Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούνιος 18, 2018, 11:34:44 μμ

Αποστολέας Θέμα: V7 αντί σκουτερ;  (Αναγνώστηκε 5061 φορές)

Αποσυνδεδεμένος backys

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 186
V7 αντί σκουτερ;
« στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 09:58:40 μμ »
Καλησπέρα
Εχω φίλο με σχετικά καλή εμπειρία στις μοτοσυκλέτες που έχει φαγωθεί να πάρει για δεύτερο ένα σκουτερ
Και μάλιστα όχι κάτι φτηνό αλλά την πανάκριβη μπαλοτσα το sh300
Ούτε sportcity ούτε Vespa αλλά το "χουντα" κι ας μη του αρέσει η εμφάνιση.
Εδώ που τα λέμε σε κανένα δεν αρέσει αλλά είναι τι θα πει η "κενωνια" αν δεν πάρεις Honda (ιθπανικο έστω)
Μη μακρυγορω χθες πέρασε απο μπροστά μας ένα άσπρο κουκλι v7.
Μεταξύ αστείου και σοβαρού του το πρότεινα σαν εναλλακτική αφού μια η άλλη θα του έρθει (μεταχειρισμένο).
Το αγάπησε εμφανισιακα αλλά τον "κολλάει " το γεγονός της κατανάλωσης.
Το χοντα έχει γύρω στα 4 τα 100 διασταύρωμενες τιμές απο φίλους σε μικτή χρήση πόσο παραπάνω πια να έχει το v7.
Οπως καταλαβαίνετε είμαι σε ιερή αποστολή. 
Βοηθάτε να ξεβρωμισουν οι δρόμοι  :hehe: :hehe: :hehe:

Αποσυνδεδεμένος Corvo

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1303
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 10:05:15 μμ »
α ρε backy σαν τον φιλο σου και εσυ...
θελετε ομορφια στο δρομο  :hehe: :hehe:

δεν ειναι μονο η καταναλωση, ειναι πολλα δυστυχως! θα εχει χωρο για τα πραγματα θα μπορει να κουβαλαει πραγματα κατω στο δαπεδο που ειναι επιπεδο. Δυστυχως αν δεν του κολλησει πολυ εμφανισιακα δεν τον πειθεις ευκολα.
Αλεξανδρος

Αποσυνδεδεμένος ashton

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1144
    • Breva 750ie
    • http://ashtonhar.blogspot.com
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 10:37:30 μμ »
κάπως έτσι.
τώρα σε κατανάλωση, δεν ξέρω το v7, αλλά το breva που έχει πρακτικά τον ίδιο κινητήρα νομίζω έχει 5,18

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1044
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 11:29:57 μμ »
Εχει σημασια και τι ειναι το πρωτο (τη ταξει) μηχανακι.
Εγω με το φορτηγο (GS 1150 με μονιμες μεταλο-βαλιτσες) χρειαζομαι για εδω μεσα ενα "πραμα" οσο γινεται μικροτερο, ελαφροτερο, ευελικτο , ΦΘΗΝΟ και ΒΟΛΙΚΟ.
Βλεπε μικρο σκουτερ, επιπεδου "Παπι", ισως SH 150 !!
Αν ειχα το V7 για κυρια μηχανή (oπως ο Φανης το Νεβαδα) 
η κατι αναλογο, 650 ως 800, σχετικα ελαφρυ και χωρις ΠΟΛΥ "ειδικο" χαρακτηρα, καταλληλο και για μεγαλα  ταξιδια, (σαν να λεμε ουτε super sport, ουτε χωματερο)  μπορει να μην ψαχνόμουν ουτε για ποδηλατο...

Απο σκληρα οικονομικη προσεγγιση το ΕΝΑ, μεσαιο μηχανακι που τα κανει ολα ειναι το απολυτως φθηνοτερο σε βαθος χρονου, (μετρημενο αναλυτικα, με πληρη σεναρια, χιλιομετρα, καταναλωσεις, τελη , service, λαστιχα κλπ). Τα υπολοιπα ειναι θεμα στυλ (ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΟΝ !!!)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2012, 11:39:50 μμ από Pan. Lamprogiannis »
Θα με φάει η περιέργεια... Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος gregoryp

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 413
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 12:51:20 πμ »
Το v7 έχει καθαρά χρήση πόλης 5.8-6 lt/100km. Καθαρά ταξίδι σε επαρχιακό (μέχρι 80km/h), κλειστα στροφιλίκια (ακόμα και με αρκετό γκάζι) 4.7 lt/100km, μικτό εθνική (130-140) μαζί με στροφιλίκι γύρω στα 5.5 lt/100km.

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 02:04:33 πμ »
Τις βλάβες τις υπολόγισες στα έξωδα ?

Κάτι τσιμούχες, κάτι ρελαντί κάτι μπαταρίες κλπ κλπ

Άμα τα βάλεις κάτω θα δεις ότι μια χαρά είναι για δεύτερο το Χόντα αν και ισπανικό, εξ άλλου στο τέλος ότι γουστάρει θα κάνει

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 10:23:20 πμ »
φιλε παναγιωτη


το αντιθετο ζητημα  επεξεργαζομαι αυτες τις ημερες

δηλαδη να πουλησω το αχρωμο,αγευστο,ουδετερο sh300i +την μπρεβα 1100

και να παρω ενα v7 για καθε μερα +


δεν ειναι ευκολακι να αποφασισεις γιατι το σκουτερ καθε μερα μου αποδεικνυει την τεραστια πρακτικοτητα που διαθετει στα κουβαληματα συν οτι πας σφεντονοπουλος μεσα στην πολη

εχω συλλαβει πολλες φορες τον εαυτο μου να το επιλεγω  αυθορμητα για αστικες και περιαστικες μετακινησεις και μετα να συνειδητοποιω οτι θα μπορουσα να παω και με τη μεγαλη


αυτο το σκουτερ μου καιει 10 ευρω 100αρα για περιπου 200 χιλιομετρα και θελει αλλαγη λαδιων καθε 4000 χιλιομετρα


ολοι οι <<λογικοι>> φιλοι και το χειροφρενο-αγαπημενη μου με βομβαρδιζουν με την αποψη οτι δεν πρεπει να πουλησω το σκουτερ

απο την αλλη αν δεν διασκεδαζεις καθε μερα με τις μετακινησεις σου

 ειναι σκετη πληξη ???


δυσκολη περιπτωση



ψηφιζω V7 χωρις να ειμαι σιγουρος :?


ο aquile κι ο θρυλος παντως προτεινουν  :mg: :fff:

γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1044
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 12:36:23 μμ »
Να το παρεις το κοριτσι, να γουσταρεις...
Για μεσα στην πολη, σκουτερ δεν ειναι αλλα τη δουλεια του σκουτερ την κανει.

Για (θρυλικο) 36ωρο φτανει και περισσευει

ετσι κι αλλιως άλλου ειδους, ΤΑΞΙΔΙΑ δεν κανεις

 :anigrin:

Μια στις τοσες ως το Λαυριο, πας και με καποια απο την κλασικη συλλογη

(κακίες... :hehe:  :wub:)
Θα με φάει η περιέργεια... Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος stoner

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • MG V7 STONE
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 03:00:33 μμ »
Θα πω και εγω την γνωμη μου μιας και εχω την εμπειρια και των δυο. Ειχα πριν vespa και τωρα πηρα την v7. Δεν υπαρχει περιπτωση να πεισει κανενας τον φιλο σου οτι ειναι πιο πρακτικο το v7 απο ενα σκουτερ. Οσον αφορα την καταναλωση το v7 εχει πολυ χαμηλη καταναλωση για μοτοσυκλετα. Δεν μετανιωνω την αγορα μου γιατι απλα οταν την ειδα την v7 την ερωτευτηκα, αν δεν ειχε και ο φιλος σου τα ιδια συμπτωματα καλυτερα να παρει ενα σκουτερ. Απο την αλλη βεβαια θα εχει πολυ καλυτερη αξια πωλησης μετα. Δεν ξερω αν βοηθησα αλλα σε αυτα τα ζητηματα παντα πιστευα πως ειναι καλυτερο να παιρνεις την μηχανη που γουσταρεις. :mg:


Αποσυνδεδεμένος Koko

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • V7 classic , r1200r, gsx750e, bv350
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 07:01:39 μμ »
..Να πω και εγω τη γνώμη μου...

Το v7 είναι σαν παπί...μέσα στην πόλη είναι πολύ εύκολο και μανιτζέβελο όσο για την κατανάλωση δεν το συζητάμε..αρκετά οικονομικό..Στο δικό μου μυαλό όμως έιναι μηχανάκι βόλτας..δεν μορείς να το έχεις για καθημερινή χρήση. Πέρα απο τα παραπάνω η προστασία απο βροχή και κρύο, η άνεση, οι χώροι αλλα και οι φθορές / ζημιές όπως επίσης και η μεταπώληση, μάλλον οδηγούν προς την επιλογή ενός σκούτερ

αν δεν λάβω υποψιν μου την αίσθηση που μου δίνει όταν οδηγώ το v7 αλλα και την ομορφιά του, ευκολα θα διάλεγα το σκούτερ μου ακόμα και για μεγάλες διαδρομές αφού είναι αρκετά πιο άνετο και σίγουρα πιο σβέλτο...Αν έπρεπε να διαλέξω μόνο ένα μάλλον θα διάλεγα το scooter (beverly 350 abs/asr)


asotosios

  • Επισκέπτης
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 07:13:09 μμ »
Συγκριση V7 με scooter...!!! :?
Πιστευω οτι αν ο φιλος ήθελε Moto Guzzi θα το ήξερε...
εγω επιμενω οτι και το Breva 1100 σαν παπι ειναι στην κινηση...για αυτο αλλωστε το εχω για καθε μερα...

αρκει να θελεις να το δεις ετσι...και ολο και καποια δικαιολογια (εφε) βρίσκεις... :fff: :mg: :mg:
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2012, 07:16:58 μμ από asotosios »

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 18, 2012, 11:02:34 μμ »
το v7 σε συνθήκες κίνησης και σε καθημερινή χρήση είναι εξαιρετικό!


δεν συγκρίνεται με κανένα σκούτερ...πολύ πιο ευέλικτο και ασφαλές κατά τη γνώμη μου...


ειδικά στον τομέα "ψυχολογία" δεν χωράει σύγκριση


ωστόσο αυτό το τελευταίο ειναι σχετικο για τον καθένα....οπότε ::knownothing
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Carcano

  • Επισκέπτης
Απ: V7 αντί σκουτερ;
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 20, 2012, 10:17:42 πμ »
H αληθεια του καθενος ειναι διαφορετικη....

Πραγματι το ν7 ειναι πολυ μανιτζεβελο και πρακτικο για μοτοσυκλετα....σαν ενα μεγαλο στυλατο παπι...
(απο εμφανιση σκιζει)

και ειδικα εαν αποτελει το μοναδικο δικυκλο του χρηστη ειναι αρκετα all round.
Aλλα εαν καταλαβα καλα ο φιλος εχει μεγαλη μηχανη και θελει κατι πιο μαζεμενο, οικονομικο και σβελτο για το κεντρο.
Εκει το SH H Beverly ειναι αχτυπητο, και μονο παπι μπορει να "χωθει" καλυτερα σε ελαχιστες περιπτωσεις.
Επισης προσφερει καλυτερη προστασια απο βροχη/κρυο/λασπες σημαντικο εαν πηγαινει στην δουλεια του κυριλε ντυμενος, συν οτι εχει και ABS(+ tubeless) που το ν7 δεν εχει.
Τα κοστη συντηρησης ειναι παραπλησια, και κτησης (μετα την αγορα) μικροτερα για το σκουτερ
(καταναλωση, τελη κυκλοφοριας, ασφαλεια).
αρα ο ιδιος ιεραρχωντας τις αναγκες του θα βρει την δικα του αληθεια.
Το ν7 ειναι πιο στυλατο, το σκουτερ πιο πρακτικο