Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 17, 2017, 03:51:20 μμ

Αποστολέας Θέμα: Τα μπλιμπλίκια στο motogp vs WSBK  (Αναγνώστηκε 1381 φορές)

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Τα μπλιμπλίκια στο motogp vs WSBK
« στις: Νοέμβριος 02, 2012, 11:31:12 μμ »
Επειδή όλα δεν είναι όπως μας τα λένε διαβάστε τι λέει ο Τζ. Ρέα (οκ χούμορ) για τα μπιμπλίκια γενικά και το πως έχουν αλλάξει τα πράματα.

 
Η στρατηγική του τράξιον κοντρόλ είναι εντελώς διαφορετική στα μοτο τζι πι.
Στα ΣΒΚ όσο προχωράει ο αγώνας  αυξάνεις τον έλεγχο του τ.κ  και όσο πλησιάζεις προς το τέλος τόσο προσπαθείς να φυλάξεις τα λάστιχα.
Στα μοτο τζι πι όλα πάνε ανάποδα, γιατί όσο πλησιάζεις στο τέλος πρέπει να μειώσεις το τράξιον κοντρόλ αλλιώς θα είσαι πάρα πολύ αργός αν δεν αφήσεις τη μοτοσικλέτα να ντριφτάρει περισσότερο.
Οι ρυθμίσεις φυσικά εδώ είναι πολύ περισσότερες.
Ο Ρέα είπε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ είναι ότι οι διαφορές στην απόδοση είναι τόσο μικρές που δυσκολεύεσαι να καταλάβεις πότε χάνεις ή πότε κερδίζεις από τη ρύθμιση που έχεις κάνει μέχρι τουλάχιστον να αποκτήσεις μια καλή εμπειρία.
Οι ρυθμίσεις εδώ είναι άπειρες –είπε- και δυσκολεύτηκα να καταστρώσω μια καλή τακτική όσον αφορά την ρύθμιση του τράξιον σε τόσο λίγο χρόνο.
  Στον Μπρνό έπρεπε πρακτικά να ξανά μάθω να οδηγό οπότε δε μετράει.
Έπρεπε να  φτάσω στο δεύτερο αγώνα για ν αρχίσω να καταλαβαίνω πως οδηγείς μια μοτογπ και έχω πολλά να μάθω ακόμα.
Πρέπει να κάνω πολλούς γύρους με μεταχειρισμένα λάστιχα ώστε να καταλάβω ακριβώς που μπορώ να διαχειριστώ την κατάσταση με τα ηλεκτρονικά.
Στα σούπερ μπάικ τα ηλεκτρονικά είναι πολύ εξελιγμένα αλλά δεν είναι τόσο σημαντικά όσο στα μοτ τζι πι. Ο πιλότος πρέπει να ρίξει πολύ περισσότερο βάρος στην οδήγηση.
Απόδειξη ότι τα ηλεκτρονικά του CBR (εξολοκλήρου εξελιγμένα από την  Cosworth) αν και δεν είναι στο επίπεδο του ανταγωνισμού δεν εμποδίζουν το μηχανάκι να είναι ανταγωνιστικό.
Φυσικά δεν θα ήταν άσχημα αν είχαμε τα ηλεκτρονικά το ΗΡΣ !
Μια άλλη διαφορά είναι ότι τα ΣΒ είναι πιο οδηγήσιμα.
Όταν ανοίγεις το γκάζι στα μοτοτζι πι δεν φαίνεται να συμβαίνει τίποτα άμεσα, στα ΚΒ η σχέση επιτάχυνσης πίσω ελαστικού είναι πιο άμεση.     
Η σύνδεση γκαζιού επιτάχυνσης είναι παραποιημένη από το ride-by-wire και απ όλες τις ηλεκτρονικές στρατηγικές  απαραίτητες για τελειώσεις τον αγώνα με μόνο 21 λίτρα καυσίμου.
Πολλοί πιλότοι έχουν παραπονεθεί για τη μειωμένη αίσθηση στο δεξί χέρι που τους εμπόδιζε να οδηγήσουν όπως ήθελαν.
Η χόντα αναγκάστηκε να ξαναδεί τα ηλεκτρονικά και να τα ρυθμίσει με μεγάλη ακρίβεια ώστε να μπορέσει η μοτοσικλέτα να εκμεταλλευτεί το κιβώτιο     seamless που έβαλε το 11
-Τελικά Ρέα που είναι πιο καλά εδώ ή εκεί?
- Υπάρχουν θετικά και αρνητικά παντού αλλά ας θέσουμε έτσι.
Έχουμε πάρα πολλά να μάθουμε απ αυτό το μποξ ! !

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Τα μπλιμπλίκια στο motogp vs WSBK
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 02, 2012, 11:45:59 μμ »
πολλά μπλιμπλίκια ρε γμτ.... :?
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Τα μπλιμπλίκια στο motogp vs WSBK
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 02, 2012, 11:54:01 μμ »
Βασίλη το έβαλα για να καταλάβουμε πόσο  άλλαξαν τα πράγματα.
Πολλοί λένε διάφορα αλλά η ουσία είναι μια, για να βάλεις 250 άλογα κάτω θέλει δουλειά.
Ως εκ τούτου άλλα προσόντα χρειάζονται οι οδηγοί σήμερα και άλλα ήθελαν χτες.
Τώρα πια μιλάμε για μια εξέλιξη η οποία αλλάζει ουσιαστικά το χαρακτήρα του σπορ.
Καλό καλό?
Ποιος ξέρει.
Πάντως προς τα κει πάει το πράμα για όλα τα μηχανάκια !   
 :think:

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Τα μπλιμπλίκια στο motogp vs WSBK
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 03, 2012, 12:13:22 πμ »
είναι αλήθεια...




το ερώτημα βέβαια είναι....εμείς το θέμε αυτό? :think:



γενικά το λέω, οχι μόνο για τους αγώνες...



καποια στιγμή πριν περ. 40 χρόνια, οι Γιαπωνέζικες εταιρίες είχαν κάνει μία "συμφωνία κυρίων" για το πόσο "ψηλά" θα φτάνουν σε ίπποδύμανη, κυβισμό κ.α....την οποία και τηρούσαν για χρόνια.....μέχρι που έβγαλε η Kawasaki το Ζ1 (αν θυμάμαι καλά - τότε έσπασε η άτυπη συμφωνία) και έκτοτε, τα πράγματα εκτροχιάστηκαν.... :?



με αποτέλεσμα σήμερα οι οδηγοί να μην μπορούν να οδογήσουν τα 250 άλογα στο μοτο τζι πι και οι κοινοί θνητοί να πινουν καφεδάκι δίπλα στα 150 μη ξέροντας που και πως να τα αξιοποιήσουν......  ::knownothing:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"