Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιανουάριος 17, 2018, 11:44:04 μμ

Αποστολέας Θέμα: Θεση συνεπιβατη  (Αναγνώστηκε 4803 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1323
Θεση συνεπιβατη
« στις: Ιούλιος 29, 2012, 08:41:11 μμ »
Δεν έχω δει κάπου να έχει συζητηθεί ξανά. Ίσως να μη το βρήκα.

Ποια νομίζετε ειναι η πιο κατάλληλη θεση συνεπιβατη αλλα και κίνηση σε ενα ταξίδι;

Διαβάζοντας, περισσοτερο λέγεται για τα χέρια στη μέση, και το κεφάλι στριψιμο στη κλειστή μεριά της στροφής.

Τι λέτε;

 ::helmet
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος Corvo

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 29, 2012, 09:18:06 μμ »
απο μια αναζητηση στο google βρηκα αυτο το πολυ καλο θεμα

http://www.mototrail.net/t765-topic

λεει αρκετα πραγματακια



σε γενικες γραμμες ο συνεπιβατης πρεπει να ακολουθει τον οδηγο, αλλα και ο οδηγος δεν γινεται να εχει μονο απαιτησεις,

αν για παραδειγμα φρεναρεις και ανοιγεις σαν σε trackday  ναι θα σου κουτουλαει το κρανος, και θα σε ενοχλει
Αλεξανδρος

Αποσυνδεδεμένος ZORDAN

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 7932
  • Minority Report
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 29, 2012, 09:48:44 μμ »
Η απολυτα ιδανικη θεση του συνεπιβατη ειναι.....στο σπιτι.  :anigrin:

Αν δεν τα καταφερεις, διαβασε αυτο που προτεινει ο Corvo (που δεν ξερω τι λεει, γιατι δεν το διαβασα) - αλλά ισως να σε βοηθησει.  :thumbsup:

εγω ειμαι της συνομοταξίας,....you cannot teach an old dog new tricks.  :oldgit:

Never ride faster than your guardian angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Corvo

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 29, 2012, 09:57:54 μμ »
και αν ο σκυλος ειναι κουταβι;  ???

εγω πιστευω οτι ειναι ενταξει να μαθει καποιος να ειναι σωστος συνοδηγος, απλα να μην εχει υπαρξει προηγουμενως οδηγος
Αλεξανδρος

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 29, 2012, 10:01:36 μμ »
Η απολυτα ιδανικη θεση του συνεπιβατη ειναι.....στο σπιτι.  :anigrin:




 :thumbsup:


ελπιζω να μην διαβαζει η βαγγπαπαινα


μην υποθηκευεις  τις υπερπολυτιμες μελλοντικες στιγμες ελευθεριας και τσιλιμπουρδισματος με την απολυτη δικαιολογια



προσπαθησε να καταστρεψεις ολες τις προσπαθειες της και να φαινεσαι και βερυ βερυ χολοσκασμενος μετα




κι αν επιμενει  τοσο πολυ καμια φορα να ερθει


πουλησε της θυσια και πηγαινετε με το αυτοκινητο :fff:



σοβαρολογω :hehe:
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1323
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 29, 2012, 11:06:02 μμ »
 :hehe:

Ισχύει το ότι η μηχανη οδηγείται απο έναν, απλά με δυο άτομα διεκπαιρεωνεις την διαδρομή...

Απλα λέμε στη περίπτωση που πρέπει να διεκπαιρέωσουμε, πως θα το κάνουμε πιο σωστά... :think:

  ::helmet

This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 414
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 30, 2012, 02:17:21 πμ »
:hehe:

Ισχύει το ότι η μηχανη οδηγείται απο έναν, απλά με δυο άτομα διεκπαιρεωνεις την διαδρομή...

Απλα λέμε στη περίπτωση που πρέπει να διεκπαιρέωσουμε, πως θα το κάνουμε πιο σωστά... :think:

  ::helmet



Τέσσερα γράμματα. ΚΤΕΛ

Βέβαια αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση που για να πάρεις μηχανή έχεις χρησιμοποιήσει την δικαιολογία "Μα ρε αγάπη μου παίρνω τόσο μεγάλη και ακριβή μηχανή για να είσαι εσύ άνετα στα ταξίδια..."

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1029
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 30, 2012, 09:07:20 πμ »
Εχω κανει ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα
μονοκαβαλο, δικαβαλο, ακόμα και τρικαβαλο :hehe:
Εχω περάσει καλα και ασκημα

Εχω ευχαριστηθει δεκαδες μοναχικές βόλτες εκατονταδων χιλιομέτρων...
Εχω κανει πάμπολλες βόλτες και μεγαλα ταξιδια μονοκαβαλα, μόνος μου αλλα και με αλλα μονοκαβαλλα...
Εχω καταχαρει δεκαδες ή εκατοντάδες χιλιαδες χιλιομετρα δικαβαλα ταξιδια
και κυριως ετσι φανταζομαι πλεον τα μακρινα ταξιδια...

Το μηχανακι είναι το μεσο!
Ειναι καλα ή λιγότερο καλα σχεδιασμένο μηχανικό σύνολο απο μέταλο (και πλαστικά).
Το σύνολο που τα φτιαχνει ή τα χαλαει όλα (ακόμα και την αισθηση στις στροφές) δεν ειναι μηχανικό!
Ωραιες και ασκημες φασεις περνάς με τους ανθρώπους.
Ακομα και τα τεχνικα προβλήματα, οι ανθρωποι και η σταση τους τα κανουν τελικα καλές ή κακες εμπειρίες...

ΟΚ, την εναλλακτική της κοπανας για ώρες, μερες, ακόμα και βδομαδες την καταλαβαινω (και την αξιοποιώ συχνα) αλλα μην γίνει εμμονή και μην το κανουμε απόλυτη αλήθεια.

Μια από τις χειρότερες (μοτοσυκλετιστικά) εμπειρίες μου ήταν σαν συνεπιβάτης  πριν χρόνια Αθήνα - Ορεστιάδα και πισω
και το θεμα ηταν καθαρα τεχνικό. Ημασταν και οι δύο κακιστοι όσο κι αν το διασκεδαζαμε...

Ετσι, το θεμα το καταλαβαινω σαν πρόβλημα στον τεχνικό του πυρήνα:
"Τι να κανει ο συνεπιβατης και τι διαφορετικό να κανει ο αναβατης".
Και μ' αρεσει οπως το έπειασε το κειμενο που παρεθεσε ο Corvo. Τα λεει ολα...

 
Τα μηχανακια πανε ΚΑΙ δικάβαλα, αλλα με περισσότερη δουλειά από τον αναβατη ), τεχνικα, μυικά, ισως και λιγο ψυχοδιαχειριστικά (λιγο πιο αργα, αλλα πανε)...
Το βασικο ειναι να διαλεγεις το σωστο συνεπιβατη  :think:.

Περνας καλύτερα



(Αυτό μαλλον ισχυει για πολλα περισσότερα πράγματα στη ζωή, αλλα αυτό ειναι βαρια φιλοσοφια...)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2012, 09:14:34 πμ από Pan. Lamprogiannis »
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος deleted.gr

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 122
    • deleted.gr
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 30, 2012, 10:46:34 πμ »
το λοιπόν,
όταν οδηγώ και τυχαίνει να έχω συνεπιβάτη (σπανιότατα) αισθάνομαι καλύτερα το μηχανάκι όταν ο συνεπιβάτης με κρατάει από τη μέση. Για τον απλούστατο λόγο ότι έτσι ακολουθεί καλύτερα το δικό μου σώμα. Δεν μιλάω ότι οδηγώντας βγάζω γόνατα και ξύνω αγκώνες, απλά τα δύο σώματα συμπεριφέρονται ως ένα και αυτό το διαχειρίζεσαι καλύτερα ως οδηγός.

Αλλά εδώ και δύο μέρες έτυχε να παρατηρήσω και να μου γεννηθεί η απορία με τους δικάβαλους της ΔΙΑΣ. Ο συνεπιβάτης κρατιέται από πίσω, από τη σχάρα. Δεν ξέρω αν είναι κάποιου είδους οδηγία (πιθανόν να είναι) ή αν απλά διαπιστώνουν έτσι οι συνεπιβάτες ότι κουράζονται πολύ λιγότερο. Δεν ξέρω.

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι ο συνεπιβάτης ΔΕΝ πρέπει να κάνει κινήσεις που να αντιβαίνουν των κινήσεων του οδηγού (π.χ. να μη ρίχνει το κεφάλι του δεξιά όταν το μηχανάκι γέρνει αριστερά) και ο οδηγός να μην υποχρεώνει τον συνεπιβάτη σε απότομες και "αυτόματες" αντιδράσεις του σώματος του συνεπιβάτη με τις απότομες επιταχύνσεις ή τα φρεναρίσματα.

Τα υπόλοιπα σχετικά με φιλοσοφίες, επικοινωνίας και επαφής οδηγού-συνοδηγού ή θεωρίες τύπου ένα κορμί/τέσσερα **** τα μαθαίνεις δε χαρντ γουέι.

Οι βασικοί κανόνες είναι αυτοί που ανέφερα. Μην πιστεύεις ότι "αν σε αγαπάει πραγματικά" θα σε ακολουθήσει μέχρι την Ταϊλάνδη. Όσο και να αγαπιέστε, αν σου γεμίζει κακάκια το βρακί κάθε που θα πας να στρίψεις κι ο συνεπιβάτης γέρνει αντίθετα... Με πιάνς έτσι;

Καλά να περάσετε!

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5175
  • ut tensio, sic vis
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 30, 2012, 12:50:44 μμ »
ΑΝ...

τότε:
σε γενικες γραμμες ο συνεπιβατης πρεπει να ακολουθει τον οδηγο, αλλα και ο οδηγος δεν γινεται να εχει μονο απαιτησεις,

και κάθεται όσο γίνεται πιο κοντά στον οδηγό για να μην γίνει πισώβαρη η μηχανή...

κι αν ο συνεπιβάτης είναι διαβασμένος ή εκπαιδευμένος δίνει και λίγο παραπάνω βάρος στον εξωτερικό μασπιέ κατά τη διάρκεια της στροφής...


ΑΝ λέω...
ex...

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 30, 2012, 01:27:07 μμ »
Το 2ο άτομο χαλάει τη γεωμετρία,
 ως εκ τούτου αν δεν είναι κάποιο πολύ σπέσιαλ πρόσωπο.
(Ο Αλέξης πχ)
Δεν σε θέλω ρε άτομο!!!
(που έλεγε και ο αείμνηστος ΔΠ για την μονόσελη 916)  
      

Αποσυνδεδεμένος sotostelvio

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 200
    • MG Breva 750 '05 - MG Stelvio 1200 '08
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 30, 2012, 01:44:15 μμ »
Τα περισσότερα χιλιόμετρα σε ταξίδι τα έχω κάνει διπλός. Χέρια στη μέση τα απέρριψα σχετικά γρήγορα διότι όταν χρειαζόταν φρενάρισμα πιο δυνατό δεν μπορούσα να μας κρατήσω και τους δύο, επιπλέον ζεσταινόμουν= ιδρώτας+ δυσφορία.
Ο συνεπιβάτης κρατιέται από τις χειρολαβές.  Δεν υπήρξαν ποτέ ιδιαίτερες οδηγίες για να κάνει κάποιες συγκεκριμένες κινήσεις απλά δεν κάνει κινήσεις που δεν πρέπει, δεν αποσπάται η προσοχή και προσπαθεί να ακολουθεί τις κινήσεις μου. Με τα χιλιόμετρα δεν ασχολήσε καθώς εκπαιδεύεσε και εσύ και αυτή/ός. Στα πρώτα χλμ της μετακίνησης (δεν ξέρω πόσα μπορεί να είναι) θέλει εξοικείωση και αυτό προυποθέτει προσοχή.

asotosios

  • Επισκέπτης
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 30, 2012, 02:01:24 μμ »
practice makes better...
λενε οι φιλοι μας οι Αγγλοι...και εχουν απολυτο δικαιο...

προσωπικα βλεπω οτι οσα περισσοτερα χλμ γραψεις με τον συνεπιβατη τοσο καλυτερος γινεται και αυτος αλλα και εσυ...
ειδικα στην περισπτωσεις σαν την δικη μου...δλδ μικρη εμπειρια εκατερωθεν...

και οι δυο προσαρμοζεστε στα δεδομενα της κινησης της μηχανης...

δλδ...

και η/ο συνοδηγος βρησκει την θεση που τον βολευει και βολευει και τον οδηγο...
και ο οδηγος σταματαει τα ατσαλα ανοιγματα φρεναρισματα πλαγιασματα...

στην περιπτωση μου βολευει ο συνεπιβατης (γενους θυλικου) να:
καθετε σχετικα κολλητα αλλα να μην πιασουμε και κορεους ειδικα το καλοκαιρι...
το ενα χερι στην μεση...να ξερεις μηπως εχει πεσει και απο την σελα ρε παιδι μ...
και ενα χερι στην χειρολαβη...αυτο το χερι στην χειρολαβη σε γλυτωνει απο το γκουπ στο κρανος απο τον συνοδηγο...και ξεκουραζει και τα δικα σου χερια μιας και το εξτρα βαρος ειναι αρκετο...!!!
κεφαλι αναλογα με την στροφη να μπαινει στην εσωτερικη της στροφης...

ο οδηγος:
να οδηγαει μαλακα οσο πιο στρωτα γινεται...οχι αποτομα ανοιγματα/φρεναρισματα/πλαγιασματα και αργες αλλαγες ταχυτητων...οσο πιο στρωτα οι εναλλαγες καταστασεων τοσο ποιο ισυχο θα εχεις το κεφαλι σου απο την μουρμουρα κατα την διαρκεια και μετα την βολτα...!!!

ΥΓ. να μην ξεχασω αν ο συνοδηγος σου δεν ειναι πολυ εμπειρος...να αποφευγεις να ξυνεις γονατα και αγκωνες στην ασφαλτο...χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχε


Καλα χλμ να εχετε...και παντα ορθιοι...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2012, 02:06:37 μμ από asotosios »

Αποσυνδεδεμένος aris xj

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 287
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 30, 2012, 02:18:42 μμ »
όταν είσαι μονος σου απολαμβάνεις μοτοσυκλέτα - οδήγηση - τοπίο

όταν είσαι διπλός απολαμβάνεις το τοπίο και το κορίτσι σου...η το αγόρι σου.......... :hehe:

επιλογές...
στους φιλους που δε προλαβα να δω
κανω κοντρες με τον μαρινοπουλο...!

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1029
Απ: Θεση συνεπιβατη
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 30, 2012, 03:18:39 μμ »
Επειδή το βλεπω να επικεντρώνεται στο "που/πως κρατιεται ο συνεπιβατης":
> ΟΥΤΕ στις λαβες, ΟΥΤΕ στη μεση: με τα ποδια στη λεκανη του οδηγού  με το πανω μερος του κορμου πιο κοντα από το κατω. Τον ακολουθει αυτόματα και σφίγγει στα φρένα.
> Μέση μαζεμένη και σε εγρήγορση: (όχι χαλαρή, όχι μονοκόμματη - κουτσουρο)
> Εννοείται οτι παρακολουθει εντατικά το άμεσο μέλλον και προσαρμόζεται!
> ΔΕΝ αλλαζει διαρκώς θεση στο κεφαλι του και κυριως οχι στις στροφες γιατι αυτο αλλαζει εντελώςτο κεντρο βαρους .
> ΝΑΙ, βοηθαει ριχνοντας λίγο βαρος στον εξω μασπιέ (αλλα, πολυτελείας λέμε...)
Θα με φάει η περιέργεια...
Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?