Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Ιουνίου 19, 2019, 10:27:58 πμ

Αποστολέας Θέμα: Nα γιατί βράχηκα...  (Αναγνώστηκε 4837 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ALX

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1339
  • ©2002-2018
    • R1150GS
    • facebike.gr
Nα γιατί βράχηκα...
« στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 10:21:14 πμ »
15ο 36ωρο κι έμελλε να γίνω λούτσα (για πρώτη φορά στα 11 36ωρα) από την μέση και κάτω όπως είχα αναφέρει στο σχετικό τόπικ που είχα κάνει (αλλά είναι κλειδωμένο πλέον και δεν μπορώ να γράψω εκεί)
Ήταν η πρώτη φορά που δεν πήγα με δερμάτινο παντελόνι και αδιάβροχα, αλλά προτίμησα να πάω με την gordura για να μην έχω βάλε βγάλε αδιάβροχα και χάνω χρόνο.
Η λαμακία έμελλε να γίνει όμως από μια στιγμή απροσεξίας (ή και άγνοιας αν θέτε)
Όταν πήρα την απόφαση να πάω φέτος με το παντελόνι gordura, την ίδια στιγμή είχα δει ότι δεν θα έχει πολλά κρύα και αποφάσισα να αφαιρέσω την θερμική επένδυσή του.
Στη βροχή που μας έπιασε εκεί πριν τον Ναό του Επικ.Απόλλωνα, το παντελόνι έβαλε με την μία νερό και άρχισα να βρίζω τη UVEX και τις αδιάβροχες γκορντούρες που φτιάχνει! (την στιγμή που σε άλλα ταξίδια που είχα κάνει με (πιο λάιτ είναι η αλήθεια) βροχή, δεν είχε βάλει ποτέ νερό!

Όοοοολως τυχαίως όμως... κι εκεί που κοίταζα σήμερα κάτι specs ρούχων, πέφτω επάνω στο παντελόνι μου και τι βλέπω? ΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΗ μεμβράνη αδιαβροχοποίησης!!!
Μαζί με την θερμική επένδυση που έβγαλα, έφυγε και η μεμβράνη αδιαβροχοποίησης! Χοντρή μ α λ α κ ί α? Και να το μαθαίνεις 6 μήνες μετά?  :hehe:
Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 10:52:30 πμ »
κάλιο αργά παρά ποτέ (γιατί εγώ το ήξερα? Μόνο ο Αστραχάν τα ξέρει αυτά  :anigrin:)

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5178
  • ut tensio, sic vis
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #2 στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 01:43:02 μμ »
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι οποιαδήποτε μεμβράνη δεν κρατάει σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής...

οι μεμβράνες στις κορντούρες είναι φτιαγμένες για σχετικά λίγη βροχή  με την προϋπόθεση ότι μετά θα έχεις στεγνό καιρό εν κινήσει, για να προλάβουν οι κορντούρες να στεγνώσουν...


η μόνη λύση για βρόχα τύπου 15ου 36ωρου, είναι τα αδιάβροχα...
ex...

Αποσυνδεδεμένος miraze

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2631
  • μπαλαλάικα
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #3 στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 03:03:14 μμ »
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι οποιαδήποτε μεμβράνη δεν κρατάει σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής...

οι μεμβράνες στις κορντούρες είναι φτιαγμένες για σχετικά λίγη βροχή  με την προϋπόθεση ότι μετά θα έχεις στεγνό καιρό εν κινήσει, για να προλάβουν οι κορντούρες να στεγνώσουν...


η μόνη λύση για βρόχα τύπου 15ου 36ωρου, είναι τα αδιάβροχα...

Το αυτό ............ τα οποία αδιάβροχα σε όσα 36ωρα έχω πάει (παρόλο που φοράω πάντα κάτω κοντούρα) μου έχουν χρειαστεί. :thumbsup:
Raduno baby .........

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1065
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #4 στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 04:24:03 μμ »
Η καταμαυρη αληθεια ειναι οτι οι " αναπνεουσες " μεμβράνες στην πραγματικοτητα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΕΣ με την τυπικη εννοια. Εχουν πολύ μικρους πόρους , μικρότερους από το μεγεθος του  (μοριου?) του νερού ωστε να μην περναει το νερό προς τα μεσα (μαλλον να περναει πολυ δυσκολα), αλλα αρκετα μεγαλους για να περναει η υγρασια του ιδρώτα (μικρότερο σωματιδιο) προς τα εξω (σε συνδυασμο και με καποια ταση που δημιουργειται από τη διαφορα θερμοκρασιας : ζεστότερα μεσα απο ότι εξω)
Η μηχανική πιεση επισης, σπρωχνει το νερό προς τα μεσα με μεγαλυτερη δυναμη απο οτι η βαρυτητα , ή ακομα και η δυναμη του αερα, οποτε ιδιως στη σελα και σε ιμαντες κλπ, η αδιαβροχοτητα ειναι τελικα ακομα πιο προβληματικη.
Στα αεροβικα σπορ (τρεξιμο, ποδηλατο κλπ) η παραγωγη ιδρωτα και η αναγκη για απαγωγη του ειναι τοσο μεγαλη που νικαει την αναγκη για απολυτη αδιαβροχότητα αρα μας κανει.
Στη μοτοσυκλετα ο ιδρωτας ειναι λιγος, ευκαιριακος και δημιουργειται περισσότερο απο υπερβολικό ντυσιμο παρα από εντονη δραστηριοτητα (εκτος απο τη στιγμη που πατας χαλικι πανω στη στροφή :oo). Ενω η βροχη, με την  παρατεταμένη πιεση του αερα και την πιεση στη σελλα ειναι μειζον θεμα.
Επομενως για τη μηχανή
(1) αδιαβροχο ειναι το αδιαβροχο
(2) η (όποια) μεμβρανη ειναι διαπνεουσα, αρα περιορισμενα αδιαβροχη
(3) και σε επιπεδο καθαρης διαπνοής (περισσότερο"καλοκαιρινη" αναγκη) το δερμα δουλευει καλυτερα από την κορντουρα

Η μεμβρανη GORETEX σε σχεση με τις "τυπου", ειναι τεχνολογικα καλυτερη γιατι εχει περισσότερους και μικροτερους πόρους και καλυτερα διαταγμένους , ετσι ώστε να ειναι περισσότερο διαπνεουσα και περισσότερο αδιαβροχη (αλλα παραμενει οχι 100% αδιαβροχη) 
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 10, 2012, 04:25:46 μμ από Pan. Lamprogiannis »
Θα με φάει η περιέργεια... Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

asotosios

  • Επισκέπτης
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #5 στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 05:04:31 μμ »
Στον Στρατο που ειχαμε GoreTex military grade (ετσι εγραφαν πανω αλλα δεν θυμαμαι τα νουμερα που ειχαν που σημαιναν ποσες τρυπες ανα τετραγωνικο εκατοστο ειχαν) παντελονι και σακακι δεν περναγε τιποτα...και οταν λεμε τιποτα εννοουμε τιποτα...και αναπνεαν αρκετα ικανοποιητικα μιας και με τις πορειες που καναμε φορτωμενοι θα ηταν σαν να κανεις σαουνα...

ηταν δε και πολυ ανθεκτικα στις τουμπες...που ολο και καποια θα ετρωγες πανω στα βουνα...
και οταν λεμε για βροχη μιλαμε για τσουβαλια βροχη και αερα και και και και για μερες οχι απλα ώρες...και αντεχαν και στην κακουχια...δεν τρεχαμε ομως με 200 οπως με μια μηχανη...

Και το η ποιο αδιαβροχη μποτα που φορεσα ποτε (δεν εχω φορεσει και πολλες αλλες αλλα λεμε τωρα) ηταν το Ελληνικο Αρβυλο του Στρατου, δεμενο σωστα και περασμα μια φορα την εβδομαδα με βερνικι καμελ (παστα) και αφημα για ενα βραδυ πριν το γυαλισεις...!!! Πιπιλα λεμε μετα...!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 10, 2012, 05:08:04 μμ από asotosios »

Αποσυνδεδεμένος PanLampro

  • Συντονιστής
  • Guzzi Maniac
  • ****
  • Μηνύματα: 1065
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #6 στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 06:33:56 μμ »
Στα βουνα φοραμε μεμβρανες απο τα τελη δεκαετιας 80. Ειναι επανασταση, ετσι που τα λες ακριβως.
Αυτο που λες με τη "σαουνα"(διαρκης  εντονη παραγωγη ιδρώτα)  και το γεγονος οτι δεν καθοσασταν διαρκως να κ@λοτριβοσαστε σε κατι βρεμμενο (βλ σελλα) κανει τη διαφορα.
Θα με φάει η περιέργεια... Τί είναι μετά την επόμενη στροφή?

Αποσυνδεδεμένος ALX

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1339
  • ©2002-2018
    • R1150GS
    • facebike.gr
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #7 στις: Δεκεμβρίου 11, 2012, 07:02:41 πμ »
Όπως και να 'χει.... την μλκία την έκανα. Αν είχα την αδιαβροχοποίηση κάτι θα γλίτωνα. Πρώτη φορά στα 11 χρόνια, βράχηκα σε 36ωρο και έμελλε να είναι από απροσεξία.
Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5178
  • ut tensio, sic vis
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #8 στις: Δεκεμβρίου 11, 2012, 09:27:00 μμ »
Η καταμαυρη αληθεια ειναι οτι οι " αναπνεουσες " μεμβράνες στην πραγματικοτητα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΕΣ με την τυπικη εννοια. Εχουν πολύ μικρους πόρους , μικρότερους από το μεγεθος του  (μοριου?) του νερού ωστε να μην περναει το νερό προς τα μεσα (μαλλον να περναει πολυ δυσκολα), αλλα αρκετα μεγαλους για να περναει η υγρασια του ιδρώτα (μικρότερο σωματιδιο) προς τα εξω (σε συνδυασμο και με καποια ταση που δημιουργειται από τη διαφορα θερμοκρασιας : ζεστότερα μεσα απο ότι εξω)
Η μηχανική πιεση επισης, σπρωχνει το νερό προς τα μεσα με μεγαλυτερη δυναμη απο οτι η βαρυτητα , ή ακομα και η δυναμη του αερα, οποτε ιδιως στη σελα και σε ιμαντες κλπ, η αδιαβροχοτητα ειναι τελικα ακομα πιο προβληματικη.
Στα αεροβικα σπορ (τρεξιμο, ποδηλατο κλπ) η παραγωγη ιδρωτα και η αναγκη για απαγωγη του ειναι τοσο μεγαλη που νικαει την αναγκη για απολυτη αδιαβροχότητα αρα μας κανει.
Στη μοτοσυκλετα ο ιδρωτας ειναι λιγος, ευκαιριακος και δημιουργειται περισσότερο απο υπερβολικό ντυσιμο παρα από εντονη δραστηριοτητα (εκτος απο τη στιγμη που πατας χαλικι πανω στη στροφή :oo). Ενω η βροχη, με την  παρατεταμένη πιεση του αερα και την πιεση στη σελλα ειναι μειζον θεμα.
Επομενως για τη μηχανή
(1) αδιαβροχο ειναι το αδιαβροχο
(2) η (όποια) μεμβρανη ειναι διαπνεουσα, αρα περιορισμενα αδιαβροχη
(3) και σε επιπεδο καθαρης διαπνοής (περισσότερο"καλοκαιρινη" αναγκη) το δερμα δουλευει καλυτερα από την κορντουρα

Η μεμβρανη GORETEX σε σχεση με τις "τυπου", ειναι τεχνολογικα καλυτερη γιατι εχει περισσότερους και μικροτερους πόρους και καλυτερα διαταγμένους , ετσι ώστε να ειναι περισσότερο διαπνεουσα και περισσότερο αδιαβροχη (αλλα παραμενει οχι 100% αδιαβροχη) 


εξαιρετική ανάλυση Παναγιώτη...  :thumbsup:
ex...

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3478
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #9 στις: Δεκεμβρίου 12, 2012, 10:00:23 πμ »
Να γιατί "βράχηκα" και εγώ ...


http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/480738_468546936519811_35986055_n.jpg
Nα γιατί βράχηκα...



 :hehe: :hehe:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

Αποσυνδεδεμένος ALX

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1339
  • ©2002-2018
    • R1150GS
    • facebike.gr
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 19, 2012, 07:39:21 πμ »
Πονηρό μυαλό :hehe:
Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.

Αποσυνδεδεμένος teacher

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 109
Απ: Nα γιατί βράχηκα...
« Απάντηση #11 στις: Δεκεμβρίου 19, 2012, 07:03:46 μμ »
Να γιατί "βράχηκα" και εγώ ...


http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/480738_468546936519811_35986055_n.jpg
Nα γιατί βράχηκα...



 :hehe: :hehe:


Γιά να δω ....   !!!!!!!

Ωχ !! Ωχ !!! σά να βρέχωμαι καί εγώ !!!!

Μαμά !!!!! τί να βάλω κορντούρα ή αδιάβροχο !!!!!!