Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Νοεμβρίου 18, 2019, 06:00:54 πμ

Αποστολέας Θέμα: Ο τριανταπέντες...  (Αναγνώστηκε 39529 φορές)

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #135 στις: Μαΐου 02, 2013, 01:34:00 μμ »
αντε ρε φαν κοντευουμε



η ουρα  εμεινε ακομη(του δεινοσαυρου οχι του γαιδαρου) :hehe:



να μας φωτοπαρουσιασεις καποια στιγμη και τα 2 βε7 σπεσιαλ του κορινθιου ηλεκτρολογου :fff:
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος kostas_patra

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 84
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #136 στις: Μαΐου 03, 2013, 05:44:55 μμ »
στην εξαιρετική προσπάθειά σου μπορώ να βοηθήσω στα εξής:

-ντίζες γκαζιού και συμπλέκτη

γκαζιού: 
  αν έχεις ήδη προμηθευτεί τις oem, έχει καλώς, θα τις κόψεις όπως τις παρακάτω
 
 αν δεν, πήγαινε στο πλησιέστερο ποδηλατάδικο-μηχανάδικο και πάρε ντίζες του μέτρου και συρματόπλεγμα με μικρό κεφάλι και μερικές ψείρες -βαρελάκια, τα μικρά, που βιδώνουν κάθετα και ασφαλίζουν το μήκος της ντίζας
 
  σύμφωνα με τις φωτό που έχεις τραβήξει δρομολόγησε τις ντίζες στον σκελετό και στερέωσέ τες στο ύψος της βαλβίδας λαδιού, επί του σκελετού με δεματικά

  αν δεν έχεις ήδη βγάλει τα εντόσθια των καρμπυρατέρ κατά μέρος, άνοιξε τα καρμπς από πάνω, βγάλε το ελατήριο, το slide με τη βελόνα και το έλασμα και πέρνα από μέσα το κεφαλάκι της ντίζας στο slide,μετά στο έλασμα, βάλε το ελατήριο, το καπάκι και κλείσε με τις βίδες.

   κατόπιν, πέρνα τον ρεγουλατόρο στο συρματόσχοινο, εκτός και αν τον ήδη έχει το καπάκι του καρμπυρατέρ

  για να κόψεις τις ντίζες ακολούθα τις εξής οδηγίες:θα πρέπει στην μετακίνηση απο τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά του τιμονιού, οι ντίζες να μην βρίσκουν  και να μπλέκονται με τα φλάς, ούτε να πολυ απέχουν από τον σκελετό, αλλά ούτε να είναι τσίτα, ώστε στην περιστροφή του τιμονιού να "τραβάνε" και να σου σηκώνουν στροφές.
 
  δοκίμασε το τιμόνι τέρμα αριστερά, στερέωσε τις ντίζες κάτω από το παλιό δοχείο αναθυμιάσεων με ένα χαλαρό δεματικό, πρόχειρα και σημείωσε το μήκος των ντιζών που φαίνεται να διατηρούν σε αυτή την πλήρη έκταση μια κάποια καμπυλότητα, χωρίς δηλαδή να τεντώνουν. φρόντισε να μην έχεις εντός το συρματόσχοινο και κόψε με ένα κόπτη ή πένσα. φαίνεται να στραβώνει η άκρη της ντίζας, αλλά είναι η ιδέα σου.

  πέρνα εντός στην κάθε ντίζα το συρματόσχοινό της αφού έχει ήδη τοποθετήσει τις ακριανές αλουμινένιες φωλιές και την καπότα του ρεγουλατόρου στο κάρμπ.

  κόψε το συρματόσχοινο 4-4.5cm μεγαλύτερο από την άκρη της ντίζας, αφού πρώτα την τραβήξεις ώστε να πατήσει το ελατήριο εντός του κάρμπ και η φωλιά στο καπάκι του.

 τώρα μπορείς να στερεώσεις το βαρελάκι ψείρα στην άκρη του συρματόσχοινου προσέχοντας ώστε η τελική του θέση να ναι σχετικά παράλληλη με το τιμόνι.

δοκίμασε να την τοποθετήσεις μέσα στην γκαζιέρα
όταν νιώσεις οτι κάθισε και βρείς κόντρα στο τράβηγμα, θα δείς οτι έχεις μπόσικα περίπου 3cm.

τώρα φόρεσε την μαύρη κόπιτσα που ασφαλίζει τις ντίζες στην γκαζιέρα

δοκίμασε να ανοίξεις το γκάζι και να περιστρέψεις το τιμόνι. θα πρέπει στην θέση ισορροπίας να έχει λάσκο κανα δυό χιλιοστά

αν είναι μεγαλύτερο, ρύθμισε το από τον ρεγουλατόρο του καπακιού του καρμπυρατέρ.

αν παραείναι μεγάλο, κατέβασε το βαρελάκι τόσο όσο...

αν δεν έχει μπόσικα στη θέση ηρεμίας, σημαίνει οτι θέλει κόψιμο η ντίζα με τον κόπτη κατα μερικές σπείρες.

ομοίως πράξε και για την έτερη ντίζα.

το σημαντικότερο στάδιο είναι οτι αφού βρείς τα τελικά μήκη, σφίξε τα βιδάκια στα βαρελάκια και μετά ασφάλισε τα με καλάι μπρός πίσω, για να μην βρεθείς να πορεύεσαι μονοκύλινδρος.

ακολούθως  θέλει ένα συγχρονισμό  κυλίνδρων, ώστε να πατάνε ταυτόχρονα οι ντίζες και να σηκώνουν ισομήκως τα slides

η ίδια φιλοσοφία εφαρμόζεται και στην ντίζα του συμπλέκτη, μόνο που μιας και οι δυνάμεις που εξασκούνται στην ντίζα και το συρματόσχοινο είναι  μεγαλύτερες, το βαρελάκι του χρησιμοποιείται είναι μεγαλύτερο και ομοίως θέλει κόλλημα με καλάι. η μόνη διαφορά είναι οτι θα κρατήσεις το κεφάλι του συρματόσχοινου για τη μανέτα του συμπλέκτη και το βαρελάκι θα πάει στο τέλος της διαδρομής για να πιάσει στο δίχαλο

επίσης, θα πρέπει να κοντύνεις το σωληνάκι των φρένων που φεύγει από την μπροστινή τρόμπα, κάτι που δεν θα σε δυσκολέψει, αν βρείς έναν που φτιάχνει μαρκούτσια και του πείς τι ακριβώς θέλεις

για πιο επαγγελματική δουλειά με τις ντίζες, έχω ακούσει πως υπάρχει κάποιος στο μοναστηράκι με πρέσσα συρματοσχοίνων που σου κάνει την δουλειά, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις ακριβώς

τα παραπάνω δεν είναι θεωρίες, η δική μου έτσι λειτουργεί

σχετικά με το φιλτροκούτι, το έχω καταργήσει και έχω τοποθετήσει φιλτροχοάνες, ακούγεται παραπάνω, δεν είναι ότι καλύτερο για την μακροζωία του κινητήρα, αλλά δεν ξαναμπαίνω στην ταλαιπωρία του να της αλλάξω το φίλτρο στο απαράδεκτα τοποθετημένο φιλτροκούτι

καλή συνέχεια με την αναβίωση της δεσποινίδας!
Πάλι σας χάλασε κύριε η αρχαιολογία;

Carcano

  • Επισκέπτης
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #137 στις: Μαΐου 03, 2013, 06:37:24 μμ »
Γεια σου ρε Κωστα......

Ετσι οπως τα λες ειναι....

Respect σε οσους το κατεχουν

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #138 στις: Μαΐου 07, 2013, 11:30:18 μμ »

καλή συνέχεια με την αναβίωση της δεσποινίδας!


Αύριο θα γίνει η διαδικασία. :luigi:


Κώστα Ευχαριστώ Πολύ!


Είσαι τρανό παράδειγμα του ρητού "Η γνώση πρέπει να μοιράζεται".

 :notworthy:
 
 :bier: :bier:

Αποσυνδεδεμένος anvas

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 196
    • 1200 sport
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #139 στις: Μαΐου 08, 2013, 07:19:36 μμ »
Φάνη, ζαλίστηκα...  :? πολύ καλή δουλειά !!!

Σχετικά με τη σέλα, εξαρτάται εάν θέλεις οι αλλαγές να είναι αναστρέψιμες.. η όχι..
Εάν δεν σε ενδιαφέρει να μπορεί να επανέλθει στη μαμά κατάσταση, τότε η λύση είναι μονόδρομος. Δίσκος κοπής.... Κόβεις τον σκελετό λίγο μετά την άρθρωση της ανάρτησης και φτιάχνεις δική σου βάση σέλας από κόντρα πλακέ θαλάσσης. (η μεταλλική βέβαια)
Ανδρέας

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #140 στις: Ιουνίου 07, 2013, 05:54:32 μμ »
Η διαδικασία των ντιζών ήταν επιτυχής.

Αφού μπήκαν τα καρμπυρατέρ και κατάφερα να βάλω και τις φιλτροχοάνες με μικρή πατέντα, αγόρασα και μια καινούρια μπαταρία και αποφάσισα να κάνω το πείραμα της πρώτης μιζιάς...

Αφού σύνδεσα όλα τα σωληνάκια, έβαλα λίγη βενζίνη στο ντεπόζιτο και μετά από μερικές μιζιές...

Ο 35ες ΖΩΝΤΑΝΕΨΕ!!!!  :mg:

Είμαι πολύ συγκινημένος... σταθερό ρελαντί και πολύ ωραίος ήχος από τις εξατμίσεις!!!

Είμαι στις τελικές ρυθμίσεις και ελέγχους.


Οσον αφορά τη σέλα, αφού έγινε καλούπι σε δυάρα λαμαρίνα, έχει σταλεί στο ΜΟΤΟ-Κ για να ντυθεί. Την επόμενη βδομάδα θα μπει στο 35 και θα φωτογραφηθεί...


Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #141 στις: Ιουνίου 07, 2013, 06:00:35 μμ »
περιμενουμε ανυπομονα :thumbsup:


 :mg: moto~
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #142 στις: Ιουνίου 07, 2013, 06:12:05 μμ »

Αποσυνδεδεμένος v65nik

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 15
    • v65
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #143 στις: Ιουνίου 14, 2013, 07:11:15 μμ »
οραιος ο 35 αρης. moto~

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #144 στις: Ιουνίου 15, 2013, 04:09:20 μμ »
Απανω τους !!! [Τζήμ Λεμάνς]   :thumbsup: :bier:

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #145 στις: Ιουλίου 07, 2013, 11:57:40 πμ »
Μια φωτό αφιερωμένη εξαιρετικά... για όλους τους φίλους που πίστεψαν ότι θα τα καταφέρω! Μετά από όλες τις αντιξοότητες ο 35ς είναι σχεδόν έτοιμος!

 :bier:

Ψιλολεπτομέρειες μείνανε, φαναράκι πίσω (αγοράστηκε, θα μπει με πατέντα), φλασάκια (παρομοίως), καπάκια (θα τα φτιάξω σύντομα), καθρεπτάκια bar end μούρλια...

το μοτέρ δουλεύει άψογα, τα δελόρτια μια χαρά.

Ενα προβληματάκι στις αλλαγές ταχυτήτων θα διορθωθεί σύντομα.


Ψάχνω να βρω και γκαζιέρα και δεν βρίσκω (ο stein-dinse είχε, αλλά τώρα δεν έχει) μιας και η δική του είναι σπασμένη και την στηρίξαμε προσωρινά για να κυκλοφορήσει λίγο το μηχανάκι να δούμε πώς πάει. Αν έχει κανείς υπόψη του κάτι ας μου στείλει π.μ.

http://i841.photobucket.com/albums/zz338/guzzistas/Epsiloniotakappa3CC0nualpha032_zps74a9325f.jpg
Ο τριανταπέντες...

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1333
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #146 στις: Ιουλίου 07, 2013, 10:35:32 μμ »
Μια φωτό αφιερωμένη εξαιρετικά... για όλους τους φίλους που πίστεψαν ότι θα τα καταφέρω! Μετά από όλες τις αντιξοότητες ο 35ς είναι σχεδόν έτοιμος!

 :bier:

Ψιλολεπτομέρειες μείνανε, φαναράκι πίσω (αγοράστηκε, θα μπει με πατέντα), φλασάκια (παρομοίως), καπάκια (θα τα φτιάξω σύντομα), καθρεπτάκια bar end μούρλια...

το μοτέρ δουλεύει άψογα, τα δελόρτια μια χαρά.

Ενα προβληματάκι στις αλλαγές ταχυτήτων θα διορθωθεί σύντομα.


Ψάχνω να βρω και γκαζιέρα και δεν βρίσκω (ο stein-dinse είχε, αλλά τώρα δεν έχει) μιας και η δική του είναι σπασμένη και την στηρίξαμε προσωρινά για να κυκλοφορήσει λίγο το μηχανάκι να δούμε πώς πάει. Αν έχει κανείς υπόψη του κάτι ας μου στείλει π.μ.

http://i841.photobucket.com/albums/zz338/guzzistas/Epsiloniotakappa3CC0nualpha032_zps74a9325f.jpg
Ο τριανταπέντες...


Μπράβο..!
 :clap
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος Corvo

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #147 στις: Ιουλίου 07, 2013, 10:40:29 μμ »
 :notworthy: :notworthy:

 :bier:
ΦΑΝΗΣ ΦΑΝΗΣ ΦΑΝΗΣ

Αλεξανδρος

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #148 στις: Ιουλίου 07, 2013, 11:43:25 μμ »
Φανη συγχαρητηρια !!! Αψογο !!!  :thumbsup: :bier: :notworthy:

Επειδη εισαι εραστης της τελειοτητας . . .
Υστ.1. Το τιμονι μηπως να το τοποθετουσες αναποδα?
Υστ.2. Το στηρικτικο των εξατμισεων να το εκοβες παραλληλα με το πλαισιο ?
Υστ.3. Το πρασινο καλωδιο το πεταξες ?  :hehe:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 07, 2013, 11:45:03 μμ από thrylos »

Αποσυνδεδεμένος miraze

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2631
  • μπαλαλάικα
Απ: Ο τριανταπέντες...
« Απάντηση #149 στις: Ιουλίου 08, 2013, 03:48:47 πμ »
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ :bier: :bier: :bier: :bier:
Raduno baby .........