Καιρό είχαμε να τα πούμε!
Εδώ και σχεδόν δύο μήνες, είμαι πλέον μέλος της Λέσχης με έδρα το Η.Β. Δεν είμαι ο μόνος... Όπως μερικοί ξέρουν βρεθήκαμε εδώ, αλλά σε διαφορετικές πόλεις με τον Οδυσσέα.
Σήμερα λοιπόν, εδώ στο Plymouth είδα το πρώτο Moto Guzzi! Στο Λονδίνο είχα δει και άλλα, αλλά όχι εδώ. Και δεν είναι πως δεν κυκλοφορούν άλλα μηχανάκια.
Λοιπόν, οι Βρετανοί τα αγαπάνε τα μηχανάκια. Κάθε μέρα, είτε βρέχει είτε κάνει κρύο, τα μηχανάκια κυκλοφορούν. Και δεν είναι λίγα. Φοράνε τα αδιάβροχά τους. φοράνε (πάντα) και τα κίτρινα high visibility γιλέκα και παρεμφερή αξεσουάρ και βγαίνουν. Δεν είναι απλά "κάτοχοι" είναι μοτοσικλετιστές...
Έχει κάθε είδους και κάθε ηλικίας. Και προφανώς κυρίως γιαπωνέζικα και αρκετά Triumph. Περιέργως από γιαπωνέζικα βλέπω κυρίως Yamaha, Suzuki, μερικά Kawasaki αλλά σπανιότερα Honda. Τι να πω.
Τα σαββατοκύριακα βγαίνουν και άλλα τύπου Harley, Gold Wing, διάφορα εξωτικά super sport κλπ.
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα (εύκολο) πως η κατανομή ανά μάρκα έχει να κάνει και με τη διαθεσιμότητα τοπικά από τους εδώ εμπόρους. Γιαυτό βλέπω και συγκριτικά πολλά Ducati.
Η κοντινότερη αντιπροσωπεία Moto Guzzi είναι στα 160 χλμ. οπότε...
Ας επανέλθω στο Moto Guzzi που είδα σήμερα για να κάνω και σύνδεση με πρόσφατη κουβέντα προβληματισμού για το που το πάει η Moto Guzzi. Προφανώς ήταν ένα καινούργιο V7. Ωραιότατο ομολογώ.
Γιατί να πάρει κανείς τέτοιο μηχανάκι; Του λείπουν τα λεφτά για ένα big block; Μάλλον όχι. Άλλωστε ο βασικός μισθός είναι στις 1500 λίρες και υπάρχουν αρκετοί που βγάζουν από περισσότερα έως ΠΟΛΥ περισσότερα.
Εκεί είναι που σκέφτεσαι τις συνθήκες κυκλοφορίας. Εδώ (και στην υπόλοιπη Ευρώπη) ΣΕΒΟΝΤΑΙ τα όρια ταχύτητας. Άλλωστε τα ραντάρ είναι πλέον απελπιστικά πυκνά. Ο τρόπος οδήγησης πλέον είναι: Ετοιμάζομαι στο φανάρι, με το που γυρνάει πράσινο τα δίνω ΟΛΑ,,,,,, μέχρι τα 30 μ.α.ω.(περίπου 50 χ.α.ω.). Εκεί κάθομαι και κάνω την πάπια. Άντε να πάω στα 32 μ.α.ω...... Στους μεγαλύτερους δρόμους στα όρια της πόλης το όριο αναβαίνει στα 40 μ.α.ω. (~60 χ.α.ω.). Στους επαρχιακούς φτάνει τα 60 μίλια (90 χλμ). Και στους αυτοκινητόδρομους στα 80 μίλια....
ΚΑΝΕΙΣ δεν τα ξεπερνά, και αν βρεθεί κάποιος να το κάνει είναι για ελάχιστο. Άρα το μόνο οδηγικό ενδιαφέρον υπάρχει στους επαρχιακούς δρόμους, όπου με το στενό στροφιλίκι, τα 60 μίλια μπορεί να είναι και οριακά. Προφανώς ο τοπικός καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται πλέον για μεγάλα μηχανάκια, εκτός και αν σκοπεύει να κάνει ταξίδι πολύ μεγάλο. Αυτό που θέλει είναι ένα μηχανάκι που να έχει ροπή, να είναι εύκολο στην οδήγηση (βλέπε στροφές), να είναι όμορφο, και να ακούγεται ωραία. Δεν είναι τυχαίο πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πλέον ειδικά τμήματα που ασχολούνται αποκλειστικά με τη "βελτιστοποίηση" του ήχου.
Όλα αυτά του τα δίνει εύκολα ένα small block. Γιατί λοιπόν να μη πουλάει;. Μπορεί σε μας που θυμόμαστε το LeMans και τα αντίστοιχα, να μας λείπει ένα σύγχρονο γρήγορο big block, αλλά έλα να οδηγήσεις εδώ με τα όρια ταχύτητας και τα ξαναλέμε...
Αυτά από εδώ. Θα επανέλθω.
Υ.Γ.: Σύμφωνα με πληροφορίες εξ Ιταλίας ετοιμάζεται το επόμενο Stelvio το οποίο όμως θα "φέρνει" περισσότερο προς CapoNord (περαστικά Γρηγόρη...)