Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Σεπτέμβριος 26, 2018, 07:25:28 πμ

Αποστολέας Θέμα: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;  (Αναγνώστηκε 35794 φορές)

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 05, 2012, 10:46:28 πμ »
Ας λύσουμε άλλα σοβαρότερα προβλήματα πρώτα και θα δούμε τι θα γίνει με το ΚΤΕΟ....


ΥΓ. Μόλις συνάντησα την θηλυκλη έκδοση του Τσα... την Τσίκ Νόρρις....  :hehe:

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3477
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 05, 2012, 11:17:06 πμ »
Εκτυπώνει κανείς αυτοκολλητάκια ΚΤΕΟ για μηχανές ;

 :think:


 :hehe:

Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος miraze

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2631
  • μπαλαλάικα
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 05, 2012, 11:20:50 πμ »
Εκτυπώνει κανείς αυτοκολλητάκια ΚΤΕΟ για μηχανές ;

 :think:






 :fff: :ok:

Άνοιξε νέο θέμα για να το συζητήσουμε εκεί..................μόνο να αποφασίσεις για το χρώμα που το θές  :hehe:
Raduno baby .........

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 672
  • always faraway....
    • Aprilia Caponord Raid
    • Faraways Videos
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 05, 2012, 12:10:31 μμ »
Εκτυπώνει κανείς αυτοκολλητάκια ΚΤΕΟ για μηχανές ;

Aυτό μάλιστα !! Είναι ενδιαφέρων !!  :hehe:


" Η ζωή είναι μία διαρκής ζυγαριά αποφάσεων , που συνήθως κλέβει . "

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 05, 2012, 07:43:17 μμ »
Άρθρo 86
Tεχνικός έλεγχoς oχημάτων
1. Tα αυτoκίνητα oχήματα, τρίτροχα οχήματα, μοτοσικλέτες και μοτοποδή-
λατα, τα oπoία κυκλοφορούν στη Χώρα, ως και τα υπ’ αυτών ρυμoυλκoύμενα,
υπόκεινται σε τακτικό περιoδικό τεχνικό έλεγχo.
Οι κατηγορίες των οχημάτων που ελέγχονται, η συχνότητα του περιοδι-
κού τεχνικού ελέγχου, τα στοιχεία που πρέπει να ελέγχονται, ο τρόπος και η
διαδικασία διενέργειας του ελέγχου ως και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια,
καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών
.

2. O τεχνικός έλεγχoς των αγρoτικών μηχανημάτων και των υπ’ αυτών
ρυμoυλκoύμενων επιβάλλεται με απόφαση τoυ Yπoυργoύ Γεωργίας, των δε
Άρθρο 86. Τεχνικός έλεγχος οχημάτων
136
μηχανημάτων έργων και των υπ’ αυτών ρυμoυλκoύμενων με απόφαση τoυ
Yπoυργoύ Περιβάλλoντoς, Χωρoταξίας και Δημόσιων Έργων.
3. Eάν για oδικό όχημα ή ρυμoυλκoύμενo, εκ των αναφερoμένων στις
πρoηγoύμενες παραγράφoυς, δημιoυργoύνται αμφιβoλίες για την ασφαλή και
κανoνική, γενικά, στις oδoύς κυκλoφoρία τoυ, oι Αστυνoμικές Αρχές, ως και
oι υπό των αρμόδιων υπoυργών ή νoμαρχών εξoυσιoδoτημένες υπηρεσίες
μπoρoύν να διατάσσoυν τoν έκτακτo τεχνικό έλεγχo αυτoύ.
4. Ο κάτοχος οχήματος, ο οποίος δεν το προσκομίζει για τον τακτικό ή
έκτακτο τεχνικό έλεγχο εντός της καθοριζόμενης προθεσμίας, τιμωρείται με
διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ. Για τη σχετική παράβαση
που αφορά σε φορτηγά οχήματα έχει εφαρμογή η ειδική διάταξη του ν. 3446/
2006.

5. Mε την αυτή πoινή τιμωρείται και o oδηγός πoυ παραβαίνει τις δια-
τάξεις της παραγράφoυ 1 τoυ άρθρoυ 5 τoυ ν. 1350/1983, ως και αυτός πoυ
κυκλoφoρεί τo όχημα τo oπoίo δεν έχει υπoστεί τακτικό ή έκτακτo τεχνικό
έλεγχo μέσα στην καθoριζόμενη πρoθεσμία.


απλως αργησε λιγο (5 χρονια :hehe:) η αποφαση του υπουργου    :hehe:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2012, 07:45:50 μμ από mourat »

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3477
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 05, 2012, 07:45:48 μμ »
Ευχαριστώ mourat !  :bier: :thumbsup:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 05, 2012, 07:46:21 μμ »
Ευχαριστώ mourat !  :bier: :thumbsup:

Τρέχουμε λέμεεεεεεε.. Αύριο πρωί να πας!!

 :hehe: :hehe:

Αποσυνδεδεμένος Corvo

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 05, 2012, 07:55:02 μμ »
Ευχαριστώ mourat !  :bier: :thumbsup:

Τρέχουμε λέμεεεεεεε.. Αύριο πρωί να πας!!

 :hehe: :hehe:


σημερα λες δεν προλαβαινει;;;;
Αλεξανδρος

Αποσυνδεδεμένος miraze

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2631
  • μπαλαλάικα
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 05, 2012, 07:56:40 μμ »

Τρέχουμε λέμεεεεεεε.. Αύριο πρωί να πας!!

 :hehe: :hehe:

Σε λίγο θα είναι αποσυνδεδεμένος για να τους προλάβει στο κλείσιμο.

Και που σαι

Μη ξεχάσεις να περάσεις και τα ποδήλατα   :hehe:
Raduno baby .........

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 672
  • always faraway....
    • Aprilia Caponord Raid
    • Faraways Videos
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 05, 2012, 07:59:37 μμ »
 :hehe: :hehe: ... if you know what i mean ?  :fff:

AMAN - Μπάτσος τροχαία έλεγχος
" Η ζωή είναι μία διαρκής ζυγαριά αποφάσεων , που συνήθως κλέβει . "

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 05, 2012, 08:02:00 μμ »
ΚΛΑΙΩ!!!!!

 :ha: :ha: :ha: :ha:

Αποσυνδεδεμένος TASSOS7

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 438
    • TDM 900
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #41 στις: Απρίλιος 05, 2012, 08:34:08 μμ »
ΑΜΑΝ ΣΤΑΚΑΜΑΝ


Στο 1:02 ειναι το ζουμί....
Guzzi Let me be.....πολύ παλιά....τώρα είμαι Guzzi Fetish!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος ALX

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1338
  • ©2002-2018
    • R1150GS
    • facebike.gr
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #42 στις: Απρίλιος 06, 2012, 07:46:53 πμ »
Εγώ που λέτε, την προηγούμενη εβδομάδα που είχα άδεια και βαριόμουν τη ζωή μου, είπα να πάω να περάσω ΚΤΕΟ το μηχανάκι για να δω τι ελέγχουν/μετράνε και γενικώς τι παίζει. Αφορμή ήταν μια πινακίδα σε ένα ΙΚΤΕΟ της περιοχής μου που έλεγε "Δωρεάν έλεγχος μοτό"
Έτσι λοιπόν, πήγα από κει να ρωτήσω τι παίζει.
Μου είπανΕ λοιπόν, πως ο έλεγχος που θα μου έκαναν, δεν ήταν επίσημος, ούτε το χαρτί που θα μου έδιναν στο τέλος είχε κάποια νόμιμη ισχύ κι αυτό διότι ακόμα στην Αττική δεν έχει ξεκινήσει επίσημα  ο έλεγχος των μοτοσυκλετών, ενώ έχει ξεκινήσει επίσημα και είναι υποχρεωτικός για την επαρχία. Για την Αττική αναμένουν την απόφαση του υπουργού το πότε θα ξεκινήσει.
ΟΚ τους λέω... εγώ ήρθα να κάνουμε ένα κοίταγμα, να δω τι ελέγχετε και τι θα μετράτε.

(Στο μεταξύ πήγα με λάστιχα μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας με το άφτερ μάρκετ τελικό εξάτμισης και με ότι να 'ναι χαρτογράφηση στο μηχανάκι  :hehe: )

Μου ζητάνε την άδεια λοιπόν και αρχίζουν να περνάνε τα δεδομένα στο ψαχτήρι ρύπων. Μου βάζουν μια καραμούζα πίσω στην εξάτμιση και το ψαχτήρι αρχίζει να μετράει. 5,7 γρ CO έδειξε (μόνο CO θα κοιτάνε και μόνο στο ρελαντί) και ο τύπος το κοιτούσε σαν χαζός. Μου λέει "πολλά καυσαέρια έχεις. Με αυτές τις τιμές σε κανονικό έλεγχο κόβεσαι"
Πόσο είναι τα όρια ρε παιδί του λέω.... 4,5 γρ max μου λέει. Από που έχεις πάρει αυτά τα στοιχεία τον ρωτάω. Τόσα δίνει το υπουργείο μου λέει. Είσαι σίγουρος (τον ξαναρωτάω γιατί δεν μου καθόταν καλά ότι το μηχανάκι μου δεν δουλεύει καλά) σίγουρος μου λέει.

(εδώ να πω... πως μηχανάκια με ημερομηνία πρώτης αδείας, πριν το 1999, δεν θα ελέγχονται για καυσαέρια)


Τέσπα του λέω... θα το κοιτάξω γιατί με ενδιαφέρει το γεγονός αυτό. Πάμε παρακάτω. Το παρακάτω ήταν μέτρηση φρένων. Πάει να το πάρει ένας κοντούλης και γενικώς μικροκαμωμένος τύπος να το βάλει στο φρενόμετρο.... προσπαθεί να το σηκώσει από το μονό σταντ... προσπαθεί... προσπαθεί... προσπαθεί και στο τέλος κατεβαίνει και λέει σε έναν άλλον... "πάρτο εσύ γιατί είχα σπάσει το χέρι μου πρόσφατα και δεν μπορώ να το σηκώσω"  :hehe:
Το παίρνει ένας Αψηλός λοιπόν και το βάζει στο φρενόμετρο. Βλέποντας τα λαμπάκια του ABS nα αναβοσβήνουν, μου λέει... το ABS χαλασμένο είναι, ή έτσι πρέπει να αναβοσβήνουν?
Τον απαντάω... έτσι κάνουν πριν κινηθεί η μοτοσυκλέτα. Μόλις ξεκινήσει, κάνει τσεκ το ABS και σβήνουν.
Το βάζει το μηχάνημα λοιπόν μπροστά και μετράει φρένα. Πρώτα μπρος και μετά πίσω. Μια χαρά εκεί (καινούριες δισκόπλακες έχω, τακάκια στο μέσον της ζωής τους, αλλαγμένα υγρά κτλ... τι πρόβλημα να υπήρχε?
Μετά πάμε στα φώτα. Βάζουν εκείνο το view master μπροστά από τα φανάρια μου και μετά από ολιγόλεπτο έλεγχο, αποφάνθηκαν ότι τα φώτα μου δεν είναι σωστά και ότι θα με έκοβαν αν γινόταν κανονικός έλεγχος.
Γιατί ρε παιδιά τους λέω... τι πρόβλημα υπάρχει?
Η μικρή η σκάλα μου λένε έχει μεγάλο εύρος και η μεγάλη σκάλα χτυπάει δεξιά και χαμηλά.
Καλά τους λέω η μεγάλη σκάλα... με δυο βίδες τη φέρνεις εκεί που θες, αλλά το άλλο που λέτε? Το εύρος? Έτσι το έφτιαξε το φανάρι η BMW και δεν εξαρτάται το εύρος από κάποια ρύθμιση. Εν ολίγοις, αυτό δεν μπορεί να αλλάξει!
Δεν ξέρω μου λέει... αλλά αυτό βάσει των ορίων που έχουμε, είναι εκτός.
δώ που τα λέμε και η μεγάλη μου σκάλα, μια χαρά είναι καθώς είχα ρυθμίσει πρόσφατα τα φώτα με σωστό τρόπο. (απέναντι σε τοίχο με γραμμή ύψους κτλ) αλλά τέλος πάντων.
Θόρυβο δεν μου μέτρησαν. Μου είπαν ότι δεν μπορούσαν εκείνη τη στιγμή να μετρήσουν θόρυβο. Από την άλλη σκεφτόμουν, τι διάολο θόρυβο θα μετρήσουν σε έναν χώρο ανοιχτό που είναι μόλις 20-30 μέτρα από τον Κηφισό?! Μόνο ο θόρυβος του δρόμου, είναι 60-70 db!
Πάντως μου είπαν, θα μετράνε και θα βλέπουν στην άδεια τι όρια δίνει ο κατασκευαστής. Και αν βγάζεις 4-5db παραπάνω απ' ότι λέει, δεν θα σε κόβουν. Σε όσα δεν γράφουν db στην άδεια, θα παίρνουν στοιχεία από τις επίσημες αντιπροσωπείες.

Κάπως έτσι, τελείωσε ο έλεγχος του GS. Πήρα κι ένα χαρτί με τις μετρήσεις κι έφυγα.

Όμως με έτρωγε το γεγονός ότι είχα πολύ CO (γιατί πρώτος εγώ το αναπνέω) και ψάχτηκα να βρω πόσο πρέπει να βγάζει από μαμά το μηχανάκι. Η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα μην μας έχει αφήσει χρόνους ο καταλύτης ή ο αισθητήρας λ και κάνουν ένα σκασμό λεφτά για να τα αγοράσεις. Ο καταλύτης έχει κάνα 1000άρικο λέμε!

Ψάχνοντας λοιπόν στο νετ, είδα ότι το μηχανάκι μου πρέπει να βγάζει max 1,8gr CO. (καμία σχέση με το 5,7 που έβγαλε εκεί) Μετά ψάχτηκα να δω σε ποιο EURO ανήκει το μηχανάκι μου, γιατί δεν έχουν ίδια όρια. Ψάχνοντας βρήκα ότι μέχρι το τέλος 2003, τα μηχανάκια ανήκουν στο EURO2 (όριο CO max 5,5gr) Τα μηχανάκια από 2004 και μετά, είναι στο EURO3 με όριο CO τα 4,5γρ. Το δικό μου μηχανάκι είναι 5ος του 2000 αλλά πρώτη άδεια έχει 10ος του 2003 καθώς το έφερα από Γερμανία και εκεί ήταν ένα λάθος που έκαναν. Με καταχώρησαν σαν μηχανάκι EURO3 βάσει πρώτης αδείας στην Ελλάδα, ενώ έπρεπε να με έχουν βάσει κατασκευής της μοτοσυκλέτας στο EURO2.
Aυτό βέβαια και πάλι, δεν άλλαζε κάτι αφού και με τα όρια του EURO2 ήμουν εκτός!
(το ΚΤΕΟ έλεγε πως μέχρι 7ο του 2003 είναι το EURO2 και από 7ο του 2003 και πάνω είναι το EURO3)
Κάπου εκεί πήγε το μυαλό μου στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου. Ρε λες να ήταν από κει? αναρωτήθηκα.
Κατεβαίνω την άλλη μέρα στο μηχανάκι και βάζω τις μαμά ρυθμίσεις και ξαναπάω να μου μετρήσουν μόνο καυσαέρια από περιέργεια. Η μέτρηση λοιπόν έδειξε 1,4 gr CO! Όλα καλά δηλαδή. Απλά έφταιγε η χαρτογράφηση που μου έβγαζε πολύ καυσαέριο. Το λύσαμε κι αυτό.

Έτσι λοιπόν... μάθαμε και είμαστε έτοιμοι για το ΚΤΕΟ όταν αυτό αρχίσει να γίνεται υποχρεωτικά και για την Αττική.

Πάντως έχει να πέσει τρελό μπέρδεμα. Πολλά μηχανάκια είναι παραεισαγωγή ή είναι μεταχειρισμένα εισαγωγής και έχουν βγάλει άδεια στην Ελλάδα, πολύ πιο μετά την ημερομηνία κατασκευής τους και πρέπει να έχεις μαζί σου ένα επίσημο έγγραφο που να το αποδεικνύει αυτό (από την αντιπροσωπεία πχ) γιατί αλλιώς θα σε περνάνε σε λάθος EURO με αποτέλεσμα να σε κόβουν ας πούμε για καυσαέρια την στιγμή που είσαι μέσα στα όρια που θα έπρεπε να σε βάλουν.

Με τον θόρυβο πάλι θα γίνει μπάχαλο... γιατί κανένα ΚΤΕΟ δεν έχει ηχομονωμένο χώρο ελέγχου (που έτσι θα έπρεπε να γίνεται η μέτρηση) Τι θα μετράνε δηλαδή? Το θόρυβο της μοτοσυκλέτας + τον θόρυβο της πόλης? Ό,τι να 'ναι δηλαδή.

Αυτά από μένα... και σόρρυ για το πανωκατωσέντονο που αράδιασα   :shame:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2012, 07:53:18 πμ από ALX »
Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.

Αποσυνδεδεμένος sailroad

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 318
    • MG STELVIO 1200
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #43 στις: Απρίλιος 06, 2012, 08:14:09 πμ »
Για τα λάστιχα δεν σου είπαν τίποτα  ???

Αμορτισέρ δεν κοιταξανε ???

Να δω αν θα ξεκινήσει αυτή η διαδικασία κάποια στιγμή πάντως το βλέπω δύσκολο και τον ιδιοκτήτη της κάθε μοτο να τρέχει και να έχει την λογομαχία του με το κάθε ΚΤΕΟ  :mad:
Γιατι οι αετοι δεν υπαρχουν στους δρομους???

Αποσυνδεδεμένος ALX

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1338
  • ©2002-2018
    • R1150GS
    • facebike.gr
Απ: ΚΤΕΟ δικύκλων. Πότε περνάμε ;
« Απάντηση #44 στις: Απρίλιος 06, 2012, 08:27:01 πμ »
Τα λάστιχα τα κοιτάξανε, αλλά πριν πουν οτιδήποτε τους είπα πως θα τα αλλάξω τις επόμενες ημέρες. Εξάλλου δεν πήγα για να μου δουν τα λάστιχα... ήξερα ότι είναι τελειωμένα όπως επίσης όντως περιμένω να έρθουν τα roadsmart II για να τα αλλάξω μέσα στον τρέχοντα μήνα.
Αμορτισέρ λέει, δεν έχουν την δυνατότητα να τα ελέγχουν, οπότε δεν θα τα κοιτάνε. (και μεταξύ μας... ένας λόγος που πήγα εκεί, ήταν για να δω ακριβώς αυτό. Τα αμορτισέρ μου και βασικά το μπροστινό που είναι ακόμα μαμά με 163000χιλ. Το πίσω ΟΚ είναι Ohlins και έχει κάνει μόλις 35000χιλ απ' όταν το είχα αλλάξει)
Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.