Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιούλιος 22, 2018, 03:40:13 πμ

Αποστολέας Θέμα: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας  (Αναγνώστηκε 8244 φορές)

Αποσυνδεδεμένος p.t.o

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 407
  • «Move as fast as you possibly can»
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 02, 2013, 07:55:21 μμ »
Εχω  τον φορτιστή  http://www.ctek.com/int/en/chargers/MXS%205.0

Στα δύο χρόνια που τον χρησιμοποιώ ακόμη και σε ιδιαίτερες <καταστάσεις> συσσωρευτών ανταποκρίθηκε
άψογα.

Είναι ποιοτικός, <χτισμένος> με κυκλώματα MSI ,και οι αποκλίσεις επι των πραγματικών τιμών ελάχιστες.

Τον συνιστώ  :luigi:

Αποσυνδεδεμένος kondan

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 51
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 03, 2013, 01:52:31 πμ »
Τωρα πηρα!
Οπως και να χει ευχαριστω..

Λοιπον, διαβασα τις οδηγιες... και τρομοκρατηθηκα!

Ειναι επικυνδυνο να το συνδεσω?

Ολο με προειδοποιουσαι να μην ειμαι πολυ κοντα, να μην εχω μεταλλικα αντικειμενα, να μην την βαλω κοντα κλπ κλπ και στο τελος τρομαξα και δεν εκανα τιποτα..

Ειναι ασφαλης η διαδικασια της συνδεσης του optimizer με την μπαταρια?

Υπαρχει κανα βιντεακι στο youtube με step by step?

Συγνωμη αν σας ζαλιζω αλλα ειλικρινα τρομαξα με τα τοσα που επρεπε να προσεξω.. μπορει να μου βλαψει η μπαταρια οπως μια μπριζα ας πουμε?

Σας ευχαριστω πολυ και παλι!

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 396
    • Griso 1100
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 03, 2013, 06:28:21 μμ »
Κάθε αρχή και δύσκολη  :luigi:

Μη φοβάσαι τίποτα. Στα manyal παντα γράφουν προειδοποιήσεις για όλα τα λάθη που είναι δυνατόν να κάνει κάποιος που δεν γνωρίζει. Ακόμα και τα παιδαριώδη. ΠΧ σίγουρα γράφει μέσα κάτι όπως "μακρυά απο νερά¨ και οτι "πρέπει να αερίζεται".

Επι της ουσίας...
Η τάση της μπαταρίας, το "ηλεκτρικό δυναμικό", τα 12V δηλαδή, δεν τα νοιώθει ο άνθρωπος. (εκτώς αν τα ακουμπήσεις με τη γλώσα). Δεν υπάρχει κίνδυνος ηλεκτροπληξίας απο αυτά. Στα 12V όμως, ο φορτιστής (και η μπαταρία) μπορεί να δώσει ρεύμα αρκετό να δημιουργήσει έντονο σπινθήρα, ικανό να αρχίσει μια φωτιά. Σαν την ηλεκροκόληση ενα πράμα. Αν τυχόν κάνεις κάτι που θα δημιουργήσει βραχυκύκλωμα, θα ακουστεί "μπαμ" και θα γίνει τέτοιος σπινθήρας - είναι τρομακτικό, αλλά στα 12V είναι ακίνδυνο.

Αν βάλεις το φορτιστή στη μπαταρία, χωρίς να τη βγάλεις απο τη μηχανή, θέλει προσωχή να μην ακουμπήσει το κόκινο κροκοδειλάκι - το θετικό - σε κανένα μεταλικό σημείο. Ούτε την ώρα που το βάζεις, ούτε να κουνηθεί μόνο του ργότερα και να ακουμπήσει. Και αυτό, γιατί το άλλο, το αρνητικό (μαυρο) είναι συνδεμένο με τα καλώδια της μοτο, στον σκελετό. Οπότε όλα τα μεταλικά μέρη της μοτό έχουν αρνητικό (άλλοι το λεν γή, άλλοι "σώμα", άλλοι "επιστροφή"). Όπως και να λέγεται, το θετικό ΔΕΝ πρέπει να ακουμπήσει σε μεταλικό μέρος της μηχανής. Αλλιώς ... Μπαμ!!!

Για να γλυτώσεις απο αυτή την άσκηση - πως θα πιάσει το κόκινο χωρίς να κουνηθεί αργώτερα μόνο του, ο φορτιστής έχει μαζί και καλώδια για να τα βιδώσεις μόνιμα στη μπαταρία, ώστε να είσαι σίγουρος, και να χρησιμοποιείς το φισάκι που έχουν στην άλλη άκρη.

Και αν τελικά γίνει το "μπαμ"?
Αν έγινε κάτι στην πλευρά των 12V, εντάξει, πάρε μια ανάσα να περάσει η τρομάρα... Ο φορτιστής έχει προστασίες που δεν τον αφήνουν να πάθει ζημιά, οι μηχανή έχει επίσης ασφάλειες... όλα καλά λοιπόν.
Αν έγινε κάτι απο τη μεριά της πρίζας, στα 230V... Τα πράματα αλλάζουν, είναι πολύ πιο σοβαρά. Ουσιαστικά το μόνο σημείο στο οποίο πρέπει πραγματικά να δώσεις προσοχή είναι το καλώδιο που πάει απο τη πρίζα στο φορτιστή. Μη το δαγκ΄σει κανας σκύλος, μη παει καμιά νοικοκυρά να απλώσει μπουγάδα, μη πάει κανα πιτσιρίκι να κάνει τον ταρζάν...

Αποσυνδεδεμένος kondan

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 51
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 03, 2013, 07:10:41 μμ »
Μαλιστα...

Σ ευχαριστω πολυ, με καθησυχασες "λιγο!!"

Τα ειδα αυτα τα καλωδια για την μονιμη τοποθετηση, που ειναι σαν δαχτυλιδακια εννοεις μαλλον.

Και συμφωνω, τα βλεπω λιγο καλυτερα απο τις δαγκανες που μετακινουνται ευκολοτερα!

Θα γινει η προσπαθεια αυτο ειναι σιγουρο!

Ευχαριστω φιλε μου

Αποσυνδεδεμένος kondan

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 51
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 03:49:11 πμ »
Φιλοι μου γεια σας και παλι,

αργησα λιγο να σας απαντησω, και θα σας πω γιατι:
δεν ηξερα πως να βγαλω το πλαινο καπακι για να εμφανιστει ολοκληρη η μπαταρια και να προχωρησω στην συνδεση!
Και ειλικρινα ντρεπομουν να σας ρωτησω!
Τωρα ομως που το βρηκα, και ταλαιπωρηθηκα λιγο με το αλεν μιας και ηταν πολυ σφιγμενο, ειμαι κομπλε.
Συνεδεσα λοιπον πολυ προσεχτικα οπως μου ειπατε, αλλα με τις δαγκανες, γιατι τα αλλα τα στρογγυλα τα μονιμα δεν ηξερα αν θα επρεπε να ξεβιδωσω την μπαταρια και να τα βαλω αναμεσα και μετα να τα ξαναβιδωσω.
Τις εβαλα τις δαγκανουλες πολυ προσεχτικα, να μην ακουμπανε καπου αλλου μεταλικα.
Με το που το εβαλα στην μπριζα, αναγνωρισε αυτοματα οτι προκειται για μοτοσυκλετα, μπηκε στη φορτιση αλλα για πολυ λιγο (κανα 3 λεπτο, που σημαινει οτι η μπαταρια ηταν οκ σχετικα ε?) και μετα μπηκε μονο του στην συντηρηση, οπου ειναι μεχρι τωρα.

Καπου εγραφε κατι βολτ, αλλα μετα απο μια μερα, η ενδειξη εγραφε μηδεν, δεν ξερω αυτο τι ακριβως ειναι.

Παντως, αφου γραφει συντηρηση με πρασινο νομιζω ειμαι σε καλο δρομο ε?

Κατι αλλο που παρατηρησα σημερα ειναι το εξης:
Με το πολυ κρυο σημερα ειχαμε ανοιχτα 2-3 κλιματιστικα, και μου επεφτε μια ασφαλεια, μηπως ειναι αυτο που τραβαει πολυ ρευμα?
Γενικα τραβαει μεγαλο φορτιο ο συντηρητης γενικα?
Εσβησα το ενα κλιματιστικο και ολα οκ.

Και κατι τελευταιο, η μπριζα που το συνεδεσα ειναι με πολυμπριζο και εχω και ενα στεγνωτηριο εκει (σιγα που η γυναικα μου θα μου αφηνε εξ ολοκληρου δικο μου ολο το γκαραζ), λετε να εχω θεμα εκει? (παντως δεν δουλευε το στεγνωτηριο οταν επεφτε η ασφαλεια).

Αυτα τα ολιγα, σας χαιρετω και παλι!

κωνσταντινος


Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 10:36:07 πμ »
Ο φορτιστής ειδικά στην διαδικασία της συντήρησης τραβάει ελάχιστο ρεύμα. Μήπως η ηλεκτρική σου εγκατάσταση είναι οριακή για τα 3 AC?

asotosios

  • Επισκέπτης
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 10:42:49 πμ »
Με το πολυ κρυο σημερα ειχαμε ανοιχτα 2-3 κλιματιστικα, και μου επεφτε μια ασφαλεια, μηπως ειναι αυτο που τραβαει πολυ ρευμα?
εχω και ενα στεγνωτηριο εκει

Δεν φανταζομαι οτι ακομα και κατα την διαρκεια φορτησης μπορει να τραβαει τρελα ρευματα...πιστευω οτι τα 3 Α/C στο φουλ κανουν το προβλημα (ειδικα ΑΝ δεν ειναι και ινβερτερ) παρα οτιδηποτε αλλο...μηπως ειχες και καμια κουζινα ανοιχτη εκεινη την στιγμη...

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 396
    • Griso 1100
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 12:35:57 μμ »
Βγαίνουμε λιγο off topic...

Δες τι γράφει η ασφάλεια που πέφτει. Πάντα οι ασφάλειες γράφουν για πόσα Amper είναι. Και το μέγεθός τους καθωρίζεται απο το καλώδιο της γραμής που τροφοδοτούν, ώστε να μην καεί ή πάρει φωτιά. Οπότε το μέγεθος το επιλέγει ο ηλεκτρολόγος που έκανε την εγκατάσταση και ΔΕΝ μπορεί να αλάξει. Πιθανότατα η ασφάλεια να γράφει 10Α ή 16Α.

Κατέβασε εσύ αυτή την ασφάλεια, και δοκίμασε μια μια όλες τις συσκευές για να βρεις τι ΔΕΝ λειτουργεί.
Παρεπιπτόντως, θα πρέπει να αποσυνδέσεις το φορτιστή απο τη μηχανή για να δεις αν λειτουργεί. ακόμα και χωρίς ρεύμα απο τη πρίζα, ο φορτιστής λειτουργεί (ανάβει) παίρνωντας ρευμα απο τη μπαταρία.

Οι ηλεκτρικές συσκευές έχουν πάνω τους ταμπελάκια στα οποία μεταξύ άλλων, γράφουν τα Amper που μπορεί να τραβήξουν. Αθροιζεις τις ενδείξεις των Α απο τις συσκεύες και αν το σύνολο είναι μικρότερο απο τον αριθμό Α της σφάλειας τότε όλες οι συσκευές μπορούν να λειτουργήσουν. Αν το σύνολο είναι μεγαλύτερο απο την ασφάλεια δεν μπορούν, τουλάχιστον όχι ταυτόχρωνα.

Οι συσκευές που έχουν κινητήρα, κυρίως αν έχουν συμπιεστή (ψυγείο και Air Condition) τη στιγμή που ξεκινάνε, τραβάνε στιγμιαία χοντρικά 3 φορές πάνω απο το μέγιστό τους. Εκτός αν έχουν inverter όπως έγραψε ο Asotos.

Επειδή ξεφεύγουμε απο το θέμα "συντήρηση μπαταρίας μοτοσυκλέτας", αν χρειαστεί να συνεχίσουμε, καλό είναι να γίνει post σε άλλη ενώτητα.


ΥΓ: Για τα παραπάνω που έγραψα, χρησιμοποιείς μόνο τα μάτια σου και χαρτί και μολύβι για να σημειώσεις τα Α. ΔΕΝ σκαλίζουμε τίποτα στα ηλεκτρικά του σπιτιού, αυτή είναι δουλειά του ηλεκτρολόγου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 09, 2013, 12:39:50 μμ από DonRodrigo »

Αποσυνδεδεμένος kondan

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 51
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 09, 2013, 11:12:32 μμ »
Σ ευχαριστω για την αναλυση, να μην πω οτι τα ακουω λιγο κινεζικα γιατι θα με βρισετε στο τελος.
Οχι, τα καταλαβα, αλλα φταιει ενα και μονο a/c inverter, οποτε πιθανον να εχει βραχει κατι απ εξω και να βραχυκυκλωνει? Θα το δω και σημερα.

Στο θεμα μας τωρα...
Τωρα μπορω να βαζω και να βγαζω την μπριζα του συντηρητη καποιες φορες, για παραδειγμα οταν χρησιμοποιει η γυναικα το στεγνωτηριο απο το φοβο μην κουνηθει κανα καλωδιακι, χωρις να βγαλω τις δαγκανες δηλαδη?

Το εκανα σημερα, και μετα οταν την ξαναεβαλα επρεπε πρωτον να βαλω το σωστο mode και δευτερον ξεκινησε εκ νεου την φορτιση παλι, ενω οσο ηταν εκτος ελεγε weak..

Τελος, η ενδειξη που δειχνει μηδεν απο καποια στιγμη και μετα ειναι σε Α και οχι βολτ οπως ειπα προηγουμενως...

Σας χαιρετω

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 117
    • V7 cafe classic
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 10:21:46 πμ »
Τον ίδιο φορτιστή έχω πάρει και εγώ!
Αν σου έχει βγάλει ένδειξη "weak", σημαίνει ότι η μπαταρία σου είναι στα τελευταία της...οπότε ή περιμένεις να τα φτύσει τελείως ή την αλλάζεις!
Για να μην αγχώνεσαι με τις δαγκάνες, σύνδεσε τις στρογγυλές ροδέλες με την μπαταρία (ξεβιδώνεις τους πόλους και τα βάζεις ανάμεσα) και άσε τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο κάτω απο την σέλα (με την τάπα του). Όποτε θες να την φορτίσεις θα ενώνεις τους συνδέσμους και τέλος.
Ξαναδοκίμασε πάντως να την φορτίσεις και να δεις αν θα σου βγάλει "weak ή strong"

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 396
    • Griso 1100
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 10:48:49 πμ »
Πρώτα το Off topic...
Ουσιαστικά αυτό που έγραψε ο Asotos... Αν απο την ασφάλεια (ας πούμε 16Α) τραβάνε ρεύμα 3 AC και υποθέσουμε οτι δουλεύουν "χαλαρά" τραβώντας πχ 3Α το καθένα, έχουμε 3x3A = 9Α < 16Α, όλα καλά...
Αν όμως δουλέψουν πιο "ζωρισμένα" και προσπαθήσει να τραβήξει πχ 6Α το καθένα, έχουμε 3x6A = 18Α > 16Α και πέφτει η ασφάλεια. Το να έχει πάρει νερά κάποιο μηχάνημα και να βραχυκυκλώνει, είναι δυνατόν, αλλά όχι πολύ πιθανό, μιας που το μηχάνημα που είναι έξω είναι φτιαγμένο ειδικά για να είναι έξω, σε βροχές, χιώνια κτλ.

Επι του θέματος:
Κατ'αρχήν, μπορείς να βγάζεις το φορτιστή απο τη πρίζα όποτε θες.

Όταν ο φορτιστής δεν παίρνει ρεύμα απο την πρίζα, συνεχίζει να λειτουργεί ως συσκευή, παίρνοντας το (ελάχιστο) ρεύμα που χρειάζονται τα ηλεκτρονικά του απο τη μπαταρία της μηχανής. Φυσικά, σε αυτή την κατάσταση, ο φορτιστής δεν μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία. Το αντίθετο μάλιστα. Ακόμα και με το ελάχιστο ρεύμα που τραβάει, την εκφορτίζει.
Επίσης η μπαταρία απο μόνη της, όταν δεν φορτίζεται, εκφορτίζεται, έστω και ελάχιστα, ποτέ δεν μένει σταθερή. (γιαυτό οι μπαταρίες που πουλάνε πχ τα περίπτερα γράφουν πάνω την ημερομηνία συσκευασίας, για να μην αγωράζουμε παλιές - άδειες - μπαταρίες)

Ο φορτιστής λοιπόν, μετράει την τάση της μπαταρίας που διαρκώς μειώνεται, έστω και ελάχιστα, και δείχνει την ένδειξη "Weak".

Σε κανωνική λειτουργία (με ρεύμα απο την πρίζα) ο φορτιστής φορτίζει μπαταρία για να τη φτάσει στη μέγιστη τάση της. Αφού τη στιγμή που σταματάει η φόρτιση, αρχίζει η εκφόρτιση, η μπαταρία είναι αδύνατον να έχει τη μέγιστη τάση. Άρα, πάντα, το πρώτο πράγμα που κάνει ο φορτιστής, είναι να περνάει σε λειτουργία φόρτισης.

Όταν ο φορτιστής μετρήσει μέγιστη τάση στη μπαταρία, και 0Α, καταλαβαίνει οτι η μπαταρία είναι φορτισμένη, και περνάει σε λειτουργία "διάγνωσης", δηλαδή, απλά κάθεται και μετράει την τάση, παρακολουθόντας πόσο γρήγορα πέφτει. Απο το ρυθμό πτώσης συμπεραίνει την "υγεία" της μπαταρίας - δεν θυμάμαι μετά απο πόσο χρόνο.

Μετά απο αυτό, περνάει σε λειτουργία "συντήρησης". Δηλαδή, απλά κάθεται και μετράει την τάση. Όλο αυτό το διάστημα, δεν δίνει ρεύμα στη μπαταρία, η μέτρηση είναι 0Α. Αν πέσει η τάση θα ξαναδώσει το ελάχιστο που χρειάζεται.

Όλα καλά λοιπόν.

Αποσυνδεδεμένος kondan

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 51
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 11, 2013, 02:48:14 μμ »
Τον ίδιο φορτιστή έχω πάρει και εγώ!
Αν σου έχει βγάλει ένδειξη "weak", σημαίνει ότι η μπαταρία σου είναι στα τελευταία της...οπότε ή περιμένεις να τα φτύσει τελείως ή την αλλάζεις!
Για να μην αγχώνεσαι με τις δαγκάνες, σύνδεσε τις στρογγυλές ροδέλες με την μπαταρία (ξεβιδώνεις τους πόλους και τα βάζεις ανάμεσα) και άσε τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο κάτω απο την σέλα (με την τάπα του). Όποτε θες να την φορτίσεις θα ενώνεις τους συνδέσμους και τέλος.
Ξαναδοκίμασε πάντως να την φορτίσεις και να δεις αν θα σου βγάλει "weak ή strong"

Καλημερα και παλι φιλοι μου,
Κωστα την ενδειξη weak, μου την εβγαλε οταν ο συντηρητης αποσυνδεθηκε απο το ρευμα.
Οταν ειναι συνδεδεμενος, κανει charge πολυ λιγο και μετα περναει στην συντηρηση, οποτε εμενα μου δινει την εντυπωση οτι σε γενικες γραμμες σε καλη κατασταση.
Ακριβως δηλαδη οπως τα εγραψε ο rodrigo, μου εδωσε την εντυπωση οτινεγραφε weak επειδη εκφορτιζοτανε.

Αλλα αυτο που μου γραψατε και μου αρεσει πολυ ειναι το εξης: μπορω να τοποθετησω τα μονιμα στρογγυλα του συντηρητη μονιμα στην μπαταρια, οποτε οταν θελω να την λειτουργησω και να την οδηγαω απλα να ξεσυνδεω το υπολοιπο μερος του συντηρητη και να κρυβω το καλωδιο κατω απο τη σελα;
Αυτο θα ηταν πολυ πρακτικο, δεν υπαρχει καποιος κινδυνος για την μπαταρια;

Γιατι τωρα εχω ανοιχτα τα καπακια, τις σελες κλπ και τρωω μανουρα!

Rodrigo πολυ κατατοπιστικο το post σου!

Κωστα ειναι ευκολο αυτο δηλαδη με τα ροδελακια να ξεβιδωσω τους πολους;

Αποσυνδεδεμένος kondan

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 51
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 07:40:51 μμ »
Γεια χαρα και παλι,

Καθισα λοιπον σημερα και εβγαλα με προσοχη τις 2 βιδες της μπαταριας (δεν ηταν πολυ ευκολο μιας αμα θες να το κανεις χωρις να μετακινησεις και να ξεβιδωσεις την μπαταρια μιας και ειναι οι μπαρες του σκελετου ακριβως απο πανω).

Εβαλα λοιπον τις στρογγυλες ροδελες αναμεσα στις βιδες και τις ξαναεβαλα, οπως ειπε ο φιλος κωστας.

Ειναι παρα πολυ καλυτερα αφενος γιατι δεν μετακινουνται οποτε και δεν υπαρχει κινδυνος φανταζομαι, και αφετερου μπορεσα και εκλεισα τοσο το πλαινο καπακι οσο κιι τη σελα, οποτε ειναι πολυ πιο νοικοκυρεμενα.

Συνεδεσα με τον συντηρητη, εκανε την γνωστη διαδικασια και ξεκινησα παλι τη συντηρηση.

Η ερωτηση μου ειναι η εξης, και μετα νομιζω ξεμεινα απο αποριες.

Οταν το καλοκαιρι δεν θα εχω αναγκη τον συντηρητη και θα κινω κανονικα τη μηχανη, θα ειναι προβλημα να αφησω τη συνδεμολογια κατω απ τη σελα σε μονιμη βαση με το καπακι του καλωδιου κλειστο, οποτε να ειναι ευκολη η οποια συντηρηση θα θελω να κανω ανα πασα στιγμη οταν παω διακοπες κλπ;

Παντως ειναι παρα πολυ καλο γκαντζετακι!

Ευχαριστω για το χρονο σας!

Κωνσταντινος

Αποσυνδεδεμένος kondan

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 51
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 06:42:47 μμ »
Για να μην αγχώνεσαι με τις δαγκάνες, σύνδεσε τις στρογγυλές ροδέλες με την μπαταρία (ξεβιδώνεις τους πόλους και τα βάζεις ανάμεσα) και άσε τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο κάτω απο την σέλα (με την τάπα του). Όποτε θες να την φορτίσεις θα ενώνεις τους συνδέσμους και τέλος.
Αυτο νομιζω απαντα και την προηγουμενη ερωτηση μου. Παρα πολυ βολικος τροπος, ξενοιαζεις μια για παντα (νομιζω) σχετικα με την χειμερια ναρκη της μηχανης μας!

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: "Χειμωνιατικη" απορια συντήρησης μπαταρίας
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 22, 2013, 10:20:54 μμ »
Το Σάββατο το Lidl θα έχει προσφορά φορτιστή μπαταρίας με 20€. Όποιος δεν έχει είναι ευκαιρεία να πάρει. Εγώ τον έχω από πέρσι και είναι πολύ καλός.

http://www.lidl-hellas.gr/cps/rde/xchg//lidl_gr/hs.xsl/index_28831.htm?offerdate=&ar2=