Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούλιος 22, 2018, 03:54:30 πμ

Αποστολέας Θέμα: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας  (Αναγνώστηκε 8474 φορές)

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« στις: Μάρτιος 31, 2011, 06:49:48 μμ »
έτσι είναι.....

πλάκα έχει....

η δικιά μου τις προάλλες,και αφού την έβγαλα μια βόλτα πάρα έξω από το κέντρο της πόλης με σκοπό να πάρει τον αέρα της και να "ξεκαπνίσει"-"ξεμπουκώσει" (Κηφισσός - Αττική οδός με μ.ο. 160 χλμ/ώρα) μόλις φτάσαμε αποφάσισε να μου το ανταποδώσει με καυτό λάδι στο παντελόνι και στο μποτάκι....κάνω έτσι....τι να δω...πλημμύρα ο κύλινδρος στο λάδι...(από το καπάκι) - δλδ σκασμένη φλάντζα...

υπέροχη εμπειρία...καπνοί από την εξάτμιση των ελαίων στους λαιμούς - υπέροχες μυρουδιές και χρώματα...ραντεβού εγώ καμαρωτός καμαρωτός με λάδια στο μπατζάκι και στο μποτάκι...  :D

Πάω να την αλλάξω....ιδού η φλάντζα που άντεξε 3.500 ολόκληρα χλμ...(είχε αντικατασταθεί πριν από 3,5 χιλιάρικα....με "μαμά" φυσικά....εγγύηση :anigrin:

http://i689.photobucket.com/albums/vv253/vpapanikolaou/29032011224.jpg
V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας




φυσικά...δεν έβαλα πάλι τις "μαμά" αλλά κάτι πανάκριβες ιδιοκατασκευή από φλαντζά...αλλά......τι να το κάνεις.....χάνεται η μαγεία.... :hehe:


Υ.Γ. ... αλλάχτηκε και η "αδελφούλα" της, η απέναντι η οποία δεν δεχόταν με τίποτα να αποχωριστεί το καπάκι και την πατούρα της κυλινδροκεφαλής και πείστηκε μόνο με τη χρήση σπάτουλας :luigi:




« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2011, 12:36:41 πμ από ZORDAN »
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
1200 SPORT:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 31, 2011, 09:43:23 μμ »
Τελικά η "μαμά" φλάντζες είναι οι χειρότερες. Το καλοκαίρι μια μου άντεξε 6 μέρες....

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5168
  • ut tensio, sic vis
1200 SPORT:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 31, 2011, 09:50:18 μμ »
φλάντζες φτιαγμένες, απ' το αιθέριο υλικό των ονείρων του αναβάτη...

αυτά με τον σπόρο του πεπρωμένου, που λέει κι ο Spont...
ex...

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1462
  • Αποκομμένο μέλος
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 01, 2011, 09:36:35 πμ »
Ίσως για τη ζημιά να φταίει λανθασμένος τρόπος σφιξίματος του καπακιού  ::knownothing

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3477
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 01, 2011, 09:49:28 πμ »
Ως πρώην V7Classicολόγος να σου πώ παργηγρητικά οτι δεν είσαι ο πρώτος που το έπαθε ...

Οχι οτι είναι τόσο συχνό όσο το κάψιμο του διαφορικού πίσω όμως ,ε ;  :hehe:

Περαστικά στην μικρόύλα σου ...  :thumbsup:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος Pin

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 832
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 01, 2011, 10:46:41 πμ »
VAS, περαστικα και welcome to the club.
Η μηχανη σου θελει να σε τελειοποιησει στην γρηγορη αλλαγη φλατζας  :? αλλα εσυ αντιστεκεσαι και την πας σε μαστορα, εγω υπεκυψα και τελειοποηθηκα: 15 λεπτα η αλλαγη καθε φλατζας, ακομα και σε ημιφως.

v11cafe

  • Επισκέπτης
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 01, 2011, 11:28:53 πμ »
Ειναι σιγουρο οτι δεν ειναι και η καλυτερη ποιοτητα οι φλαντζες, φτηνιαρες ειναι  κιολας,
αλλα οι δυο αριστερες βιδες (οπως κοιταμε φωτο) εχουν κοψει την τρυπα παρακεντρα στην φλαντζα και φαινεται σαν να ηταν υπερβολικα σφιγμενες, μετα αναμεσα τους καηκε η φλαντζα.
Μπορει να κουνηθηκε η φλαντζα την ωρα της τοποθετησης,
μπορει και να συνεβει τωρα που την εβγαλες δεν ξερω ::knownothing

Μερικες φορες παει στραβα, ακομα και αν  ολα εχουν γινει καλα στην τοποθετηση.

Για οσους θελουν να το κανουν μονοι τους,
αφου αφαιρεσεις καπακι, παλια φλαντζα, κολλες
 καθαριζεις καλα με πανι και βενζινη το σημειο που παταει η φλαντζα και στο καπακι και την κεφαλη
αν ειναι δυνατον να λαμπει :D

Μετα τοποθετεις την νεα φλαντζα στην κεφαλη και την υγραινεις ελαφρα με λαδακι κινητηρα κεντραροντας τις τρυπες
Βαζεις το καπακι ακριβως, προσεχωντας να μην την μετακινησεις, και περνας τις βιδες σφιγγοντας με το χερι μεχρι να πατησουν.

Μετα με αλλεν  βιδωνεις σταυρωτα ισομερως (μιση στροφη την μια, μιση στροφη την απεναντι κ.ο.κ) μεχρι να πατησει ολο το καπακι σωστα και ωραια...και ελπιζεις οτι αυτην την φορα η φλαντζα ειναι καλη.

Νομιζω οτι ειναι περιπου 10Nm η ροπη σφιξιματος, με το χερι χοντρικα απο την στιγμη που θα πατησει η βιδα το πολυ 1/2 με 3/4 στροφη, αν και παιζει με το υλικο της φλατντζας.

Χαλαρη, παιρνει αερα και καιγεται, πολυ σφιχτα σκιζεται(λιωνει μεταξυ των δυο επιφανειων), οποτε παλι χαλαει.

Video http://thisoldtractor.com/guzzi_training/eng/video/e2-1.mov

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3477
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 01, 2011, 12:34:59 μμ »
Γειά σου ρε Χρήστο !  :thumbsup:

Απάντηση ουσιαστική, χρήσιμη και κατευθείαν στα ... Αγαπημένα !
 :thumbsup:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 01, 2011, 02:34:22 μμ »
Πάρα πολύ χρήσιμες πληροφορίες Χρήστο... :thumbsup:

Το σκάσιμο μπορεί να οφείλεται όντως σε κακή τοποθέτηση τοπυ καπακιού...

Το γεγονός ότι κολλάει η μισή στο καπάκι και η άλλη μισή στην πατούρα πάνω μάλλον έχει να κάνει με την ποιότητα του υλικού...η μήπως έχει να κάνει με το σφίξιμο... :think:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2011, 07:58:25 μμ από VAS »
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 01, 2011, 06:37:55 μμ »
Η μαμισια φλαντζα κοστιζει 5 ευρω η αφτερ μαρκετ 18 ευρω !!!
Με το ματι φαινεται η διαφορα !!! Οτι πληρωνεις παιρνεις ...  :thumbsup:
 Υστ.Χρηστο αφου ζεσταθει ο κινητηρας θελουν  τελικο σφιξιμο οι βιδες η οχι ?

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 01, 2011, 06:46:40 μμ »
Ο Χρήστος τα λέει όλα...


βέβαια έχω μια ένσταση όσον αφορά το θέμα ποιότητας τιμής... εγώ μαμίσιες χρησιμοποιώ τέσσερα χρόνια και μετά από 43.000 χλμ σε όλες τια συνθήκες, δεν είχα ποτέ πρόβλημα...

οπότε καταλήγω στο συμπέρασμα ότι φταίει η πίεση που εξασκείται από το βίδωμα του καπακιού, ο τρόπος που το βιδώνεις και η πίεση που ασκείς....

Χρήστο  :bier:



Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5168
  • ut tensio, sic vis
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 01, 2011, 08:38:46 μμ »
Κι από τη δική μου τηλεδιάγνωση, φαίνεται ότι ο Χρήστος έχει δίκιο (συνδυασμός φλάντζας-σφιξίματος)...


εγώ να συμλπηρώσω ότι τις βίδες των καπακιών, τις σφίγγουμε με ροπόκλειδο, πάντα σε κρύο κινητήρα...

σαν γενικός κανόνας, για τις απαιτούμενες ροπές (σύμφωνα με τα πρότυπα ISO):

Τύπος Βίδας      Κλειδί         Ροπή
                                      Nm    kgm
M 6                     10          6       0.6
M 8                     12          15     1.5
M 10                   14          30     3.0
M 12                   17          55     5.5
M 14                   19          85     8.5
M 16                   22          130   13.0

εκτός αν ο κατασκευαστής ορίζει διαφορετικά (στο service manual)

οι ροπές αυτές εφαρμόζονται σε καθαρά, στεγνά σπειρώματα σε θερμοκρασία δωματίου


για το V7 εδώ: http://www.guzzitek.org/gb/ma_us_uk/pb/V7Classic_022009_Atelier(GB).pdf σελ. 13 έως 18 υπάρχουν όλες οι ροπές σύσφιξης και για τα καπάκια του V7, όπως πολύ σωστά είπε ο Χρήστος είναι 10 Nm (σελ. 17)


ΟΡΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΦΙΞΙΜΑΤΟΣ

http://img858.imageshack.us/img858/4549/torquefastening.jpg
V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας



1. Βιδώνουμε όλες τις βίδες με το χέρι.

2. Βιδώνουμε χιαστί Α -> Β -> Γ -> Δ με το μισό της απαιτούμενης ροπής.

3. Επαναλαμβάνουμε το παραπάνω, με όλη την απαιτούμενη ροπή

έτσι το φορτίο κατανέμεται ομαλά στις επιφάνειες προς ένωση...

ex...

v11cafe

  • Επισκέπτης
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 01, 2011, 10:05:39 μμ »
....αφου ζεσταθει ο κινητηρας θελουν  τελικο σφιξιμο οι βιδες η οχι ?
Αν εχουν σφιχθει σωστα με κρυο μοτερ,
οχι.

Γενικα  οταν ειναι ζεστο το μοτερ, αποφευγουμε το παιχνιδι με τις βιδες
εκτος αναγκης.

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 02, 2011, 01:48:08 μμ »
ειχα το ιδιο προβλημα κι εγω με την παρδαλω

εβαλα ενισχυμενες φλαντζες+σιλικονη θερμοκρασιας

οταν ειδα το μπατζακι λαδωμενο και τη κεφαλη δακρυσμενη σκεφτηκα

ευτυχως που μεσω του φορουμ εμαθα να εμπιστευομαι την  :mg: και να μη φοβαμαι τα πταισματα της

αν ακουγα αυτες τις ιστοριες  στην προ φορουμ ζωη μου θα παραμιλαγα καπως ετσι

<<κλαψ,σνιφ,λυγμ,μπουουουου,γιατι ρε γμτ οι μηχανες της πολυαγαπημενης μου  :mg: να δακρυζουν σαν τη μαρθα βουρτση?

θα ξεπερασω ποτε τη δειλια μου ωστε να αποκτησω  :mg:

ο,τι και να γινει παντως το 2021 θα παρω μια κι ας με πρηζει>>

ευχαριστω φορουμ :thumbsup:
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος θανοςΚ

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 301
Απ: V7 classic:Σκάσιμο φλάντζας
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 02, 2011, 02:33:05 μμ »
και οπως πολυ σωστα ειχε πει καποιος ....

τα ιταλικα μηχανακια σε κανουν ........μηχανικο :oldgit: