Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 15, 2017, 08:01:13 μμ

Αποστολέας Θέμα: Stelvio: Πιθανό προβλημα μπαταριας??  (Αναγνώστηκε 10770 φορές)

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 392
    • Griso 1100
Απ: Stelvio: Πιθανό προβλημα μπαταριας??
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 19, 2013, 12:49:06 πμ »
Καλησπέρα σας,

Ανοίγω το θέμα πάλι διότι έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τον NIKOSNSD (εάν έχει βρεθεί λύση θα την ήθελα σαν τρελός...)

Την περασμένη εβδομάδα (με ολοκαίνουργια YUSA) με άφησε (το γνωστό "κλάκ" του ρελέ). Μέτρησα αμέσως την τάση με πολύμετρο με αναμένη μηχανή (on) και μου έδειξε 13.4! Το πολύμετρο τις μηχανής στο καντράν 13.2!
Που σημαίνει ότι η μπαταρία δεν φορτίζει...

Την πήγα συνεργείο την μετρήσαμε και εκεί και μου έδειξε πάλι 13.4 (πάντα αναμμένη).
Έψαξαν καλώδια-ρεύματα δεν βρέθηκε κάτι....

Λες δυναμό?  :think:


Η καινούργια μπαταρία δε σημαίνει και φορτισμένη μπαταρία.
Η τάση 13,4V είναι μάλον σημάδι μπαταρίας που έχει ακόμα περιθόριο φόρτισης. Άμα φορτίσει θα "κοντράρει" το ρεύμα οπότε θα ανέβει πιό ψηλά η τάση.

Αν κινήσαι τόσο που να μη δικαιολογειται η πεσμένη μπαταρία (μπακάλικος κανόνας : 15 λεπτά λειτουργίας για το ρεύμα κάθε μιζιάς) ίσως να χάνεις ρεύμα απο "κόλημα" του imobilizer.
Το imobilizer μπορεί να "κολήσει" όταν μένει απο ρεύμα. Όταν βγεί η μπαταρία ή όταν βγεί η ασφάλεια. Πώς το "ξεκολάς": Βγάλε την κεντρική ασφάλεια (ή την μπαταρία). Ξαναβάλτη. Γύρνα το κλειδί να ανάψουν τα όργανα, για κανά λεπτό ΧΩΡΙΣ να βάλεις μπρός. Κλείσε το διακόπτη και βγάλε το κλειδί για κανα λεπτό. Έτοιμο.

Πέρα απο αυτά, το θέμα "μπαταρία" ειδικά για τα καινούργια big block έχει εξαντληθεί, ψάξε λίγο στα "τεχνικά" στο "2006+" και στο "γενικά".... και καλή δύναμη.

Edit:
 αυτονόητο: Κάνε μια καλή φόρτιση
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2013, 12:50:45 πμ από DonRodrigo »

Αποσυνδεδεμένος kostas-vet

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 383
    • 1200 sport
    • Small animal clinic kalamata
Απ: Stelvio: Πιθανό προβλημα μπαταριας??
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 19, 2013, 04:34:12 μμ »
Μιλα με spont να κανεις την διασημη πλεον πατεντα σε 20 λεπτα και να ξεμπερδεψεις μια για παντα!!!Εγω ΣΩΘΗΚΑ!

Αποσυνδεδεμένος tcbart

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • www.tcbart.com
    • web design | graphic arts
Απ: Stelvio: Πιθανό προβλημα μπαταριας??
« Απάντηση #47 στις: Απρίλιος 29, 2016, 01:22:20 πμ »
Καλησπέρα σας και εύχομαι υγεία στις οικογένειές σας,
Ανοίγω πάλι το θέμα γιατί έχω κάποια νέα επί αυτού και βρίσκοντας λίγο χρόνο είπα να σας τα μεταφέρω.

Το πρόβλημα το έλυσα μετά από πολύ ψάξιμο και κάνοντας φύλλο φτερό το stelvio (για να βγει δυναμό έλυσα ντεπόζιτο βενζίνας... μπροστά τα πρώτα μέρη του καθρέπτη για να βγει το δυναμό και με την ευκαιρία άλλαξα και τον ιμάντα του). Μέτρησα δυναμό, γείωση, καλώδιο προς μπαταρία από δυναμό και την ίδια την μπαταρία όλα αυτά και με ηλεκτρολόγο. Μπαταρία μία είναι ΜΑΜΑ.

Αποτέλεσμα:
Το καλώδιο μπαταρία προς δυναμό χάνει (λόγο πάχους όχι πολύ όμως). Προσθέσαμε ένα χοντρότερο καλώδιο εκεί όπου χωρίς αυτό μου έδειχνε 13,60 και με αυτό 13,75.

Το δυναμό το μέτρησα μόνο του βάζοντας και φορτίο επάνω του και έδειχνε να δουλεύει κανονικά. 14 έδειχνε χωρίς φορτίο με το που έβαζα φορτίο επάνω του (4 λάμπες χ 55w η μία) έριχνε για λίγο τα volt αλλά αμέσως έδινε ρεύμα και τα ανέβαζε στο 14. Προς στιγμήν δεν είχαμε βρει την αιτία του κακού.

Ξανά μοντάραμε το δυναμό επάνω στην μηχανή κανονικά δέσιμο και τα σωστά Nm στον ιμάντα κτλ. Έβαλα μπροστά, στις μετρήσεις έδειχνε 14 χωρίς φώτα, με φώτα και προβολάκια 13,8 εκεί σταθερά είτε με γκάζι είτε χωρίς. Ίδιες τιμές και στον δρόμο-πορεία (στο καντράν χάνει -0,2-0,3v). Κάτι δεν πήγαινε καλά... την αφήσαμε την μηχανή να δουλέψει αρκετά να ζεσταθεί και μετρήσαμε ξανά. 14 χωρίς φώτα 13,5 με φώτα επ... επ... Ξανά μέτρηση μετά από λίγο. Με φώτα 13,3.. όσο δούλευε τόσο έπεφταν τα volt! Έφτασε μέχρι 13,1 και εκεί σταμάταγε (με φώτα πάντα). Ο ηλεκτρολόγος έκανε λόγο για τον αυτόματο.

Ο αυτόματος είναι ακριβώς πάνω στο δυναμό... έγινε αντικατάσταση και όλα δουλεύουν ρολόι πλέον. moto~

Στο ρελαντί 14,3 χωρίς φώτα, με φώτα + προβολάκια 13,5 με λίγο γκάζι 14,1-2 το ίδιο και πορεία. Η μίζα φυσικά παίρνει μπροστά κανονικά από το start button (έχω αφήσει την πατέντα spont επάνω... χαχαχα )

Πρόσθετες πληροφορίες

Για τον αυτόματο: Ο αυτόματος όπως προείπα είναι πάνω στο δυναμό (Bosch) μας... η piaggio δεν τον έχει χωριστά σαν άλλο κωδικό (μ@λ@κες είναι??) εδώ μιλάμε για 240€ (Αν αναλογιστεί κανείς ότι πριν 2-3 χρόνια είχε 700€ βέβαια!! :notworthy:). Μόνος του που τον βρίσκεις δύσκολα έχει κάπου 50€. Αν θέλει κάποιος να ψάξει αυτόματο, τον ψάχνει με βάση το part number που αναγράφει το δυναμό του και όχι το part number της piaggio GU..... (αυτός είναι για όλο το δυναμό fix).

Για το δυναμό: Το δυναμό μου είναι bosch, η piaggio έχει αλλάξει τον κωδικό του (GU......) πρόσφατα και αυτό διότι άλλαξε μάρκα ....και τι έβαλε? κινέζικο... :notworthy: αυτόν έχουν τα περισσότερα μοντέλα από '12 - '13 και μετά...

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • !@#$ ΤΑΧΩ ΧΑΜΕΝΑ
    • 2 Vespa Cosa II (Πρός το παρόν)
Απ: Stelvio: Πιθανό προβλημα μπαταριας??
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 02, 2016, 02:26:01 μμ »
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους
Δεν έχω stelvio και δεν ξέρω τι 'δυναμό' έχει
Εχω την εντύπωση πως μάλλον είναι alternator
Θα ήταν καλύτερα να μας πεις το μοντέλο της Bosh και με αυτό να ψάξω να δω τι είναι
Οι αυτόματοι η καλύτερα ρυθμισταί κατά το Ελληνικότερο έχουν μέσα τους πολλά ηλεκτρονικά υλικά τα οποία με τον καιρό αλλά και την θερμοκρασία χαλάνε και αρχίζουν να έχουν αυτή τη περίεργη συμπεριφορά

Αποσυνδεδεμένος tcbart

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • www.tcbart.com
    • web design | graphic arts
Απ: Stelvio: Πιθανό προβλημα μπαταριας??
« Απάντηση #49 στις: Μάιος 22, 2016, 05:18:17 μμ »
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους
Δεν έχω stelvio και δεν ξέρω τι 'δυναμό' έχει
Εχω την εντύπωση πως μάλλον είναι alternator
Θα ήταν καλύτερα να μας πεις το μοντέλο της Bosh και με αυτό να ψάξω να δω τι είναι
Οι αυτόματοι η καλύτερα ρυθμισταί κατά το Ελληνικότερο έχουν μέσα τους πολλά ηλεκτρονικά υλικά τα οποία με τον καιρό αλλά και την θερμοκρασία χαλάνε και αρχίζουν να έχουν αυτή τη περίεργη συμπεριφορά



Καλησπέρα,

άργησα να απαντήσω ..  :)

είναι Bosch 0124120012 Alternator