Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Αύγουστος 22, 2017, 10:04:41 πμ

Αποστολέας Θέμα: The bar's open  (Αναγνώστηκε 48355 φορές)

Αποσυνδεδεμένος labros

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 491
Απ: The bar's open
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 31, 2013, 04:22:28 μμ »
Τι ειναι αυτο?   :?

Θελω να μου πεις μια ιστορια για τη φωτο-δωρακι  :mg:



One Man Piston Show

KTiNoS

  • Επισκέπτης
Απ: The bar's open
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 31, 2013, 07:55:33 μμ »
http://1.bp.blogspot.com/-uktCZ7H6zjY/UiBJ99Hf9tI/AAAAAAABDz4/Uke4UZ1yK6Y/s1600/tumblr_mruzk7CApm1qcwhpho1_1280.jpg
The bar's open


http://1.bp.blogspot.com/-6ASO4aNgtV0/UiBJ-V3Nh4I/AAAAAAABD0A/AHzhCGnAsQE/s1600/tumblr_mruzk7CApm1qcwhpho2_r1_1280.jpg
The bar's open


Endurance Guzzi

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 01, 2013, 12:24:15 πμ »
Καλησπέρα σας!

Λαμπρούκο, μου αρέσει ο τρόπος που το ζητάς, αυτό το "θέλω", πολύ όμορφο. Θα σου πω λοιπόν μια ιστορία για το μηχανάκι που είδες. Πιστεύω οτι μέχρι τη Δευτέρα θα έχεις την απάντησή σου.

Σε προϊδεάζω: FIAT, Juventus, Piemonte....
Άσε, μη τρελλαίνεσαι. Εδώ δεν με καταλαβαίνουν στο σπίτι μου.... Μη σε νοιάζει, δε θα σε ξεχάσω να είμαστε καλά.
Κι εγώ δεν έχω σχέση με την Piaggio (εντάξει ρε 'σεις. Να μην κάνω και λίγη "κοινωνική" κριτική;;; τρελλό LOL)



Πρόεδρα, είσαι πολύ μεγάλη λουμπίνα.
Ως "φράξια Ραντικάλλε" -όπως με λες, κι όχι Panigale -όπως συμπληρώνω, χαρά μας που "πέρασες" απο το "μαγαζί" μας, κι αυτή τη φορά χωρίς λάσπες....
(εδώ που τα λέμε, σκέφτομαι να ανοίξω κι ένα bar για τα "λασπερά" αγόρια...)
Επανέρχομαι.
Η μοτο που "ανέβασες" είναι πόνημα του Davide Caforio απο το Milano. Είχε τρελλή έμπνευση ο "μούσης", απο τις 8 ώρες της Suzuka. Η μοτοσυκλέτα είναι Replica κι έχει απάνω της α π ί σ τ ε υ τ η δουλειά (παντού υπάρχει η προσωπική πινελιά του "μούση"). ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ο τύπος είναι artίστας!
Κάπου έχω τα link (ψαχτείτε σε Ruote Fiere -όχι για να μη λέτε οτι κρατάω μυστικά...).
Για πάρτη σου λοιπόν το βιντεάκι αλλά και οι φωτο που ακολουθούν.
(το πρότζεκτ ολοκληρώθηκε το '12 νομίζων)

ΧΕΧΕΧΕ, φράξια ραντικάλλε con freni Integrale....

http://youtu.be/L08TPrGe1Rk
(μιλάμε για πολύ μεράκι τα εργαλεία του, σου είτε σου αρέσουν, ή όχι)


To bar θα παραμείνει ανοιχτό για όσους θένε.... Απλά επειδή παλεύω με κάτι μπύρες, χικ χικ, να δεις τι έλεγα.... Α, ναι καλή βόλτα αύριο στου Gino, να του δώσεις μερικά baci απο μένα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2013, 12:33:09 πμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος KRS

  • Guzzi Let Me Be
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • 900ss '93,loud and proud
Απ: The bar's open
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 01, 2013, 02:29:00 πμ »
Καλησπέρες και από με!

Aς περάσω και γω από το bar,όχι με ζύθο αλλά με μια τεκίλα σλάμερ..
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=j7HlrI1COSs

Έβλεπα το Μιχαλάκη,τον sportmax τον qualifier,της γνωστής λαστιχοοικογένειας...ο παλίκαρος μιλάμε είναι "μποστάνι" κανονικό..οι άλλοι προσπαθούν να κόψουν κανά γραμμάριο με κάνα "κάρβουνο" φτερό και αυτός καταβροχθίζει όλο το lamp και όχι μόνο τα chops...φιγουρίνι τέτοιο,χρόνια είχα να δω σε αγώνες...αλλά είναι πολύ κλιπόν ο άτιμος!

Ωραία τα δημιουργήματα του "Σαμψών",οι σιελογόνοι αδένες μου έχουν εκκρίσεις και όχι μόνο αυτοί,αλλά να είμαστε και φόρουμ κορρέκτ..πάντως φαντάζομαι τα "εγκεφαλικά" που θα πάθαιναν αρκετοί αν τον έβλεπαν όταν έπιανε το τροχό και έκοβε τα 'φρέμια"...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2013, 02:33:20 πμ από KRS »

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 05:48:25 μμ »
Γειά σας!
Eίχα να παραλάβω κάτι μπύρες, γι' αυτό και απουσίασα....
Οπότε, το "πάμε" συγκεντρωτικά....

Στο φετεινό TT classic IoM "τρέξανε" και κάτι "πυροβολημένοι"....
(η φωτο 3 απο "Carlo Guzzi" και απο Guzzistas, δεν την "ανοίγει" -πάλι κάποιον θα έκλεψα, αλλά, "ανέβηκε" και στο facebook)


ΚRS, καλό, αν και χρησιμοποιεί πολλά αποσπάσματα απο την ταινία "TT Closer To The Edge"..., η οποία περισσότερο με adrenaline documentary μοιάζει.... Όχι οτι μας χαλάει κορίτσια....
Επίσης, αν ψάξεις θα βρεις και άλλα "Έργα και Ημέρες" του "Σαμψών".... αυτό που με "χαλάει" είναι οτι γουστά κάτι..., χμ, να δεις πως τα λένε, α! Hard-tails.... Όχι οτι δεν έχει άποψη!
Ευχαριστούμε που μας επισκευτήκατε, ανατρέξατε και εις τας παλαιότερας σελίδας.... Το νου σου!


Και τώρα, στην "ιστορία" για το Λαμπρούκο.


Η Juventus, ακόμα δεν άρχισε το πρωτάθλημα, φιλοδώρησε την Lazio, μέσα σε λίγες ημέρες με πόσα;; 7 ήτανε οέο;;;
Το μηχανάκι είναι κατασκευής Francesco Joverno του 1994. Ο Joverno έφτιαξε κι άλλη μια το 1992....
Το μηχανάκι λοιπόν που βλέπεις είναι του 1994.
Εμείς το γνωρίζουμε ως..., Joverno. Απ' όπου και να το "πιάσεις", άσε, "μυρίζει". Χοντρικά:

Μπροστινό απο Ducati -τότε δεν είχε γίνει ακόμα DucAUDI, 900 SS, Showa. 
Πλαίσιο, κατά βάση, απο 850 Le Mans.... Το υποπλαίσιο πίσω, είναι του στυλ Daytona κλπ....
Ναι μεν είναι Tonti, αλλά άστα να πάνε. Ολόκληρο το πίσω μέρος..., χμ, πριονοκορδέλα. Να φανταστείς απο το γνωστό πλαϊνό "τρίγωνο" έχει κρατήσει μόνο το μπροστά δοκάρι....

ΧΕΧΕΧΕ, αρχίζει και μου αρέσει....
Το οτι είναι με μονό αμορτισέρ το βλέπεις.
Η καροτσερία, μπορεί να σου θυμίζει "916", είναι όμως απο Cagiva Mito, που κι αυτό με "916" έμοιαζε.... Μεγάλε Massimo -για όποιο παιδάκι ξέρει και, για όποιο γεροντάκι θυμάται....
Κινητηράκι 992 κυβικούλια (95 Χ 70) απο Le Mans III. Βέβαια, λαλαλαλα! Και μπορούσε να φτιαχτεί να "παίρνει" μέχρι και 100mm.... LALALA και ΛΑΛΑΛΑ μαζί και η μπάντα του Δήμου....
Α! Μια τέτοια κατασκευή χρειάζεται "ειδικές" βενζίνες. Όχι τίποτ' άλλο απλά μια και "δίνει" κάτι 10ράκια + στη συμπίεση. Γυρνάει εκεί γύρω στο 9000 giri, πανηγύρι....

Λιγουρέυεσαι; Έχω κι άλλο (και ΑΚΟΜΑ καλύτερο, κατά τη γνώμη μου)
ΜΠΑΜ! (πυροβολισμός)

Το ψαλιδάκι είναι κοντό, η πλευρά που βλέπεις είναι παραλληλόγραμμη (στην πρώτη-πρώτη φωτο, αυτή που σου προκάλεσε ζαλάδα), απο την άλλη είναι κανονικό (άξονας μέσα). Να γελάσω τώρα ή μετά;; Έχει χρησιμοποιήσει διαφορικό απο V7 Sport ή 750S ή δεν ξέρω ποιός πάπας, πάντως έχει λεκανάκι για τη βαλβολίνη απο κάτω του. Για να μη σε ζαλίζω, δεν θα κάνουμε συζήτηση για δόντια....
Ο Τορινέζος, έχει περιστρέψει τα κύλινδρα κατά 180 μοίρες. Κοινώς, τα καρμπυρατέρ μπροστά και οι λαιμοί πίσω....
Τα καρμπυρατέρ PHM 41,5 mm με αντλία επιτάχυνσης ("μανούλα", που θα 'λεγε κι ο Βέγγος).
Aντί για χοάνες ή οτιδήποτε..., έχουν κουτιά απο λάδια (; ) προσαρμοσμένα και κομμένα απο κάτω. Κοινώς, είσοδος αέρα απο κάτω....
Βαλβίδες; Μικρές. 51 και 47 mm δικής του κατασκευής.
 
Όλο και κάτι έχει κάνει στα ηλεκτρικά....

Σου βάζω και μερικές άλλες φωτογραφιούλες, αλλά την ιστορία του Τορινέζου, μπορείς να την αναζητήσεις και στο internet.
Το στροφόμετρο είναι απο... "παπί".... Και όχι κάτι το ιδιαίτερο....
Δεν απευθύνεται σε συλλέκτες σαλονιών κι επιδείξεων.... 


Bέβαια, ο παλιοI. t. A, έχει κι άλλες φωτο..., αλλά να μη τα λέμε κι όλα...

Άμα θες άλογα, πήγαινε στον ιππόδρομο, αλλά το πρώτο "ανέβαζε" 8600 και "έβγαζε" 96. Το νεότερο "ανέβαζε" κι άλλο, ως προελέχθη.
Δεν χάνουμε ώρα να μιλάμε για διαστάσεις ελαστικών, τις βλέπεις άλλωστε..., ούτε για ρόδες Mavic....

Απλά, δύο νουμεράκια ακόμα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις λεξικό -αν και τα ηρεμηστικά θα είναι μάλλον πιο χρήσιμα.
Interasse 1397, e peso secco 145. Μεταξόνιο, βάρος, το 1994;;; ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ;



Τους χαιρετισμούς μου στην εταιρεία (όποια θέλετε γιατί εδώ μιλάμε ΚΑΙ για την μαμά). Aλλά ιδιαίτερα στην "Νέα" με τις "φρέσκιες" ιδέες των V7 και των κάμποσων χιλιάδων ευρώ -κοντά στα δέκα είναι;

Και κύρια των όμορφων χρωμάτων


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2013, 06:04:25 μμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος labros

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Fetish
  • ***
  • Μηνύματα: 491
Απ: The bar's open
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 06:02:31 μμ »
Μου τα ριξες μαζεμενα και με  :?

.... παω για διαβασμα τωρα     


    :thumbsup:
One Man Piston Show

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 06, 2013, 02:11:15 μμ »
Mασαμεριάτικα....!


Τραγουδάκι.
http://youtu.be/FwSEKgR5eL0
(σχόλιο: Επίκαιρο ακόμα και σήμερα, με κάποιες τροποποιήσεις ίσως, αλλά με πάντα spot-on και dead-on target. Και αφιερωμένο σε όλους τους λογικούς των αριθμών και λοιπά, κυβερνώντες, ελέγχοντες, "δήθεν" ξέρως κλπ.... ΖΗΤΩ η "λογική" και η πείνα σας.... Άσε μεγάλε, χρεωκόπησες).

Φωτο. Προσεχώς.... Και κρατηθείτε, θα έχουμε πολλά γέλια
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: The bar's open
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 09, 2013, 04:18:01 μμ »
Ολα καλα με τον τορινεζο αλλα το ΜΠΑΜ ειναι απο την εκρηξη και οχι απο πυροβολισμο....
Και εξηγουμαι,το design ειναι κατι που το εχουν στο ιταλια μερια ο BI.MO.TAmburini Κορυφαιος δεν λεω
αλλα το να γυρησεις τα κεφαλια αναποδα ειναι ηλιθιο μηχανολογικα διοτι οι εξαγωγες πρεπει να αεριζονται
και για αυτο κοιτανε μπροστα aero-engine 1.01,στροφαλος με 70 χιλ. Διαδρομη δεν εχει η μαμα εταιρεια αρα τον εχει φτιαξει ο ιδιος (experimental εξου κ το ΜΠΑΑΜ), οσο για τα πιστονια με 95 χιλ. διαμετρο ειναι πολυ οριακο,για 100 ξεχασε το θα ξεφωτισουν τα μπουζονια (επισης ΜΠΑΜ) βαλβιδες αυτου το μεγεθους σε αυτο το θαλαμο? ???
Τα κιλα ενταξει δεν μπορω να διαφωνησω,ουτε με το στησιμο....
Σας αφηνω για την ωρα παω για μαμ , εχω καρμποναρα και gelato! :fff:

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 19, 2013, 07:33:38 μμ »
Κουκουουου!
Οι μπύρες, κρύες (προσπάθεια να είναι και φτηνές...).

FIM Endurance World Championship - 24 Hours of Le Mans -

Με βλέπω "οικοτροφ...έο"
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος VAS

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • I Live Here
  • *
  • Μηνύματα: 5799
  • ο θείος Νώντας...
    • 1000 SP, california 1100
Απ: The bar's open
« Απάντηση #54 στις: Σεπτέμβριος 20, 2013, 12:03:06 πμ »
 :? το θεματακι εχει ξεφυγει


αγαπουλα πολλα μας εβαλες μαζεμενα  :hehe:
Όπως είχε πει ενας γνήσιος Guzzista πριν τον διώξει το καθεστώς : "Καιμε βενζίνη, οι υπόλοιποι καίνε το σάλιο τους!"

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:19:53 πμ »
Καλησπερασιόν darlings...!

Ας τα πάρουμε με τη σειρά, να μην υπάρχει άγχος και "συνοστισμός" (μήπως να καλούσαμε τη Ρεπού...ση;; )...

Άρθρον 1ον: Λοιπόν, στο Le Mans, επρώτευσε η Κυραβάσσω....
1) SRC KAWASAKI    (Fr)   KAWASAKI (11) 24h0m11s357.

2) TEAM R2CL    (Fr)    SUZUKI (2) 24h0m34s774, (0m23s417).
    
3) YAMAHA FRANCE - GMT 94 - MICHELIN YAMALUBE    (Fr)    YAMAHA (94) 24h1m20s835, (1m09s478)

Should I go mental? Μετά απο 24 ώρες ρίξτε μια ματιά στις διαφορές... (και τι να λέμε για τους υπερήρωες μηχανικούς στα box...).
Στην ομάδα της Suzuki και ο Guy Martin.... Α! Βιντεάκι:
http://youtu.be/MXhlqe2vSrA

(Αφιερωμένο για άααααλλο λόγο στο Jimmάκο.... Γιούχουου)

 
Άρθρον 2ον: Ας θυμηθούμε και κάτι απο την άνοιξη.... ΧΕΧΕΧΕΧΕ!
http://youtu.be/Lj0bkDJbwbQ

Michael Dunlop John McGuinness....


Άρθρον 3ον (Tritton -κάποια άλλη φορά θα "πούμε" και λίγα πράγματα γι' αυτό...): Σιιιιιγά μη με πιάσει κρύος ιδρώτας με τη Norton.... Eίχαν τις ευκαιρίες τους, αλλά βλέπεις η νοοτροπία κλπ κλπ.... Φυσικά, περί ορέξεως... σπανακόπιτα....
Να παντρέψουμε λοιπόν το κλασσικό με καινούρια "καλούδια".... Ακολουθούν φωτο.

Σχολιάκια:
1oν) ΤΙ να μας πει ο Άγγλος (για να ΜΗΝ πω τίποτα άλλο...), που δεν μπορούμε να του απαντήσωμεν. Πολύ όμορφη Laverda sfc....
2ον) Πινδαρούληηηηη, Big Bore, Liqued Cooled....
3ον) Δεν είναι θέμα του να έχεις Λ7. Το θέμα είναι να ξέρεις τι να τα κάνεις....

The bar rulezzzzzzzzzz
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 04:27:08 πμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 03:52:55 πμ »
Συνέχεια....

Και είναι πραγματικά ΚΡΙΜΑ για την υπέροχη Norton που όταν έτρεξε (σύγχρονη εποχή, όχι neaterdal...), τους πήρε όλα τα εσώρουχα γενικώς και ανεξαιρέτως στο Νησί -1992....

"Πλήρωμα" στο "καράβι" της John Player Special Norton RCW588, μέσα στα σύγχρονα χρόνια οι Trevor Nation. Ο νεότερος αδερφός του Joey και μπαμπάς του φανταστικού και πολυνίκη φέτος Michael, o Robert Dunlop (που και αυτός "τρέχει" πια σε άλλες πίστες), κι ο υπέροχος και λυπηρά (σε αεροπορικό) χαμένος Steve "Hizzy" Hislop, που το 1992 έδωσε στη Norton την πρώτη της νίκη απο το 1961....
Απίστευτη εκείνη η κούρσα.... Ο δεύτερος "Foggy" τερμάτισε 4.4 δλ πίσω....

Σημειώστε οτι υπήρχε και "πολιτική" έκδοση της μοτοσυκλέτας. Η Norton F1.... Nα μην αρχίσω καλύτερα..., τεσπά. Αν ενθυμούμαι καλώς υπήρχε και τεστ στο ΜΟΤΟ, ουπς κάποιοι θα ενοχληθούν....

 
Μερικά βιντεάκια (τα υπόλοιπα... "ιδιωτική" σας πρωτοβουλία)



1) http://youtu.be/wmjjNjhPqY8

2) http://youtu.be/n__6tsOfzLo
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ σε όλους μας, γιατί ως Guzzαίοι -όσοι, ξέρουμε απο χαμένες ευκαιρίες.... Επίσης, βάλτε "ένταση" -και κλείστε τα αυτάκια σας, κι επίσης Full screen και High Defi....

3) Norton Motorcycles - Norton Commando - Donington Park - Local News Report - 23rd May 2013.
Σύγχρονη ιστορία.... "Αντίπαλοι" λαδέμποροι -και δε με λένε και πολλά, αλλά πολύ μεγάλο respect. Απλά δεν ξέρω τι θα (ξανα)απογίνει και σε ποιούς απευθύνεται (πάλι...).
 
4) 2012 Norton Commando 961 Cafe Racer Motorcycle
Για τους λάτρεις του υποτίθεται μεγαλειώδους cafe racer του δικού μας.... Κλπ, κλπ, κλπ.... Δεν ξεύρω αν με "πιάνετε"....

Στη φωτο, μια πολύ όμορφη σύγχρονη Norton, χεχεχε.... Λίγο μεγαλωμένη προς το λίτρο και με χρωματάκι special....

Κάτι άλλο;


Απο χαμένες ευκαιρίες "φουλ" στη Λίμνη 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 04:03:43 πμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 04:17:28 πμ »
Συνέχεια....

Να σημειωθεί οτι υπήρχε και "πολιτική" έκδοση με τον κωδικό F1, μια πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα και, λαμβάνoντας υπ'όψιν όλους τους παράγοντες, σχετικά φτηνή (περίπου 13Κ λίρες -χαχαχα φτηνή), τότε....
Αλλά, άσε να μην αρχίσω τις γκρίνιες και τα "καντηλάκια"....
(απλά κάποια στιγμή, θα σας πω ένα παραμύθι και για αυτό το θέμα...).


Επιστροφή στο σήμερα: Πολλές οι χαμένες ευκαιρίες, πολλές οι χαμένες ευκαιρίες 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 04:38:15 πμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

Αποσυνδεδεμένος I. t. A

  • Μέλος Ε.Λ.M.G
  • Guzzi Maniac
  • *****
  • Μηνύματα: 1167
Απ: The bar's open
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 11:57:14 πμ »
Πω, πω..., πέρασε η ώρα...! Καλημέρες -σερβίρουμε και "πρωϊνό"....

Ένα βιντεάκι, teaser, βασικά για τις πρωϊνές..., ξέρετε -μη βρίζω συνέχεια.... Καλή απόλαυσις!
http://youtu.be/lqM52C808-U  (βάλτε όλα τα "κομφόρ" την οθόνη του η/υ σας...). 
Κατά τα άλλα ανύπαρκτος ο συναγωνισμός, τα μηχανάκια σούρνονταν.... Α! Το συμβάν με το αγόρι που έσερνε το Kawasaki... τι να πει κανείς..., κι όλο το paddock χειροκροτούσε....

Είναι θέμα κουλτούρας (α! Και μια φωτο "έτσι", για good mornings)   
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2013, 11:58:45 πμ από I. t. A »
MG-S, γιατί έτσι μας αρέσ'!

jimlemans

  • Επισκέπτης
Απ: The bar's open
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 02:05:57 μμ »
Μπεκρουλιακα!