Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αύγουστος 21, 2017, 02:10:00 πμ

Αποστολέας Θέμα: Motogpology  (Αναγνώστηκε 2201 φορές)

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Motogpology
« στις: Αύγουστος 13, 2012, 11:51:57 μμ »
Διαβάζω τι λένε οι Ιταλοί μοτοτζιπολόγοι για την κατάσταση σήμερα και τη μεταγραφή του Ρόσσι και όλο και περισσότερο καταλαβαίνω τις δηλώσεις του Στόνερ.


-Ο μπάτλερ λέει είναι ο Εσπελέτα  (ο φονιάς δηλαδή) που υποσχέθηκε ότι ο  Ρόσσι, πρέπει να βρει ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα για να σωθεί η κατάσταση που πάει φούντο.
 
- Η Γιαμάχα είχε το αδύνατο σημείο στον Σπιζ που δεν είχε αποτελέσματα. Ο φυσικός αντικαταστάτης τους όμως ήταν ο Ντόβι που η τηλεόραση και ο τύπος φρόντισαν να αποδημήσουν μέχρι την πλήρη αποξένωση του.
Η υπογραφή είχε πέσει από το Μουτζέλο λέει.
 
-Αναρωτιούνται μετά που θα πάει το Σταφ του Ρόσσι
Τι θα απογίνει ο Ούτσιο????
Θα υπάρχει ο Ιερεμίας, θα υπάρχει ο Μπρίβιο, τους θέλουν ακόμα στη Γιαμάχα αυτούς?
Γιατί αυτοί οι κύριοι λέει έφυγαν μαζί με τον Βαλεντίνο αφού έχασαν την πολιτική μονομαχία με τον Λιν Τζάρβις.
-Ή εγώ ή ο ΛορέντΖο είχε πει ο Ρόσσι και το τιμ τότε και πήραν την απάντηση…
-Οκ Λορέντζο.
-Εντάξει φεύγουμε !
-Να μας γράφετε !

Στο μεταξύ ο Λορέντζο πήρε τίτλο και μπορεί να πάρει ακόμα έναν.
Γυρίζοντας στη γιαμάχα όμως θα βρουν και κάποιον κύριο Μερενγκάλι στον οποίο, λένε οι κακές γλώσσες, ο Μπρίβιο είχε φερθεί σα να ήταν σκύλος !
Η επιστροφή του Ρόσσι λοιπόν στη Γιαμάχα δεν έχει καμία σχέση με το ντεπούτο, τότε που έφυγε από τη Χόντα.
Ο Ρόσσι λέει μπαίνει από το παράθυρο.
Πρώτα γιατί έχει τις συστάσεις του Εσπελέτα (τσατσιλίκι κοινώς)  και μετά γιατί πληρώνει με τους σπόνσορες. (νταβατζιλίκι)
Ως εκ τούτου ούτε το τεράστιο συμβόλαιο θα πάρει, ούτε θα μπορεί να υπαγορεύσει καταστάσεις…

Από εκεί και μετά το μότο τζι πι είναι υπό διάλυση !!!!  
Ο Στόνερ φεύγει αηδιασμένος
Ο Σπιζ κάνει φασαρία
Ο Χάιντεν συμφωνεί με τους από πάνω
Ο Κράτσλοου τελικά λέει ότι όλα είναι πολιτική (από σκατά) και ο Ντοβιτσιόζο δηλώνει δημόσια πως τελικά, δεν φτάνει να μπορείς να πας δυνατά για να μπεις σε μια εργοστασιακή  ομάδα.
Στο μεταξύ η Μότο2 και η Μοτο3 ζουν σαν λεπροί ή όπως στο Απαρχάιντ τα CRT πάνε πιο αργά από τα SBK και

οδηγοί όπως

ο Πετρούτσι

-που στα τεστ της Ντουκάτι ήταν πιο γρήγορος από τον ξέρετε ποιον-
Παλεύει για τη ζωή του με το CRT ! !’

Και τι κάνει ο Εσπελέτα για όλα αυτά ?
ΤΙΠΟΤΑ!
Προκειμένου να ικανοποιήσει το βίτσια ενός, τσαντίζει άλλους 5 και στο τέλος είναι ικανός να του βάψει και τα μαλλιά   για να δείχνει δυνατός αφού φυσιολογικά πια αδυνατεί να ακολουθήσει !!!!

Και η τηλεόραση?
Προκειμένου να μαζέψει τις διαφημίσεις που χρειάζεται ανοίγει καταστάσεις και 10 αγώνες πριν το τέλος καταστρέφει πρακτικά το πρωτάθλημα της ντουκάτι και δουλεύει από τώρα για του χρόνου…

 Αλλά πως θα μπορούσε μια τηλεόραση να ευχαριστήσει κάποιον που της αποκαλύπτει το μέλλων 10 αγώνες πριν, ώστε να δουλέψει με σπόνσορες κλπ κλπ?
Μα με πάρα πολύ γλείψιμο !




Μιλάμε ξεκατίνιασμα κανονικό...

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Motogpology
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 13, 2012, 11:59:32 μμ »



Συμβουλές
Άκου που λέω, στη Ντουκάτι δίνουν ένα κάρο λεφτά, αλλά το μηχανάκι είναι παλιάλογο.
Πρόσεχε θα γίνεις ρεζίλι !
   ------------------------------------------------------------------------------------

Αυτός όμως δεν άκουσε και πήγε !!!
Οι κακές γλώσσες λένε όμως ότι αφού δεν τα κατάφερε ο Ρόσσι τότε δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε για τον Ντόβι!!!
 :hehe:

Οι καλές γλώσσες λένε ότι  Ντόβι ΔΕΝ είχε ίδιο μηχανάκι με τους άλλους όταν ήταν στη Χόντα και ήταν ο απόκληρος της υπόθεσης.
Όλοι όμως μιλούσαν θετικά για αυτόν και για τη δουλειά του στην εξέλιξη !
(βασικό αυτό)
  

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Motogpology
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 14, 2012, 12:02:35 πμ »
Μαζί με τον Ντόβι επιστρέφει στη ντουκάτι και όλο το σταφ του Στόνερ

Αποσυνδεδεμένος Corvo

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
Απ: Motogpology
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 14, 2012, 12:10:34 πμ »
Μαζί με τον Ντόβι επιστρέφει στη ντουκάτι και όλο το σταφ του Στόνερ


θες να μας το μεταφρασεις αυτο μεγα-Κτηνος;
Αλεξανδρος

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Motogpology
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 14, 2012, 12:14:45 πμ »
Ναι,  όλοι οι μηχανικοί που δούλευαν στην ομάδα του Στόνερ με την αποχώρηση του από τους αγώνες επιστρέφουν στη Ντουκάτι.
Ο Μέρκεζ θα φέρει την δική του ομάδα μαζί.

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Motogpology
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 17, 2012, 04:24:41 μμ »
 Dal Corriere della Sera
INDIANAPOLIS
O Ρόσσι άλλαξε γέμισε αμφιβολίες και με τα πόδια στη γη πια δηλώνει πως…
-Το διαζύγιο με τη Ντουκάτι ήταν αναπόφευκτο γιατί το ν αρχίσουμε να κερδίζουμε ήταν πια αδύνατον παρ όλη την προσπάθεια.
Σ αυτό το σημείο της καριέρας μου θέλησα να είμαι και πάλι ευτυχής κάθε φορά που μπαίνω στην πίστα και να χαίρομαι την οδήγηση.
Λυπάμαι πολύ…
Αυτός ο επίλογος είναι μεγάλο κρίμα για όλους, αλλά πάνω απ όλα για όσους δούλεψαν σκληρά για μένα….       

-Μα δεν υπάρχουν πια περιθόρια βελτίωσης? 
-Τη διαφορά την κάνουν τα αποτελέσματα. Ονομάστε το όπως θέλετε, χρεοκοπία, ντροπή δεν θα φέρω αντίριση, η αλήθεια είναι όμως πως δεν πήγα ποτέ γρήγορα!

-  Μα αφού αυτό ήταν εμφανές από το 11 γιατί δεν έφυγες τότε.
 - Γιατί δυστυχώς τότε δεν ήταν δυνατό.

-Όταν πήγες στη ντουκάτι είπες ότι τα προβλήματα είχαν δημιουργηθεί από την ελλιπή εξέλιξη του Στόνερ. Ενάμιση χρόνο μετά συνεχίζεις να πιστεύεις ότι είναι φταίξιμο του Κέιζι 
- Εγώ ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο. Εγώ είπα πως ο Στόνερ ήταν πάρα πολύ γρήγορος και αυτό για την ντουκάτι ήταν αρκετό. Η ταχύτητα του όμως ήταν και το πρόβλημα μου.   

-Η εμπλοκή της άουντι όμως δεν  φαίνεται να σε έπεισε 
-Δεν μπορείς να πεις ΟΧΙ  μ ελαφριά καρδιά στην Άουντι. Έχουν και ένα πρόγραμμα για μένα μετά τις μοτοσικλέτες για τα ράλι. Όμως έψαχνα μια μοτοσικλέτα πιο ανταγωνιστική για να κλείσω την καριέρα μου.     
-Λένε ότι στη Γιαμάχα θα βγάζεις πολύ λιγότερα χρήματα. Πάνω κάτω το ένα τέταρτο…
Επαληθεύεις ? 
-Τώρα για να βρεις το ακριβές ποσό πρέπει να κάνεις έναν πολύ δύσκολο υπολογισμό!

-Λένε ότι εσύ φέρνεις ένα νέο σπόνσορα αλλά με τον ΛορέντΖο θα έχετε ξεχωριστά τιμ, ίσως και με άλλους σπόνσορς.
-Βλακείες!
Το τιμ θα είναι ένα αλλά μπορεί να υπάρχουν προσωπικοί σπόνσορες.
Εγώ από τη γιαμάχα δεν ζήτησα τίποτα. Ακόμα και μετά το 2010 είχαμε πολύ καλές σχέσεις, ξέρω πως θα μου δώσουν την καλλίτερη δυνατή μοτοσικλέτα  και υλικά.         
-Αλλά…
Θα ξαναβρείς το ΛορέντΖο…
-Θα έχει ενδιαφέρων. Η κατάσταση όμως είναι πολύ διαφορετική τώρα από το 08-10.
Σήμερα το νο1 θα είναι αυτός.   
Το να μην είσαι μετριόφρον μετά από 2 τέτοιες χρονιές θα ήταν βλακεία.   
Για να είμαι ηληκρινής δεν ξέρω πως θα πάνε τα πράγματα από εδώ και πέρα. Θα είναι μια έκπληξη ακόμα και για εμένα να δω σε τι επίπεδο είμαι. Πρέπει να δουλέψω πολύ τον εαυτό μου.   


-Ο καιρός στη ντουκάτι έχει αμβλύνει τις βεβαιότητες σου?
Σ αυτή την ερώτηση οι αθλητές λένε πάντα όχι, εγώ λέω ότι οι αποτυχίες αποθαρρύνουν πολύ. Δεν είναι πάντα σίγουρο ότι στις δυσκολίες αισθάνεσαι πιο δυνατός.   

-Στο παρελθόν η συμβίωση με τον Λορέντζο ήταν προβληματική…
-Μπορεί αλλά σήμερα οι σχέσεις είναι καλές. Υπάρχει σεβασμός αμοιβαίος, Μαζί θα είμαστε πολύ μεγάλη ομάδα. 
-Πες την αλήθεια αν ήσουν στη θέση του θα τον είχες δεχτεί στην ομάδα?

-Πρέπει να σας πω ότι αυτός ήταν πολύ εντάξει μαζί μου και δεν έφερε ποτέ αντίρρηση στη μεταγραφή μου.
Αυτή όμως είναι μια άλλη ιστορία γιατί το 08 που ήρθε εκείνος στην ομάδα  εγώ αισθανόμουν το νο1, ήμουν εκεί αρκετά χρόνια και είχα φτιάξει την καλλίτερη μοτοσυκλέτα. 
Σήμερα δεν θα υπάρξουν προβλήματα.
-Δηλαδή δεν θα υπάρξει τοίχος? 
-Όχι θα είμαστε κοντά αν κι εκείνος συμφωνεί.   
Dunque nessun muro nel box come allora?
(ο Λορέντζο έχει συμφωνήσει )

-Η ομάδα σου θα έρθει μαζί?
-νομίζω πως ναι… Ίσως όχι όλη. Πρέπει να διευκρινιστεί αυτό.
-Σκέφτεσαι τα ΣΒ?
Θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα. Εγώ θέλω να μείνω στα μοτο τζι πι έως το 14 αλλά άμα δω πως το επίπεδο είναι ακόμα για 5 6ος  θα βρω άλλα πράγματα να κάνω.   

-Τι δηλαδή από το πρώτο χρόνο φεύγεις?
-Ε όχι! Το πρόγραμμα λέει 2 χρόνια και ίσως ο πρώτος χρόνος να είναι για τον εγκλιματισμό μου   

-Δηλαδή δεν σκέφτεσαι τον 10ο τίτλο?
-Είναι ένα όνειρο αλλά για τώρα δεν είναι επίκαιρο. Πρώτα πρέπει να διαπιστώσω αν ακόμα μπορώ να είμαι γρήγορος, να χτυπάω βάθρα και πρώτες γραμμές εκκίνησης… 
-Θα μπορούσε να μη συμβεί?
-Κανείς δεν ξέρει αλλά είμαι ευτυχής να έχω μι ακόμα ευκαιρία. 

-Το 2004 και ύστερα με επαναλαμβανόμενους θριάμβους είχες δείξει πως ο άνθρωπος είναι συμαντικότερος από τη μοτοσυκλέτα και ο πιλότος μπορεί να κερδίσει και με μια κατώτερη μοτοσυκλέτα.
Σήμερα εσύ ο ίδιος οφήλεις να επιβεβαιώσεις τη θεωρία σου.     

-Είναι αλήθεια αλλά η μοτοσυκλέτα σήμερα μετράει πολύ περισσότερο απ ότι 8 χρόνια πριν. 


-Η ηλικία παίζει κάποιο ρόλο ?
Φυσικά τότε ήμουν 25 ετών και ήμουν στο τοπ της φόρμας μου. Τώρα είναι πιο δύσκολα τα πράματα.
Μην ξεχνάτε ότι εγώ έζησα 2 περιόδους. Στην πρώτη πήρα πέντε τίτλους στη σειρά.
Στη δεύτερη πήρα μεν 2 αλλά έχασα άλλους δύο.
Τώρα αρχίζει η Τρίτη περίοδος.     

-Ως το τέλος λείπουν 8 αγώνες, πως θα είναι χωρισμένοι στο ίδιο σπίτι? 
-Θα πρέπει να δουλέψουμε στα σοβαρά όπως πάντα και να αισιοδοξούμε. 

-Στον διάδοχο σου στη ντουκάτι (δεν είναι ακόμα επίσημο) τι θα συμβούλευες ?
-Νομίζω πως συμβουλές χρειάζεται πιο πολύ ηΝτουκάτι. 

-Ρίξε μια
-Αντί να πιστεύουν 100% αυτά που λένε τα κομπιούτερ καλά θα έκαναν ν ακούν κι αυτά που λένε οι πιλότοι
Uno su tutti?

Alessandro Pasini


Υγ
Σχόλιο δικό μου.
**** πάντως ….δεν είναι !


KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Motogpology
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 22, 2012, 11:19:03 μμ »
a δίκια του ing. Preziosi




Πολλοί νομίζουν ότι το κλασσικό πλαίσιο είναι η μόνη πιθανότητα για να βρεθεί το ιδανικό ζύγισμα.
Η μετατόπιση δηλαδή του κινητήρα μπρος πίσω στο πλαίσιο με όλα τα υπόλοιπα σταθερά.
ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑ

Όλες οι ομάδες μόλις βρουν το σωστό σημείο του κινητήρα (στις δοκιμές το χειμώνα) δεν του πειράζουν πια.
Η κατανομή των βαρών γίνεται μετατοπίζοντας τη πίσω ρόδα μέσα στο ψαλίδι. Μια μετατόπιση που είναι του μεγέθους των 5εκ και αντιστοιχεί σε μια μετατόπιση του κέντρου βάρους σε 2 και κάτι εκ.
Για να εξηγήσουμε καλλίτερα, αφού ο κινητήρας είναι μόνο ένα μέρος των μαζών που ορίζουν τα κέντρο βάρους η μετατόπιση του 3 εκ. αντιστοιχούν σε μετατόπιση του κέντρου βάρους 1 εκ.
Για ν αλλάξουμε λοιπόν το γενικό κεντράρισμα της μοτοσικλέτας 2,5 εκ μετακινώντας μόνο το μοτέρ χωρίς να πειράξουμε την πίσω ρόδα  πρέπει να το μετατοπίσουμε 7- 8 εκ
         Πρακτικά αδύνατο
Ας το δούμε καλλίτερα
Η μετακίνηση του μοτέρ μπρος πίσω (η μόνη λογική γιατί το πάνω κάτω αυξάνει και το ύψος της μοτοσικλέτας) πάει να πει ότι οι εξατμίσεις, ο ψεκασμός και το λεβιεδάκι των ταχυτήτων  δεν ταιριάζουν πια.
Ακόμα λοιπόν και στις περιπτώσεις που έχουν προβλέψει μια μετακίνηση του μοτέρ αυτή θα είναι υποχρεωτικά περιορισμένη.
Ακόμα κι αν είναι εύκολο ν αλλάξουμε το λεβιέ, με τις εξατμήσεις και την αναπνοή του μοτέρ δεν είναι καθόλου.
   Υπάρχει όμως κι ένας ακόμα λόγος που δεν πρέπει να μετακινούμε πολύ το μοτέρ.
Το μπροστινό γρανάζι κίνησης πρέπει να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο πίρο του ψαλιδιού κι αυτό έχει σχέση με τις δυνάμεις που ασκούνται στην αλυσίδα.
Μετακινώντας λοιπόν το μοτέρ 1 εκ μπροστά πρέπει να φτιάξουμε και καινούργιο πλαίσιο  με νέες υποδοχές για τις εξατμίσεις, τον ψεκασμό αλλά πάνω απ όλα βάσεις για το ψαλίδι πιο μπροστά    ώστε η απόσταση γρανάζι πύρος να μείνει εκεί που σχεδιαστής την έχει ορίσει.
Η Χόντα τώρα φτιάχνει τα πλαίσια μόνη της και έχει όλες τις οικονομικές δυνατότητες να το κάνει.
Η Ντουκάτι όχι
Τα πλαίσια φτιάχνονται από   εξωτερικό προμηθευτή που πάει να πει, χρόνοι παράδοσης, έξωδα και εν τέλει δεν μπορεί να μιλάει για μια σειρά από πλαίσια αρκετά μεγάλη ώστε να μπορεί να κάνει ανάλογες δοκιμές.
Στην πραγματικότητα μια μικρή ομάδα όπως η Ντουκάτι χρειάζεται πολύ μεγάλους χρόνους για να τροποποιήσει ένα πλαίσιο  και αυτό που φαίνεται να είναι η πανάκια για όλα τα κακά ίσως αποδειχτεί … μπουμπερανγκ…
 

Αποσυνδεδεμένος sailroad

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 318
    • MG STELVIO 1200
Απ: Motogpology
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 24, 2012, 01:02:09 πμ »
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/402032/deite-to-highside-tou-nicky-hayden-kai-giati-tha-hasei-ton-agona-sto-brno-/


Εδω να δεις ουτε μπροστινο αλλα ουτε και πισω τρελο κρατημα τα ελαστικα!!!!!!!!
Γιατι οι αετοι δεν υπαρχουν στους δρομους???

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Motogpology
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 24, 2012, 08:43:20 πμ »

Σύμφωνα με φήμες των πάντοκ, ο Πετρούτσι ήταν 7 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος του Scott Redding και 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερος του Αντρέα Ιαννόνε, στις προηγούμενες δοκιμές στο Misano, αρχές Αυγούστου.
------------------------------------
εΓΏ Τ ΈΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΟΝ πΕΤΡΟΎΤΣΙ

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Motogpology
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 24, 2012, 03:14:15 μμ »
http://firiki.pblogs.gr/files/f/431915-%CF%86%CF%8E%CF%84%CE%B1_0003.jpg
Motogpology


                                 ροσσι                                                                           ουτσιο