Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 22, 2017, 02:57:32 μμ

Αποστολέας Θέμα: RoadBook  (Αναγνώστηκε 14435 φορές)

Αποσυνδεδεμένος spyro 990

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 347
Απ: RoadBook
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 02:54:28 πμ »
το 36ώρο και κατ' επέκταση το roadbook όπως όλα τα ωραία στη ζωή είναι δυναμικά και εξελίσσονται.

Απο οσο ξέρω το roadbook δεν έγινε λεπτομερές τυχαία αλλά υπήρξαν συγκεκριμένοι λόγοι που το οδήγησαν εκεί. ένας απο αυτούς αν δε κάνω λάθος ήταν το γεγονός οτι δεδομένου της μη υποχρεωτικής διέλευσης απο συγκεκριμένη διαδρομή (στις παλιές εποχές) έκανε πολλούς να το "κόβουν" απο τις Εθνικές και τους κεντρικούς δρόμους.

παρακαλώ διορθώστε με οι παλιοί εαν κάνω λάθος

 :shame:

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
Απ: RoadBook
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 09:06:05 πμ »
Ευκολάκι:
Διαλέγει (η διοργανωση) προσεκτικά τις φωτογραφίες και μαλιστα με διαφορετική βαθμολογιση ανα φωτογραφία.
 
Ετσι, καθε παρακαμψη μπορει να αξιολογειται ως κοπάνα, μικρή (-) ή μεγάλη (--),
Παραδειγμα από το περισυνό: Δεν περασα από Ψαραδες (-Χ). Δεν πέρασα ουτε από τη διασταυρωση της Κρυσταλοπηγής, άρα δεν περασα καν πανω από το Βίτσι(-3Χ)κοκ
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: RoadBook
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 12:15:35 μμ »
Έχει να πέσει κλάμα χωρίς road book. Εδώ και με αυτό χάνετε κόσμος φαντάσου τι θα γίνει χωρίς.
36μέρες θα τους ψάχνουμε.

Είπαμε να έχει ένα επίπεδο δυσκολίας αλλά να κρατήσουμε και μια λογική.

Παλιότερα μπορεί να ήταν μια έκθεση σε 2 Α4 αλλά έκανε βόλτα στην Αν. Μακεδονία και Θράκη ή ανεβοκατέβενε την Ε.Ο. δεν χωνότανε μέσα στα τελευταία χωριά της Πίνδου.

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7920
  • Minority Report
Απ: RoadBook
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 01:40:13 μμ »
παρακαλώ διορθώστε με οι παλιοί εαν κάνω λάθος

Δεν σε διορθωνουμε, διοτι δεν κανεις λαθος.Αυτο που λες, ηταν ο βασικοτερος λογος που οδηγησε σε τετοιο ροουντ μπουκ.


Παλιότερα μπορεί να ήταν μια έκθεση σε 2 Α4 αλλά έκανε βόλτα στην Αν. Μακεδονία και Θράκη ή ανεβοκατέβενε την Ε.Ο. (αντε και 2 βασικους δευτερευοντες) δεν χωνότανε μέσα στα τελευταία χωριά της Πίνδου.

Aυτο ακριβως!  :thumbsup:


Παραδειγμα από το περισυνό: Δεν περασα από Ψαραδες (-Χ). Δεν πέρασα ουτε από τη διασταυρωση της Κρυσταλοπηγής, άρα δεν περασα καν πανω από το Βίτσι(-3Χ)κοκ
Παναγιωτη(τυχαιο τ ονομα) με τα χρονια βλεπεις συνεχως πραγματα που ΔΕΝ βλεπει ευκολα ο συμμετεχων 36ωριτης. Οπως πχ. αλλιώς βλεπει το ματς ο παικτης,...αλλιως ο διαιτητης,...κι αλλιως φαινεται απ τον παγκο του προπονητη. Στο παραδειγμα που λες ΟΥΔΕΙΣ θα επαιρνε ποινη (-3χ). Οποιος πηρε ροουντ μπουκ στο Νυμφαιο το εκανε κανονικα όλο.

Η οργανωτικη ομαδα ειναι "μεσα στο πετσι του 36ωριτη" και βλεπει τι μπορει να συμβει και τι οχι. Σαφως δεν ειμαστε ουτε Θεοι, ουτε μαντεις,...αλλά "απ τον πάγκο" φαινεται πεντακαθαρα οτι ενας 36ωριτης(αν δεν παθει ζημια=σκουπα), που θα παρει R.B στο Νυμφαιο και θ ανεβοκατεβει το Βιτσι εχει 0,0001% πιθανοτητα να σταματησει στο χωριο Οξιά,...ν ανοιξει δικο του χαρτη (ωστε να καταλαβει που βρισκεται), και να το κοψει αριστερα (Γιαννενα), αντι να πατησει πανω στον τυφλοσουρτη που εχει μπροστα του και να παει "οπου τον πηγαινει". Σε παλιοτερα 36ωρα εχει παρατηρηθει οτι οσο "ελευθερα" αφηνεις τον συμμετεχοντα, - εκτος των διοργανωτικων προβληματων που παρουσιαζει - τόσο δεν...πολυαρεσε στον κοσμο.
Επισης (ρωτηστε τον ΑLX), στο 36ωρο της Παργας(νομιζω),....αλλοι πηγαιναν κι άλλοι ερχονταν απ τον ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ,....και στο τελος στα χαρτια,...ειχαν κανει ολοι "σωστο" 36ωρο...  :fff:

Βαλτε με το μυαλο σας. Η Λεσχη ασχολειται εντατικα με το 36ωρο απο τελη Δεκεμβριου καθε χρονιας. Το πιλοτικο πχ. περσι εγινε απο 2 ομαδες επι 3,5 μερες η καθε ομαδα. Μια βδομαδα πιλοτικο!  :? Για να γραφτει το πιλοτικο,...ασχοληθηκαν 4 ατομα επι 2 ολοκληρες μερες!

Πως γινεται αυτος που κανει ενα άγνωστο οδοιπορικο....σε 36ωρες να βρει "τρυπες"?  ???


Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: RoadBook
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 07:08:54 μμ »
Πολυ σωστα ειναι οσα γραφεις Πετρο κι οπως ξερεις η εκαστοτε οργανωτικη ομαδα των 36ωρων,...εχει μεγαλα αυτιά.

Αφου εχετε μεγαλα αυτια ακουστε κι αυτο παρακαλω ...
Δεν ειναι δικαιο αυτοι που συμμετεχουν στο ομαδικο να συμμετεχουν ταυτοχρονα και στο ατομικο ,γιατι στο τελευταιο ο βαθμος δυσκολιας ειναι πολυ μεγαλυτερος ...
Ο ALX πρεπει μονος του να στριψει ,μονος του να δει το road book,μονος του να σκεφτει ,μονος του να τραβηξει φωτο ,μονος του να κρατησει ρυθμο ,ολα μονος του ...
Αντιθετα η ομαδα Αστραχαν επιμεριζεται τις αρμοδιοτητες και τις υποχρεωσεις ,βγαζουν φωτο ολοι μαζι ,ξεκουραζονται και σκεφτονται ολοι μαζι...
Πως στο ατομικο βαζεις στην ιδια ζυγαρια τον ηρωικο μονομαχο με την οργανωμενη στρατια ?

Υστ.Τα παραδειγματα ALX και Αστραχαν ειναι τυχαια  :hehe: :hehe: :bier: :thumbsup:

Αποσυνδεδεμένος Pin

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 826
Απ: RoadBook
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 07:12:40 μμ »
Πολυ σωστα ειναι οσα γραφεις Πετρο κι οπως ξερεις η εκαστοτε οργανωτικη ομαδα των 36ωρων,...εχει μεγαλα αυτιά.

Αφου εχετε μεγαλα αυτια ακουστε κι αυτο παρακαλω ...
Δεν ειναι δικαιο αυτοι που συμμετεχουν στο ομαδικο να συμμετεχουν ταυτοχρονα και στο ατομικο ,γιατι στο τελευταιο ο βαθμος δυσκολιας ειναι πολυ μεγαλυτερος ...
Ο ALX πρεπει μονος του να στριψει ,μονος του να δει το road book,μονος του να σκεφτει ,μονος του να τραβηξει φωτο ,μονος του να κρατησει ρυθμο ,ολα μονος του ...
Αντιθετα η ομαδα Αστραχαν επιμεριζεται τις αρμοδιοτητες και τις υποχρεωσεις ,βγαζουν φωτο ολοι μαζι ,ξεκουραζονται και σκεφτονται ολοι μαζι...
Πως στο ατομικο βαζεις στην ιδια ζυγαρια τον ηρωικο μονομαχο με την οργανωμενη στρατια ?

Υστ.Τα παραδειγματα ALX και Αστραχαν ειναι τυχαια  :hehe: :hehe: :bier: :thumbsup:

Doc αυτο το θεμα ειναι μεγαλο, το ποιος εχει πλεονεκτημα ή μειονεκτημα ειναι μεγαλη συζητηση, η οποια ομως δεν ειναι για αυτο το ποστ, μαλλον πρεπει να ανοιξεις ξεχωριστο, για να μην βγουμε εκτος εδω και να μην χαθουν και ο,τι πουμε για ομαδικο-ατομικο

Αποσυνδεδεμένος ASTRAXANTASOS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • ASTRAXAN 12 36ΩΡΑ !!
Απ: RoadBook
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 08:43:06 μμ »
Γιωργο μου καντε πρωτα ενα 36ωρο ΚΑΝΟΝΙΚΑ και ΟΛΟ ειτε σε ατομικο ειτε σε ομαδικο και μετα θα εχεις αλλη αποψη πιστεψε με xmas_drink
ΠΑΝΟΥΡΙΑΣ speaking!!!!!

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: RoadBook
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 09:12:11 μμ »
Τα μεγάλα αυτιά...

http://johnbatchelorshow.com/debrief/Dumbo%20Flying%20w-Crows%20Painting.jpg
RoadBook


 :hehe:

Αποσυνδεδεμένος ashton

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1122
    • Breva 750ie
    • http://ashtonhar.blogspot.com
Απ: RoadBook
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 08, 2012, 11:32:02 μμ »
ο μόνος τρόπος για να ξέρει η οργανωτική που είναι ο καθένας και αν πέρασε ή όχι από ένα σημείο είναι να εφαρμοστεί λογική συστήματος πλοήγησης οχημάτων ..

Αποσυνδεδεμένος spyro 990

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 347
Απ: RoadBook
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 09, 2012, 11:06:48 πμ »
Στη πορεία μου ήρθαν και άλλοι λόγοι που το roadbook από όσο έχω καταλάβει εξελίχθηκε.

Εάν δε κάνω λάθος και διορθώστε με πάλι ένα ελλιπές roadbook στις παλιότερες εποχές σιγά σιγά με τη πάροδο του χρόνου προμοτάριζε όσους έχουν την οικονομική άνεση να ξοδέψουν αρκετά χρήματα για καλό gps/software / digital χάρτες/ βάσεις στήριξης και λοιπά συναφή κοκοψαρα και κοκοψίνια.


Το να βγάζεις το χάρτη κάθε λίγο και λιγάκι δεν είναι efficient.το να διαβάζεις το χάρτη όσο οδηγάς μπορεί να είναι εφικτό αλλά μετα από λίγο κουράζει  και ειδικά τη νύχτα απλά δεν γίνεται η γίνεται επικίνδυνα.  Όσοι είχαν καλό gps είχαν unfair advantage έναντι των υπολοίπων.


Αν κατάλαβα καλά κάποια στιγμή η διοργανώτρια αρχή το τσίμπησε ότι το θέμα βαίνει προς το εκει οπότε και προσπάθησε να το σώσει με τον πιο φθηνό (για εμάς) τρόπο που μπορούσε
 

Με το λεπτομερές roadbook μπορούν όλοι ανεξαρτήτου οικονομικής κατάστασης να έχουν ισότιμη πρόσβαση στη γρήγορη και σωστή πλοήγηση.

Το αναλυτικό roadbook έσωσε τη παρτίδα για μένα και μπράβο (γλύψιμο time :fff: :hehe: ) για το extra effort που βάζουν τα παιδιά


Ξανα διορθώστε με αν κάνω λάθος.

 :shame:

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
Απ: RoadBook
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 09, 2012, 02:51:06 μμ »
Σωστος 10 στα 10, αλλά ανοιγεις κι άλλη πληγη...

Αν τρεχεις με GS 1200 (και δεν ξερω ποιά άλλα), το Trip controller σου δίνει τη μερική μεση ωριαία, και με δεκαδικά! (τι λαθος δηλαδη να κανεις στο χρονομετρημένο που σου λενε πρεπει να βγαλεις μεση 43km? ξερεις διαρκώς αν εισαι πανω ή κατω και πόσο και διορθώνεις άμεσα.

Μηπως (λεω) να πεφτει ζβέλτα χαρτοταινια πανω  στο μερικό χιλιομετρητή, ή οπου πρεπει (οπως στα σχολεια ασφαλους οδηγησης)? ετσι κι αλλιως δεν ξερεις πόσο μακρυα ουτε μετα από πια στροφή ειναι το check εξοδου για πονηργιες...
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7920
  • Minority Report
Απ: RoadBook
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 09, 2012, 02:59:36 μμ »
θελω να δω με το φετινο παιχνιδι,...τι βοηθειες θα δωσει το trip control της GS1200  :fff:

 :hehe: xmas_drink
Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
Απ: RoadBook
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 09, 2012, 03:43:31 μμ »
M αρεσει πριν το ακουσω...
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος nio1981

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • δεν εχω μηχανη εχω γκομενα
Απ: RoadBook
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 09, 2012, 03:50:57 μμ »
ωπ...τι εχουμε?? :hey:


μιας και δημοκρατια εχουμε και λεει ο καθενας την δικια του ε ας πω και εγω την βλακεια μου...

εγω πρωτη φορα ειδα roadbooκ,πρωτη φορα ελαβα μερος σε μια τετοια διοργανωση,δεν εχω ιδεα πως ηταν το παλιο η πως θα ειναι με α2-α5 η α25...το μονο που ξερω ειναι οτι χωρις αυτο ακομα θα προσπαθουσα να τερματισω.ηταν ευκολο,ευχρηστο και πολυ κατανοητο...αρα δεν βλεπω γιατι να αλλαξει.προσωπικα δεν με ενδιαφερουν οι βαθμοι κλπ αρα δεν με ενδιαφερει και η συζητηση περι αβανταζ κλπ.

αυτια.....

ααα...που θα παμε φετο?? :hehe:
αλητη spont θα μου το πληρωσεις....

Αποσυνδεδεμένος virus

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 278
Απ: RoadBook
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 12, 2012, 03:12:20 μμ »

το μονο που ξερω ειναι οτι χωρις αυτο ακομα θα προσπαθουσα να τερματισω.ηταν ευκολο,ευχρηστο και πολυ κατανοητο...αρα δεν βλεπω γιατι να αλλαξει

ναμαι και παλι  :hehe:

και σε θυμαμαι πριν το 36αωρο που μας ειχες ζαλισει με τις ερωτησεις σου :?

με καθε σεβασμο προς εσενα ετσι; :thumbsup:

 :bier: