Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Δεκέμβριος 17, 2018, 11:19:51 πμ

Αποστολέας Θέμα: LeMansIII vs Ducati M.H.R  (Αναγνώστηκε 5329 φορές)

Αποσυνδεδεμένος KRS

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • 900ss '93,loud and proud
LeMansIII vs Ducati M.H.R
« στις: Ιανουάριος 12, 2013, 02:52:53 μμ »
Tεστ Μότο 1986.
Δώστε βάση στο χρώμα του lemans...Mαύρο!!!Απ'οτι ξέρω καμία λεμαν-άρα δεν βγήκε "έγχρωμη" εκτός από την Αγγλία κατ'απαίτηση του εκεί αντιπροσώπου όσον αφορά το λεμαν II.Τα χρώματα που έπαιζε ήταν κόκκινο,λευκό και ένα αντιαισθητικό μπλε καμία σχέση με του I.Οι παλαιότεροι ας με διορθώσουν :bier:Το εικονιζόμενο μπορεί να ήταν ΔΩ.ΜΟ.ΤΕ και να είχε βαφτεί μαύρο.
Παρ'ολίγο ν'αποκτούσα ένα 2άρι αλλά δυστυχώς με πρόλαβαν...πήρα τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη και μου είπε ότι πουλήθηκε την ίδια μέρα χωρίς ο αγοραστής να την έχει δει :?

Αποσυνδεδεμένος KRS

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • 900ss '93,loud and proud
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 02:54:03 μμ »
 ::helmet

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 08:54:23 μμ »
παντως εγω στεναχωριέμαι...


διαβάστε "τεστ", συγκριτικό, δοκιμή... πείτε το όπως θέλετε, και τολμήστε τη σύγκριση με τα αντίστοιχα σημερινά...

μιλάμε για χάσμα...

ο άνθρωπος, πέραν απο την ειδική τεχνική ανάλυση που κάνει σε απλή και κατανοητή γλώσσα, φαίνεται πως ξέρει τι γράφει...εξηγεί, παρουσιάζει, αναλύει, συγκρίνει και όλα αυτά δίχως ΙΧΝΟΣ μαρκετίστικης η ιδιοτελούς προσέγγισης...τι να λέμε τώρα  ::knownothing





υγ. η συνέχεια?

υγ2 ...καταπληκτικό... :bier:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος takhsg

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 68
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 09:58:12 μμ »
...Παρ'ολίγο ν'αποκτούσα ένα 2άρι αλλά δυστυχώς με πρόλαβαν...πήρα τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη και μου είπε ότι πουλήθηκε την ίδια μέρα χωρίς ο αγοραστής να την έχει δει :?

Α τον βλακα  :hehe:
Ελα μικρος εισαι ακομα εχεις χρονο μπροστα σου να βρεις αλλη , ομως προσεχε γιατι θα σου κρατανε μουτρα τα Ducatia

Αποσυνδεδεμένος KRS

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • 900ss '93,loud and proud
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 10:47:52 μμ »

[/quote]
παντως εγω στεναχωριέμαι...


διαβάστε "τεστ", συγκριτικό, δοκιμή... πείτε το όπως θέλετε, και τολμήστε τη σύγκριση με τα αντίστοιχα σημερινά...

μιλάμε για χάσμα...

ο άνθρωπος, πέραν απο την ειδική τεχνική ανάλυση που κάνει σε απλή και κατανοητή γλώσσα, φαίνεται πως ξέρει τι γράφει...εξηγεί, παρουσιάζει, αναλύει, συγκρίνει και όλα αυτά δίχως ΙΧΝΟΣ μαρκετίστικης η ιδιοτελούς προσέγγισης...τι να λέμε τώρα  ::knownothing





υγ. η συνέχεια?

υγ2 ...καταπληκτικό... :bier:
Όντως αλλά εντός του φόρουμ έχουμε Ι.τ.Α,Αquile που κανένας δημοσιογράφος δεν μπορεί να περιγράψει τα "λιμνάζοντα" καλύτερα απ'αυτούς..Μόνο ο Πολίτης που έγραφε παλιά στο Μότο ίσως να είναι αντάξιος ..Φέρων σύνδρομο "σπογγώδης ιταλοπάθειας"...
Η συνέχεια δυστυχώς....

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1171
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 03, 2013, 11:36:57 πμ »
Καλημέρα!

Σας τη φύλαγα darlings, απλά έπρεπε να βρω τον κατάλληλο άνθρωπο.... Κάτι τέτοια άλλωστε, δεν αφήνονται έρμαια στην τύχη τους....

Κάτι μου λέει -ο "καφές", η γυάλα ίσως, οτι θα "ανεβούν' και οι σελίδες που λείπουν....
Λίγα λόγια για το "έργο":

Ήταν ένα όμορφο Σαββατιάτικο πρωϊνομεσημεροαπόγευμα κάπου προς τα νότια. Ήρθαν και άλλοι δύο φίλοι και συμπληρώθηκε το καρρέ (δεν μιλάω για κιβώτιο -έλεος...).
Και κουβέντα στην κουβέντα φτάσαμε και εδώ.

Ο Κορίνθιος (ωραίος) έλεγε τα δικά του, το κακό παιδί θυμήθηκε το ποστ και κάποια άλλα πράγματα, ο Aquile είπε "το 'χω" (και άρχισε να κανονίζει και κάτι άλλο -δε λέω, στοά γαρ....), ο "καραβοπατέρας" έτριβε τα χέρια του...
Το κακό παιδί είπε στον Aquile, "γίνεται να το ανεβάσεις γιατί το έχω σε φωτοτυπίες...;"
Και ο Αquile απλά είπε "Ναί".
Έτσι απλά όπως είναι τα πράγματα τελικά στη ζωή.

Κάνω ένα pit-stop. Θα επανέλθω....

"Το τελευταίο αμόλυντο αίμα" σε πλήρη αναπτυξη
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2013, 11:49:39 πμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1161
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 05, 2013, 02:39:49 πμ »
Ποτέ δεν είναι αργά... :fff:

Η συνέχεια και το τέλος του μοναδικού αυτού κειμένου....

Μυστικό μεταξύ μας: ο ΙΤΑ βούρκωσε όταν το ξαναδιάβασε για 13442η φορά.  :mg:



Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1161
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 05, 2013, 02:41:07 πμ »
....και οι 2 τελευταίες σελίδες.. :mg:
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 05, 2013, 09:02:38 πμ »
σα δε ντρέπεστε παλιάνθρωποι κι οι δυό......πρωί πρωί...... :mad:






 :wub:







(Πέτρο, σού 'ρχομαι..... :hehe:)
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος takhsg

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 68
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 05, 2013, 08:31:09 μμ »
Συγγνωμη κιολας ... αλλα αν γραφουν αυτα για την χοντρουλα (MHR) , για SS 900 η για 750 sport τι θα  εγραφαν ? Και οι πλακα ειναι πως  ο Χατζαρας αλλα και ο Σαββαιδης ειχαν (εχουν) δικα τους bevel 900 , ομως μαλλον την ωρα του τεστ ηταν και τα δυο στο ζεμπιλι  :hehe:

Αποσυνδεδεμένος KRS

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • 900ss '93,loud and proud
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 05, 2013, 10:10:56 μμ »
 :clap
Σας μερσούμε!!!
Και τον έχοντα το υλικό και τον ανεβάζοντα!
Αναμένω 'καντηλάκι'...όπως μόνο εσύ ξέρεις...
Ο νοών νοείτο πιστεύω..

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 06, 2013, 11:22:50 μμ »
πλανην εικτραν :oldgit:

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 06, 2013, 11:37:12 μμ »
 
:clap
Σας μερσούμε!!!
Και τον έχοντα το υλικό και τον ανεβάζοντα!
Αναμένω 'καντηλάκι'...όπως μόνο εσύ ξέρεις...
Ο νοών νοείτο πιστεύω..
Συγγνωμη κιολας ... αλλα αν γραφουν αυτα για την χοντρουλα (MHR) , για SS 900 η για 750 sport τι θα  εγραφαν ? Και οι πλακα ειναι πως  ο Χατζαρας αλλα και ο Σαββαιδης ειχαν (εχουν) δικα τους bevel 900 , ομως μαλλον την ωρα του τεστ ηταν και τα δυο στο ζεμπιλι  :hehe:
Συγγνωμη κιολας ... αλλα αν γραφουν αυτα για την χοντρουλα (MHR) , για SS 900 η για 750 sport τι θα  εγραφαν ? Και οι πλακα ειναι πως  ο Χατζαρας αλλα και ο Σαββαιδης ειχαν (εχουν) δικα τους bevel 900 , ομως μαλλον την ωρα του τεστ ηταν και τα δυο στο ζεμπιλι  :hehe:
το SS στην εγχρωμη φωτο ειναι του μ.σαββαιδη ,πριν βαλει κ αλουμινενιο ρεζερβουαρ,εχει το τετραγωνο ψαλιδι,ζαντες marchessini k 2 σε 1 hi-fi conti κ οχι gianneli, k το μοτερ ειναι ΕΝΕ-ΤΣ'Ι'ΕΡΕ.....
Το εβλεπα καθε μερα στη δουλεια.......
ΣΤΑΝΤΑΡΑΚΙ! :fff:

Αποσυνδεδεμένος takhsg

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 68
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 07, 2013, 12:04:09 μμ »
οκ
ηταν το ενα στο ζεμπιλι και το αλλο ειχε μετρημενες ωρες λειτουργιας για αυτο και η  στατικη φωτογραφιση  :hehe:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1171
Απ: LeMansIII vs Ducati M.H.R
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 09, 2013, 07:04:20 μμ »
Καλησπέρα σας!

Ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Ο Αquile είναι και ο (εδώ) έχων αλλά και ο ανεβάζων…. 
Εγώ απλά είμαι ο επιμένων ηθικός αυτουργός. Κάτι σαν τους Rolls & Royce… Oπότε, τα «φώτα» στον πρόεδρο.
Απλά, μπορεί εκεί πίσω από την κουρτίνα, ή στη γαλαρία  να παραμονεύει κάποιος Κουασιμόνδος…. Τι να πει κανείς, σκοτεινοί  άνθρωποι, κακοί….

 
Στα πιο εδώ.
Αχρείαστο κείμενο.
Ανούσιο «σεντόνι». Ο «κόσμος», δε μένει πια εδώ. Έχει προχωρήσει.

Όποιος, μέσα στα χρόνια, είδε αυτό το κείμενο, τις φωτογραφίες του κλπ κλπ, κάτω από το πρίσμα του «ποιά είναι καλύτερη», «τι» το ένα, «που» το άλλο, απλά, έχασε.

Τι να κάνουμε κουκλίτσα μου, έχασες. Και θα χάνεις, όσο συνεχίζεις να προσπαθείς να βάζεις νούμερα σε κάτι που μετράται σε ψυχή, καρδιά και κάτι άλλου είδους μπούρδες, που δεν «περνάνε» σήμερα.
Εκεί που το…παράδοξο, γίνεται άδοξο. Κι αδιέξοδο, για σένα.
Όσο πιο πολύ κερδίζεις, τόσο πιο πολύ θα χάνεις….
Η σκέψη-ψυχή σου θα αναλώνεται σε νούμερα και ωφέλειες –αφέλειες.

Έχει καμία πραγματική σημασία αν «τεστάρουμε» με Mike Hailwood Replica, με 900SS , με τρακτέρ ή με πατίνι; Αυτό είναι το θέμα; Ή μήπως….;
Ναι!

Παρακαλώ κύριοι, υποκλιθείτε στην νικήτρια Ducaudi.
Kαι μην ακούσω γλύκες, του στυλ: «α, όχι! Η δικιά μου αγοράστηκε πριν την αγοραπωλησία»…. Άμα θέτε λογική και cost-benefit analyses, τότε απλά μιλάμε για μια παλαιά μοτοσυκλέτα (και με χρονική προβολή) ή μια καινούρια της φίρμας που ανήκει πια στον γερμερκελικό κολοσσό AutoUnion, με αντιπροσωπεία την Cosmocar στην υπόδουλη «μπανανία» μας.
Απλά και ξεροκάμπανα όπως είναι της μόδας (αφού σου αρέσει τόσο πολύ). Οι κουδουνίστρες και τα χαϊμαλιά επίσης, λες και είσαι στην πίστα….
Καμία σχέση με τη δήλωση του Ingenere Doctor T., που κάποτε είχε πει το εξής: «Οι άλλοι θέλουν τις μοτοσυκλέτες τους σαν εύκολα αυτοκίνητα. Εγώ πάλι τις θέλω σαν δύσκολα ποδήλατα»….
(Χ)άσμα, (χ)ασμάτων….
Διόλου απορίας άξιον γιατί λοιπόν τα καλά Ducati μια ζωή σκληρά στο kωλαράκι και στο στροφαλάκι (χεχεχε), αλλά μια χαρά στις εικόνες της ψυχής….
Α! Και που να δεις πόσο ενδιαφέρουσα γίνεται η ζωή, άμα χρειαστεί να ασχοληθείς με τον πίσω κυλινδρός…. Raymond Roche.   
Άλλες εποχές, άλλα ήθη, λιγότερο glamour, social and industrial marketing to attract the masses! Ε, ρε μάσες –κοινώς νικηφόρες πωλήσεις!
Μετά ήρθανε και τα Τρεπλάτς, καθώς και τα φτηνά-να-πάρει-όλος-ο-κόςμος Mostro…
Πάλι καλά που κάμποσοι θυμούνται ακόμα εκείνα τα ρημάδια τα 851 και τη φύτρα τους…. Κι άλλοι τόσοι τα 916 και τη γενιά τους, τι να γίνει…. Tamburini!
Και πιο πάλι καλά, που το γυρίσανε στα 1098…. Όλεν, Doug (mono)Polen…!
Τι, θα πεις.... Carl Fogarty και άλλοι που "δήθεν" ξεχνάω..., σου απαντάω.
Και μια που το έφερε η κουβέντα και οι «παλιές αξίες» δεν λένε. Για πες μας, ποιος είναι ο καινούριος, σε μορφή κινητήρας; Μήπως δεν είσαι στο V-90 πια; Ποιο το πραγματικό καινό; Μιλάμε τότε στηρίζανε το ψαλίδι στα carter. Αμ, τώρα πουουουου;; Και κάνε μου τη χάρη και θυμίσου εκείνο το μικρό κομματάκι σίδερο που κατέβαινε προς τα κάτω στο πλαίσιο της 916….
Μα έχουμε τετραβάλβιδες κεφαλές, υγρόψυξη, «αόρατα» πλαίσια και και και και. 
Αυτό σου έλειπε. Να μην τα έχεις κι αυτά. Τόσα πρωταθλήματα κατέκτησες…. Τόσο sales strategy έχεις βασίσει εκεί….
Και πρόσεχε γιατί από το πολύ το «και και και»,  μη γίνεις διαφήμιση home theatre (αγγλιστί) που προσφέρει τα πάντα, που ΚΑΙ αυτό είναι τση μοδός….

Κενό καλέ μου μαρκετά. Ένα πετυχημένο τίποτα είσαι. Ένα CV γεμάτο από αριθμητικές δάφνες πωλήσεων, αλλά από…, απλά τίποτα.
Εκτός από stringάκια, Matrix και διάφορα χολυγουντιανά «όμορφα»…, which chics dig. Boy ones mainly…. Κοίτα να δεις που μου θυμίζεις Milwaukee, το marketing research ότι πει…. Ευτυχώς υπάρχουν τα πρωταθλήματα, που η πλάκα είναι ότι βασίστηκαν πρώτα στο πάθος των ανθρώπων να αντιπαλέψουν το αδύνατο…. Η γνωστή πορεία προς την ουτοπία που λέμε…. 
Κατά τα άλλα, το ‘χασες φίλε μου πρώην komμουniστή της, πάλαι ποτέ, κατακόκκινης Bologna… (και δεν μιλάω μόνο μοτοσυκλετιστικά).
Το ‘χασες.
Πουλάς, αλλά δεν «χτίζεις». Ζεις, αλλά δεν φροντίζεις….
Που είναι οι φανατίκλες που… και στην «Δ’ Εθνική» να πέσει η φίρμα, θα τραγουδάνε straight from the KOP «you’ll NEVER walk alone» (σαν να βγήκαν κατ’ ευθείαν μέσα από το Anfield); Όλα πια στο βωμό του μερίσματος των shareholders…. Και μέριμνα για μερικούς μόνο stakeholders…. 
Μη σε νοιάζει, δεν έχεις ανάγκη από «ριζωμένους» - «μπριζωμένους» που παίζουν «φανέλα»….
Είπαμε, άλλα χρόνια, άλλα ήθη, κι άλλα πλήθη. Τώρα έγινες σαν τους Rolling: κομμάτι του συστήματος….
Τι κι αν, αύριο έρθει κάποιος άλλος; Τι να κάμωμεν οι πτωχοί; Το marketing mix του ήτο καλύτερο…. Και η τιμολογιακή του πολιτική πιο συμφέρουσα.
Κατά τα άλλα, υπάρχει το multi (mixer), το hyper (πρήξερ) και τα υπόλοιπα εύπεπτα…. Καταναλωτικά προϊόντα με προδιαγεγραμμένη καμπυλωτή πορεία σε καρτεσιανά διαγράμματα, προγραμμένη για το τέλος και προαποφασισμένη ακόμα και για το σέρβις!
Α! Και χωρίς δυνατότητα επέμβασης –πρέπει να ζήσουν και οι μηχανικοί, που όμως αν δεν είναι εξουσιοδωτημέ κλπ κλπ κλπ. Και φυσικά τα Euro standards, που τόσο χρήσιμα στην από ‘κει όχθη του τριγωνοΒερμουδιακού Ατλαντικού….
Έλα μωρό μου, εύκολο είναι να το «δεις» που σε πάνε…. Μην είσαι τόσο μουρόχαβλος…. Έχεις την εντύπωση ότι τυχαίο είναι που δεν μπορείς να «βάλεις χέρι»;;     
Όταν θα έρθει το μετά, μη σε νοιάζει καλέ μας πελάτη, θα βγει το πιο καινούριο, το πιο όμορφο, το πιο τέλειο και ξανά-μανά στο τρυπάκι - πρεζάκι - μοντελάκι…. Όχι για να μην μασάς την τσίχλα ότι μόνο οι «άλλοι» μετράνε με εξάμηνα και «Κ»…. Απλά δεν έχεις αρχίσει ακόμα. Θα έρθει η ώρα…, μακάρι ποτέ!
Ψάξτε στο αρχικό κείμενο. Υπάρχουν δύο σημεία που κραυγάζουν, ίσως από τις μεγαλύτερες μοτοσυκλετιστικές αλήθειες που έχουν ειπωθεί EVER. Και κατ’ επέκταση μιλάνε και σήμερα, σήμερα που είναι τόσο εύκολα και προβλέψιμα τα πράγματα…. Και τα μηχανάκια….
 
Πόσο χαίρομαι όταν αρχίζεις τις ερωτήσεις, για πράγματα που δεν θα καταλάβεις ΠΟΤΕ, όχι γιατί είσαι βλάκας, απλά επειδή δεν μπορεί το μαρκετέ-παρκετέ(ζέ) μυαλό σου να «δει», αφού ακολουθεί το δρόμο που χαράζει η φίρμα. Όχι εσύ με το μηχανάκι της φίρμας (κι ο κάθε «εσύ» πελάτης σου) …. Πολτός, σαρδελοποιημένος στο «χαράκωμα» της εταιρικής γραμμής, δακτυλοδειχτούμενο τυφλό πιόνι της κοινωνικής αποδοχής μέσα από την εμπορική επιτυχία….
Και πόσο πιο πολύ χαίρομαι όταν βλέπω κανά «γεροντάκι» (από τα γέρικα φανατικά κόκκαλα) να περνάει νωχελικά (χαχαχα –you think biatch), επίμονα και σκυφτά, με το σωστό το μοτόρι, έχοντας απολύτως τίποτα να δηλώσει, απολύτως τίποτα να υπογραμμίσει, απολύτως τίποτα να υπερασπιστεί. Και τα κάνει όλα αυτά με ένα «κατέβασμα»…. Κι ας τον περνάνε «από έξω» τα πιο γρήγορα…, τα πιο καλά, τα πιο τέλεια, τα πιο trendy.
Μόνο πούλα, πούλα, πούλα, πούλα, πούλα, πούλα, πούλα…. Νίκησέ τους όλους στην αρένα του «πούλα» κομμάτια και δήθεν «αξίες».
Πούλα κομμάτια στα «κοτό(πουλα), που δεν έχουν ιδέα για το «τι» καβαλάνε, αρκεί να είναι «μούρες»…. Κι όταν δραματικά ανακαλύψουν ότι το μηχανάκι δεν είναι άνετο, δεν είναι βιτρινάτο Κολωνάκι, αλλά «δρομάτο», μμμ τότε….
Τότε ξαναπούλα στα κοτό(πουλα)….
Κι ευτυχώς που, κόντρα στις επιταγές και στις πιθανότητες, υπάρχουνε ragazzi που τραγουδάνε ακόμα- και για πάντα μωρή κυλόττα κουστουμάτη, στις γιάφκες….
Υπάρχω, ζω κι αντιστέκομαι στο white-collar πουκαμισάκι και το ζελεδιασμένο target group σου….


Έχει καμία πραγματική σημασία αν «τεστάρουμε» με Mike Hailwood Replica, με 900SS , με τρακτέρ ή με πατίνι; Αυτό είναι το θέμα;
Ναι!

Κύριοι, υποκλιθείτε. Περνά η μακράν νικήτρια Moto Piaggio!
Nαι, γλύκες μου. Αν αύριο αποφασίσει  κάποιος, ο αετός αντικαθίσταται…. Άλλο αν δεν συμφέρει εμπορικά να γίνει αυτό. Βλέπεις το πουλί, πάντα θα έχει κάποια αξία, έστω και πλαστικό, με δονήσεις κι εξογκώματα για αγάmitoυς κόλπους και kώλους…. Και μην ξεχάσεις το προφυλακτικό…!
(δεν πιστεύω να θες να σε «ταξιδέψω» και στα poutaniζέ καταγώγια του sex…. Όχι, γιατί το ban και τον αποκλεισμό από εδώ μέσα τα έχω δεδομένα…. Και permanent, αντίθετα με ότι συμβαίνει στα πολιτικά-διπλωματικά μας δρώμενα Σκανδαλίδη μου…-δεν ξέρω αν με αντιλαβού).
Αλλά κι εσένα, τι να σου πω;
Τι να σου πω που με χρωματάκια και άλλα καλούδια πας να κερδίσεις κάποια ψίχουλα από μια πίττα που ούτε κομμάτι της δεν μπορείς….
Τι να σου πρωτοκάνει το «υπερόπλο» V7; Έχει μήπως καμία σχέση με το…, του τότε; Τι αντιπροσώπευε ως ιδέα το V7; Τι σήμερα;
Τι το έκανες βρε malάκα (και μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι μιλάω για τον κατασκευαστή και το δίκτυο…); Μοτσυκλέτα marketing το κατάντησες, κάτοπτρο που παραμορφώνει τις ακτίνες του ήλιου, αντί να τις ρουφάει με την αλήθεια του και να βάζει φωτιά στα «ξερόκλαδα» (όποια ξερόκλαδα –που είναι και πολλά…).
Ευτυχώς που έκανες κι ένα καλό, από λάθος σίγουρα. Το Stelvio.
Που μπορεί και όχι, αν παρατηρήσουμε το trend που θέλει όλο τον κόσμο με GSοειδή…. Φτιάχνεις «εύπεπτες» κατασκευές που δεν δυσκολεύουν τους κορεσμένους από αλλού να έρθουν σε σένα. «Κουρασμένοι» ίσως πια…, από το  «αλλού». Και μου αρέσει που πασάρεις τη διαχρονική «διαφορετικότητα». Είσαι τόσο ασπόνδυλο που τα μοντέλα που επιλέγεις να κατασκευάσεις, βάσει ποιού κριτηρίου άραγε –των πωλήσεων προφανώς, τα λες διαφορετικά. Και διαχρονικά. Για να τυριάσεις τα ποντίκια να έρθουν στη «φάκα» σου….
Δε λέω, έβγαλες την Califooοοοοοοοοοοοοοοοoooooooooooooooooooornia…. Όοοοοοοοοορνιαααα. Thank God, there are the Highways and the Interstates…. For all States, even the European ones…. And the airports to be observed…. «Ground control to major Tom», «Αλέκο, πόσο είπες ότι κοστίζει;;; Πόοοοοοσο;;;»
Και είναι τόσο καλόψυχο και καλό μηχανάκι που ακόμα κι έτσι φορτωμένο με τα πρόστυχα glitter σου στρίβει και «ξύνει» το άτιμο….

Μοιράζεις σημαδεμένα «τραπουλόχαρτα» Sport 1200, café racer, corsa, κενές και χωρίς πραγματικό περιεχόμενο ταμπελίτσες για το onore και το gamμημένο το εταιρικό σου προφίλ….
Για πες μου. Με τι θα ονειρευτώ; Ξέρεις, εκτός από τις λογής mounάρες, παλιά (μμμ ίσως όχι και τόσο), τραβάγαμε και καμιά «πηχτή» με τίποτα kaυλόγκαζα…. Ο άλλος στον Ταύρο, ο Φωστήρας, δεν είχε τι να πάει να κάνει και πήγαινε από πίσω από τα μπουριά για να ακούσει…. Άσε που κάτι λιγδιάρηδες, λέγανε ιστορίες για ρεύσεις while riding…. Μπα, λιγδιάρηδες…, ουστ!
Νομίζεις ότι επειδή δεν είμαι πια 25 ή 30, έχω ησυχάσει; Ή μήπως θες τους πελάτες σου ήρεμα πιόνια; Και ποιος είσαι εσύ που θα μου επιβάλεις την ησυχία; Και ποιος σου είπε ότι «όλα κυλάνε ήρεμα και νωχελικά στην όμορφη και γαλήνια περιοχή μας που φημίζεται για την ηρεμία της και την ησυχία της καθώς και για το ήσυχο και ήρεμο τοπίο που προσδίδει μια γαλήνη και μια ηρεμία στην ήρεμη αναζήτηση μιας ήρεμης και …».
Έέέέλεος, αυτοαποκοιμήθηκα!
Άμα θέλω ηρεμία και γαλήνη, υπάρχει το νεκροταφείο…
Σου είπε κανείς ότι πρέπει να «στοχεύεις» μόνο πάνω από τους, υποτίθεται, ήρεμους 35άρηδες; Ή μήπως χωρίζεις τις ηλικίες και τις διοχετεύεις στην ομπρέλα σου;
«Οι νεαροί ‘ανήσυχοι’ Aprilia, οι παλιοί ‘ήρεμοι’ κατασταλαγμένοι, Guzzi.»…. Έτσι παίζεις, μας εμπαίζεις;
Μαγκάκο, δεν μας τον παίζεις και λιγάκι, άλλωστε “we are customers and customers, are always right, isn’t it?” Έτσι δε σε μάθανε; 
Κι αν δηλαδή βρεθεί κανά βούρλο και το θέλει το «νεύρο» του, τι;
Αν θέτε σπορ ή έστω σπορ τουρισμού, «a scuzi ma ντεν έχω…» και, πήγαινε αλλού –ίσως μέσα στην ομπρέλα.
Φαίνεται όμως έχεις αποφασίσει, ότι το Μandello είναι ένα τουριστικό μπουρdέλο και τα μηχανάκια που θα βγαίνουν από ‘κει, είναι μόνο intellectual aesthetically complete προτάσεις, ‘for riders with fine tastes, who can appreciate the heritage and the pedigree of Moto Guzzi’. Lovely, malάκα, αλλά όλο αυτό φτιάχτηκε με ξεχωριστές μοτοσυκλέτες μέσα από αγώνες, κοινώς σπορ….
Ακολουθώντας το δικό τους διαφορετικό δρόμο. Η διαφορετικότητα που είπαμε πιο πάνω….
Μόνο που τη χρησιμοποιείς σήμερα μόνο κατά το, επικερδές(;)), δοκούν….
Και και μην μπερδεύεσαι. Δεν λέω να «κατέβεις» σε αγώνες. Μεγάλο το κόστος, κι έχεις ήδη την Aprilia –που, πάντως, όλο και κάτι πήρε από το ετοιμόρροπο που ήθελες να κλείσεις ως μη προσοδοφόρο. Για να μην ξεχνιώμαστε….
Εκμεταλλεύσου τις δάφνες του Noalle. Μήπως δεν ξέρεις να φτιάχνεις πλαίσια; Μήπως δε γνωρίζεις από κινητήρες; Αν δεν το ξέρεις σε έχουν κατακλέψει…. Και μη σε νοιάζει, δε χρειάζεται να έχω 800 ακρίδες στην πίσω ρόδα μου…. Αυτό το «παιχνίδι» άσε να το παίξουν άλλοι….
Φτιάξε κάτι , δώσε μας κι εμάς που δεν θέλουμε να πάμε αλλού…. Μη μας «στοιχηματίζεις» Αllou Fun Park….
Για κάποιους δεν ισχύει ότι το φαν έχει αράξει αλλού….   

Τι να σου πω, που επειδή έχεις τα φράγκα και την ομπρέλα δικά σου, θαρρείς ότι μπορείς να χωρίζεις… Τι νομίζεις ότι είσαι; Καμιά αγγλίδαTriumph, του διαίρει και βασίλευε; Στη λίμνη, που εδώ κι αν έχουν κάμει malakίες…, θέλουμε και μηχανάκια με τιμόνια ΚΑΤΩ από την τιμ(ι)ονόπλακα…. Να σκύβουμε ευλαβικά απο πάνω τους. Να φέρνουμε την καρδιά μας κοντά στην καρδιά τους… Όλο malaκίες για historias importantes…. Και «cuore sportive»….
Με τι, αλήθεια; Με τι θα ονειρευτεί και θα kaυλώσει ο κόσμος; Με τα Breva, Norge και λοιποί συγγενείς, που να «τη βρεις»;
Που νομίζεις ότι απευθύνεσαι; Σε κάποιο (χρεοκοπημένου και κατακλεμμένου συστήματος υγείας) Κ. Α. Π. Η;
Κι εντάξει, καλό, αλλά λίγο και, μαθαίνω ότι αποφάσισες να κάνεις και κάποιες διακοπές παραγωγής…. 
Και, I have news for you biatch: έτσι και επισκευτείς κάποιο Κ. Α. Π. Η., θα ξαφνιαστείς με το ΠΟΣΟ πολύ θέλουν να ζήσουν τα γερόντια….
Πάλι καλά που υπάρχουν και οι τρελαμένοι που βελτιώνουν…. Και οι ακόμα πιο πυροβολημένοι που «μπαίνουν» σε club races….
Και κάποιοι άλλοι που έφτιαξαν για σένα, ω εταιρεία. Και εισέπραξαν «πόρτα», μετά από λίγο καιρό. Παλιότερα βέβαια, αλλά φαίνεται ότι τα παθήματα δεν σου γίνανε μαθήματα. Τότε, υπήρχαν οι πεισματάρηδες «γέροι»…. Σήμερα που ήρθες εσύ, με τις φρέσκιες ιδέες, ο «νέος», για πες μου, τι να περιμένω; Για ποιο πράγμα; Για το καινούριο naked; Αμ όλα «γυμνά» είναι…. Το καινούριο Norge, βαμμένο στα χρώματα του Roald Engelbregt Gravning Amundsen ίσως…; 

Αλλά δεν τρέχει τίποτα, μη σε νοιάζει. Έχεις φτιάξει δίκτυο. Πρόσεχε μεγάλε, το δίχτυ μπάζει. Ή μάλλον βγάζει και διώχνει. Έχεις αρχίσει τα παλιά, του στυλ «καλέ μου πελάτη περίμενε να συμπληρωθεί η μεγάλη παραγγελία…», «έχει καθυστέρηση η παραγωγή». Αυτά τα έχουμε σπουδάσει και, with honors αποφοιτήσει, από παλιότερα. Κι αν κάποιοι ξέρουμε το μοναχικό μας δρόμο, τα νέα παιδιά, που τόσο ιδρώτα έχυσες να προσελκύσεις; Νομίζεις ότι θα κάθονται και θα σε περιμένουν για πολύ; Αν δεν το έχεις καταλάβει, ένα πωλητήριο είσαι: «Πωλείται και καταριέται συνάμα, κι άμα με ξαναδείτε, γράφτε μου…».
Ή φτιάχνεις σοβαρό δίκτυο –κοινώς επενδύεις (η λέξη σοβαρό στοκ μου έρχεται στο μυαλό) ή (και πάλι πάλι πάλι), το ‘χασες Ελληνάκο μου. Άσε που οι vespaίοι σου, δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι θέλουν τα «βαρίδια» στα μαγαζιά τους…. Δε λέω, σαν προσπέκτους μπορεί….
Κάποιος έλεγε «τι μου τα φορτώσανε αυτά τα…». Τα ποιά ρε; Γιατί ξέρεις, σκαμπάζεις τι είναι αυτό που σου «φορτώσανε»; Έσκυψες ποτέ ευλαβικά, ή σαν έμπειρος αντιπρόσωπος scooter και γνώστης της Ελληνικής πραγματικότητας, νομίζεις ότι όλα scooter είναι;  Και να μη μιλήσουμε για τα συνεργεία…. Αν είναι εξουσιοδοτημέ μπορεί και καλώς…. Αν «τσου», το πουλάκι τσίου….
Μη σε νοιάζει, με κάποιο τρόπο θα τα καταφέρουμε έξω από τη βλαμμένη εταιρική σου γραμμή…. Το έχουμε ξαναδεί το έργο, τα γέρικα κόκαλα, θα το μάθουν και τα νέα τα παιδιά. Και κάπου εκεί θα φανεί το πόσο γυμνός είσαι, αλλά και πόση ψυχή έχουν αυτά τα νέα παιδιά.

Γιατί, ξέρετε κουκλίτσες μου, «το τελευταίο αμόλυντο αίμα», δεν μιλάει για μοτοσυκλέτες. Μιλάει για ψυχή. Ανθρώπους και μοτοσυκλέτες με ψυχή. Και ακριβώς γι’ αυτό και kαύλα. Η ψυχή βρίσκεται στη μοτοσυκλέτα, αλλά βασιλεύει και σε αυτόν που την καβαλάει. Ότι κι αν καβαλάει…. Και δεν ντρέπεται που ακόμα και σήμερα, στον καιρό της καπότας και του πούλα στα κοτόπουλα, kαυλώνει…. 

Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που βλέπω «νέα» και νέα παιδιά, να έρχονται προς τα «εδώ»…. Με λυπεί που δεν έχεις κάτι για αυτά, κάτι να τους ταρακουνήσει στ’ αχαμνά –βλέπεις τα έχεις φιμώσει όλα, καπότα κι εδώ γαρ…. Euro standards and USA retards, γαρ.
Βλέπεις μας θες να μην περιμένουμε κάτι που θα απογειώνει, που θα απογειώσει…. Θες ανθρώπους που καβαλάνε μοτοσυκλέτες με τον αετό να κινούνται μπουσουλητά….   
Από άλλο δρόμο εσύ, μόνο πούλα, πούλα, πούλα, πούλα, πούλα λιγότερα κομμάτια και «δήθεν ιδεολογίες και διαφορετικότητες»….
Υπάρχω όμως. Στα μάτια των νέων παιδιών που θέλουν. Υπάρχω σε αυτούς που επιμένουν.
Υπάρχω σε αυτούς που αντίθετα στη λογική σου, πουλάνε τα καινούρια τους μηχανάκια και αγοράζουν πιο παλιά και το ξέρουν ότι δεν είναι τόσο τέλεια…. Υπάρχω στην ψυχή και στην καρδιά που δεν περιμένει κανένα «εγκέφαλο» να της πει να δουλέψει ή πως….


Έχει καμία πραγματική σημασία αν «τεστάρουμε» με Mike Hailwood Replica, με 900SS , με τρακτέρ, ή με πατίνι; Αυτό είναι το θέμα;
Όχι!
Το μόνο που έχει είναι ίσως ότι δεν μπορούμε σήμερα να το ξανακάνουμε. Οι «Γερμανοί», ίσως ελέω Panigale, αλλά και πάλι…. Οι «άλλοι», μμμ, τι να σας πω; Να τεστάραμε με καμιά vespa;;;
 
Έχει καμία πραγματική σημασία αν «τεστάρουμε» με Mike Hailwood Replica, με 900SS , με τρακτέρ, ή με πατίνι; Αυτό είναι το θέμα;
Όχι!

Γιατί απλά αυτό που έχει σημασία είναι η καύla. Και ότι αυτή αφήνει πίσω της. Και η βόλτα. Σε εσένα (τον αναβάτη –εξηγώ για να καταλάβεις τι θέλω να πω).
Και οι εν λόγω –δίδυμες πουτάnes, δεν μετρώνται ούτε με πόντους, ούτε με τα λεφτά σου, ούτε με τίποτα. Κι ούτε έχει ρέστα στο «ταμείο», ούτε εύσημα μετάλλια από τα «φιλαράκια»…
Αυτές μόνο τις αισθάνεσαι, με τον πόνο στο σβέρκο, στους καρπούς, στη μέση, στην τσέπη –όπου…. Αυτές που τις βιώνεις με τα βρισίδια για τις μπαταρίες που ξεφωρτί κάτω από τις 2000, εκείνη την αίσθηση όταν τη βγάζεις για βόλτα, κι είσαστε μόνοι, τότε που επικοινωνείτε. 

Η kαύλα από το αμόλυντο αίμα της δικής σου θυσίας προκειμένου να έχεις κάτι που οι λογικοί άλλοι δεν μπορούν να καταλάβουν. Αλλά και δεν χρειάζεται.
Άλλωστε στη θυσία είσαι μόνος σου. Μόνος σου πράττεις, μόνος σου καταλαβαίνεις, μόνος σου αναγνωρίζεις, μόνος σου απολαμβάνεις….

Η kaύλα που σου δίνει η κατοχή, η απαντοχή, η καρτερία, η βόλτα.
Αυτές που σου δίνονται δώρο απλόχερο από την αλήθεια κάποιων μοτοσυκλετών που δεν κάνουν πολλά πράγματα, για την ακρίβεια κάνουν πάρα πολύ λίγα, για σένα όμως αρκετά, όλα. Έξω από μόδες, που άλλοι θέτουν, άλλοι θέλουν. Κι άλλοι προστατεύουν –πήξαμε στην καπότα darlings…. Κι από το πολύ το durex, το duo με άρωμα φραγκοστάφυλο και φωσφοριζέ, ξεχάσαμε πως είναι να τρίβεται η σάρκα σου με της άλλης. Της όποιας –δεν ξέρω αν με αντιλαβού…. Και γι’ αυτό ίσως δεν χρειάζεται να δικαιολογείσαι!


Εσύ κι αυτή, η άψυχη –όπως  έχει επικρατήσει να λέγεται, άλλο ένα μεγαλούργημά σου, επιτυχημένε malάκα μαρκετά ανίδεε γνώστη
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 09, 2013, 08:59:36 μμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!