όπως λέει και ο "άγνωστος" που έχεις για φωτο, αλλά στο φουλ βέρσιον, Exodus άγνωστε φίλε, EXODUS...

To νου σου και τα λέμε
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος backys

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 10:18:07 πμ »
Γιατι ρε ΙΤΑ δεν εισαι της ακτινας? Cafe φτιαχνει ο Jim.Ασε που βγαζει κατι carbon στεφανακια η Αlpina μουρλια (φανταζομαι οχι για ελληνικους δρομους) :hehe:
Ερωτησεις: Δαγκανες τι θα βαλεις?
Για μπαταρια εχετε υπ'οψιν σας τις LiFePo4? Θα γλυτωσεις και 3 κιλα βαρος.

Αν κανονισετε meeting πειτε μου να ερθω να προσκηνισω :notworthy:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1169
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 01:17:57 μμ »
Καλημέρα!

Ρε συ "Πέτρο" (να μη σε βρίζω πρωΐ-πρωϊ), απλά δεν το έχω με την ακτίνα. Είναι ψυχολογικό το "Ι" μου, που λέγαμε και στο Army...
Tώρα θα μου πεις γιατί έχω ανακαλύψει μια τρύπα με Βorrani... Εμ, έλα μου ντε; 

Αλλά κατά τα άλλα, κύλισων ο τέντζερης και βρήκων το καπάκι -βουρτσισμένο να γυαλίζει...
Άσε που έχει θεματάκια που με ενδιαφέρουν, αλλά "πάσχω" κι εγώ απο την ίδια ασθένεια που τυραννάει το Jim... Έλλειψη Honey.

Eυτυχώς γιατί απο money έχουμε βουνά 
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 04:15:32 μμ »
Καλησπερα
Ουτε εγω ψηνομαι για ακτινες στο συγκεκριμενο μηχανακι θα βγει  πολυ 70ς ,εξαλλου δεν υπαρχει σαλιο ουτε για σαμπρελα!(carbon και μαγνησια ξεχνατα στο ελλαδα)
Το θεμα τις εμφανισης θα εξαρτηθει απο το fairing ,τελευταια στιγμη δηλαδη, μου αρεσει και το endurance look 80s το οποιο του παει πολυ και παιζει ενα ολοσωμο οποτε....
Ασε που εχω κολησει να παω να το τρεξω στο 4hrs Classic Endurance στο SPA ετσι για την συμμετοχη και μονο (700 ευρο η ομαδα 6 ατομων τζαμπα λεμε!!!!).
Οι δαγκανες ειναι ιδιες με μαμα αλλα χρυσες στο χρωμα,και θα κρατησω το intergrale γιατι βολευει στο ταξιδι με φορτιο(βλεπε μετακομιση).
Meeting οποτε θελετε , αμα παιξει καθημερινη πινουμε καφεδακι στο χωρο που φτιαχνω το μηχανακι
στο Π.Φαληρο( ο χωρος ειναι ιταλοφιλου συνεργειου, καλου φιλου & μηχανικου ιδιοκτητη 
LAVERDA 1200 TTS κτλ) στειλτε μηνυμα στο jimlemans@gmail.com
Οταν λες θα ανεβω εννοεις απο το νησι του πελλοπα?
 ::helmet :oldgit: :rasta:

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3477
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 06:21:54 μμ »
Νά ένα πολύ ωραίο ... πρότζεκτ !

Αναμένουμε με αγωνία φωτό !  :thumbsup:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1169
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 07:34:46 μμ »
Καλησπέρα!

Ελήφθη περί meeting. Απο Τετάρτη θα είμαι επάνω. Για σιγουριά θα χρησιμοποιήσω το διεύθυνση.

Αλλά, δεν νομίζω οτι θα τα πάμε καλά. Εξηγούμαι.

Θα τσακωθώ με το φίλο σου. Και για να δεις τι εννοώ, πες του οτι έχεις κάποιον που υποστηρίζει οτι μετά (κι ας μη το ξέρει ο πολύς κόσμος), το V6, ο γνωστός σου λοιπόν υποστηρίζει οτι η καλύτερη κόρη απο το Breganze ήταν είναι και θα είναι το SFC 750!
Εκεί να δεις γέλια και κλάματα μαζί.... Του χρόνου θα τελειώσουμε!


Αν
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος necrofilos

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 99
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 16, 2010, 11:36:27 μμ »
Super το Machine σου Jim...
Κ εγω ετοιμαζω Le mans 3 project... ειναι V7 Sport replica... Κ με ενδιαφερουν πολυ τα ακτινωτα ζαντακια...για την ακριβια, τα λατρευω...  :hehe:
Δωσε κανενα Link για τα ζαντακια...χχχμμ, και για το μονοδισκο, μιας και που πριν 1 βδομαδα εκοψα τους δισκους μου, την ειχα δει Van den Bosch :oops:

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 17, 2010, 05:21:41 μμ »
Καλησπερα
εχει αρχισει να μυριζει φορμολη το φορουμ...
Τα ζαντακια εχουν 859 ευρο και κωδικο 300033004 και υπαρχουν στο στοκ(μαλλον θα χρειαστης και το 300039048) ,ο μονοδισκος 370 ευρο και κωδικο 200001620 σε περιορισμενο στοκ απο stein-dinse.com, oποτε λογο χριστουγενων προλαβαινεις δεν προλαβαινεις....
Καλο το SFC αλλα προτιμω RGS 1000 τιποτα προσωπικο αλλα ΒΙΤΣΙΑ ειναι αυτα καταλαβαινεις τωρα! :rasta:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1169
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 17, 2010, 07:09:26 μμ »
Καλησπέρα σας!

Βλέπω οτι τα νερά κινούνται...
Και για να μη λέτε και απορείτε ΝΑ και λίγο spam...

Αλλά, δε φταίω, προεκλήθην... Και μη νοιάζεστε. Κουκλάρα μου θα μας βρουν και αλλού...

Αφιερωμένο στο jim, στο φίλο του, στο μωρό του, στον Backys, στον Zeiss και στη Maple, στον Πάπα (αλλιώς Αυγουστίνος).
Και σε όλους που ξεχνάω (που δεν, απλά δεν αναφέρω).

"Χρυσή μου, τα τακούνια μου"! "Α, να χαθείς μωρή τρελλή, κρίμα την κουρούπα"!

RGS 1000 Down the Hill (7:52)    Jim, για την τιμή των 10άποντων Veglia   

Nαι υπέροχο τo RGS, αλλά δεν έμοιασε ποτέ στη νεράϊδα την SFC750   
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2010, 07:13:34 μμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: Μαστορέματα σε Le Mans
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 20, 2010, 05:23:11 μμ »
Δες και motocicliveloci.it εχει κουστουμια για το project,ceriani,fontana,borrani και διαφορα αλλα πραγματακια λιγο πικρα βεβαια χριστουγεννιατικα....
Ελπιζω να μην μου τα χωσει η Κυρια necrofilou....
Super το Machine σου Jim...
Κ εγω ετοιμαζω Le mans 3 project... ειναι V7 Sport replica... Κ με ενδιαφερουν πολυ τα ακτινωτα ζαντακια...για την ακριβια, τα λατρευω...  :hehe:
Δωσε κανενα Link για τα ζαντακια...χχχμμ, και για το μονοδισκο, μιας και που πριν 1 βδομαδα εκοψα τους δισκους μου, την ειχα δει Van den Bosch :oops:
Super το Machine σου Jim...
Κ εγω ετοιμαζω Le mans 3 project... ειναι V7 Sport replica... Κ με ενδιαφερουν πολυ τα ακτινωτα ζαντακια...για την ακριβια, τα λατρευω...  :hehe:
Δωσε κανενα Link για τα ζαντακια...χχχμμ, και για το μονοδισκο, μιας και που πριν 1 βδομαδα εκοψα τους δισκους μου, την ειχα δει Van den Bosch :oops: