Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Νοέμβριος 24, 2017, 10:25:37 μμ

Αποστολέας Θέμα: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport  (Αναγνώστηκε 1925 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 502
Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 12:28:29 μμ »
Παρατηρώντας τον κατάλογο της Moto Guzzi στο επίσημο site, πλέον δεν υπάρχουν ούτε οι Breva (εδώ και κάποιο καιρό άλλωστε) αλλά ούτε και η Sport!

Το μόνο μοντέλο πλέον με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο είναι το πανέμορφο αλλά και παρεξηγημένο στη χώρα μας Bellagio.

Κατά τα άλλα έχουμε για small block την V7 και τη Nevada και σε big block, το Griso, τη Norge, το Bellagio, το Stelvio και προφανώς τη νέα extra size big block, California.

Προφανώς θεωρούν πως για naked το Griso έχει καλύτερη παρουσία από τις Breva/Sport, ενώ για τουρισμό η Norge είναι προφανώς πληρέστερη.

Αυτά φέτος από τη λίμνη. :mg:

asotosios

  • Επισκέπτης
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 01:27:28 μμ »
Καλα νεα...
1ον γιατι ειχαν αρχισει να γινονται σουπα με τοσες που κυκλοφορουσαν... :hehe:
2 γιατι θα θεωρονται πλεον συλλεκτικες... :hehe:

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 02:14:46 μμ »
στα μπιγκ μπλοκ λειπει και η καλι 1100?
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 502
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 02:56:17 μμ »
Προφανώς αφού η νέα Cali πήγε στα 1.400

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 03:08:38 μμ »
μηπως γνωριζουμε ποσα τεμαχια μπρεβα 1100 βγηκαν?
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 04:46:51 μμ »

Το μόνο μοντέλο πλέον με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο είναι το πανέμορφο, αδικαιολόγητα πανάκριβο, αλλά και παρεξηγημένο στη χώρα μας Bellagio.



 :oops:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3479
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 07:10:37 μμ »
Πωλείται ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ Μπρέβα 1100, από συλλεκτικό βιντεοκλίπ, συλλεκτικό αναβάτη  και πολυσυλεκτικές διαθέσεις.


 :hehe: :hehe:
Θορυβώδης Εγκάρσιος Δικύλινδρος

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 07:16:37 μμ »
Παρατηρώντας τον κατάλογο της Moto Guzzi στο επίσημο site, πλέον δεν υπάρχουν ούτε οι Breva (εδώ και κάποιο καιρό άλλωστε) αλλά ούτε και η Sport!

Το μόνο μοντέλο πλέον με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο είναι το πανέμορφο αλλά και παρεξηγημένο στη χώρα μας Bellagio.

Κατά τα άλλα έχουμε για small block την V7 και τη Nevada και σε big block, το Griso, τη Norge, το Bellagio, το Stelvio και προφανώς τη νέα extra size big block, California.

Προφανώς θεωρούν πως για naked το Griso έχει καλύτερη παρουσία από τις Breva/Sport, ενώ για τουρισμό η Norge είναι προφανώς πληρέστερη.

Αυτά φέτος από τη λίμνη. :mg:

Προφανώς όλα αυτά που είπες είναι έτσι.
Προφανώς όμως είναι και παλιά μοντέλα που έχουν μείνει δραματικά πίσω από τον ανταγωνισμό.
(Πέραν φυσικά από το ότι ποτέ δεν έπιασαν το σφυγμό του κοινού)
 Το 14 βλέπω και το νέο μοτέρ στη παραγωγή οπότε υπομονή μερικούς μήνες. 
 Ελπίζω αυτή τη φορά να τους κόψει να βάλουν και κάποιο φέρινγκ μίνι φούστα !
(Σποντ καμία σχέση με τον ποδόγυρο)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2013, 07:57:06 μμ από KTiNoS »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3182
    • 1200sport & YBR 125
    • Του Μήτσου το μπλοκάκι
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 08:09:33 μμ »
Δεν έχει ούτε 4v sport?

Αποσυνδεδεμένος mourat

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 2707
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • STELVIO 1200 4V
    • SP walk Guzzi
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 08:20:26 μμ »
Δεν έχει ούτε 4v sport?

συλλεκτικό και αυτό........ :hehe:

Αποσυνδεδεμένος Oil_and_fuel

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 502
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 08:40:10 μμ »
Δεν έχει ούτε 4v sport?

συλλεκτικό και αυτό........ :hehe:

Άντε γρήγορα στο car.gr :hehe:

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 3160
  • GUZZIHOLIC GUZZISTA 100%
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 08:56:21 μμ »
μπορει να κοροιδευτε εσεις


αλλα εγω κι ο μπιλ το βγαλαμε το εφαπαξ :hehe: :hehe:
γιαλαντζης  ντολμαδοπουλος του 2%

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 2036
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 11:39:44 μμ »
Παρατηρώντας τον κατάλογο της Moto Guzzi στο επίσημο site, πλέον δεν υπάρχουν ούτε οι Breva (εδώ και κάποιο καιρό άλλωστε) αλλά ούτε και η Sport!
Το μόνο μοντέλο πλέον με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο είναι το πανέμορφο αλλά και παρεξηγημένο στη χώρα μας Bellagio.
Κατά τα άλλα έχουμε για small block την V7 και τη Nevada και σε big block, το Griso, τη Norge, το Bellagio, το Stelvio και προφανώς τη νέα extra size big block, California.
Προφανώς θεωρούν πως για naked το Griso έχει καλύτερη παρουσία από τις Breva/Sport, ενώ για τουρισμό η Norge είναι προφανώς πληρέστερη.
Αυτά φέτος από τη λίμνη.

Προφανώς όλα αυτά που είπες είναι έτσι.
Προφανώς όμως είναι και παλιά μοντέλα που έχουν μείνει δραματικά πίσω από τον ανταγωνισμό.
(Πέραν φυσικά από το ότι ποτέ δεν έπιασαν το σφυγμό του κοινού)
 Το 14 βλέπω και το νέο μοτέρ στη παραγωγή οπότε υπομονή μερικούς μήνες. 
 Ελπίζω αυτή τη φορά να τους κόψει να βάλουν και κάποιο φέρινγκ μίνι φούστα !
(Σποντ καμία σχέση με τον ποδόγυρο)

Νικο μου , γιά ποιόν ανταγωνισμό μιλάς ?  :hehe: :hehe:
Αφού γνωρίζεις ότι τα MOTO GUZZI είναι πάντα εκτός ανταγωνισμού, μιά κατηγορία μόνα τους ! moto~  :mg:

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 10:05:25 πμ »
Είναι κι αυτό μια ιδέα…
 :hehe:

Αλλά με τα λ7 που θα πάρεις μια μπρέβα καινούργια ή ένα σπορτ ξέρεις τι μηχανάκια αγοράζεις ?
Πράγμα όμως που δεν μπορείς να πεις για το Grisio πχ

FANIS

  • Επισκέπτης
Απ: Τίτλοι τέλους για Breva - Sport
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 20, 2013, 11:26:19 πμ »

Αλλά με τα λ7 που θα πάρεις μια μπρέβα καινούργια ή ένα σπορτ ξέρεις τι μηχανάκια αγοράζεις ?


Σαν να λέμε, με τόσα λεφτά παίρνεις αυτοκίνητο...  :?

Η εταιρεία μετά την αναγέννησή της από το 2005, έχει κατασταλάξει (σε αυτό έχει βάλει το χεράκι του το μάρκετινγκ της Piaggio, σωστό ή λάθος που το έκανε δεν θα το κρίνω εγώ) σε συγκεκριμένες πλέον κατηγορίες και ομάδες πελατών... όποιος θέλει κάτι άλλο, υπάρχουν πάμπολλες επιλογές στο εμπόριο...

Οι κάτοχοι των σπορτομπρεβοειδών μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι... το όνειρο να υπάρχουν 2-3 σε κάθε φανάρι, δεν υφίσταται πλέον...  :hehe: :hehe: