Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Μαρτίου 31, 2020, 12:51:40 πμ

Αποστολέας Θέμα: To le mans  (Αναγνώστηκε 2007 φορές)

KTiNoS

  • Επισκέπτης
To le mans
« στις: Ιουνίου 06, 2011, 12:37:30 μμ »
πρέπει να είναι Red or black (το πολύ)




























Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7948
  • Minority Report
Απ: To le mans
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 06, 2011, 01:52:19 μμ »
Kαι σε περλέ Λευκό ειναι σουπερ και πολυ σπανιο!!  :thumbsup:


http://i623.photobucket.com/albums/tt313/ZordanAlbum/V7%20MG%20-Cilindri%20Italiani/2011-06-04_00017.jpg
To le mans
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος backys

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
Απ: To le mans
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 06, 2011, 01:57:11 μμ »
πρέπει να είναι Red or black (το πολύ)






Τωρα μολις ετοιμαζα ποστ με αυτο το ''ευρημα''(rocket garage ε???)
Θα ειχε τιτλο''Ας τον σκοτωσει καποιος''ή ''Κοιτα γουστα ,φαντασου πως θα ειναι η μουρη της γυναικας του'' κλπ
ΗΜΑΡΤΟΝ

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1175
Απ: To le mans
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 06, 2011, 03:54:22 μμ »
Γειά και χαρά!

Δυστυχώς όμως, δεν βγήκε ΠΟΤΕ σε μαύρο. Κανένα απο τα Ι, ΙΙ, ΙΙΙ.

Τα..., άλλα, υπήρχαν  (εργοστασιακώς) με ζάντες απρουλίίί...

Μαύρο   
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1220
Απ: To le mans
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 06, 2011, 04:14:20 μμ »
Δυστυχώς όμως, δεν βγήκε ΠΟΤΕ σε μαύρο. Κανένα απο τα Ι, ΙΙ, ΙΙΙ.

Κι ομως βγηκε: Στην Αγγλια το 1980, ο εκει αντιπροσωπος για να κανει δελεαστικωτερο το LM2 απαιτησε απο το εργοστασιο ειδικη βαφη: Μαυρο με χρυση ριγα και χρυσες ζαντες (serie oro, το ονομασαν αν δεν απατωμαι) το οποιο και εγινε. Αποτελεσμα ηταν να ανεβουν οι πωλησεις στο μοντελο αυτο...
Και ενα κουιζ:
Ποιο ειναι ακομα ενα εργοστασιακο χρωμα στο LM2 εκτος απο τα
1. ΚΟΚΚΙΝΟ,
2. ΑΣΠΡΟ
3. ΜΑΥΡΟ-ΧΡΥΣΟ (για τους εγγλεζους οπως ανεφερα)?
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1175
Απ: To le mans
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 06, 2011, 04:27:35 μμ »
Πετράν, πέραν για πέραν δίκιο. Αυτό δεν το ήξερα (ιδιαίτερα για τα ΙΙ).
Αλλά τι να λέμε; Όλοι χατήρια στους αντιπροσώπους... Ιδιαίτερα εκεί που υπάρχουν και ενδιαφέρονται, αγαπάνε αν θες...
Για το ΙΙ. Νομίζω οτι υπήρχε και σε ΜΠΛΕ....


Και βέβαια υπάρχει και το γκρι (για τα τριάρια)...
Ρε σεις, μην ανοίγετε θέμα με τους ματρακάδες. Ουστ πια με τα Le Mans. Tα original, όχι τα άλλα για να "κρατήσουμε" το όνομα...

Τα original (έστω και με πατέντες)   
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1220
Απ: To le mans
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 06, 2011, 04:55:48 μμ »
ΣΩΣΤΑ!!
Επρεπε να πω "κουιζ για ολους εκτος του Ι.Τ.Α."! Τη πατησα...
Αυτο το θαλασσι - τιρκουαζ (τελειως αποτυχημενο κατ' εμε, καμμια σχεση με το γλυκο "ice-blue" του Lm1-Monza-1000SP κλπ) ειναι το 4ο και τελευταιο εργοστασιακο χρωμα για το LM2!
Και αυτο ειχε βγει ειδικα για την αγορα της Αγγλιας αλλα σχεδον ταυτοχρονα με τη παρουσιαση του μοντελου, οχι αργοτερα οπως το μαυρο-χρυσο..
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: To le mans
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 06, 2011, 06:36:52 μμ »
Νομιζω οι Αγγλοι εκτος απο το Λεμαν 2 παρηγγειλαν σε μαυρο χρυσο και το V50 Monza .
Σωστο η λαθος ?  :think:

v11cafe

  • Επισκέπτης
Απ: To le mans
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 07, 2011, 01:07:17 πμ »
Παντως το ασπρο για Lm III στην Ελλαδα δεν ηταν σπανιο,  εισαγανε αρκετα
αλλα συντομα οι μερακληδες ιδιοκτητες τα εβαφαν κοκκινα :D που ηταν το επιθυμητο χρωμα.