Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αύγουστος 23, 2017, 05:01:15 μμ

Αποστολέας Θέμα: 7  (Αναγνώστηκε 1948 φορές)

KTiNoS

  • Επισκέπτης
7
« στις: Νοέμβριος 14, 2011, 09:30:12 πμ »

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7923
  • Minority Report
Απ: 7
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 11:37:03 πμ »
Mαζι με Κ. Ρομπερτς (που μιλαει στο μεσον του βιντεο), οι οδηγοι ειδωλα μας για την γενια μας.(σειρα: Κτινος, Αστραχαν,Ρορυ και του λογου μου)

Οπως ειχαν τον Αγκοστινι προγενεστεροι...

Ιδιοτυπη μορφη τυπου "Τζορτζ Μπεστ", στο ποδοσφαιρο.

Ολα αυτα τα χαρακτηριστικα διαθετει και ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ θα ηταν ο bil αν δεν ειχε "παραστρατήσει" με την ιατρικη!   :rasta:
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: 7
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 03:57:36 μμ »

Ολα αυτα τα χαρακτηριστικα διαθετει και ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ θα ηταν ο bil αν δεν ειχε "παραστρατήσει" με την ιατρικη! 

ενταξει,ειναι γρηγορος,θαρραλεος,ριψοκινδυνος,χαρωπος,αποτελεσματικος,γοητευτικος,ευθυμος


αλλα με τις κατακτησεις γυναικων τι σχεση εχει ο ο αχιλλεας απ΄το καιρο-  μπιλ :hehe:

κριμα δεν ειναι να τον κοροιδευτε,χτυπωντας τη μεγαλη του αδυναμια, κυριε ζορδαν?

γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3479
Απ: 7
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 04:20:16 μμ »
 :rasta:




















Μπράβο ρε Κτίν για την ταινία ...!!!   :thumbsup:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος nikos900

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • ..keep on dreaming..
Απ: 7
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 15, 2011, 01:04:57 πμ »
 :thumbsup:πολύ όμορφο trailer, μας ξύπνησε εικόνες..Στο 1:12 φαίνεται και ο αρχιμηχανικός του ο Martyn Ogborne, ο άνθρωπος που ετοίμαζε τις μηχανές του σε σχεδόν όλη την καρριέρα του Barry. Βάζω 2-3 φωτό μαζι με τον Barry και κάποια σχόλιά του για αυτόν από συνέντευξή του στο Classic Bike. Νομίζω δεν υπάρχουν πιά τόσο προσωπικές σχέσεις μηχανικού-αναβάτη:


"Γινόντουσαν μεγάλα παρτυ όταν ο Βarry κέρδιζε τους παγκόσμιους τίτλους το 76 και 77..Μετά την Imola, μία χρονιά θυμάμαι το παρτυ κράτησε 1 εβδομάδα..Η δοίκηση της Suzuki μας έστελνε fax και ρωτούσε που είχαμε εξαφανισθεί όλοι, εμείς τους λέγαμε ότι πακετάρουμε.."

"Παρά το lifestyle του, ήταν πολύ απαιτητικός από τους μηχανικούς του αλλά και από τον εαυτό του. Ερχόταν με απίστευτες λίστες με το τι ήθελε στην μηχανή του.. Μερικές φορές ήταν 40 πραγματα στην λίστα, ήθελε να κανουμε δουλειά 8 ωρών και είχαμε μία.."

"Μία μέρα πρίν το Βρετανικό GP του 79, η μηχανή δεν πήγαινε, δεν ξέραμε τι έφταιγε και την άλλη μέρα θα ερχόντουσαν 100.000 άνθρωποι να τον δούν να κερδίζει το GP της πατρίδας του. Ηλθε στο garage αφησε την μηχανή στον τοίχο και είπε 'I don't know what else to fucking do'. Tα αλλάξαμε όλα, ρυθμίσεις βαλαμε του προηγούμενου αγώνα και γυρίσαμε το παιχνίδι.."

"Μία φορά μόνο ένοιωσα πραγματική πίεση, πρίν τον τελευταίο του αγώνα το 2002 στο Goodwood (με κλασσικές μηχανές)με μία Norton.. Λίγοι ήξεραν ότι ήταν λίγο πρίν το τέλος..Μού είπε 'Κάνε την μηχανή ώστε να μην πέσω.. οτι και να γίνει δεν πρέπει να πέσω..' Ηξερε ότι στην κατάσταση που ήταν δεν έπρεπε να τραυματισθεί.. Ηλθε δεύτερις πίσω από τον Wayne Gartner στο ενα σκέλος - νίκησε στο άλλο.."