Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 25, 2017, 08:12:42 μμ

Αποστολέας Θέμα: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7  (Αναγνώστηκε 15762 φορές)

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #60 στις: Ιούνιος 17, 2013, 08:29:06 μμ »
Δυστυχώς η περιγραφή σου ταιριάζει με τα συμπτώματα. Την λογική άστο να χαλάσει και φτιάξ' το μετά ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω. Τι να περιμένει δηλαδή να πάρει το κιβώτιο στο χέρι; Δεν μιλάμε για μια γρατζουνιά στο χρώμα.

Αν είσαι σε εγγύηση μην ασχολείσαι μέχρι να χαλάσει κάτι. Τί νόημα έχει;

Δεν βλέπω τι διαφορετικό λέμε... ???

Γιατί να παλεύει να τρώει τον χρόνο του ενώ το πρόβλημα δεν είναι εμφανές ???
Όταν και αν ενταθεί το πρόβλημα(?) θα καταλάβει πως τρέχει κάτι και θα μπορεί και ο μηχανικός να κάνει μια σωστή διάγνωση.

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #61 στις: Ιούνιος 17, 2013, 10:21:54 μμ »
Κατι παρόμοιο με τον δεύτερο ήχο ακούω και εγώ, αλλα το κάνει μόνο πρωί στο πρώτο φανάρι που σταματώ...ένα μικρό "γδαρσιμο" την ώρα που κατεβαζω ταχύτητες μέχρι να σταματήσω! Προσωπικά νομίζω ότι είναι η καδενα του εκκεντροφορου... Αλλα μιας και έχω βγει απο την εγγύηση θα ασχοληθώ όταν και αν χειροτερέψει

Αυτό το περιβόητο πρόβλημα με το κιβώτιο και τον συμπλεκτη μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς είναι; Το έχω διαβάσει αρκετές φορές στο forum, αλλα κανείς δεν έχει δώσει περαιτέρω πληροφορίες! Επίσης το έχει πάθει κανά V7 εκτός Θεσσαλονίκης;;;

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3479
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #62 στις: Ιούνιος 18, 2013, 11:17:26 πμ »
Εμένα πάντως ποτέ δεν είχε σύνθετα τόσο προβλήματα ! Η μόνη φορά που έκανε θόρυβο, σαν αυτό που λέτε, ήταν από σπασμένο καταλύτη στην αρχή του πούρου ρης εξάτμισης. Αλλάχτηκε στην εγγύηση και όλα καλά.


εκτός από την διαρροή βαλβολίνης πίσω στον άξονα, που από όσα πια έχω μάθει είναι εγγενές "πρόβλημα" των small block ... οπότε και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας !

Επίσης νομίζω και ας με διορθώσει κάποιος, οτι τα small blocks έχουν υγρό συμπλέκτη και ΔΕΝ κροταλίζουν με νεκρά και τραβηγμένο συμπλέκτη, όπως κάνουν τα μεγάλα. Εμένα το V7Classic δεν έκανε κανέναν θόρυβο είτε με είτε χωρίς συμπλέκτη. Τέτοια διαφορά τέλως πάντων που να ... ακούγεται αισθητά διαφορετική !
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος Junkerman

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • v7classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #63 στις: Ιούνιος 18, 2013, 12:02:27 μμ »
Εμένα πάντως ποτέ δεν είχε σύνθετα τόσο προβλήματα ! Η μόνη φορά που έκανε θόρυβο, σαν αυτό που λέτε, ήταν από σπασμένο καταλύτη στην αρχή του πούρου ρης εξάτμισης. Αλλάχτηκε στην εγγύηση και όλα καλά.


εκτός από την διαρροή βαλβολίνης πίσω στον άξονα, που από όσα πια έχω μάθει είναι εγγενές "πρόβλημα" των small block ... οπότε και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας !

Επίσης νομίζω και ας με διορθώσει κάποιος, οτι τα small blocks έχουν υγρό συμπλέκτη και ΔΕΝ κροταλίζουν με νεκρά και τραβηγμένο συμπλέκτη, όπως κάνουν τα μεγάλα. Εμένα το V7Classic δεν έκανε κανέναν θόρυβο είτε με είτε χωρίς συμπλέκτη. Τέτοια διαφορά τέλως πάντων που να ... ακούγεται αισθητά διαφορετική !

Καλημέρα.

Αν δεν κάνω λάθος οι small block έχουν όλες ξηρό μονόδισκο συμπλέκτη (σε αντίθεση με τις big block που φέρουν ξηρό πολύδισκο συμπλέκτη). Ο ξηρός μόνοδισκος συμπλέκτης κροταλίζει σε κατάσταση σύμπλεξης με νεκρά στο κιβώτιο και σταματάει σε κατάσταση αποσύμπλεξης (αντίθετα λειτουργεί στους πολύδισκους ξηρούς συμπλέκτες). Σε κάθε περίπτωση ο ήχος αυτός είναι ήπιος στη δική μου μηχανή και δεν μου προκαλεί ανησυχία.

Για το άλλο ήχο που ανέφερα κατά την επιβράδυνση του κινητήρα με 1η ή 2α στο κιβώτιο και τις στροφές να πέφτουν από τις 2χιλ έως 1,5 χιλ. (bucket of rocks το περιγράφουν στο εξωτερικό) έχω μία μικρή "ανησυχία".

Ο ήχος δεν είναι δυνατός (πρέπει κάποιος να είναι εξοικειωμένος με τη μηχανή για να τον απομονώσει - ωστόσο είναι υπαρκτός), εντείνεται με τη θέρμανση από την κίνηση, μοιάζει με συντονισμό μεταλλικών μερών.

Καθώς δεν είμαι μηχανικός, μπορεί η διάγνωσή μου περί κιβωτίου-συμπλέκτη να είναι λανθασμένη και να προέρχεται για παράδειγμα από την εξάτμιση - καταλύτη (ωστόσο δεν μου πολυταιριάζει με το γεγονός ότι εμφανίζεται μετά το ζέσταμα των μερών της μηχανής. Θα περίμενα ο σπασμένος καταλύτης να κροταλίζει ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του).

Δεν αποκλείω και μία υπερβολή στην αντίληψή μου για την ύπαρξη προβλήματος (είμαι λίγο "ψείρας" σε αυτά τα θέματα). Μπορεί ο ήχος να είναι λογικός και αναμενόμενος αλλά δεν μου ακούγεται και πολύ φυσιολογικός.

Για να μου φύγει η απορία, κανόνισα ραντεβού για "διάγνωση" από εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Η εμπειρία μου, ωστόσο, με τα συνεργεία του δικτύου σε παλαιότερα θεματάκια μου αφήνει υποσχέσεις για νέο γύρο ταλαιπωρίας και "καβγάδων". Ήδη το ύφος από το τηλέφωνο για το κλείσιμο του ραντεβού με προδιαθέτει αρνητικά.

Σε κάθε περίπτωση, η μηχανή έχει ακόμα 2+ χρόνια εγγύησης την οποία δεν έχω πολύ-αξιοποιήσει...για να δούμε

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #64 στις: Ιούνιος 18, 2013, 06:27:38 μμ »
τς...τς...τς τι προβλήματα μ΄αυτα τα μηχανακια.
Κανει θόρυβο, Ε? και δακρυζει, Ε?
Τι λες ρε παιδί μου
πολυ βασανο , πως τα καταφερνετε?











Ρε, αντε καμμια βόλτα
κι αφηστε τα να τσιριζουνε, μια χαρα ειναι...
αν δεν ηταν θα 'σασταν ολοι στο συνεργειο...

 
Ειδικά για τη διαρροή πάντως, σας διαβεβαιώ , επισκευάζεται  σε χρόνο μηδεν





με στουπί...



μη σσας πώ και με χαρτομάντηλο και σας τσακίσω το πάθος...

καλο δρομο...
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #65 στις: Ιούνιος 18, 2013, 10:52:54 μμ »
Ωωωω τι να κάνουμε.....εμείς δεν έχουμε κομμενους άξονες και καρφωμενες βαλβίδες....με κατι πρέπει να ασχοληθούμε :hehe:

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 18, 2013, 11:02:48 μμ »
ΔΕ ΜΕ ΠΙΑΝιΕΙΣ...
Ουτε μ αυτα  ασχολούμαστε...
οσο ****ει μαζευουμε τα λαδακια με το στουπι και φευγουμε οσονουπω...
αν τα παιξει βλεπουμε...

αγαπη να υπαρχει






και βενζινη.........
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 04, 2014, 10:35:57 μμ »
Μετά απο ~2 χρόνια που αναρωτιέμαι για τον περιβόητο ήχο απο την δεξιά πλευρά κατά την επιβράδυνση ... το σέρνει τσίγκο ή bucket of rocks ή μέταλλα που συντονίζουν ...επιβεβαιώνω στο 100% τους bill & thimio ότι είναι απο την εξάτμιση. Χθες άλλαξα το crossover και ξαναβάζοντας την εξάτμιση στην θέση της λογικά έσφιξα παραπάνω την ελαστική της βάση με συνέπεια να δυναμώσει ο ήχος και να είμαι 100% σίγουρος για την διάγνωση. Εμένα μάλιστα δεν εχει ξεκολλήσει ο καταλύτης, όσο και να την κουνάω δεν ακούγεται τίποτα...απλά συντονίζει ολόκληρη και κάνει αυτόν τον θόρυβο. Κρίμα πάντως...εκεί που έψαχνα να δώ πως θα κατεβάσω κινητήρα για να αλλάξω ρουλεμάν συμπλέκτη...τώρα ψάχνω πόσο κάνουν οι mistral :hehe:

Αποσυνδεδεμένος Spitfire

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Rider on the storm
    • V7 classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 08:41:16 πμ »
Κρίμα πάντως...εκεί που έψαχνα να δώ πως θα κατεβάσω κινητήρα για να αλλάξω ρουλεμάν συμπλέκτη...τώρα ψάχνω πόσο κάνουν οι mistral :hehe:
   :thumbsup:

Και εμένα από τη δεξιά πλευρά το κάνει... Και ξεκίνησε από τότε που έβγαλα τη δεξιά εξάτμιση για να βάλω τη βαλβολίνη του σασμάν (γιατί η βίδα που "αδειάζει" δεν είχε χώρο λόγω crossover...) Τότε που είχα χστεί πάνω μου βέβαια ήταν όταν σε μια βόλτα άρχισε τρελό λαμαρινο-τρίξιμο σαν παλιό lada και απλά είχε ξεβιδώσει το προστατευτικό της εξάτμισης...   :hehe:
Δες και staintune MotoGuzzi V7 classic with Staintune exhaust ... Αυτό το βίντεο ήταν ένας από τους λόγους που πήρα το v7...


Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #69 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 10:05:32 πμ »
Καλές οι staintune, αλλά πανάκριβες και δυσεύρετες. Οι mistral έρχονται με 520€ στην πόρτα σου. Με σιγαστήρες.
Με γερμανικό 17άρι μια χαρά ξεβιδώνει η τάπα για τις βαλβολίνες...δεν χρειάζεται να βγει η εξάτμιση.

Αποσυνδεδεμένος Spitfire

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Rider on the storm
    • V7 classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #70 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 11:51:07 πμ »
Το προσπάθησα εννοείται με γερμανικό, αλλά δύο "στροφές" πριν βγει η βίδα χτυπούσε στο καζανάκι (crossover) κάτι που είχα ακούσει από πολλούς...  http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=44778.0

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #71 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 01:09:53 μμ »
Το προσπάθησα εννοείται με γερμανικό, αλλά δύο "στροφές" πριν βγει η βίδα χτυπούσε στο καζανάκι (crossover) κάτι που είχα ακούσει από πολλούς...  http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=44778.0

Επίσης μπορείς να χαλαρώσεις τα κολάρα που το κρατάνε και να το περιστρέψεις μέχρι να βγαίνει η βίδα μιας και είναι παράκεντρο. Δεν χρειάζεται να βγεί η εξάτμιση, ανάλογα και ποιός μηχανικός την έβαλε και τι μέρα ήταν βέβαια :hehe:

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #72 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 01:12:21 μμ »
Ο δικός μου ήταν χαρούμενος μιας και δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος Spitfire

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Rider on the storm
    • V7 classic
Απ: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ V7
« Απάντηση #73 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 03:25:02 μμ »
Το προσπάθησα εννοείται με γερμανικό, αλλά δύο "στροφές" πριν βγει η βίδα χτυπούσε στο καζανάκι (crossover) κάτι που είχα ακούσει από πολλούς...  http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=44778.0

Επίσης μπορείς να χαλαρώσεις τα κολάρα που το κρατάνε και να το περιστρέψεις μέχρι να βγαίνει η βίδα μιας και είναι παράκεντρο. Δεν χρειάζεται να βγεί η εξάτμιση, ανάλογα και ποιός μηχανικός την έβαλε και τι μέρα ήταν βέβαια :hehe:

Προσπάθησα να κάνω και αυτό που λες (δεν πήγα σε μηχανικό) αλλά το καζάνι ήταν "κολλημένο" και δεν μπορούσα να το περιστρέψω... Και επειδή δεν ήθελα να χαλάσω κάτι, προτίμησα να βγάλω την εξάτμιση... (την έχω πατήσει πολλές φορές προσπαθώντας να γλιτώσω χρόνο να χαλάω κάτι  και να μου παίρνει τον διπλάσιο....   :oldgit: )