Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Σεπτεμβρίου 22, 2020, 09:15:40 μμ

Αποστολέας Θέμα: 2o_1999  (Αναγνώστηκε 4489 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Ευάγγελος Αναγνωστόπουλος

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 2
2o_1999
« στις: Απριλίου 10, 2013, 04:15:06 μμ »
αφού μετά από 14 χρόνια θα συμμετέχω και πάλι στο 36ωρο, ανεβάζω ένα κολάζ με τις φωτογραφίες του 1999 για να θυμηθεί την βόλτα όποιος είχε λάβει μέρος τότε και για να δουν τι χάνουν όσοι δεν ...παίζουν  :hehe:

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5797
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: 2o_1999
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 10, 2013, 10:09:29 μμ »
καταπληκτικό!!! :bier:


με το καλό η συμμετοχή μετα απο 14 χρόνια  :thumbsup:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • Guzzi Crazy
  • ****
  • Μηνύματα: 672
  • always faraway....
    • Aprilia Caponord Raid
    • Faraways Videos
Απ: 2o_1999
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 10, 2013, 10:16:20 μμ »
Το 1999 εγώ τελείωνα το λύκειο  :hehe:


Καλό 36ωρο να έχεις και πάλι , Ευάγγελε !!  :thumbsup: :bier:
" Η ζωή είναι μία διαρκής ζυγαριά αποφάσεων , που συνήθως κλέβει . "

Αποσυνδεδεμένος Vagpap

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1333
Απ: 2o_1999
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 11, 2013, 01:29:51 πμ »
Πολύ καλό !  :mg:
This is Toumba.....

Αποσυνδεδεμένος PPGUZZI

  • Guzzi Lover
  • **
  • Μηνύματα: 184
Απ: 2o_1999
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 11, 2013, 09:37:37 μμ »
 :mg: :mg:

Αποσυνδεδεμένος astrahan

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5181
  • ut tensio, sic vis
Απ: 2o_1999
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 11, 2013, 11:04:12 μμ »
εξαιρετικό...  :thumbsup:

καλώς ματαξανάρθες...  :bier:
ex...

Αποσυνδεδεμένος Ευάγγελος Αναγνωστόπουλος

  • Guzzi Wannabee
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: 2o_1999
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 12, 2013, 09:06:26 πμ »
Σας ευχαριστώ!! ::helmet

Αποσυνδεδεμένος aquile

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1257
Απ: 2o_1999
« Απάντηση #7 στις: Δεκεμβρίου 09, 2016, 11:51:06 πμ »
Σκαλίζοντας τις αναμνήσεις για τον αγαπημένο μας Νίκο δείτε ένα διαμάντι, άγνωστο στους πολλούς που ανακάλυψα στο αρχείο μου.

Έτσι, για να βελτιώσουμε λίγο ψυχολογία, είναι βαριά η μέρα σήμερα....

36 ΩΡΕΣ: 2ος γύρος της Ελλάδας- Οδοιπορικό Αντοχής



Το δεύτερο οδοιπορικό, 36 ΩΡΕΣ – 2ος γύρος της Ελλάδας,  ανήκει πλέον στην ιστορία .Η επιτυχία του από πλευράς συμμετοχών ήταν πέρα από την αναμενόμενη. Εχοντας λάβει και την ανάλογη αντίδραση από τους συμμετέχοντες πιστεύουμε ότι η εκδήλωση ήταν επιτυχής και μπορεί να σταθεί στον χώρο ως ετήσια εκδήλωση που διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Moto Guzzi.

Το οδοιπορικό ξεκίνησε ουσιαστικά στις 23-4-99 με την ενημέρωση των συμμετεχόντων στα γραφεία της λέσχης στις 8.00 το βράδυ. Εκεί μοιράσθηκε ο φάκελος με τις οδηγίες, διαδρομές,  τις λέσχες που μας περίμεναν κ.λ.π. Η εκκίνηση έγινε στο Χαϊδάρι απουσία του καφέ που μας υποσχέθηκαν με αποτέλεσμα πολλοί από τους συμμετέχοντες να ξεκινήσουν χωρίς την απαραίτητη δόση καφεΐνης. Το πρόβλημα λύθηκε μερικώς ,από παρευρισκόμενο πλανόδιο καφετζή. Την διαδικασία της εκκίνησης είχε αναλάβει η Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας. Έξω από τον χώρο της γιορτής του κρασιού στο Δαφνί συγκεντρώθηκαν ------- μοτοσικλέτες. Η εκκίνηση δόθηκε με συνοπτικές διαδικασίες, δίνοντας προπορεία στην αργότερη κατηγορία εν συνεχεία στην μεσαία και τέλος στην γρηγορότερη, ώστε να μειωθεί η ψαλίδα στο ελάχιστο δυνατόν. Σύμφωνα με το πρόγραμμα θα έπρεπε να έχουν φθάσει όλοι εάν δεν υπήρχαν απρόοπτα στις 9  το βράδυ το αργότερο στη Καστοριά, η οποία ήταν η πόλη που φιλοξένησε την διανυκτέρευση του δεύτερου οδοιπορικού των 36 ωρών.

Η διαδρομή φαίνεται στον  χάρτη. Από το Χαϊδάρι ξεκίνησαν 61 μοτοσυκλέτες  με τους αναβάτες τους, κάποιους συνεπιβάτες και ένα σκύλο (..!!) με προορισμό την Τρίπολη μέσω Αχλαδόκαμπου. Εκείνο τον παλαιό δρόμο ο οποίος ταλαιπωρούσε τους επιβάτες με προορισμό την Τρίπολη τα χρόνια πριν κατασκευασθεί η Εθνική που περνάει από το την σήραγγα του Αρτεμισίου. Ο ίδιος δρόμος ταλαιπωρούσε και τους οδηγούς των οχημάτων με προορισμό ή αφετηρία την Τρίπολη από την ναυτία των επιβατών τους ( Το ΚΤΕΛ ήταν μοναδική εμπειρία ). Ο Αχλαδόκαμπος περιλήφθηκε στην διαδρομή γιατί έχει στροφές ενώ η Εθνική είναι βαρετή.

Μετά το ΣΕΔ της Τρίπολης η διαδρομή προέβλεπε επόμενο σταθμό το Ρίο (Αυτό που σύμφωνα με την διαφήμιση ξεκινάει από το Ζάππειο, αλλά αρνείται να  ξεκινήσει από το Ρίο) μέσω Κλειτορίας, Πριόλιθου, Καλαβρύτων, Διακοφτού και Εθνικής Αθηνας- Πατρας. Η διαδρομή αυτή είχε και τις παγίδες της, περίπου 10 χλμ πριν από την Κλειτορία ένα TRANSALP και ένα ZZR  αγόρασαν το ίδιο οικόπεδο .Η διαφορά αναμένεται να λυθεί  στα δικαστήρια και από το Εθνικό κτηματολόγιο, αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι από την διένεξη θα βγεί κερδισμένο το TRANSALP διότι αγόρασε πρώτος με διαφορά 10 λεπτών και είχε κάνει καλύτερη προσφορά- σπασμένο φέρινγκ  και ζελατίνα, σε αντίθεση με τον δεύτερο οποίος είχε μόνο σπασμένο ηθικό. Ευτυχώς και οι δύο μοτο μπόρεσαν να συνεχίσουν. Το 60% των συμμετεχόντων  δεν έλαβε υπ’όψη του τις οδηγίες και αντί να ακολουθήσει την διαδρομή Κλειτορία Πριόλιθος Καλάβρυτα προτίμησε την διαδρομή από Σπήλαια Λιμνών. Μια καλά καμουφλαρισμένη λακκούβα στην διαδρομή αυτή ανάλαβε 3 μοτοσυκλέτες. Ένα FZR  με ζημιά σε λάστιχο ζάντα, πίσω ανάρτηση, ένα MOTO GUZZI με ζημιά σε μπροστά λάστιχο και ζάντα, και ένα ακόμη MOTO GUZZI LE MANS ΙΙ με ζημιά σε φέρινγκ και ηλεκτρικά. Το τελευταίο ήταν και του προέδρου της λέσχης τον οποίο η λακκούβα αποφάσισε να ξεκάνει ,ώστε να μην τερματίσει όπως το θέλει η παράδοση. Το πρώτο φορτώθηκε στην σκούπα ,το δεύτερο επισκευάσθηκε από την σκούπα και επέστρψε στην  Αθήνα και το τρίτο έφθασε στο Ρίο όπου με την βοήθεια του Φώτη από την ΛΕΚΛΑΜΠ επισκευάσθηκαν τα ηλεκτρικά, έτσι ο πρόεδρος έφθασε στην Καστοριά τα μεσάνυχτα με μεγάλη καθυστέρηση.

Οι υπόλοιποι συνέχισαν για το επόμενο σταθμό την Άρτα στο ιστορικό γεφύρι. Στην Άρτα τον έλεγχο είχε  αναλάβει ο ΣΜΑΡΤ, και οι περισσότεροι τίμησαν το γιαούρτι με μέλι ή τσίπουρο. Το επόμενο σκέλος ήταν και το δυσκολότερο αλλά και το ωραιότερο, η ωραία διαδρομή από Πεντάλοφο προς τον σταθμό διανυκτέρευσης που ήταν η Καστοριά. Ενδιάμεσα στο χωριό Πεντάλοφο βρισκόταν το δεύτερο κρυφό ΣΕΔ της πρώτης ημέρας. Στην Καστοριά την υποδοχή φρόντισε η φιλόξενη λέσχη της Καστοριάς ΜΟΚ, η οποία σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση φρόντισε για την διανυκτέρευση των συμμετεχόντων στο ΚΕΓΕ. Ο ΜΟΚ  είχε φροντίσει και για τον ανεφοδιασμό των αναβατών με υγρά και στερεά καύσιμα όπως καυτό σκύλο (αυτό που στην Ελλάδα ονομάζουμε HOT DOG) τσίπουρο το Ελληνικό ουϊσκυ, και άλλα ποτά. Η ώρα άφιξης για τους περισσότερους ήταν κατάλληλη για να θαυμάσουν την πόλη της Καστοριάς με το φως της ημέρας. Ο δήμος Καστοριάς είχε φροντίσει για μια κρουαζιέρα στην λίμνη με το σχετικό φαγοπότι. Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν κατάλαβαν και πολλά από την βόλτα αυτή λόγω κούρασης. 

2η  Ημέρα


Η επιστροφή ξεκίνησε μπροστά από το κτίριο της Νομαρχίας Καστοριάς, με μια μικρή καθυστέρηση λόγω επίκτητου συνδρόμου υπνηλίας . Μετά από έναν ανεφοδιασμό το καραβάνι ξεκίνησε για το ακριτικό χωριό των Ψαράδων στις Πρέσπες.  Ένα θέαμα το οποίο ευχαριστήθηκαν πολλοί ήταν 60 μοτοσικλέτες οι οποίες σκαρφάλωναν τις κορδέλες πριν από το χωριό Ψαράδες. Στο χωριό μετά από μια πολύ σύντομη και συνοπτική τελετή η Λέσχη απένειμε αναμνηστική πλακέτα στον Αντιδήμαρχο. Το τοπικό καφενείο βραχυκύκλωσε από τις παραγγελίες των μοτοσυκλετιστών.  Εκεί εκτός από καφέ σέρβιρε και φασολάδα. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα ήθελα για πρωινό φασολάδα!! Και μάλιστα τόσο επιτακτικά σαν να ήμουν έγκυος. Δυστυχώς έφυγα μόνο με την ανάμνηση της οσμής. Στους Ψαράδες ξεκίνησε και η βροχή η οποία θέλει να συνοδεύει κατά παράδοση τις 36 ώρες πλέον. Για αυτό το λόγο ακούστηκαν και τα σχόλια , 36 ώρες ή 36 μπόρες, η ακόμη οτι η διοργάνωση το 2000 θα γίνει στην Λιβύη. Οι χρόνοι αναχώρησης δόθηκαν από την σκούπα. Στην διαδρομή προς Κοζάνη συναντήσαμε χιόνια στο Πισοδέρι και λίγο αργότερα ένα τροχαίο ατύχημα.  Στο τροχαίο στο οποίο ευτυχώς δεν ενεπλάκησαν συμμετέχοντες παρασχέθηκαν πρώτες βοήθειες από τον γιατρό της παρέας – Βλέπε οικόπεδο και TRANSALP- και κατάλληλη ειδοποίηση μέσω κινητών. Μετά την Φλώρινα η σκούπα άρχισε πάλι δουλειά ένα σκασμένο λάστιχο στον αντιπρόεδρο μας Ανδρικόπουλο του κόστισε πολλούς βαθμούς ποινής σε αυτόν και την παρέα του. Ένα CB1 έμεινε από τρόμπα βενζίνης το οποίο και επισκευάσθηκε από την σκούπα.

Η συνέχεια είχε ως ΣΕΔ την Κοζάνη όπου έγινε μια πολύ σύντομη στάση μιας και βρισκόταν πολύ κοντά στον επόμενο σταθμό τα Γρεβενά . Η λέσχη της Κοζάνης μας τίμησε και φέτος με την συμμετοχή της όπως και η Ξάνθη. Φθάνοντας στα Γρεβενά λίγοι γνώριζαν για το επόμενο σκέλος το οποίο έμελε να είναι το κουραστικότερο  αλλά και το ωραιότερο της διοργάνωσης , η διαδρομή από Καλαμπάκα, Καστανέα, Ελάτη, η διαδρομή είναι όλη άσφαλτος με μερικές κατολισθήσεις και καταπληκτική φύση. Στην Ελάτη δόθηκε η ευκαιρία σε γνωστή ταβέρνα να δοκιμάσουμε κυνήγι και άλλα εξωτικά φαγητά.  Μετά την Ελάτη η διαδρομή, γνωστή για τους περισσότερους, ηταν απο Δομοκο – Λαμια και τερματισμός για τις συμμετοχές απο Βόρεια Ελλάδα. Οι Νότιοι έπρεπενα κάνουν ένα ακόμη σκέλος από Λαμία με τερματισμό στη πλατεία του Αγίου Ιωάννου Ρέντη. Ο Δήμος του Αγ. Ι. Ρέντη ήταν από τούς βασικούς χορηγούς της διοργάνωσης, οι δε συμμετέχοντες με χαρά ανέβηκαν στο βάθρο τερματισμού που στήθηκε και την πανηγυρική ατμόσφαιρα που ετοίμασε ο Δήμος στην κεντρική πλατεία.

Ο επίλογος του 2ου Γύρου της Ελλάδας γράφτηκε στο Κουτούκι (όνομα και πράγμα) στην Ακαδημία Πλάτωνα στον Κολωνό, όπου και έγινε η απονομή στους νικητές. Περίπου 70 άτομα διασκέδασαν, έφαγαν και θυμήθηκαν στιγμές που έζησαν σε αυτή τους την εμπειρίαα και όχι μόνο. Πάντως ο μεγάλος νικητής της διοργάνωσης ήταν η διασκέδαση. Από κάποιους ζητήθηκε η διοργάνωση να συνδυαστεί με μια διαμαρτυρία για τους βομβαρδισμούς στη Γιουγκοσλαβία. Πιστεύουμε ότι δεν μπορείς να διαδηλώνεις κάνοντας την πλάκα σου γιατί κάπου εκφυλίζεται η έννοια της διαμαρτυρίας. Αντίθετα πιστεύουμε ότι η διοργάνωση αυτή είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να επισκευθούμε ακριτικές περιοχές της χώρας μας και να δείξουμε στους ακρίτες ότι δεν τους έχουμε ξεχάσει. Ταυτόχρονα μας δίνεται η ευκαιρία να δούμε τις περιοχές αυτές που υπό άλλες συνθήκες πολλοί απο εμάς δεν θα ξεκινούσαν έυκολα να επισκευθούν.

Στο οδοιπορικό αυτό έγιναν 100.000 ανθρωποχιλιόμετρα χωρίς κανένα ατύχημα (τραυματισμό), το οποίο μας κάνει να πιστεύουμε ότι όσοι έρχονται στή διοργάνωση αυτή αποτελούν την “αφρόκρεμα” των μοτοσυκλετιστών όσον αφορά στην εμπειρία στη διάνυση μεγάλων αποστάσεων σε Ελληνικούς δρόμους. Με μεγάλη χαρά είδαμε να παίρνουν μέρος και γνωστά ονόματα του χώρου όπως ο Γιαννομιχαλος απο τους 2 Τροχους με ένα R1 που μόνο τουριστικό δεν είναι, ο Γιαννης ο Εφραιμιδης χωρίς το Ducati του αλλά με ένα πολύ ωραίο Kawasaki classic το οποίο και έστρωσε στίς 36 ΩΡΕΣ (αγορασμένο την προηγούμενη μέρα!). Για την ιστορία συμμετείχαν όλων των ειδών μοτοσυκλέτες όπως Varadero, Blackbird, TDM, CBR, FZR, R1, DT 200, Estrella, Triumph Tiger, Honda Tiger 2000, NSR 250, RF 400 με γυναίκα οδηγό και σκύλο συνεπιβάτη (κυριολεκτικά!), BMW GS 1100, Africa, και φυσικά πολλά Guzzi LeMans, Lario, V50, V65, 1000SP κλπ. Για τους κακοήθεις τερμάτισαν όλα εκτος από αυτό που στράβωσε ζάντα στη λακκούβα-ομαδικό τάφο της Κλειτορίας. Αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας…Τελικά όπως έγραφε και το σχετικό δελτίο τύπου, οι 36 ΩΡΕΣ ήταν για κάθε είδος μοτοσυκλέτας που αποδείχτηκε απο τις συμμετοχές και τους χωρίς πρόβλημα τερματισμούς.

Πιστεύω ότι η διοργάνωση ήταν καλή αλλά με περιθώρια βελτίωσης στα σημεία. Με το ρυθμό αύξησης των συμμετοχών από την πρώτη στη δεύτερη χρονία, “τρομαγμένη” η Ελλ. Λέσχη MOTO GUZZI , έχει ήδη αρχίσει να ετοιμάζεται για τις 36 ΩΡΕΣ: 3ος Γυρος Ελλαδας 2000.
Εως τότε λοιπόν….


Σπύρος Παπαθανασόπουλος
Γυρνωντας προς τα πισω ολοταχως, προσπερασαμε δυστυχως και την εποχη του Carlo...