Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιουνίου 25, 2019, 11:02:58 μμ

Αποστολέας Θέμα: V7 : Test Ride Results  (Αναγνώστηκε 7727 φορές)

Αποσυνδεδεμένος sailroad

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 318
    • MG STELVIO 1200
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουαρίου 10, 2012, 09:52:21 μμ »
εγω του 2012 δεν θα επερνα ασε να δοθμε τι αρωστειες μπορει να βγαλει

παρε αυτο το μεταχ. που ξερουμε τι βγαζει

και ασε και κανα κομποδεμα στην ακρη γιατι δυσκολες εποχες ερχονται :mg:

τουλαχιστον να υπαρχει η βενζινα :hehe: :thumbsup:
Γιατι οι αετοι δεν υπαρχουν στους δρομους???

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουαρίου 10, 2012, 10:00:49 μμ »
εγω του 2012 δεν θα επερνα ασε να δοθμε τι αρωστειες μπορει να βγαλει
παρε αυτο το μεταχ. που ξερουμε τι βγαζει
και ασε και κανα κομποδεμα στην ακρη γιατι δυσκολες εποχες ερχονται :mg:
τουλαχιστον να υπαρχει η βενζινα :hehe: :thumbsup:

Μπορεί να έχει ευλογιά ή ιλαρά... άσε που κάνει και κρύο και μπορεί να έρθει με βρογχοπνευμονία....  :hehe:

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουαρίου 11, 2012, 12:39:17 πμ »
 :think: θα έπαιρνα μεταχειρισμένο με 4500....να έχει βγάλει τις παιδικές στον προηγούμενο και να το παριες έτοιμο


αν θες καινούριο, θα έπαιρνα το παλιό (λευκό) και θα κράταγα τα φράγκα της διαφοράς ....αν τα είχα, και ήθελα σωνει και καλά να τα κάνω μηχανάκι, θα το πλάκωνα στα εξτρά... :thumbsup:



Υ.γ....ποιός σου είπε πως στα 120 δεν τρώς ξύλο στην εθνική?? :hehe:....μόνο η ζελατίνα θα σε κάνει άνθρωπο

το μηχανάκι δεν είναι σαν το griso πχ που παρόλο που  είναι γυμνό, είναι πιο σκυφτό και αεροδυναμικό....εκτός και αν πάρεις το cafe με τα κλιπον.....κατα τα άλλα, όλα σχετικά είναι...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 11, 2012, 12:41:43 πμ από VAS »
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουαρίου 11, 2012, 10:44:46 πμ »
αγαπητε τζοφραντζ

η γνωμη μου ειναι να παρεις το φρεσκο μαυρο που σου αρεσει πιοτερο

σε τετοιου ειδους διλημματα(genika)


anima guzzista




αντε ελα στη λεσχη να παραγνωριστουμε σιγα σιγα για να μπορω να σε ξεφωνιζω ελευθερα :hehe:


μην καθυστερεις γιατι θα χασεις


προσωπικο παραδειγμα,ενω μιλουσα με τις κοπελες του φορουμ απο τον οκτωβρη

εγινα μελος του αγιου βαλεντινου

και αφου εχασα την επιδοτηση του μαντελο τωρα χανω παρα ενα νουμερο την επιδοτηση του μπουφαν :hehe:

σε περιμενω τη δευτερα στο ρουφ :bier:
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος sotos

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 137
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουαρίου 11, 2012, 10:51:12 πμ »
Νομιζω και εγω πως το καινουριο θα ειναι παντου βελτιωμενο και το θεμα του ενος σωματος ψεκασμου και για τους δυο κυλινδρους κανει πανευκολο το μπαλαντζαρισμα :luigi:Μονο η ροπη που πηγε πιο πανω με προβληματισε λιγο αν και πιστευω πως στο δρομο δεν θα ειναι μαλλον αισθητη η διαφορα.Το θεμα της τιμης σαφως και υπαρχει αλλα και παλι θα επιμεινω πως για την εταιρεια ειναι νομιζω οτι πιο εμπορικο εχει, οποτε και σαφως θα εχει βελτιωθει σε καποια σημεια που χρυσοπληρωθηκαν σε εγγυησης και γκρινιες.Με βρισκεις λιγο αντιθετο στο χρωμα και στις ζαντες καθως πιστευω οτι τα ρετρο στοιχεια ειναι αυτα που την κανουν τοσο ελκυστικη.Ιδιαιτερα στις ζαντες περα απο την ομορφια των χρωμιομενων ακτινων υπαρχουν και τα θετικα της ελαστικοτητας που εκτος απο ανετη προσβαση στο χωμα σου προσφερουν και βελτιωμενη κυλιση,ιδιαιτερα πισω που χτυπαει λογω αναρτησης.Με το φιλο VAS θα διαφωνησω σχετικα με τον αερα που πιστευω οτι ΔΕΝ τρως ξυλο,εκτος και αν εχεις μαθει σε b.m.w R/T.Στο φιναλε και το λιγο αερακι ειναι μερος του χαρακτηρα της.Ευχομαι την καλυτερη δυνατη τελικη επιλογη με βαση τα δεδομενα σου :bier:Η ικανοποιηση ετσι και αλλιως ειναι δεδομενη και γιατι οχι και ο ερωτας μαζι της οπως παθαμε ολοι οι κατοχοι :mg:

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουαρίου 11, 2012, 12:48:33 μμ »
συμφωνω,
η εμπειρια (Στελβιο κτλ) εχει δειξει οτι τα επομενα μοντελα εχουν λιγοτερα προβληματα
και ειναι βελτιωμενα, εχοντας διορθωσει τις παιδικες ασθένειες των προκατόχων τους

πχ. Στελβιο 2008----> 2009 ABS-----> ΝΤΧ 2010----> για το 8V 2011 δεν εχω δεδομενα

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουαρίου 13, 2012, 04:44:15 μμ »
και επειδη σου υποσχεθηκα V7 με 4500 ευρω...οριστε ενα....
ειναι λιγο μακρια, αλλα..... :hehe: :hehe:

http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/v7-classic/v7-classic/index.html?msg=3637443

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουαρίου 13, 2012, 06:05:07 μμ »
Λοιπον...
Η διαφορα με το καινουργιο μοντελο να ειναι τουλαχιστον 4000 ευρω. Αν πουμε οτι το νεο θα ερθει με 8.500 εσυ πρεπει να παρεις το προηγουμενο με 4500,ουτε ευρω παραπανω .
Αυτη την στιγμη σε μαυρο ειναι αυτο
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2192604/
και σε ασπρο αυτο
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2158757/
Αυτο λεγεται VALUE FOR MONEY  :thumbsup:
Απο κει και περα το νεο μοντελο θαχει να κανει ΚΥΡΙΩΣ με την εμφανιση ,τα αλλα πιστευω ειναι μαρκετιγκ,την οποια αν δεν την δεις ζωντανα την μηχανη δεν επιτρεπεται απο φωτογραφια να αποφασισεις.
Προσωπικα θα επαιρνα το ανωτερω ασπρο με οροφη 4500 γιατι αργοτερα μπορει να επιθυμησεις και ενα παλαιοτερο μοντελο ,ποτε μην λες ποτε ...  :mg:

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουαρίου 13, 2012, 06:12:54 μμ »
το μαυρο πρεπει να ειναι του bil  :think: :fff:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2192604/
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 13, 2012, 06:14:28 μμ από mourat »

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3478
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουαρίου 14, 2012, 09:04:50 πμ »
με 1 χιλιόμετρο ;



ΔΕν νομίζω, Μουράτ μου  :hehe: :hehe:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος geofrantz

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 60
Απ: V7 : Test Ride Results
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουαρίου 15, 2012, 02:10:36 μμ »
Θα συμφωνήσω με την άποψη του γαβρ... εεε, Θρύλου. Απερχόμενο μοντέλο, μεταχειρισμένο από ιδιώτη (όταν αμεταχείριστο δίνεται σε προσφορά 6900 ευρώ στην επαρχία - ίσως και 6.500 με ζεστό μετρητό στο χέρι και ολόκληρη την τετραετία της εγγύησης) δεν μπορεί να κάνει πάνω από 4.500 σε άριστη κατάσταση και με μάξιμουμ 15.000 χλμ.
Αν μου κάτσει ένα τέτοιο, θα το πάρω αβλεπί. Παίρνω ήδη τηλέφωνα...
 
Carpe throttle!